Evo kako je 1972 izgledao most kod buvljaka koji i dan danas tu stoji i zagorčava život kamiondžijama jer je uzan i mimoilaženje je otežano.Pogledajte prilog 154788
Budimpeštanska obilaznica ima priključke na svakih 2 kilometra, dok u Beogradu od Batajnice do Bubanj potoka imamo samo 6 petlji na 43 kilometra. Ne treba da bude na 2 kilometra, zato što na mnogo mesta stvarno prolazi kroz njive, i teško pristupačne zone, ali imamo nekoliko ozbiljnih preskočenih veza: 1) Jakovo, 2) Železnik/Sremčica 3) Resnik/Rakovica 4) Direktna Veza sa perspektivnom privrednom zonom Beli potok-Bubanj potok-Vrčin.Овде се види типичан однос окупационе власти према домицилном становништву. Битно је само да транзит из европе неоматано тече, ко ј... домаће становништво, тачније пола милиона грађана који гравитирају овом скретању. Што је много више од другог највећег града у Србији. А ми плаћамо СВЕ и не можемо на највећој ПЕТЉИ у земљи скренути ка главном и највећем ГРАДУ у земљи, без успоравања, двосмерног саобраћаја и неколико кружних токова! Банана држава, то смо ми!
Ne, barem prema planovima koje smo mogli da vidimo do sada, a i po onome što je rašćišćeno na terenu, izgleda da će se praviti T raskrsnica.Зна ли се да ли ће бити кружни ток на Кружном путу за спајање са петљом Авала?
Izvini, ja sam napravio zabunu. Prvo sam pomislio da je abrines pitao u vezi sa novim nadvožnjakom, ali sam posle shvatio da se radi o vezi sa avalskom petljom, pa sam editovao svoj post.Da ne bude zabune, na ovu sliku sam mislio.