Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Obzirom da u ovom trenutku nije moguce skretanje za Resnik iz pravca Orlovace, ovo novo iskljucenje deluje upravo kao ta nedostajuca veza. Pokusaj preusmeravanja kompletnog saobracaja na ovo malo iskljucenje ka Kruznom putu nema smisla. Cak i da treba da se radi jos jedan sloj asfalta na Obilaznici, uvek mogu da rade jednu pa onda drugu traku autoputa, i da se saobracaj sa Obilaznice uliva na Kruzni put onde gde je to i sada slucaj.
 
Могли су да испројектују искључење и укључење на обилазницу за Ресник правац Орловача-Б.поток на овај фазон, само нало ближе кружном току. А у контра смеру да буде преко новог вијадукта локалним путем па опет исти принцип. Као што имамо на Душановцу и Плавом Мосту ако ме разумете..
 
I mene muci isto pitanje, ali delim misljenje sa @StaraMo. Verovatno ce da vrate saobracaj na staru trasu dok ne urade zavrsni sloj, iscrtaju linije itd. Ne bi me iznenadilo da ostane taj rezim do otvaranja kompletne obilaznice. A sto se kolapsa tice, kolaps je vec sad, ne verujem da ce biti puno gore. Protok je vec ogranicen privremenom avalskom petljom.
Devijacija je urađena da bi se kompletan saobraćaj sa obilaznice preusmerio na kruzni put kako bi se obilaznica u zoni tunel Straz do pruge završila. Jedini period kada će Resnik imati izlaz na obilaznicu
 
A zasto ne bi slepi krak sa kruznog toka na ulazu u Resnik isao pravo na obilaznicu, kao sto rece abrines, kao na Dusanovcu, a za drugi smer isao preko nadvoznjaka.
 
Devijacija je urađena da bi se kompletan saobraćaj sa obilaznice preusmerio na kruzni put kako bi se obilaznica u zoni tunel Straz do pruge završila. Jedini period kada će Resnik imati izlaz na obilaznicu
Sander, dobrodošao nazad! Nedostajali su nam ovde tvoji stručni komentari, kao i konkretne i proverene informacije :).
 
Поново саобраћајна незгода на оном преусмерењу код Ресника. Овај пут мислим да има и теже повређених.
 
Skršenje
IMG_20230316_102046_edit_752085124989402.jpg
 
Ma normalna je visinska razlika, ne razumem tu priču koja je već par puta pomenuta? Pa nije to planina, autoput je komotno mogao da ide i bez tunela, ali pretpostavljam da bi nasipranje za ublažavanje uspona bilo skuplje, a tunel je spustio visinu za oko 20tak metara. Znači nikakve panične visinske razlike tu nema. Bar 3 puta je bolje, lakše, normalnije ovako urađeno nego uspon od Bubanj potoka ka gradu. To je problem, a ne ovo.
 
Jel znamo sa sigurnošću na kraju čemu služi nadvožnjak?
Da omogući silaz sa Obilaznice ka Bg-u u zoni petlje Bubanj potok, koji do sada nije postojao ali je bio predviđen i isto tako izlaz ka Ikei, a sve sa onog patrljka ispred pomenutog nadvožnjaka koji je isključenje u najavi. Inače, neko je ranije pitao kako sa nadvožnjaka, kružna raskrsnica u zoni sadašnje raskrsnice za Leštane
 
Verovatno bi to isključenje trebalo da izgleda nekako kao na ovoj slici.

Sad će da rade samo crveno, a posle će da dodaju pink deo.
Priključak prema IKEA i na drugu stranu Beli Potok može kasnije da se izvede sa ovim žutim.
To ionako planiraju sve da pretvore u komercijalno-industrijsku zonu.
petlja_BubanjPotok-krug1b.jpg
 
@Sander hvala,imaš li info da li nadvožnjaci Beli Potok,Jajinci i Rakovica imaju isti rok puštanja kao cela deonica ili mogu biti ranije pušteni i drugo pitanje ako znaš. Kakvo će biti rešenje gore preko tunela.Dali se sve vraća u indetično prethodno stanje ili će biti nekih promena ?
Hvala unapred.
 
Vrh