Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Sramotno je da se ni u naznakama ne pominje mogući tunel Bubanj Potok do grada, onakav uspon/spust ume da bude veoma nezgoda. Ista priča, samo malo ublažena i za Begaljičko brdo.
Nemoj samo tunel da kopaju. Gde god im se našao tunel na trasi to nigde nigde u regionu nije teže bilo. Pre ce pustiti Moravski koridor nego do Pozege jel imaju dva tunela.
 
Тако је, а оно мало њих за Стари град, Савски венац, Нови Београд, Палилулу, Земун... наравно иду преко Смедерева.
Und Mirijevo und Borcha...

Prošlog vikenda sam vozio do Budimpešte. Obilaznica (MO) za primer. Gužva, pljusak, ništa ne može da utiče na prohodnost. A isključenja su solidno široka. Ovde na BP će upgrade da rade tek jednog dana kada otvore vezu za PA.
 
Prošlog vikenda sam vozio do Budimpešte. Obilaznica (MO) za primer. Gužva, pljusak, ništa ne može da utiče na prohodnost. A isključenja su solidno široka. Ovde na BP će upgrade da rade tek jednog dana kada otvore vezu za PA.
Neko vreme je M0 bio u konfiguraciji 2+2 kao sadašnja BG obilaznica, brzo su se pokajali pa su morali da šire na 3+3. A mi smo širinom tunela na Bg obilaznici zacementirali max 2+2. Sjajno.
 
Tako je to kad projekte radiš pre X godina, a onda gradis decenijama. Sve vreme, svi se zaklanjaju iza: "tako je po projektu".

Zato i jesmo siromašni, zato što se ne ponašamo optimalno.

Ovde je sve jasno i to iz oba smera ka BG, neka je 100x po projektu, projekat je onda loš. Menjajte, još ima vremena.
 
Neko vreme je M0 bio u konfiguraciji 2+2 kao sadašnja BG obilaznica, brzo su se pokajali pa su morali da šire na 3+3. A mi smo širinom tunela na Bg obilaznici zacementirali max 2+2. Sjajno.
Nisu se pokajali, nego su prvo radili u poluprofilu 2+2 bez zaustavnih traka, a onda dogradili na 2 puta po 3+1.
 
Obilaznica oko Budimpešte na ukupnoj dužini od 77km ima 28 petlji sa svim priključcima, dakle u proseku ide petlja na svakih 2,75km. Na gušće naseljenim deonicama su petlje na razmacima manjim od kilometra, a na onim pustijim na po 3-4km. Ovde na forumu kada neko spomene da bi bilo lepo da postoji isključenje kod Resnika/Rakovice, kreće odmah priča kako "ne može svaka selendra da ima priključak na Obilaznicu", ili "što se niste izborili", ili "šta ti fali da se vozikaš do Avale i nazad", ili "ne služi Obilaznica za lokalni saobraćaj, već za Turke". Zato nam i jeste sve ovako, ne zaslužujemo bolje.
 
Ovo su trenutno razmaci između petlji kod nas:

Dobanovci - Surčin 3,6km
Surčin - Surčin jug 4km
Surčin jug - Ostružnica 6km
Ostružnica - Orlovača 8,1km
Orlovača - Avala 6,5km
Avala - Bubanj potok 3,8km

Dakle, mi ćemo na 32km Obilaznice imati 6 petljii, u proseku jednu na 5,33km.
To su u proseku duplo veći razmaci nego što je na obilaznici oko Budimpešte (jedna na 2,75km).
Samo kažem.
 
A mi sa Karaburme idemo na Smederevo pa preko Pančevca, da se ne guramo autoputem

Ви са Карабурме имате специјални третман, ви ћете да користите телепорт са овог ”заборављеног” искључења, кроз ненаправљени тунел до непостојећег моста код Винче, одакле прелазите на хелиотрајект (врста ваздуплохова, зна Министар шта ради, не брини) и возите се до петље за укључење на још један непостојећи дунавски мост и правац свеже проширену Вишњичку улицу... :)

Ovo su trenutno razmaci između petlji kod nas:

Dobanovci - Surčin 3,6km
Surčin - Surčin jug 4km
Surčin jug - Ostružnica 6km
Ostružnica - Orlovača 8,1km
Orlovača - Avala 6,5km
Avala - Bubanj potok 3,8km

Dakle, mi ćemo na 32km Obilaznice imati 6 petljii, u proseku jednu na 5,33km.
To su u proseku duplo veći razmaci nego što je na obilaznici oko Budimpešte (jedna na 2,75km).
Samo kažem.
Да будемо фер, од Сурчин југ, па све до Орловаче, реално фали само искључење за Железник, а не да, и они, иду на Орловачу, па на кружни ток на Петловом брду.
Док између Орловаче и Авале дефинитивно је требало да остане искључење код Ресника. Авај... можда буде у некој фази 7. Нада умире последња.
 
Ja sam skloniji tome da mislim da je odavno odradjen projektat po kome ce odvajanje za Beograd da bude bar sa 2 trake, a da se ovde na forumu na osnovu bajatih informacija komentarise i sudi.
Inace, upravo je to boljka danasnjeg drustva, da se brzo i lako sudi o necemu, o cemu se nedovoljno zna.
Tako je brate, ovi makar nesto grade, bice tu 2 trake, nemamo mi pojma jer the truth is out there
 
Mislim da vam nije dobar osećaj za količinu saobraćaja koji će se isključivati za Beograd na toj petlji.

Ko ide na Vidikovac isključiće se na Orlovači, Čukarica na Ostružnici....NBG na Miloš Veliki. Banjica na Avali ...

Samo će se Voždovac i Zvezdara isključivati ovde - i to bez kamiona.

На петљи се неће искључивати за Београд они који иду на Раковицу, Чукарицу, део Вождовца и можда Сурчин, сви остали хоће, дакле буквално 4/5.
 
Све тврдње о томе како ће већина долазака из правца Ниша да се за Београд искључује и даље на Бубањ потоку важиле би када би кроз Београд остао аутопут, а они који одлучују тврде да неће, и да ће то постати обичан булевар што онда може битно да промени ситуацију.
 
Све тврдње о томе како ће већина долазака из правца Ниша да се за Београд искључује и даље на Бубањ потоку важиле би када би кроз Београд остао аутопут, а они који одлучују тврде да неће, и да ће то постати обичан булевар што онда може битно да промени ситуацију.
Ako postave par straśila ,u vidu semafora ,ležećih,i pride malo izlokaju put,biće dovoljan i puteljak iskljičenje za Beograd.
 
Poslednja izmena:
Može li za mene stručno pojašnjenje pojma "železničke stanice", koje se pominju u tekstu? Da li se to misli na teretne stanice ili se podrazumeva i putnička stanica u to? Ako ovo drugo, da li onda (konačno) postoji šansa da se ovaj deo grada poveže železnicom sa centrom?
 
Ако убаце семафоре, пешачке прелазе, раскрснице, не видим како ће остати аутопут.

Какви семафори, пешачки, раскрснице? Само ће убацити жуту траку и предефинисати категорију пута.
 
Poslednja izmena od urednika:
Kakav bulevar koji već ne postoji!!!
Većim delom autoput kroz Beograd funkcioniše u tri trake.
A na delovima na kojima nema tri trake lako može da se doda kao što su se dodale i na drugim mestima čak i bez izmene ustava...
Ta ulica koja prolazi kroz Beograd čak ima i naziv Bulevar Franše D'Eperea i na Novom Beogradu Bulevar Arsenija Čarnojevića.
Ne znam šta očekujete da će se dogoditi kad mu budu promenili status u gradski bulevar umesto što je sada "autoput"?
Svakako ne očekujem da će napraviti raskrsnice i pešacke prelaze, mislim da to nikako nije bila ideja.
Ja ovo samo vidim kao politički marketinški trik gde se kaže da se nešto uradilo a ustvari se suštinski ništa nije promenilo.
 
Svakako ne očekujem da će napraviti raskrsnice i pešacke prelaze, mislim da to nikako nije bila ideja.
А зашто не би направили? Зашто не би искористили могућност директног укрштања у нивоу са другим, потенцијално новим саобраћајницама, уместо до сада обавезног денивелисања? У реду, на Новом Београду нема потребе за тим јер су изграђене петље, али на потезу од Мостарске петље до Ласте па и даље до Великог мокрог луга и Калуђерице и те како има потребе, а колико има могућности то већ не знам, претпостављам да се од стране стручњака који се тиме баве могу препознати и могућности за тако нешто.
 
Hmmm... da vidimo... Možda, zbog smanjenja kapaciteta za 50% i uzrokovanja zastoja do iza Novih Banovaca?

Produžetak vremena putovanja?

Bezbednost?

Klanje vola za kilo mesa?

(Jbt, zašto li ovo pišem, koji sam Cpt. Obvious postao, stidim se samog sebe!)
 
Vrh