sergio_spector
Higher intermediate
Dron snimak 19.02.2023.
Auto pijaca je nedeljom i bukvalno je prazno. Dok subotom kada je buvljak ima nešto, ali nije ni blizu gužva kao pre.Проблема са овим скретањем за БГ ће пре свега бити викендом, када ради бувљак и када је ауто пијаца, ту је колапс у најави. Срећа је те ће се углавном у послеподневним и вечерњим сатима људи враћати за БГ. Тада ће бувљак углавном бити празан. Ово несретно решење је свакако боље него никакво! Нажалост све су прилике и да ће направити уско грло!
Ovo plavo ne treba. Iz Niša ideš direktno na obilaznicu. A ako hoće na KP onda kasnije siđe sa obilaznice.Evo i ilustracije
Pogledajte prilog 154705
Ko ga smota pod 90 stepeni na ovoj daljini...majstor je!Dron snimak 19.02.2023.
Šta je problem sa kraka za Pančevo odvajaš se desno za Beograd,mesta ima jedino smeta ova regulacija potoka ali dovoljno prostora imaju za početak mosta i za luk.Ko ga smota pod 90 stepeni na ovoj daljini...majstor je!
Jel vidite dokle idu stubovi? Poslednji red stubova je IZA kraka za Pančevo. Ovo je za AVA park, kakav izlaz za BG...
Izlaz na nadvožnjak treba da bude sa kraka za Pančevo, ne sa onog patrljka što je ostavljen na odvajanju za Niš.
Jedino ako spoje u vazduhu jedan i drugi...
Ko ga smota pod 90 stepeni na ovoj daljini...majstor je!
Jel vidite dokle idu stubovi? Poslednji red stubova je IZA kraka za Pančevo. Ovo je za AVA park, kakav izlaz za BG...
Izlaz na nadvožnjak treba da bude sa kraka za Pančevo, ne sa onog patrljka što je ostavljen na odvajanju za Niš.
Jedino ako spoje u vazduhu jedan i drugi...
Po toj logici ne treba ni uključenje ka Nišu,idi iz Leštana gore do 1000 ruža pa se uključi za Niš.A pošto je je već napravljeno nema argumenata da ga sa druge strane nema.Ovo plavo ne treba. Iz Niša ideš direktno na obilaznicu. A ako hoće na KP onda kasnije siđe sa obilaznice.
Mala maca... Da vidiš kako šleperi po mraku promaše skoro neprimetno skretanje (od Ni ka Bg) sa kružnog pa se vrte na starom kružnom u Resniku.Danas sam se provozao Obilaznicom od Surčina do Bubanj potoka.
Meni je neverovatno da pre Ostružničkog mosta i dalje stoji horizontalna signalizacija od perioda kada je postojalo samo pola mosta. I dalje stoji puna linija po sredini na jednom delu.
Takođe stoji neka signalizacija za radove i ograničenje od 80 na nekim deonicama koje su završene.