Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Bubanj potok, danas prepodne:
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
 
Iskreno se nadam da će ići kao po onom planu, kačenom negde ranije - paralelno sa KP pa kroz postojeći podvoznjak, umesto spajanje sa KP pa to malo njegovom trasom.

Ovo drugo bilo bi zaista svojevrsna svinjarija i da, biram reči...
 
Iskreno se nadam da će ići kao po onom planu, kačenom negde ranije - paralelno sa KP pa kroz postojeći podvoznjak, umesto spajanje sa KP pa to malo njegovom trasom.

Ovo drugo bilo bi zaista svojevrsna svinjarija i da, biram reči...
Gledam sada na e katastru,većina parcela je vlasništvo grada ali i jedna na tom potezu je privatno vlasništvo.Opet ono što smo pre konstatovali je problem kako sprečiti nekoga ko se isključio tu da ode ka Leštanima ili tu na buvljak ako ostaje pravac iz Niša aktivan...Jedino fizičko razdvajanje traka elastodbojnom ogradom ali se onda bitno sužava širina trake ispod autoputa.Mišljenja sam da će mnogi koji dolaze subotom tu na buvljak a idu iz pravca Vojvodine ili sa Miloša Velikog poželeti da baš tako dodju do buvljaka.
podvoznjak.JPG
 
Jedno ukrštanje sa Kružnim putem mora da postoji i to bi, po meni bilo najbolje da ostane tamo gde je i sad (raskrsnica kružnog puta i odvajanje za izlaz za BG) ali da se na tom mestu napravi jedan veliki kružni tok.
Kružni tok je neophodan i na onoj novoj T raskrsnici na kojoj je isključenje za Niš sa Kružnog puta i uključenje na Kružni put za one koji dolaze iz Beograda.
 
Jedno ukrštanje sa Kružnim putem mora da postoji i to bi, po meni bilo najbolje da ostane tamo gde je i sad (raskrsnica kružnog puta i odvajanje za izlaz za BG) ali da se na tom mestu napravi jedan veliki kružni tok.
Kružni tok je neophodan i na onoj novoj T raskrsnici na kojoj je isključenje za Niš sa Kružnog puta i uključenje na Kružni put za one koji dolaze iz Beograda.
Slažem se ,jedino što bi ta 2 kružna toka bila baš blizu jedan drugom...Ova T raskrsnica je totalni skandal,juče umalo prisustvovah udesu kada sam tu prolazio.

P:S. takodje me intersuje način tog budućeg odvajanja za Ikeu ako ga stvarno i bude bilo i prestrojavanje izmedju ta dva pravca .
Takodje će biti zanimljiv taj kružni tok koji bi onda imao i jedan krak koji je jednosmeran a to bi mnoge moglo zbuniti i navesti da skrenu u taj krak a opet se nadam da nadvožnjak nikako ne bi trebao biti dvosmeran(kao veza kružnog i Ikee) jer bi onda na njegovom drugom kraju nastala prava papazjanija.
 
Poslednja izmena:
a zasto ne bi bilo moguce da se obezbjedi i spoj sa kruznim putem da dio vozaca koji zele na autopijacu ili lestane moze da se tu iskljuci,
svakako ce tu na tom kraku intezitet saobracaja biti slab.
pa ako cinimo svima da i nima ostavimo tu izlaz,a nece biti dodatnih troskova.
 
Nisi dobro razumeo, spoj mora da postoji ali ukoliko se napravi da se spaja na mestu koje je na sličici obeležio Stara Mo napraviće se tri veoma bitne raskrsnice na malom prostoru.
Mo i ja smo diskutovali o tome da umesto tri budu dve raskrsnice na tom prostoru ove dve koje smo pominjali i sad ako se doda još i treća....
 
Niko ne spori (naprotiv!) potrebu za postojanjem spoja sa KP. Pri tome, postojeća T raskrsnica isto mora da se reši bolje, ovo ovako je skandal, uključujući rešenje da ulaz/izlaz na najveći AP u zemlji nema pravo prvenstva prolaza, nonsens posebnog reda.

Sve je na ovom potezu zbrlj, a kako lepo neki dan citira naša Zoka (vidite kako i od lošag ima gore, btw!!): kada jednom uđeš u pogrešan voz, sve stanice su pogrešne! Sve je ovo posledica zbrlja sa, ubeđen sam, zaboravljenim isključenjem u smeru Avala->Centar, na projektovanom možda drugom po veličini čvoru u zemlji. Tj. lakše mi je da verujem da je samo zaboravljen, jer je alternativa i za nas ovde previše (gde da uštinem za svoje protočni-bojler podizvođače? briši ovu rampu, nije to dominantan pravac :D )...

Nonsens do nonsensa! Nazdravlje.
 
Nisi dobro razumeo, spoj mora da postoji ali ukoliko se napravi da se spaja na mestu koje je na sličici obeležio Stara Mo napraviće se tri veoma bitne raskrsnice na malom prostoru.
Mo i ja smo diskutovali o tome da umesto tri budu dve raskrsnice na tom prostoru ove dve koje smo pominjali i sad ako se doda još i treća....
Evo i ilustracije
buvljak.JPG
 
A, evo i mog amandmana, za koji verujem da je prava stvar (unapred da kažem, argument za nešto povećanom cenom eksproprijacije potrebnom za ovo rešenje uopšte ne smatram bitnim, bar ne na klasi projekta ove cene i važnosti):



Naravno, radijusi i putanje su tu samo idejno, budući da su moje mogućnosti crtanja limitirane :D. Ako ulivanje sa KP u tok saobraćaja ka Bg nije bezbedno (zbog uske jedne trake ispod podvožnjaka), žrtvovati njega.
 
Mislim da je ovde ustvari testiran novi način pristupa velegradu,putuješ negde izdaleka opustio si se i previše pa te na ovaj način malo spuste na zemlju,Subotnji krkljanac pored buvljaka i onda lepo ulaziš u Beogradski krkljanac pripremljen.
 
Neverovatno je da niko ko posećuje ovaj forum nema konačno rešenje kako će da izgleda ovaj deo iako je sada već u debeloj realizaciji.
A neki su se ljutili na mene zato što sam pisao da je ovo skarabudženo naknadno i govorili da je sve ovo planirano odavno.
 
Neverovatno je da niko ko posećuje ovaj forum nema konačno rešenje kako će da izgleda ovaj deo iako je sada već u debeloj realizaciji.
A neki su se ljutili na mene zato što sam pisao da je ovo skarabudženo naknadno i govorili da je sve ovo planirano odavno.
Pa postavljali smo više puta ovo ovde, upravo ovo što se gradi odgovara ovom crtežu osim one T-petlje koja je verovatno naknadno ubačena:
1676807615573.png


A najraniji trag tog plana datira iz 2018e godine, tako da je to planirano najmanje 5 i po godina:

bubanj potok petlja – Znamen Kapital
1676807665737.png
 
A gde je na tom planu izgradjeno i u upotrebi isključenje iz Beograda i ka Nišu sa kružnog puta?
Verovatno su išli na ukidanje i pomeranje na petlju Avala, zato sam vrlo skeptičan da li će se moći iz Niša isključivati na KP tamo gde je sada isključenje.
 
Jbg, nažalost putevi srbije nisu sposobni da vode kvalitetnu informativnu politiku. Samo sam hteo da ukažem da ako neki opskurni sajt kao znamen kapital ima tu fotografiju od 2018 da ti planovi verovatno postoje znatno duže ;-)
Bez loše namere,samo što kaže Srles zar nema ni jednog,vozača ili radnika tamo koji je svratio u kontejner kod šefa gradilišta i pitao gde se bre ovaj krak uklapa sa postojećim putem il ibar pogledao na zid kontejnera...Ostaje nam jedino Vlogzilla kao nada da ćemp otkriti po prvi put konačo rešenje.
 
Bez loše namere,samo što kaže Srles zar nem ni jednog,vozača ili radniak koji je svratio u kontejner kod šefa gradilišta i pitao gde se bre ovaj krak uklapa sa postojećim putem.Ostaje nam jedino Vlogzilla kao nada da će otkriti po prvi put to rešenje.
Eh meni to lično nije iznenađenje, na forumu sam otkada sam ga napravio i retko kada je bilo insajdera ako i uopšte kada su infrastrukturni projekti u pitanju.

mali edit: da se informacije predstavljaju na pravi i transparentni način od strane nadležnih ustanova pola tema ovde bi bilo mrtvo :)
 
Vrh