oha, ovo je malo ohrabrujuce što su krenuli da buše i po terenu na samoj pijaci (snimak od 3:58)
Gledam sada na e katastru,većina parcela je vlasništvo grada ali i jedna na tom potezu je privatno vlasništvo.Opet ono što smo pre konstatovali je problem kako sprečiti nekoga ko se isključio tu da ode ka Leštanima ili tu na buvljak ako ostaje pravac iz Niša aktivan...Jedino fizičko razdvajanje traka elastodbojnom ogradom ali se onda bitno sužava širina trake ispod autoputa.Mišljenja sam da će mnogi koji dolaze subotom tu na buvljak a idu iz pravca Vojvodine ili sa Miloša Velikog poželeti da baš tako dodju do buvljaka.Iskreno se nadam da će ići kao po onom planu, kačenom negde ranije - paralelno sa KP pa kroz postojeći podvoznjak, umesto spajanje sa KP pa to malo njegovom trasom.
Ovo drugo bilo bi zaista svojevrsna svinjarija i da, biram reči...
Slažem se ,jedino što bi ta 2 kružna toka bila baš blizu jedan drugom...Ova T raskrsnica je totalni skandal,juče umalo prisustvovah udesu kada sam tu prolazio.Jedno ukrštanje sa Kružnim putem mora da postoji i to bi, po meni bilo najbolje da ostane tamo gde je i sad (raskrsnica kružnog puta i odvajanje za izlaz za BG) ali da se na tom mestu napravi jedan veliki kružni tok.
Kružni tok je neophodan i na onoj novoj T raskrsnici na kojoj je isključenje za Niš sa Kružnog puta i uključenje na Kružni put za one koji dolaze iz Beograda.
Evo i ilustracijeNisi dobro razumeo, spoj mora da postoji ali ukoliko se napravi da se spaja na mestu koje je na sličici obeležio Stara Mo napraviće se tri veoma bitne raskrsnice na malom prostoru.
Mo i ja smo diskutovali o tome da umesto tri budu dve raskrsnice na tom prostoru ove dve koje smo pominjali i sad ako se doda još i treća....
Pa postavljali smo više puta ovo ovde, upravo ovo što se gradi odgovara ovom crtežu osim one T-petlje koja je verovatno naknadno ubačena:Neverovatno je da niko ko posećuje ovaj forum nema konačno rešenje kako će da izgleda ovaj deo iako je sada već u debeloj realizaciji.
A neki su se ljutili na mene zato što sam pisao da je ovo skarabudženo naknadno i govorili da je sve ovo planirano odavno.
Verovatno su išli na ukidanje i pomeranje na petlju Avala, zato sam vrlo skeptičan da li će se moći iz Niša isključivati na KP tamo gde je sada isključenje.A gde je na tom planu izgradjeno i u upotrebi isključenje iz Beograda i ka Nišu sa kružnog puta?
Jbg, nažalost putevi srbije nisu sposobni da vode kvalitetnu informativnu politiku. Samo sam hteo da ukažem da ako neki opskurni sajt kao znamen kapital ima tu fotografiju od 2018 da ti planovi verovatno postoje znatno duže ;-)Znamen kapital...
Bez loše namere,samo što kaže Srles zar nema ni jednog,vozača ili radnika tamo koji je svratio u kontejner kod šefa gradilišta i pitao gde se bre ovaj krak uklapa sa postojećim putem il ibar pogledao na zid kontejnera...Ostaje nam jedino Vlogzilla kao nada da ćemp otkriti po prvi put konačo rešenje.Jbg, nažalost putevi srbije nisu sposobni da vode kvalitetnu informativnu politiku. Samo sam hteo da ukažem da ako neki opskurni sajt kao znamen kapital ima tu fotografiju od 2018 da ti planovi verovatno postoje znatno duže ;-)
Eh meni to lično nije iznenađenje, na forumu sam otkada sam ga napravio i retko kada je bilo insajdera ako i uopšte kada su infrastrukturni projekti u pitanju.Bez loše namere,samo što kaže Srles zar nem ni jednog,vozača ili radniak koji je svratio u kontejner kod šefa gradilišta i pitao gde se bre ovaj krak uklapa sa postojećim putem.Ostaje nam jedino Vlogzilla kao nada da će otkriti po prvi put to rešenje.