mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.673
- Pohvaljen
- 10.718
Urbana legenda koja se na kraju pokazala kao neistinita.Branko Žeželj je sedeo u čamcu ispod Žeželjevog mosta u NS sličnom prilikom
Urbana legenda koja se na kraju pokazala kao neistinita.Branko Žeželj je sedeo u čamcu ispod Žeželjevog mosta u NS sličnom prilikom
Dve godine sam radio u ekipi za ispitivanje konstrukcija u Institutu Kirilo Savić. Za ove dve godine na ispitivanju se nije pojavio ni jedan projektant!Inače je nepisana praksa da konstruktori budu ispod svog mosta kada se ispituje.
Mislim da je ovo bila praksa nekada. Danas sigurno nije.Dve godine sam radio u ekipi za ispitivanje konstrukcija u Institutu Kirilo Savić. Za ove dve godine na ispitivanju se nije pojavio ni jedan projektant!
Mostovi su čeda majstora i inženjera na gradilištu.
Daj meni odrešene ruke da uzimam kredite po xxx uslovima i uposlim bratiju pa da vidiš koliko će kranova da bude. Mogu jedan i u tvoje dvorište da doteram.Prilično zlonameran i neuravnotezen izveštaj. Nije teško naći manu ovoj vlasti ali definitivno se pokrenula građevina. Sećam se 2015god bilo je tri krana u Beogradu ukupno a u Berlinu sam sa ostrva muzeja izbrojao 21 kran. Sada je građevina u Srbiji u punom zamahu i ne mozes majstora naći. Drugo satnice su otišle u nebesa. Mislim da je dinamika radova kojom izvodimo sve radove srazmerno našim kapacitetima. Naravno želje naših političara su duplo veće. Malo zbog svog političkog reklamiranja malo zbog objektivno stečenih uslova finansijskih da to može da se izvede. Ali gospodo kao pristalica Demoksratske stranke koja je imala zdravog lidera kakav je bio Djindjic sadašnja opozicija je daleko od kvalitetnog kadra da se bori sa Vucicem. On ima toliko nedostatak ali naša opozicija kao babe se svadja i non stop gadja pored mete. Gospodo do god ne dođe neko malo jačeg kapaciteta ovo je za mene super gradnja pa makar i sa kašnjenjem radova.
Urbana NS legenda, koja se i sada prepričava. Kažu da je pecao u čamcu ispod mosta i da je imao veliki šešer od slame.Branko Žeželj je sedeo u čamcu ispod Žeželjevog mosta u NS sličnom prilikom
U validatorima u busevima 47 još od letos stoji da se ovi nbusevi vraćaju na staru trasu u maju ove godine. Tako da iako možda nema uvek radnika na gradikištu izgleda da sve ide po terminskom planu.(ontopic)
Update sa gradilišta na poziciji nadvožnjaka koji povezuje Rakovicu i Resnik i dalje kružni put:
Već 3 dana intenzivna aktivnost, mnogo radnika i mašina, trenutno se nasipa materijal radi nivelacije puta i nadvožnjaka a po nekim kotama koje su definisali (npr vrh šahtova) meni kao laiku deluje da može biti spremno za asfaltiranje vrlo skoro! Naravno, ostaje zaštitna ograda sa obe strane nasipa, ne znam da li je planiran trotoar i sl, ali cenim da bi za mesec dana mogli da dovedu do kraja.
Inače, deluje mi kao da put sa nadvožnjaka ka kružnom toku kod Resnika neće ići starom trasom već se bliže autoputu niveliše teren tako da put "izlazi" neprirodno na kružni tok. Da li neko zna, možda se taj kružni tok i ukida, tj, bio je privremeno rešenje i vraća se na semaforizovanu T raskrsnicu kao što je bilo i pre radova?
(/ontopic)
Bice ovo 2200 kad neki drugi narod bude ziveo ovdeОбилазница, унутрашњи прстен, проширени центар круга 2...
Не желим да губим време на разради, али без оваквог (или сличног решења) овај град ће постати фавела...,
Колико кошта овакво решење? Верујте много мање, него да га одложите и почнете да га решавате за рецимо 10 година...
Pogledajte prilog 155691