Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Radi se na isključenju na petlji Avala sa kružnim putem
20230620_152737.jpg
20230620_152733.jpg
20230620_152726.jpg
 
Danas u Norveškoj, u tunelu isključenje. Ne bilo mi mrsko pa pogledam na mapi. Tunel sa račva u dve trake i desna traka se onda spušta niže i prolazi ispod druge tunelske cevi. Tako da je sve moguće ako se hoće. Držimo fige da se sete kada budu počeli tunel da rade.
 
Brojimo već jednocifreno :). Hoćemo li imati 24/7 pokrivanje dešavanja dronovima, kao što je bilo na NBG pred 1. april?
Pa budući da je 12 televizija uživo prenosilo vučićevu konferenciju gde kaže "neću ništa o sastanku zbog kojeg je inače i sazvana konferencija", imaćemo 7 dronova, 9 dodola, jednog onog lika što peva obešen za noge, 814 sentenci "30 godina smo čekali da urade ovaj put, i mi smo uspeli da ga završimo". Plus formira otačastveni pokret obraz za državu, lele, možda bude i vatrometa.
 
Danas u Norveškoj, u tunelu isključenje. Ne bilo mi mrsko pa pogledam na mapi. Tunel sa račva u dve trake i desna traka se onda spušta niže i prolazi ispod druge tunelske cevi. Tako da je sve moguće ako se hoće. Držimo fige da se sete kada budu počeli tunel da rade.
ZNamo da se moze jer je tako napravljen beogradski zleznicki cvor ispod stadiona partizana. jos pre 40 god..Za zeleznicu je jos kompliciranije ..
 
Nema tog saobraćaja koji opravdava da se to pravi na način dodavanja još jednog lista deteline, veći je saobraćaj ka Ikei.
Postoji i opcija da će ljudi vremenom sve više korisititi obilaznicu kao prilaz gradu sa jugo-istoka preskačući krkljanac na gazeli. Lako je moguće da pravac od obilaznice ka gradu u periodu od 16-18h bude jako opterećen jer gazela tada stoji.
 
Бубањ Поток је требао да изгледа као овај чвор у Чешкој, сви правци уредно повезани а вјерујем да ни брдо према Винчи неби био проблем за нешто такво.
hulin.png
 
Бубањ Поток је требао да изгледа као овај чвор у Чешкој, сви правци уредно повезани а вјерујем да ни брдо према Винчи неби био проблем за нешто такво.
Pogledajte prilog 165191

Lepo izgleda ali ne moze. Nama za Pancevo idu dve trake a ne jedna. Na primeru je jedna traka za Pancevo pa je moguce napraviti izdvajanje levo za Beograd ispred tunela. Kad su dve trake, izdvajanje ne moze biti sa leve strane iz brze trake, nego mora biti iz desne trake. Kao sto se sad izdvaja desno pa ide na nadvoznjak preko pijace.
 
Izgleda da nisam bio dovoljno jasan u mom odgovoru. Da pokusamo ovako:


Na navedenom primeru oznacenom plavom je jedna traka:
petlja-001.jpg


Kada je jedna traka, onda je moguce izvesti izdvajanje sa leve strane ka Beogradu (zaokruzeno crvenim):
petlja-002.jpg


Medjutim, nama ka Pancevu idu dve trake. Onda nije moguce izvesti izdvajanje sa leve strane, tj. iz brze trake.
petlja-003.jpg


Izdvajanje mora da bude iz desne take (oznaceno zelenim), sto bi zahtevalo jos jedan nadvoznjak blize brdu i znacajnije radove, plus izdvajanje je preblizu ulazu u tunel da bi se izvelo postepeno spustanje ka tunelu adekvatno propisanim brzinama za dve take.
petlja-004.jpg
 
Poslednja izmena:
Prema saobraćajnim propisima u Srbiji, izdvajanja iz leve trake na autoputu nisu dozvoljena. Uobičajena praksa je da se izdvajanja saobraćaja vrše sa desne strane, iz srednje ili sporije trake, u zavisnosti od situacije i označenog izlaza ili raskrsnice.

Izuzetak od ovog pravila može postojati u nekim posebnim situacijama kada postoji posebna infrastruktura koja omogućava izdvajanje iz leve trake. To može biti slučaj kod specijalnih rampi ili izlaza namenjenih za određene svrhe, kao što su pristupi servisnim stanicama ili posebnim objektima.
 
Ima li negde nekog crteza gde se vidi lokacija buduce zeleznicke stanice na aerodromu?
Koliko je uopste zahtevan projekat? verovatno je najteze premostiti autoput?
 
Vrh