Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

У шпицу ће се гужве смањити 1%. То услед измештања транзита. А кад возачи из Београда и околине науче да користе обилазницу за унутарградска путовања, онда ће се смањити више. Али је то ипак мало, тј. неприметно.

А ко би се смањило "дупло", онда бисмо имали закрчену обилазницу :)
 
лети ће се смањити гужве, када гастарбајтери крену кућама па на обилазницу. али генерално, свакодневне гужве не верујем. мислим, реално, колики је % људи који иде из Гроцке (и околине) ка Шимановцима (и околини)
 
Upravo na BP. Smer Niš-BG...
20230602_110123.jpg
20230602_110129.jpg
20230602_110132.jpg
20230602_110139.jpg
20230602_110139(0).jpg
20230602_110153.jpg
20230602_110227.jpg
 
Jedina dva tranzitna mosta u Beogradu su ,,Pupin" i Ostružnički, što se tiče terentnih vozila, preko ostalih ne bi smela, što na znakovima jasno piše.

E sada, ne postojih zakonski mehanizam da nekome ko se vraća sa mora, a ide u Suboticu, obraničine da umesto da kod Bubanj Potoka skrene na obilaznicu, nastavi pravo peko ,,Gazele" do Dobanovaca i tu skrene za Novi Sad i Suboticu. Jer ,,tako je naučio". A zakon ga ne ograničava.

Pošto se pusti obilaznica do Bubanj-Potoka u punom profilu autoputa, da se putem medija apeluje i na vozače putničkih vozila koji su u tranzitu kroz Beograd, da se za te stvari koristi obilaznica, a ne autoput kroz Beograd, pa ce se mozda neki procenat smanjiti.

Na ,,Gazeli" je, kada pogledate, sa obe strane ,,levak" sistem. Što je prevazidjeno pre 20-30 godina. Tranzit, plus, saobraćaj iz dva velika gradska naselja, Zemun i Novi Beograd, treba da se sliju u 3 trake...normalno da je guzva.

Čak i da se apeluje na Novobeogradjane, a i ostale da više koriste Most na Adi. Ulupane onolike pare, isforsiran projekat pre mnogih bitnijih, a ne koristi se kako treba. U vecini slucajeva kruzim malo, ali idem preko tog mosta, umesto preko ,,Gazele".

Trenutno, po meni, mozda nisam u pravu, tunel Autokomanda-Hipodrom i bolja povezanost Bulevara Heroja s Kosara sa autoputem kroz Beograd je jedan od prioritetnijih projekata.
 
Tunel kroz terazije do pancevca je, prioritet svih prioriteta.
Umesto da jašu gazelu ,brankov i autoput,ovako Bulevar Z.Djindjića,pa novi savski most,tunel i gotovo.
Širi centar grada,Mirijevo,Karaburma,Višnjica,Slanci,Smederevac,sve će to biti na tom pravcu,gde gravitira ,ogroman broj vozila.
 
Poslednja izmena:
Za zaboravne, sveznalice i one koji ne prate ovu temu - na mostu ka Orlovači, preciznije sa donje strane mosta, izvode se radovi na održavanju
i zbog toga je ograničena brzina na njemu.
A zašto je sam most pod ograničenjem od 80km/h sve do Ostružnice ako je kompletno završen? Loš deo puta i nazovimo “radove” kojih nema su pred početak mosta.

Što se tiče ograničenja sa 130km/h na 100km/h između Dobanovaca i Banovaca, ono je isto za zatvor šta rade, nisu sposobni godinama da srede srednje trake u oba smera gde najviše trpe kamioni i autobusi, pa su umesto rešavanja problema spustili ograničenje zbog uvala na putu i kao šlag na tortu, došli su presretači u tri smene da rade na tom potezu i počeli su da snimaju i pišu kaznu svima koji idu preko 120km/h najčešće levom trakom koja je sasvim zdrava.

Klasična nameštaljka od strane MUP-a, koriste priliku kompletno nesposobnog sistema koji održava taj deo obilaznice i običan narod plaća i trpi.
 
A zašto je sam most pod ograničenjem od 80km/h sve do Ostružnice ako je kompletno završen? Loš deo puta i nazovimo “radove” kojih nema su pred početak mosta.

Što se tiče ograničenja sa 130km/h na 100km/h između Dobanovaca i Banovaca, ono je isto za zatvor šta rade, nisu sposobni godinama da srede srednje trake u oba smera gde najviše trpe kamioni i autobusi, pa su umesto rešavanja problema spustili ograničenje zbog uvala na putu i kao šlag na tortu, došli su presretači u tri smene da rade na tom potezu i počeli su da snimaju i pišu kaznu svima koji idu preko 120km/h najčešće levom trakom koja je sasvim zdrava.

Klasična nameštaljka od strane MUP-a, koriste priliku kompletno nesposobnog sistema koji održava taj deo obilaznice i običan narod plaća i trpi.
Од понедељка креће реконструкција. Трајаће месец и по.
 
A zašto je sam most pod ograničenjem od 80km/h sve do Ostružnice ako je kompletno završen? Loš deo puta i nazovimo “radove” kojih nema su pred početak mosta.

Što se tiče ograničenja sa 130km/h na 100km/h između Dobanovaca i Banovaca, ono je isto za zatvor šta rade, nisu sposobni godinama da srede srednje trake u oba smera gde najviše trpe kamioni i autobusi, pa su umesto rešavanja problema spustili ograničenje zbog uvala na putu i kao šlag na tortu, došli su presretači u tri smene da rade na tom potezu i počeli su da snimaju i pišu kaznu svima koji idu preko 120km/h najčešće levom trakom koja je sasvim zdrava.

Klasična nameštaljka od strane MUP-a, koriste priliku kompletno nesposobnog sistema koji održava taj deo obilaznice i običan narod plaća i trpi.
Најбоље од свега је што стара трака остружничког моста има нормално ограничење а не 80.
Ово остало се слажем у потпуноси са тобом. Криминално је шта нам раде генерално, у сваком сегменту живота.
 
Znam da si bio ironičan ali jedan od razloga je, da ljudi koji idu iz npr. NS u Sokobanju ne moraju da proživljavaju ovaj košmar.

Beograd 15:40

Pogledajte prilog 163570
Pa neće doživeti taj, ali svuda gde su radovi je isto. Npr. kod Ćuprije je toliko zakrčenje da se masa vozila isključuje u Jagodini i ide do Ćuprije ili Paraćina starim putem.
Drug javlja da je produžio skroz do Ražnja starim putem.
A sezona tek počinje.
 
@sergio_spector Pozajmio sam screenshot iz tvog videa, nadam se da se ne ljutiš:



Prvi put sam juče prošao ovuda (odvajanje ka BGD iz pravca Niša). Ove dve naknadno farbane trake jesu malo uske, nekako odaju blag utisak nelagode, ali ipak stvar je višestruko bolja u odnosu na prvobitan projekat (jedna šira traka i razdelni pojas). Bilo je prostora da ova račva bude urađena kako treba (videti sliku, desno od novog asfalta ima ihaaj prostora), za time ostaje žal, ali jeste bolje nego kako je pretilo da bude.
 
Da li auto pijaca ostaje? Prolazio sam pre koju nedelju mislio sam da su je iselili. Toliko je zapusteno, prljavo, prepuno smeca i u stanju raspada da mi je izgledalo da je napustena godinama.
 
@sergio_spector Pozajmio sam screenshot iz tvog videa, nadam se da se ne ljutiš:



Prvi put sam juče prošao ovuda (odvajanje ka BGD iz pravca Niša). Ove dve naknadno farbane trake jesu malo uske, nekako odaju blag utisak nelagode, ali ipak stvar je višestruko bolja u odnosu na prvobitan projekat (jedna šira traka i razdelni pojas). Bilo je prostora da ova račva bude urađena kako treba (videti sliku, desno od novog asfalta ima ihaaj prostora), za time ostaje žal, ali jeste bolje nego kako je pretilo da bude.
Naravno, ako sherujete video mozete me tagovati, na forumu mozete slobodno koristiti iz videa slike nemam nista protiv to i jeste poenta diskusija :)
 
AA1061DF-3F01-4241-8519-DC1C028E6B67.jpeg
689A1B0B-61F5-4E3E-8628-DD6169223D74.jpeg
Ulaz u tunel Straževic. Ovde je sve kako je i bilo.
A37E3458-A364-4FFA-A2BA-130A5D0496B3.jpeg

Horiz.signalizacija na nadvožnjaku 26 je iscrtana. Na nadvožnjaku ka manastiru još uvek nije.
42888887-2163-4F0A-B3B7-D96FFFB5FB68.jpeg

AD54DDB6-7116-46BE-876E-DDAA84D43198.jpeg

Pristupna, spoljna ograda već je postavljena kao i rasveta.
 
Vrh