Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Inače je nepisana praksa da konstruktori budu ispod svog mosta kada se ispituje.
 
Dve godine sam radio u ekipi za ispitivanje konstrukcija u Institutu Kirilo Savić. Za ove dve godine na ispitivanju se nije pojavio ni jedan projektant!
Mostovi su čeda majstora i inženjera na gradilištu.
Mislim da je ovo bila praksa nekada. Danas sigurno nije.
 
Prilično zlonameran i neuravnotezen izveštaj. Nije teško naći manu ovoj vlasti ali definitivno se pokrenula građevina. Sećam se 2015god bilo je tri krana u Beogradu ukupno a u Berlinu sam sa ostrva muzeja izbrojao 21 kran. Sada je građevina u Srbiji u punom zamahu i ne mozes majstora naći. Drugo satnice su otišle u nebesa. Mislim da je dinamika radova kojom izvodimo sve radove srazmerno našim kapacitetima. Naravno želje naših političara su duplo veće. Malo zbog svog političkog reklamiranja malo zbog objektivno stečenih uslova finansijskih da to može da se izvede. Ali gospodo kao pristalica Demoksratske stranke koja je imala zdravog lidera kakav je bio Djindjic sadašnja opozicija je daleko od kvalitetnog kadra da se bori sa Vucicem. On ima toliko nedostatak ali naša opozicija kao babe se svadja i non stop gadja pored mete. Gospodo do god ne dođe neko malo jačeg kapaciteta ovo je za mene super gradnja pa makar i sa kašnjenjem radova.
 
Tri krana u Beogradu, da, da kako da ne. Pa samo kod baze energoprojekta pored toplane NBG ima bar tri krana koja vecito stoje kao inventar. Majstor ne moze da se nadje jer su svi u Nemackoj, a ne zbog zamaha gradjevine. Nije problem u opoziciji nego u medijskoj zlocinackoj masineriji koja samelje svakog iole normalnog protivnika vlasti raznim izmisljotinama tipa rodjak trece koleno ucestvovao u masovnom silovanju 1968. u Egiptu pa je kandidat silovatelj. Daj ne pricaj gluposti, pa Djilas je vise uradio za jedan mandat za Beograd nego ovi za deset godina. Pritom nisam njegov pristalica samo sam realan. Ulice u gradu su nikada gore. Ja znam da oni asfaltiraju po svakoj zabiti u Srbiji jer tamo i dobijaju glasove, a Beograd ih ne voli pa da dube na trepavicama, ali ne mogu nas tako kaznjavati, mi ucestvujemo u velikom procentu u GDP, necu da vozim po oranicama tipa Radnicka, Trgovacka, Drajzerova, Pozeska, Kirovljeva, pa cak i Omladinskih brigada, Kneza Milosa, Brankov most, Gavrila Principa... I na kraju ako si dosao ovde po zadatku da branis vlast, dzaba si krecio, ovde ispiranje mozga ne prolazi.
 
Prilično zlonameran i neuravnotezen izveštaj. Nije teško naći manu ovoj vlasti ali definitivno se pokrenula građevina. Sećam se 2015god bilo je tri krana u Beogradu ukupno a u Berlinu sam sa ostrva muzeja izbrojao 21 kran. Sada je građevina u Srbiji u punom zamahu i ne mozes majstora naći. Drugo satnice su otišle u nebesa. Mislim da je dinamika radova kojom izvodimo sve radove srazmerno našim kapacitetima. Naravno želje naših političara su duplo veće. Malo zbog svog političkog reklamiranja malo zbog objektivno stečenih uslova finansijskih da to može da se izvede. Ali gospodo kao pristalica Demoksratske stranke koja je imala zdravog lidera kakav je bio Djindjic sadašnja opozicija je daleko od kvalitetnog kadra da se bori sa Vucicem. On ima toliko nedostatak ali naša opozicija kao babe se svadja i non stop gadja pored mete. Gospodo do god ne dođe neko malo jačeg kapaciteta ovo je za mene super gradnja pa makar i sa kašnjenjem radova.
Daj meni odrešene ruke da uzimam kredite po xxx uslovima i uposlim bratiju pa da vidiš koliko će kranova da bude. Mogu jedan i u tvoje dvorište da doteram. :cool:
 
A što baš 2015, što ne recimo 2008 ili koju ranije? I 2008. se mnogo radilo u građevinarstvu zar ne? A radi se i zadnjih 4-5 godina. Pa u čemu je onda razlika između? Pa u svetskoj ekonomskoj krizi koja je kod nas u građevinarstvo stigla 2009. i trajala 5-6 godina, a od tad do danas polako popuštala i tržište se ponovo vraćalo. Biće i nova ne zna se kad, nezavisno od vlasti u Srbiji. Uglavnom je okidač za to dizanje kamatnih stopa od američke Centralne banke na preko 4-5%, i onda to lančano pokrene oseku izvlačenja novca prvo iz komercijalnih banaka i preko njih iz privrede i stanovništva, i eto ekonomske krize i u građevinarstvu, posebno visokogradnji, tj nekretninama. Što se tiče niskogradnje, krediti takođe poskupe pa i ona uspori ako se iz njih kreditira gradnja infrastrukture, ali ako iz budžeta onda i ne mora usporiti (što kod nas ako ostane ovako neće biti slučaj jer se prešlo na finansiranje iz zaduživanja a ne štampanja dinara za te poslove). U rudarstvu je pad mnogo manji, jedino viši u vezanim delatnostima poput kamenoloma, cementara, dok ovi drugi ugalj, zlato... ne trpe krizu tolko mnogo. Xexe zato 'tržišna ekonomija', trka pacova i postoji samo u tim oscilatornim delatnostima, dok u ovim sigurica, a-a nema bato tržišta već državni monopol. Tržišne oblasti služe da se deo društva šutne na ulicu i sam snalazi, a poslušni će imaju sigurica monopolske državne poslove i u krizi.
 
Poslednja izmena:
Ma da se ne lazemo, tada su i realizaciji bili ozbiljni projekti, West 65, A blok, savada, airportcity, usce2, gradnja ada mall-a, BIG-a, itd. Volim te ljude sto citiraju sefa ili se koriste tom terminologijom nesto pre 8 godina, 10 godina i uhvate nas slabopamteci narod koji ce na prvu da prihvati to kao istinu.
 
Branko Žeželj je sedeo u čamcu ispod Žeželjevog mosta u NS sličnom prilikom
Urbana NS legenda, koja se i sada prepričava. Kažu da je pecao u čamcu ispod mosta i da je imao veliki šešer od slame.
Urbana BG legenda je vezana za Halu 1 sajma, kada su projektant(kinje) stali ispod dok su skidali podupirače.
 
Evo da ne bi bili slabopamteći, da se podcetimo: radila se jedna traka Obilaznice od Ostružnice do Straževice, Obilaznica od Dobanovaca do Bataje, svi novi gradski mostovi (na Adi i počet Pupinov sa 17km do Pančevačkog puta), proširio se Južni bulevar, Savska, širenje Bul Zorana Đinđića, širenje do petlje Padina kod Ade, kružni nadvožnjaci kod Arene, (ne mogu se setim dal je tad započelo širenje Vojvođanske)... A da vidimo zadnjih 10 godina u gradu: ova vlast nije počela nijedan gradski most (10 godina samo bajke o mostu na Adi Huji, Vinča-Starčevo...), od ulica urađeni su proširenje Bul Patrijarha Pavla 1km, Trošarina ka Banjici 1km, nastavak od mosta na Adi do Tošinog bunara, i izvan grada NBg-Surčin-Obrenovac, započet deo Obilaznice Straževica- Bubanj potok.
Znači, rezime je da su u samom gradu manje širili ulice i pravili nove bulevare, a izvan grada su tu negde. Glavni razlog manjih radova u gradu je pogrešno spucavanje para iz Vučićeve predizborne sujete za gradonačelnika u privatne šifonjere Bg na vodi. Da su nastavili tim parama širenje geadske infrastrukture, sad bi grad imao mnogo manje gužve, više novih širih ulica, mostova...
 
(ontopic)

Update sa gradilišta na poziciji nadvožnjaka koji povezuje Rakovicu i Resnik i dalje kružni put:

Već 3 dana intenzivna aktivnost, mnogo radnika i mašina, trenutno se nasipa materijal radi nivelacije puta i nadvožnjaka a po nekim kotama koje su definisali (npr vrh šahtova) meni kao laiku deluje da može biti spremno za asfaltiranje vrlo skoro! Naravno, ostaje zaštitna ograda sa obe strane nasipa, ne znam da li je planiran trotoar i sl, ali cenim da bi za mesec dana mogli da dovedu do kraja.

Inače, deluje mi kao da put sa nadvožnjaka ka kružnom toku kod Resnika neće ići starom trasom već se bliže autoputu niveliše teren tako da put "izlazi" neprirodno na kružni tok. Da li neko zna, možda se taj kružni tok i ukida, tj, bio je privremeno rešenje i vraća se na semaforizovanu T raskrsnicu kao što je bilo i pre radova?

(/ontopic)
 
Jedan of u vezi naše situacije pa nek Igor obriše.

Evo za primer uzmite državu kao jedan pun stari zglobni autobus ali takav da vučete virtuelnu prikolicu.
Imate 18 vozača,svaki vuče volan,daje gas ili koči po svom nahodjenju.Sa brda pucanj i ubiše vam vozača koji je imao mapu u glavi.Policija svakog časa traži da izbacite po nekog putnika(Hag).Usput održavate taj autobus,prodajete najbolje delove sa njega.U autobusu svako priča naglas,igra buka graja.Policija sve jači pritiska da se ona prikokica koja ide sama iza otkači i bude baš samostalna.
Vremenom ste se oslobodili balasta,nešto ste i popravili,zamenili bar gume i onda je putnicima dosadilo pa su postepeno izbacili sve vozače i doveli nove koji zatim brzo prepustiše volan jednom.Graja se smanjuje ,svi sede na svojim mestima,pojedini iskaču i odlaze u zapdne autobuse.Neke pare se ubacuju pojedini delovi se popravljaju ili prave novi ali na elektro instalacijama i kočionim sistemu su postavili priučenog pa autobus počinje nekontrolisano da ubrazava,neko donosi virus,putnici vezuju i pojase,ćute ako se neko pobuni ostali ga iskuliraju pa vidi da od toga nema vajde.Vozač i ona kao devojka što sede napred preko razglasa non stop pričaju kako je prethodni žuti vozač krao gorivo i delove.Pritisci da se zvanično odbaci ona prikolica kulminiraju i na kraju se opet sve može vratiti na početak.
 
(ontopic)

Update sa gradilišta na poziciji nadvožnjaka koji povezuje Rakovicu i Resnik i dalje kružni put:

Već 3 dana intenzivna aktivnost, mnogo radnika i mašina, trenutno se nasipa materijal radi nivelacije puta i nadvožnjaka a po nekim kotama koje su definisali (npr vrh šahtova) meni kao laiku deluje da može biti spremno za asfaltiranje vrlo skoro! Naravno, ostaje zaštitna ograda sa obe strane nasipa, ne znam da li je planiran trotoar i sl, ali cenim da bi za mesec dana mogli da dovedu do kraja.

Inače, deluje mi kao da put sa nadvožnjaka ka kružnom toku kod Resnika neće ići starom trasom već se bliže autoputu niveliše teren tako da put "izlazi" neprirodno na kružni tok. Da li neko zna, možda se taj kružni tok i ukida, tj, bio je privremeno rešenje i vraća se na semaforizovanu T raskrsnicu kao što je bilo i pre radova?

(/ontopic)
U validatorima u busevima 47 još od letos stoji da se ovi nbusevi vraćaju na staru trasu u maju ove godine. Tako da iako možda nema uvek radnika na gradikištu izgleda da sve ide po terminskom planu.
 
Обилазница, унутрашњи прстен, проширени центар круга 2...
Не желим да губим време на разради, али без оваквог (или сличног решења) овај град ће постати фавела...,
Колико кошта овакво решење? Верујте много мање, него да га одложите и почнете да га решавате за рецимо 10 година...
Capture 1.PNG
 
Tačno. Da su za ove projekte uzeti krediti pre 15 godina, usled inflacije zadnjih par godina, sad bi realan dug bio manji a infrastrukture izgrađene više. Sektor C Bubanj potok-Vinča-Starčevo-Pančevo je pre 10tak godina koštao 300mil, pa 500, a sad je duplo skuplje. Isto i za sve ostale. Znači za isti dug kao danas imali bi duplo više infrastrukture.
 
Pretpostavljam da se inflacija na neki način ukalkuliše u ratu duga koju plaća dužnik.
Mislim da prilikom uzimanja kredita obavezno stave te klauzule, sumnjam da bi banke dozvolile da im nešto tako očekivano utiče na zaradu...
Možda grešim...
 
Обилазница, унутрашњи прстен, проширени центар круга 2...
Не желим да губим време на разради, али без оваквог (или сличног решења) овај град ће постати фавела...,
Колико кошта овакво решење? Верујте много мање, него да га одложите и почнете да га решавате за рецимо 10 година...
Pogledajte prilog 155691
Bice ovo 2200 kad neki drugi narod bude ziveo ovde
 
Ima li nade za taj tužni tok, hoće li ga malo okrpiti, raspao se još odavno?
 
^^ I mi koji gravitiramo ka njemu se nadamo da će ga srediti, pogotovo što treba da se "odseče" stari krak za bajpas ka Rakovici,...
 
Vrh