Neko od nas dvojice je onda debelo pogrešio.ne možeš da porediš skretanje iz NS prema BG na čvoru Beograd sa skretanjem iz Niša prema gradu na Bubanj Potoku.
Razlika nebo i zemlja, bukvalno samim tim što je skretanje iz pravca Niša za grad na BP pravo račvanje dok je na čvoru Beograd skretanje iz NS ka gradu obična rampa.
Jednostavan je odgovor?Zato što prave privrednu zonu između Oblizanice-Autoputa i pruge, od Belog potoka do Tranšpeda. Sa Oblizanice se isključuješ kratkom vezom na kružni tok koji se preko pijace povezuje sa Kružnim putem, te novom privrednom zonom Beli potok i postojećom kod Ikee. Zapravo je jednostavan odgovor i nema nikakave misterije.
Planirano je da se pijaca seli odatle, kada e to je pitanje od milion dolara.Ako sam dobro skapirao u budućnosti će isključenje ka BG biti u vidu rampe preko pijace, sa kružnim tokom pre i posle rampe. Moje mišljenje: finansijski diskutabilno (skupo rešenje), rešenje koje smanjuje kapacitet pijace. Vizuelno diskutabilno (na šta će to ličiti rampa koja deli pijacu?) I šlag na tortu dva kružna toka za isključenje ka BG? Moguće da se ne razumem ali meni je moja skica 3 puta bolja izvedba isključenja ka BG. Jednostavnija, logičnija, brža, jeftinija. Shade kreći sa razapinjanjem na krst
Tvoje resenje bi moralo da izgleda jedino ovako da bi bilo logicno. Ali kao sto vidis onda bi se ulaz u tunel pomerio na kraj brda, sto znaci da bi zapravo morao skloniti celo brdo. To sto ti kazes da jedna rampa ide na stubovina iznad druge, to ne bi bila rampa nego rolerkoster.Ako sam dobro skapirao u budućnosti će isključenje ka BG biti u vidu rampe preko pijace, sa kružnim tokom pre i posle rampe. Moje mišljenje: finansijski diskutabilno (skupo rešenje), rešenje koje smanjuje kapacitet pijace. Vizuelno diskutabilno (na šta će to ličiti rampa koja deli pijacu?) I šlag na tortu dva kružna toka za isključenje ka BG? Moguće da se ne razumem ali meni je moja skica 3 puta bolja izvedba isključenja ka BG. Jednostavnija, logičnija, brža, jeftinija. Shade kreći sa razapinjanjem na krst
Шта је сад ово?
Već sam jednom napisao da ovo što sad prave nije isključenje za Beograd već je to isključenje kojim se može stići i u Beograd tj na deo autoputa koji se kreće od petlje Bubanj potok prema Beogradu..
To je razlika.
Sada, kada se crta nedostajući list deteline, to pravi mnogo problema jer je već izvedeno kako je izvedeno ali da je nacrtano pre nego što su počeli da prave bilo bi vrlo izvodljivo i sa građevinske i sa finansijeske strane.
Zašto nije?
Ponovo ću napisati, voleo bih da je neko, prosto rečeno, ZABORAVIO.
Ukoliko je nešto drugo u pitanju onda to zaista nema opravdanje.
Nisu valjda toliki ludaci da to vrate na istoМислим да сам видео на некој од страница, пре доста времена, да им је план да кружни пут и авалски пут буду поново спојени на исти начин са оним самоубилачким укључењем у смер ка Реснику. Да ли је то и даље план или ће искористити прилику и направити нормална укључења/искључења?
Jednostavan je odgovor?
Sa obilaznice se isključujem kratkom vezom onda idem na kružni tok potom preko pijace idem na kružni put te novom privrednom zonom... Pa ovo je komplikovano da napišem kamoli kolima. Zar nije logičnija/bolja rečenica isključim se npr rampom ka BG i to je to, kakvi kružni tokovi rampe preko pijace kružni putevi i privredne zone.
Boze me sacuvajPisano je već da se petlja vraća na staro