Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Jos odavno komentarisemo svi ovde da je ovo poslednje napravljeno preusmerenje iz Nisa ka Bgdu katastrofa nebezbedno. A ni vozaci se ne ponasaju odgovorno! Ja sam pre par dana imao situaciju da covek koji vozi paralelno sa mnom 'ispravi krivinu' na prvom preusmerenju levo (ne kapira da se saobracaj odvija u 2 trake) a onda 50ak m odatle zakoci naglo na narednom preusmerenju desno. I ja da prolazim prvi put verovatno bih bio u cudu od nakaradnih i ocajno obelezenih preusmerenja. A voznju tuda u nocnim uslovima ne bih ni komentarisao 😡
 
Evo da bude da sam hejter, ali ja ne vidim da ce oni ovo zavrsiti za 45 dana (tunel Beli potok). Moguce je jedino otvaranje do petlje Avala. Vidim danas da su izmedju petlje Avala i Resnika radili nove slojeve asfalta. Mozda do 01.07. zavrse sve.
 
Ja zadnja dva dana nisam video radnike na petlji Avala a tu sad treba da vrvi od ljudi čak i oko tunela ih je mali broj. I na snimcima što izbacuju sam isto to primetio. Zbog čega je tako zna li neko.
 
Prava sezona i najezda Turaka kreće tek od 10-15 Jula.Do tada će biti završena i ona velika rampa na Pazovi koja je do sada ustvari bila brana da nam se ne sjate svi odjednom.Tako da bi do tog datuma i mogli da završe.

Ako ste pratili onaj uvodni deo sa otvaranja NBGD-SČ mogli ste čuti reč Vidovdan što automatski znači 1 Jul.
 
Ja zadnja dva dana nisam video radnike na petlji Avala a tu sad treba da vrvi od ljudi čak i oko tunela ih je mali broj. I na snimcima što izbacuju sam isto to primetio. Zbog čega je tako zna li neko.

A prednja 2 dana ?

Da nisu kojim slučajem ovih dana praznici ?
Nisu radnici mašine, i oni su ljudi sa porodicama.
 
Jos odavno komentarisemo svi ovde da je ovo poslednje napravljeno preusmerenje iz Nisa ka Bgdu katastrofa nebezbedno. A ni vozaci se ne ponasaju odgovorno! Ja sam pre par dana imao situaciju da covek koji vozi paralelno sa mnom 'ispravi krivinu' na prvom preusmerenju levo (ne kapira da se saobracaj odvija u 2 trake) a onda 50ak m odatle zakoci naglo na narednom preusmerenju desno. I ja da prolazim prvi put verovatno bih bio u cudu od nakaradnih i ocajno obelezenih preusmerenja. A voznju tuda u nocnim uslovima ne bih ni komentarisao 😡
Свакодневно возим туда и решење је само једно: спорије, спорије, спорије!
 
Jos odavno komentarisemo svi ovde da je ovo poslednje napravljeno preusmerenje iz Nisa ka Bgdu katastrofa nebezbedno. A ni vozaci se ne ponasaju odgovorno! Ja sam pre par dana imao situaciju da covek koji vozi paralelno sa mnom 'ispravi krivinu' na prvom preusmerenju levo (ne kapira da se saobracaj odvija u 2 trake) a onda 50ak m odatle zakoci naglo na narednom preusmerenju desno. I ja da prolazim prvi put verovatno bih bio u cudu od nakaradnih i ocajno obelezenih preusmerenja. A voznju tuda u nocnim uslovima ne bih ni komentarisao 😡

Pisao sam o tome prošle godine
 
Vaistunu vaskrse.

Da li su razmišljali da osvetle autoput, na celom potezu od BP petlje,pa do ulaska u Beograd,možda čak i od Tranšped nadvožnjaka?
 
Biću namerno maliciozan...
Verovatno da nisu planirali jer po ovom što smo do sad mogli da zaključimo, a na osnovu trenutnog izvođenja petlje Bubanj potok, je da je taj pravac sporedan i da nema potrebe da se tu bilo šta unapređuje.
 
Vaistunu vaskrse.

Da li su razmišljali da osvetle autoput, na celom potezu od BP petlje,pa do ulaska u Beograd,možda čak i od Tranšped nadvožnjaka?
Dole kod Bubanj potoka pa sve do blizu Tranšpeda je bila rasveta za rampu,ostala je i trafostanica tako da će verovatno biti.

Gore ka gradu su krenuli uzbrdo do prve krivine ali koliko ja vidim kad prolazim tu se trake toliko sužavaju da nemaju mesta za centralne temelje ankera .Jedino bočno da ih postavljaju.
 
Biću namerno maliciozan...
Verovatno da nisu planirali jer po ovom što smo do sad mogli da zaključimo, a na osnovu trenutnog izvođenja petlje Bubanj potok, je da je taj pravac sporedan i da nema potrebe da se tu bilo šta unapređuje.
Pa i pravac prema BG treba da ostane “sporedan” ali nikako ovako sa samo jednom trakom za skretanje, obilaznica je glavni pravac i treba da se nastavlja na nju “pravo”

Recimo obilaznica oko Berlina je slično rešena kao sporedan pravac samo što je skretanje ka gradskom autoputu A115 urađeno kako treba sa više izlaznih traka u dužini od više kilometara da se svi sigurno prestroje:



1681656313102.jpeg
IMG_0002.jpeg
 
Pozdrav ljudi, dugo me nije bilo ali kako su se ovi radovi priblizili kraju htedoh da vidim kako ce to sve da izgleda

U razgovoru sa stanovnicima Pinosave, Resnika i okolnih naselja shvatio sam da oni i dalje misle da ce postojati petlja na ulazu u Resnik. I dalje mi niko ne veruje :)

Sto se tice BP, blago je reci da ne verujem da ce da ostave jednu traku iz Nisa ka Bg

Je l postoji mogucnost da to isprave u nekom trenutku i posle pustanja u promet?
 
@Sander

Koja je tačno funkcija ovog nosača.Čini mi se da malo štrči previše?

Pogledajte prilog 159203
Izvedeno po starom projektu. U novom projektu je visoki nasip (severno u odnosu na zid, kako je slika orjentisana) zamenjem mostom, da bi se brže izvelo. Zidno platno na poslednjem stubnom mestu (po prvobitnom projektu) ono što Vas buni, je imalo ulogu da zadrži nasip. Sad kada nema nasipa više nema nikakvu ulogu. Nije nikakav zaje*******.
 
Naravno da jeste za*eb ako se menja projekat u tokom izvodjenja ili oplata pre betoniranja propadne u zemlju, samo je pitanje koliki. :) Hvala na informacijama
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ZAK
Izvedeno po starom projektu. U novom projektu je visoki nasip (severno u odnosu na zid, kako je slika orjentisana) zamenjem mostom, da bi se brže izvelo. Zidno platno na poslednjem stubnom mestu (po prvobitnom projektu) ono što Vas buni, je imalo ulogu da zadrži nasip. Sad kada nema nasipa više nema nikakvu ulogu. Nije nikakav zaje*******.
Naravno da je zaje*******, i to astronomski
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ZAK
Izvedeno po starom projektu. U novom projektu je visoki nasip (severno u odnosu na zid, kako je slika orjentisana) zamenjem mostom, da bi se brže izvelo. Zidno platno na poslednjem stubnom mestu (po prvobitnom projektu) ono što Vas buni, je imalo ulogu da zadrži nasip. Sad kada nema nasipa više nema nikakvu ulogu. Nije nikakav zaje*******.
Hvala,tako sam i pretpostavljao.Planira li se neka obrada ili uklanjanje pošto ispada iz gabarita a i kvari estetiku ove ipak za nas nove vrste petlje.
 
Pa i pravac prema BG treba da ostane “sporedan” ali nikako ovako sa samo jednom trakom za skretanje, obilaznica je glavni pravac i treba da se nastavlja na nju “pravo”

Recimo obilaznica oko Berlina je slično rešena kao sporedan pravac samo što je skretanje ka gradskom autoputu A115 urađeno kako treba sa više izlaznih traka u dužini od više kilometara da se svi sigurno prestroje:



Pogledajte prilog 159199Pogledajte prilog 159200
To bi mogao da bude kompromis - umesto dve trake levo na Obilaznicu i jedne pravo za BG, samo korekcijom signalizacije bi mogli da imamo srednju traku koja pokriva oba pravca, kao ovo ispod:

1681736548777.png


Ako je to rešenje primenjivo na autobahnu gde se vozi 250km/h, radilo bi i na Bubanj potoku.
 
Vrh