Mozda ovako -jeste da je tunel tu blizu ali rade se izdvajana i u tunelima ne znam sto ne bi moglo ispred tunela-mozda ne bi bilo bas moderno resenje ali bi sigurno radiloDobro a gde biste vi stavili iskljucenje za Zeleznik i Sremcicu?
malo mi je tesno to, ja sam mislio više na nešto ovako:Mozda ovako -jeste da je tunel tu blizu ali rade se izdvajana i u tunelima ne znam sto ne bi moglo ispred tunela-mozda ne bi bilo bas moderno resenje ali bi sigurno radilo
Zato što ima već ova solucija. Pretpostavljam.Jedno pitanje, zašto je ovo isključenje sa smera Beograd - Niš zatvoreno?
Zar ne bi bilo korisno da može da služi okretanju nazad za Beograd??
Vidim da se ovde na temi redovno pominje potreba da postoji mogućnost da se preko čvorova "vrati" unazad u grad. Da li je to toliko učestao problem da je to velika potreba? Pošto npr. najkomforniji čvorovi uglavnom ne nude tu opciju.
Zanimljivo je da većina koji promaše imaju BG table. To govori dosta o tome šta je ovde konkretno problem.
Može i to a može i ovako
Pogledajte prilog 167332
Dobri su predlozi, pogotovo ovaj Stevin
Ovaj mi se svidja. Dosta jefitno moze da se uradi ako se ne rusi ova hala, a ne mora da se gradi "nadputnjak" niti da se obustavlja saobracaj na obilaznici.
Jesam ja to propustio negde da se radi petlja za nacionalni stadion?
Sjajan snimak, i hvala ti.Od Aerodroma preko Obilaznice na isključenje za Niš do Tranšpeda
Na kraju se vidi koliko fali treća traka od BP do Transšpeda. Ljudi voze zaustavnom.Od Aerodroma preko Obilaznice na isključenje za Niš do Tranšpeda
Put koji će ići od kružnog toka kod budućeg nadvožnjaka (Isključenje za Beograd) do objekta Ikea, dronom od budućeg isključenja za Beograd do Tranšpeda i Petlja Orlovača (od Vidikovca do Orlovače)
Izgleda da su dodali još jednu tablu BG Centar tačno pored internacionalne table, pre nije bilo tako:
Video snimak od Vlogija od pre neki dan:
Pogledajte prilog 167431
Video snimak od @sergio_spector
Pogledajte prilog 167430