Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

I šta sam rekao za nadvožnjak?
A razni crtaju krivine ko da se skejt vozi tuda a ne automobili sa 50 km/h...
Gde su tu potrebni radijusi, nagibi? :cool:

P.S. Bez ljutnje, šala mala...
 
Znaci ako hoces sa obilaznice ka Bg moras da prodjes dva kruzna toka ako dobro razumem, ne tako srecno resenje.
 
Evo kako je 1972 izgledao most kod buvljaka koji i dan danas tu stoji i zagorčava život kamiondžijama jer je uzan i mimoilaženje je otežano.Pogledajte prilog 154788

Fantastična fotka i surovo dobro poentirano! Kome i dalje nije jasan ovaj pik besmisla u inače čestom besmislenom i zakasnelom planiranju, neće mu nikada ni biti.

Uzgred, rekao bih da su BB forenzičari :) na tragu ideje koja se gradi. To bi objasnilo i zašto odjednom sada -> vrv je AVA pritisnula gde treba. Svaka čast momci, mislim da ste krekovali stvar! ;)
 
@sev Hvala!

Svakako novo vreme donosi nove priritete...Kada je ova petlja o kojoj pričamo sada bila napravljena 1978 godine znakovi su pokazivali malo drugačiji pravac....Evo slike iz 1979.Tabla kod sadasnje autopijace tada i sada....A autopijac tada nije tu postojao već je bio gore na Voždovcu.

bp1979.JPG

bp2015.JPG
 
Pa po svemu sudeci je ocigledno da nece postojati ukljucenje niti iskljucenje sa autoputa na bubanj potoku, ovo sve je za sada improvizacija dok ne naprave ukljucenje/iskljucenje na Boleču/Vinči. Jedino sto je muka sto cemo morati da se mucimo jos par godina sa tim improvizacijama
 
Овде се види типичан однос окупационе власти према домицилном становништву. Битно је само да транзит из европе неоматано тече, ко ј... домаће становништво, тачније пола милиона грађана који гравитирају овом скретању. Што је много више од другог највећег града у Србији. А ми плаћамо СВЕ и не можемо на највећој ПЕТЉИ у земљи скренути ка главном и највећем ГРАДУ у земљи, без успоравања, двосмерног саобраћаја и неколико кружних токова! Банана држава, то смо ми!
 
Овде се види типичан однос окупационе власти према домицилном становништву. Битно је само да транзит из европе неоматано тече, ко ј... домаће становништво, тачније пола милиона грађана који гравитирају овом скретању. Што је много више од другог највећег града у Србији. А ми плаћамо СВЕ и не можемо на највећој ПЕТЉИ у земљи скренути ка главном и највећем ГРАДУ у земљи, без успоравања, двосмерног саобраћаја и неколико кружних токова! Банана држава, то смо ми!
Budimpeštanska obilaznica ima priključke na svakih 2 kilometra, dok u Beogradu od Batajnice do Bubanj potoka imamo samo 6 petlji na 43 kilometra. Ne treba da bude na 2 kilometra, zato što na mnogo mesta stvarno prolazi kroz njive, i teško pristupačne zone, ali imamo nekoliko ozbiljnih preskočenih veza: 1) Jakovo, 2) Železnik/Sremčica 3) Resnik/Rakovica 4) Direktna Veza sa perspektivnom privrednom zonom Beli potok-Bubanj potok-Vrčin.

Princip projektovanja "lokalci ko vas j..." nije posledica neke namerne "izdaje", već jako loše planersko-inženjerske kulture u Srbiji. Recimo, magistralni putevi u Srbiji. Srbija je jedna od retkih evropskih zemalja gde magistralni put nema paralelne puteve za lokalni saobraćaj, infrastrukturu za bezstepemični bezbedan prelazak pešaka, definisani saobraćajni prostor za bicikliste i poljoprivredna vozila tako da ne busu u tranzitnoj saobraćajnoj traci, raskrsnice sa trakama za leva i desna skretanja sa najsporednijim sporednim putem (uz princip koncetracije veze sa magistralom na najviše jedna raskrsnica sa magistralnim putem na kilometar)... Često nema ni autobuskih niša, pa ni zona uslužnih delatnosti vezanih za raskrsnicu ili paraleni put, a ne da je parking proširena bankina! I ubeđuju nas da je jedino rešenje autoput, i to takav da ne podržava potrebe lokalnog stanovnštva i šansu za privredne zone? Neki od novih autoputeva nemaju petlje i po 30 kilometara!
 
Dodao bih da su uredjena odmorišta (ukoliko pod odmorištem ne smatrate samo restoran i/ili benzinsku stanicu) na nivou statističke greške.

Posebno na magistralama, vi zapravo nemate mogućnost da napravite predah, na uredjenom odmorištu, pri čemu značajni delovi magistrala i autoputeva prolaze kroz neke od najlepših krajolika naše zemlje. A takodje u situacijama da iako postoji neki vidikovac/proplanak/prigodno_mesto_za_kraće_pauze_u_prirodi u neposrednoj blizini magistrale, nemate saobraćajnu signalizaciju da vas o tome obavesti (ako niste lokalac ili dobri poznavalac kraja kroz koji prolazite), tako da vam je jedina opcija da unapred isplanirate putovanje/pauze... (a kad imate decu u vozilu, niste baš uvek u prilici da se držite plana)
 
za “uređeno” odmaralište se u Srbiji smatra omaleni parking bez hladovine, par mobilnih toaleta i jednim punjačem za elektro vozila da mogu da se hvale. To je skandal za sebe kako se jadno to iskorišćava.
 
Pa na nečijim snimcima se vidi da su vec postavili stubove za ogradu kod onog 'patrljka' za odvajanje ka BG. Jel to znači da će sad da čupajeu te stubove ili nema ništa od izlaza ka BG ako razapnu žicu. U principu nek bude i kroz 3 kružna opet bolje nego da veze nema. Nadam se da će ipak da spoje sve to bez obzira na ogradu.

Ovaj nadvožnjak sa 3 stuba je po merilima petlje avala nebezbedan gde se zahteva po novim standardima da rampe budu nezavisne ako imamo dvosmeran saobraćaj. Znači da su ovde trebali 2 x 3 kao na petlji Avala. Al čemu to kad imamo ukrštanje pa rampa postaje lokalni put preko nadvožnjaka isto kao i onaj trokraki za Beli potok.
Ovako ako stave kružnjak i spoje rampu na lokalni put koji prelazi AP nema potrebe da to rade. Drugo da li su ljudi razmišljali da je kad već ispada ovako da može da se sa obilaznice ide i ka Leštanima i ka BG. Samo je pitanje prioritetne veze ili će sa kružnim tokovima da reše tako da ipak nemamo "neprekidan spoj" ka BG tj. rampu na kojoj nećeš morati da se zaustavljaš. Hoću da kaže ako stave barem i jedan kružni tok i usmere saobraćaj tamo od neprekidne vožnje nema ništa jer ako ti naiđe s leva neko u kružnom mora da ga pustiš.

Izlaz ka BG bi trebao da bude i izlaz ka AVA i Ikea sa obilaznice i rešenje nije u okviru rampe nego se silazi sa AP-a i opet izlazi na drugi a između par kružnjaka u najgorem slučaju mora da se prođe.

A mogli bi da spoje npr. 2 kružna i naprave 2+2 da imamo Bubanj potok bulevar nekih 250-300m i nema gužve kad je pijaca.
 
Poslednja izmena:
Da nema vas koji snimate obilaznicu ne bi bilo nikog tamo. Ceo februar lepo vreme a nisu skoro nista odradili na petlji bubanj potok. Treba safaltirati 500 metara s obe strane i da puste taj deo da se vise ne zavijamo levo desno. Sramota
 
Зна ли се да ли ће бити кружни ток на Кружном путу за спајање са петљом Авала?
 
Зна ли се да ли ће бити кружни ток на Кружном путу за спајање са петљом Авала?
Ne, barem prema planovima koje smo mogli da vidimo do sada, a i po onome što je rašćišćeno na terenu, izgleda da će se praviti T raskrsnica.

02 - petlja avala.jpg


Prema ovom crtežu izgleda da će barem postojati posebna traka za levo skretanje ka petlji, tako da se barem tu neće praviti zastoj.

1677062722118.png


Rašćišćen teren liči na T raskrsnicu (Srđanov snimak od 22.11.22.).
 
Poslednja izmena:
Ova slika deluje najpreciznije i najrealnije s obzirom na to da je iz 2015. godine a da je ucrtano sve onako kako je izvedeno do sad.
Sve druge slike i planovi koje smo mogli da vidimo na forumu imaju neke delove koji se baš ne poklapaju 100% sa izvedenim stanjem na terenu.
 
Izvini, ja sam napravio zabunu. Prvo sam pomislio da je abrines pitao u vezi sa novim nadvožnjakom, ali sam posle shvatio da se radi o vezi sa avalskom petljom, pa sam editovao svoj post.

Plan koji ti pominješ je inače iz brošure koja se nalazi na sajtu Direkcije za građevinsko zemljište: https://www.beoland.com/wp-content/...da/Infrastructure_investments_in_Belgrade.pdf, a prvi ga je spomenuo Homer Jay na temi o izgradnji AVA parka. Na njemu jeste najpreciznije prikazana petlja, sa sve T raskrnicom sa Kružnim putem:

2023-02-22_112926.png


Zanimljiv detalj je i buduća direktna veza sa Obilaznice ka IKEI sa desnim isključenjem:

1677067734442.png


Kao i budući dupli nadvožnjak na isključenju Tranšped:

1677067812039.png
 
Poslednja izmena:
Vrh