Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Mozda je projektant racunao da ce se ljudi za grad iskljucivati i na petlji Avala, Orlovaca, Ostruznica, Surcin, Dobanovci... Nije ceo BG na Konjarniku, Zvezdari, Savskom Vencu... Meni je nelogicno da ce neko sa Cukarice, Rakovice, dobrog dela Vozdovca, NBG ici pravo a ne do navedenih petlji. A sa Vracara dolaze Milosem velikim, a ne iz tog pravca 😂
 
Da je sve do sada u Srbiji urađeno apsolutno precizno pa i da posumnjamo da je bajat projekat. Ali činjenice pokazuju da za šta god su se uhvatili - to su ufušerili pa dodatno ispravljali. Tako da ljudi sa punim pravom, poučeni dosadašnjim stvarima kritikuju i svaku pomisao da se nešto nelogično radi.
 
Ja sam skloniji tome da mislim da je odavno odradjen projektat po kome ce odvajanje za Beograd da bude bar sa 2 trake, a da se ovde na forumu na osnovu bajatih informacija komentarise i sudi.
Inace, upravo je to boljka danasnjeg drustva, da se brzo i lako sudi o necemu, o cemu se nedovoljno zna.

Ni o čemu se ovde ne sudi, već raspravlja na osnovu jedinih činjenica koje su nam dostupne.

Ako imaš novije inside info od ovih @Sanderovih, siguran sam da se niko neće ljutiti da ih podeliš sa nama.
 
Ja sam skloniji tome da mislim da je odavno odradjen projektat po kome ce odvajanje za Beograd da bude bar sa 2 trake, a da se ovde na forumu na osnovu bajatih informacija komentarise i sudi.
Inace, upravo je to boljka danasnjeg drustva, da se brzo i lako sudi o necemu, o cemu se nedovoljno zna.
Screenshot_20230420_230852.jpg

Ja ipak mislim da ovaj deo što su radili nema dovoljnu širinu za 4 trake, plus zaustavna, jedino ako će ići bez zaustavne.
 
Nema tu širinu, to je jasno vidljivo, stanje na terenu potpuno odgovara projektu koji nam je Sander pokazao, dakle 2 trake levo, 1 pravo, plus zaustavna. Ne znam da li bi bilo u skladu sa propisima da se recimo promenom signalizacije samo na tom delu umesto zaustavne označe dve trake za pravac ka BG? Pravac koji se odvaja levo takođe nema svoju zaustavnu traku tu na početku.
 
Evo skicirao ispod sam na šta mislim, dakle to je bez izmene glavnog projekta, samo sa drugačije rešenom signalizacijom. Idjea je da se umesto zaustavne na tih par stotina metara izvuče još jedna traka za pravac BG. Zaustavna može i malo ranije da se završi (bliže Tranšpedu), da se dobije više prostora za razdvajanje. Ovde sam nacrtao njen završetak u gornjem desnom uglu, samo da se lakše shvati ideja.

CVOR-BUBANJ-POTOK-3+.jpg
 
Samo će se Voždovac i Zvezdara isključivati ovde - i to bez kamiona.
Неће цео Вождовац али зато хоће цео Врачар, добар део Савског Венца, цео Стари Град, делови Чукарице ближи обреновачком а боме и сви делови НБГ који су ближе старом аутопуту. Што је, па онако, више од пола становника Београда.
 
Mislim da vam nije dobar osećaj za količinu saobraćaja koji će se isključivati za Beograd na toj petlji.

Ko ide na Vidikovac isključiće se na Orlovači, Čukarica na Ostružnici....NBG na Miloš Veliki. Banjica na Avali ...

Samo će se Voždovac i Zvezdara isključivati ovde - i to bez kamiona.
Sve manje više, ali varijanta za NBG preko nove saobraćajnice je skoro duplo duža od autoputa kroz grad.
I sa pretpostavkom da će saobraćaj biti 50% od sadašnjeg jedna traka je malo i nebezdeno rešenje.
A mislim da nema šanse da toliko padne broj vozila.
 
Неће цео Вождовац али зато хоће цео Врачар, добар део Савског Венца, цео Стари Град, делови Чукарице ближи обреновачком а боме и сви делови НБГ који су ближе старом аутопуту. Што је, па онако, више од пола становника Београда.

A mi sa Karaburme idemo na Smederevo pa preko Pančevca, da se ne guramo autoputem
 
Čak i nije bitna ova spekulacija. Radi se o jednom od dva najznačajnija čvora u zemlji. Svi smerovi, na svim pravcima, u punoj širini i naravno bez prekida AP *moraju* da budu predviđeni i izvedeni.

Na projektu ove cene, koju kao društvo plaćamo, sve ispod toga je nonsens.
 
Неће цео Вождовац али зато хоће цео Врачар, добар део Савског Венца, цео Стари Град, делови Чукарице ближи обреновачком а боме и сви делови НБГ који су ближе старом аутопуту. Што је, па онако, више од пола становника Београда.
3/4 најмање.
 
Šteta pa glavni grad nije i medicinski,kulturni i obrazovni centar a malo je poznato da bar polovina okruga gravitira istom tom glavnom gradu na predmetnom pravcu kao i mnogi turistički centri kako u zemlji tako i u inostranstvu.Verovatno im je bila nepoznanica i fenomen vikend turizma kao i tri prigradske opštine čija većina stanovništva radi u glavnom gradu još od 90 tih zbog raspada lokalnih giganata.
 
Trebalo je ne jedna ne dve nego tri trake ka Beogradu da bi sve bilo bezbedno i jednostavno. A da ima nekog pametnog trebalo je i uraditi tunel kroz brdo da se ne penje uz bubanj potok po onim krivinama gde malo malo neko nadrlja zbog ludaka koji ne postuju ogranicenje.
 
Trebalo je ne jedna ne dve nego tri trake ka Beogradu da bi sve bilo bezbedno i jednostavno. A da ima nekog pametnog trebalo je i uraditi tunel kroz brdo da se ne penje uz bubanj potok po onim krivinama gde malo malo neko nadrlja zbog ludaka koji ne postuju ogranicenje.

Ту се редовно поjaвљују лудаци који претичу са десне стране кроз траку за спора возила.
 
Mislim da vam nije dobar osećaj za količinu saobraćaja koji će se isključivati za Beograd na toj petlji.

Ko ide na Vidikovac isključiće se na Orlovači, Čukarica na Ostružnici....NBG na Miloš Veliki. Banjica na Avali ...

Samo će se Voždovac i Zvezdara isključivati ovde - i to bez kamiona.
onda bi obilaznica bila jezivo preopterećena.
 
Vrh