Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

@karim ta fotka koju si citirao je sa table neposredno pred širenje u 5 traka, nema tu “srednje” koja se odvaja u više pravaca 🙂 leve tri trake idu pravo na spoljni gradski prsten a dve desne idu na gradski A115 autoput.

1681737007496.png


Iako je jako prostrano i sve široko tu, ograničenje je ipak max 120 kmh a brzina se varijabilno ograničava preko displeja nad putem tako da se mi se često dešavalo da tu spuste i na 80kmh.
 
Uskrs i guranje 2 trake u 1

RADOVI: 05.04.2023. Radovi na državnom putu I A reda broj 1, petlja Požarevac – petlja Velika Plana​

Izvode se radovi na rehabilitaciji kolovoza na delu državnog puta I A reda broj 1, na deonici petlja Požarevac – petlja Velika Plana, u smeru Niš - Beograd.
Tokom odvijanja radova, za saobraćaj je zatvorena kolovozna traka u smeru ka Beogradu i saobraćaj je preusmeren u preticajnu saobraćajnu traku suprotnog smera, dok se saobraćaj u smeru ka Nišu odvija voznom saobraćajnom trakom.
 
Ovo sa jednom trakom ka BG me podseća na onu čuvenu repliku iz Gorštaka - There can be only one. Bilo kako al za ovo treba glave da lete ako ne srede na 2 trake. I ja sam pretpeo današnji užas kod V.Plane al ono što sam primetio je da su grebali i presvlače se sve 3 trake na zatvorenom delu.
 
^
I dalje ne razumem zasto nije ovako izvedeno u projektu:

Spetlja.jpg

Ја мислим да хоће. Не зато што тако треба да се уради већ зато што је то прилика да се праве нови анекси уговора и узме још лове од државе.
Једина ствар на коју човек може да се ослони када су наши ”путари политичари” у питању је њихова похлепа.
 
^
I dalje ne razumem zasto nije ovako izvedeno u projektu:
To je više nego očit propust nekoga iz Instituta za puteve (ili CIP).
Neko ko je crtao orginalni detaljni plan je išao po logici "obilaznica je nastavak autoputa, a desno je isključenje (prema BG) sa autoputa i prelazak na drugi put." Zato su i stavili jednu traku na tom planu. Išli po toj školskoj logici.
Možete sad da tražite da se otpusti taj inženjer i ljudi koji ga kontrolišu.

Ali mislim da će to da promene (možda je zato ovo čekanje) i da će odrade slično tome što si ti stavio.
Možda samo isključenje za Pančevo malo kasnije. Nešto ovako (da pomognemo tom inženjeru pre nego što dobije otkaz) :D

1681926015088.png


Ја мислим да хоће. Не зато што тако треба да се уради већ зато што је то прилика да се праве нови анекси уговора и узме још лове од државе.
Једина ствар на коју човек може да се ослони када су наши ”путари политичари” у питању је њихова похлепа.
Ako su hteli da uzmu još love od države, što nisi napravili neki veći promašaj, nego samo ovih 200 metara proširenja.
Mogli su da zaborave neki most ili isključenje pa da se pošteno obogate sa aneksom.
 
SNSobilaznica.

Sva sreća. te Vesić ima šlem, ko zna šta sve može da mu padne na pamet:LOL:

 
Poslednja izmena:
Umalo da kaze zavrsetak radova krajem leta ... Daj neka zavrse tu kod bubanj potokoa ta preuzmerenja izgledaju grozno i opasno !
Lepo je clan Zecal predstavio sliku razdvajanja puteva za bg i obilaznicu 2+2 jos samo fali izmedju oni isarani beli trougao i to je to !
 
Иако се то у процедури не види, нама путеве де факто пројектује кредитор који је углавном и извођач. Отуда ова јефтина, катастрофална решење. Ово је најважније рачвање у Србији. То би морало да подразумева барем километар од 6 трака за престројавање што би био неки безбедосни минимум.

А ми и даље градимо решења из прошлог века која су негде и и имала смисла за државу са једном половином јед(и)ног аутопута.
 
sta ce biti sa ove dve trake pored? (bivsi smer ka Vrcinu)
 
Ako su hteli da uzmu još love od države, što nisi napravili neki veći promašaj, nego samo ovih 200 metara proširenja.
Mogli su da zaborave neki most ili isključenje pa da se pošteno obogate sa aneksom.

Мислиш као што су заборавили на искључење за Београд из правца ка Нишу?
Па ово је само наставак те ”заборавности”, сада су заборавили и искључење за Београд из правца ка НС/Шид. :)
 
Nije u pitanju zaboravnost, već projektni zadatak koji je potpuno promašeno definisao odvajanja ka gradu kao sporedne pravce, a onda svi po inerciji teraju dalje. Nisam ja, tako je traženo, takav je projekat... Linija manjeg otpora kod svih po vertikali. Naravno, partokratija ubija svaku motivaciju i inicijativu, ok... ali, opet! Ne ide.

Rešiće se javnim pritiskom, kao i sve slične situacije do sada. Populisti su po definiciji kukavice i nikada ne brane ni jedno rešenje, osim onih koja im donose korist. A i to samo do određene tačke pritiska.

Usuđujem se da prognoziram, budući da je vidljivo odsustvo radnika i mehanizacije na petlji BP, da se to preprojektovanje upravo kuva. Analogno ovoj bedastoci i budzenju sa skretanjem ja gradu iz pravca Avale, preko dva kružna toka u nivou.
 
Ja sam skloniji tome da mislim da je odavno odradjen projektat po kome ce odvajanje za Beograd da bude bar sa 2 trake, a da se ovde na forumu na osnovu bajatih informacija komentarise i sudi.
Inace, upravo je to boljka danasnjeg drustva, da se brzo i lako sudi o necemu, o cemu se nedovoljno zna.
 
Vrh