Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Проблема са овим скретањем за БГ ће пре свега бити викендом, када ради бувљак и када је ауто пијаца, ту је колапс у најави. Срећа је те ће се углавном у послеподневним и вечерњим сатима људи враћати за БГ. Тада ће бувљак углавном бити празан. Ово несретно решење је свакако боље него никакво! Нажалост све су прилике и да ће направити уско грло!
 
I dalje nam buvljak remeti strateški projekat..pa nega izmeste.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: h2o
Проблема са овим скретањем за БГ ће пре свега бити викендом, када ради бувљак и када је ауто пијаца, ту је колапс у најави. Срећа је те ће се углавном у послеподневним и вечерњим сатима људи враћати за БГ. Тада ће бувљак углавном бити празан. Ово несретно решење је свакако боље него никакво! Нажалост све су прилике и да ће направити уско грло!
Auto pijaca je nedeljom i bukvalno je prazno. Dok subotom kada je buvljak ima nešto, ali nije ni blizu gužva kao pre.
 
Nisam iz građevinske struke, ali zar nije bilo jednostavnije da su odvajanje za bgd napravili s leve strane puta za pančevo i nadvožnjak skratili
 
Danas sam se provozao Obilaznicom od Surčina do Bubanj potoka.

Meni je neverovatno da pre Ostružničkog mosta i dalje stoji horizontalna signalizacija od perioda kada je postojalo samo pola mosta. I dalje stoji puna linija po sredini na jednom delu.

Takođe stoji neka signalizacija za radove i ograničenje od 80 na nekim deonicama koje su završene.
 
Slika govori više od 1000 reči...
Nadvoznjak Strazevica.jpg
 
Meni je jedno od najbitnijih pitanja to da li će na petlji Avala biti dozvoljeno isključivanje za šlepere.
 
Dron snimak 19.02.2023.
Ko ga smota pod 90 stepeni na ovoj daljini...majstor je!
Jel vidite dokle idu stubovi? Poslednji red stubova je IZA kraka za Pančevo. Ovo je za AVA park, kakav izlaz za BG...
Izlaz na nadvožnjak treba da bude sa kraka za Pančevo, ne sa onog patrljka što je ostavljen na odvajanju za Niš.
Jedino ako spoje u vazduhu jedan i drugi... :unsure:
 
Ko ga smota pod 90 stepeni na ovoj daljini...majstor je!
Jel vidite dokle idu stubovi? Poslednji red stubova je IZA kraka za Pančevo. Ovo je za AVA park, kakav izlaz za BG...
Izlaz na nadvožnjak treba da bude sa kraka za Pančevo, ne sa onog patrljka što je ostavljen na odvajanju za Niš.
Jedino ako spoje u vazduhu jedan i drugi... :unsure:
Šta je problem sa kraka za Pančevo odvajaš se desno za Beograd,mesta ima jedino smeta ova regulacija potoka ali dovoljno prostora imaju za početak mosta i za luk.

IMG_20230219_224825.jpg

IMG_20230219_225503.jpg
 
Ko ga smota pod 90 stepeni na ovoj daljini...majstor je!
Jel vidite dokle idu stubovi? Poslednji red stubova je IZA kraka za Pančevo. Ovo je za AVA park, kakav izlaz za BG...
Izlaz na nadvožnjak treba da bude sa kraka za Pančevo, ne sa onog patrljka što je ostavljen na odvajanju za Niš.
Jedino ako spoje u vazduhu jedan i drugi... :unsure:

Vidimo dokle idu stubovi i tako treba. Izdvajanje sa kraka ne moze da bude sa leve strane iz brze trake. Izdvajanje je sa desne strane, sto znaci da nadvoznjak mora da ide preko kraka za Pancevo.
 
По мени , много је већи проблем кад се спусти на кружни ток, ту је и раскрсница и прилично оптерећен правац за Лештане! Једино ако мисле да направе одвојену траку до испод АПа. Мада чисто сумњам...Ако може неко дроном да сними са краја овог надвожњака што се прави до уласка на АП ка БГу. Другачије је кад се види из ваздуха!
image_2023-02-19_230435458.png
 
Ovo plavo ne treba. Iz Niša ideš direktno na obilaznicu. A ako hoće na KP onda kasnije siđe sa obilaznice.
Po toj logici ne treba ni uključenje ka Nišu,idi iz Leštana gore do 1000 ruža pa se uključi za Niš.A pošto je je već napravljeno nema argumenata da ga sa druge strane nema.
Već smo konstatovali,problem je ovo glupo parcijalno otvaranje jer da ima tunel i put do Vinče sve bi bilo drugačije mada ne treba zanemariti koncentraciju firmi u tom delu kojima baš ova dva kraka odgovaraju a malo dalje je i Šumadija put.
Loše ke kad nešto projektuješ pre 10 20 godina pa još parcijalno gradiš a život ide.
 
Danas sam se provozao Obilaznicom od Surčina do Bubanj potoka.

Meni je neverovatno da pre Ostružničkog mosta i dalje stoji horizontalna signalizacija od perioda kada je postojalo samo pola mosta. I dalje stoji puna linija po sredini na jednom delu.

Takođe stoji neka signalizacija za radove i ograničenje od 80 na nekim deonicama koje su završene.
Mala maca... Da vidiš kako šleperi po mraku promaše skoro neprimetno skretanje (od Ni ka Bg) sa kružnog pa se vrte na starom kružnom u Resniku.
 
Kada ce se raditi deo kroz Bolec ka Pancevu i cuveni most na Vinci?
 
Novi nadvožnjak se radi sa po tri stuba, da li to znači da će imati širinu za jednu ili dve trake? Jasno je, naravno, da nadvožnjak ne može biti dvosmeran.
 
Našao sam i ovaj plan ispod još iz 2015. To se poklapa sa idejom koju je izneo StaraMo po pitanju kružnog toka sa strane KP, a ujedno bi objasnio zašto imamo dve trake na nadvožnjaku. Drugi smer bi omogućio da se sa AP iz pravca Beograda brže stigne do IKEA i AVA centra, nego kada se kruži sve do Tranšpeda. Nadam se da je ovo finalno rešenje po kojem se gradi, sa kružnim tokovima na obe strane nadvožnjaka.

1676872116372.png
 
Poslednja izmena:
Najverovatnije da je to finalni plan, jer se trenutno rade stubovi za vijadukt u pravcu, a na starom planu vijadukt ima krivinu
Screenshot_20230220_080816_Chrome.jpg
 
Sad sam gledao širine nadvožnjaka i broj stubova:

- iz Rakovice po 2 stuba = jednosmerni
- petlja Avala po 2 stuba = jedan smer
- kod žel. stanice Beli potok po 3 stuba = dvosmerni
- kod streljane iznad autopijace po 3 stuba = dvosmerni

Zaključak je da će verovatno i novi nadvožnjak biti dvosmeran, a što se uklapa u plan koji sam okačio sa dva kružna toka.
 
Interesanto je i da se isključenje kod tranšpeda pretvara u kružni tok iznad autoputa. (y)
 
Vrh