Može li neko da objasni gde ovde vidite jednu traku za BG kad je sirina iskljucenja 2 trake? Ako mislite da ce jedna biti zakrcena vozilima za PA, ne znam zasto bi se to dogodilo kad za iskljucenje ka PA gotovo da ne treba usporiti do krivine
Ovde nije problem samo skretanje ka Pančevu, gde će realno biti vrlo malo saobraćaja, jer sa juga već svi ka Pančevu idu preko Kovina. Problem je što se celokupan sadašnji saobraćaj od BP ka gradu gura na jednu traku, a odmah nakon toga širi na dve + jedna za Pančevo, a malo nakon toga širi na 3+0, koje već sada prilično pune.
Hajde da izbegnemo velike reči tipa da Beograd zaslužuje bolje isključenje, nego da gledamo činjenice. Ovde pričamo o najopterećenijem putu u državi Srbiji, o deonici koja je danas vrlo opasna i na kojoj se stalno dešavaju nezgode. Sigurno će otvaranje Obilaznice u punom profilu doneti rasterećenje, ali svejedno ostaće najopterećeniji put u Srbiji.
Ova država ulaže milijarde u infrastrukturu, a dozvoljava sebi ovakav debakll.
Apsolutno nema razgovora da li danas, 2023. treba isključenje sa dve trake od Niša ka gradu, kao i da li su neophodne tri trake do Malog Požarevca. Činjenice su neumoljive.
Ipak, možda trenutno nije prioritet širenje do Malog Požarevca, ali ovo parčence od BP do Trasšpeda se sada radi i nema razloga zašto nije 3+1 ili bar 3+0.
A što se tiče odvajanja, ja sam malo crtao, neku moju ideju kako bi moglo da se izvede u okviru sadašnjih građevinskih radova, samo promenom signalizacije, jer će građevinski će i biti širine za 2, ali je horizontalna signalizacija projektovana za 1.
Sigurno naši projektanti umeju bolje od mene amatera. Mada oni sve ovo sigurno i sami znaju. Izgleda da mora da se digne buka kako bi i političari shvatili