Leti se visoko zbog dalekovoda.Zbog jakog sunca teško je na displeju uočiti žice.Zato digneš na 70 m i letiš kao ORAO.PozdravSvaka čast za trud ali većina snimaka sa dronovima bas leti previsoko ! Dosta bi prezentivnije bilo kad bi leteli niže ! Eto još koji dan pa se nadam da će posle puštanja u promet biti neki snimak preseka saobraćaja u zoni autoputa i starog kružnog !!!
Kakav Bulevar,obilaznica je auto-putAko 28. juna stvarno otvore obilaznicu, da li će već istog dana autoput između Bubanj Potoka i Dobanovaca postati bulevar, a zaustavne trake na njemu žuta traka za gradske buseve? Ili mora još da se čeka zbog prepreka administrativne prirode?
Nisam mislio na obilaznicu koja treba da se otvori, nego na današnji autoput koji prolazi kroz gradsko jezgro u pravcu istok-zapad. Najavljeno je da će nakon otvaranja obilaznice on postati bulevar, a zaustavna će biti pretvorena u žutu traku. Njega koriste 17, 18, 55, mnoge druge linije GSP-a, bile bi osetno brže i pouzdanije sa svojom izdvojenom trakom. Ali kada će to tačno zaživeti?Kakav Bulevar,obilaznica je auto-put
Na najopterećenijem delu, autoput kroz Beograd nema zaustavnu traku (osim kod Arene, ali ona 'maši' dva autobuska stajališta).Najavljeno je da će nakon otvaranja obilaznice on postati bulevar, a zaustavna će biti pretvorena u žutu traku.
Džontra, pa biće sigurno rasterećeniji nego sad. Ima da prodiše ceo taj kraj.Jedan osvrt na “rasterećenost” kružnog puta:
Kako ćemo mi iz Rakovice da se uključujemo pre avalskog kružnog toka ili Orlovače?
Naravno da će biti opterećen.
Ako 28. juna stvarno otvore obilaznicu, da li će već istog dana autoput između Bubanj Potoka i Dobanovaca postati bulevar, a zaustavne trake na njemu žuta traka za gradske buseve? Ili mora još da se čeka zbog prepreka administrativne prirode?