Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Kakvo pobogu polurešenje, neki kao da sada tek vide nešto što već godinama ovde znamo i priželjkujemo da se uradi, a izgledalo je da neće nikada...

I kakve veze sad ima što se koristi 50m trase kružnog puta i postojeće uključenje na autoput ka BGD-u?? Jel neko očekivao da će sa 130km/h da se ide ka gradu? Prioritetni pravac je ka Nišu i tu je 130 ...
 
E
Ovo nije isključenje ka BGD-u... ne pravite se da ne razumete.
Ovo je isključenje za Kružni put a tim putem se može stići i do puta za Beograd.
Evo rešenjaaaa
Screenshot_2023-02-03-13-47-10-449_com.miui.mediaeditor-edit.jpg
 
Ovo nije isključenje ka BGD-u... ne pravite se da ne razumete.
Ovo je isključenje za Kružni put a tim putem se može stići i do puta za Beograd.
Nisam potpuno siguran u to. Prema ranijem projektu je ta traka koja silazi sa nadvožnjaka trebalo da ide paralelno sa Kružnim putem i priključi se ispred podvožnjaka ispod AP. Međutim, taj projekat je izmenjen, sada je napravljena nova veza sa AP na KP, tako da ne znam koja ja finalna varijanta.

bubanj-potok-petlja.jpg


Pronašao sam i jednu još stariju verziju projekta sa drugačijim rešenjem cele petlje i na njoj taj nadvožnjak ima dva kraka - jedan koji se spaja sa KP, i drugi koji izlazi na AP.

2023-02-03_134902.jpg


Neverovatno je da nigde online ne postoji koji je finalni projekat po kojem se gradi. Ili ja ne znam gde da tražim?
 
Niko to ne zna, bar ovde na forumu.
To je poenta.
Sve vreme potenciram da su napravljeni razni nadvožnjaci za koje ni ne postoji put, pristup železničkoj staničici Beli potok itd. i sa svim tim se slažem apsolutno.
A onda tek kad je, maltene, sve završeno krenemo da pravimo nešto što je "oduvek bilo u projektu" samo smo odlučili da ga pravimo kada se sve završi a ne onda kada bi nam bilo najzgodnije i najlogičnije.
Što meni govori da to nešto i nije bilo u projektu.
A evo sad i kolega forumaš postavlja sličice koje bi trebalo da objasne sve ali zapravo nam ništa ne objašnjavaju....

Prilično sam dugo ovde na forumu i pratim pomno nekoliko tema između ostalih i ovu i odavno sam skapirao da niko nije 100% siguran koji je konačni plan što se tiče skretanja za BG iliti za Kružni put.
Naravno ja ovo potenciram da bih umanjio važnost nadvožnjaka koji se sada pravi.
 
Ja sam priželjkivao da se naprave skretanja u svim pravcima na najvećoj petlji u Srbiji.

Dakle biće skretanje ka delu autoputa ka Beogradu u okviru petlje Bubanj potok, ali ne sa 130km/h, što nije nikakav problem. Ja sam zadovoljan. Moglo je da prođe i bez ovoliko drame, ali ko je sve bio na čelu ministarstva valjda je tako i moralo...
 
Tako brate, naterao sam te da budeš precizan... šalim se naravno...
Ja nisam zadovoljan.
A vidim da potenciraš 130km/h, retko gde je moguće da se isključiš tom brzinom i sumnjam da je to bilo ko očekivao da će biti ovde.
Naravno ovde će vrlo verovatno biti potrebno da se zaustavimo na ukrštanju sa Kružnim putom.
 
Možda i neće morati da se stane kod Kružnog puta ako budu trake u paraleli i svako ide svojom i eventualno odvojene isprekidanom crtom radi prestrojavanja.
A nastavak ka Nišu će biti sa 130km/h. A i ka Pančevu će biti sa 100km/h i verovatno toliko kroz tunel
 
Možda...
Nema potrebe više da pišemo na ovu temu osim ukoliko neko nema da ponudi neke nove sigurnije podatke.
Pomisliće neko da želim da se raspravljam i da sam neki namćor ali mi je samo bezveze da projekat ovolikih razmera nema sve što bi trebalo da ima.
Meni će se putovanje ubrzati pa sve i da ne koristim obilaznicu nego da se krećem Kružnim putem koji će biti rasterećen kada se bude otvorila obilaznica...
 
Ево ја ћу да вам кажем са сигурношћу шта ће и како ће да буде без улажења у генезу досадашњихх варијанти рампе ка бг-у и тумчења:

Биће укрштање у нивоу са кружним путем као притрајно решење зато што пијаца Бубањ Поток.
Евентуално ће бити горе и од тога - само стубови без саме коловозне конструкције.

Понављам, Р Србију треба расформирати па од нуле.
 
Na prvom "projektu" ,koji je ucrtan na orto foto snimku prethodnog stanja, se vidi da neće biti ukrštanja kružnog puta i isključenja sa obilaznice ka Beogradu. Loša rezolucija slike i nesrećno izabrana žuta boja novoizgrađenih objekata ostavljaju utisak da će postojeće isključenje na KP iz pravca NI ostati u funkciji (staro uključenje i isključenje na i sa KP u pravcu NI, koji se takođe vide na orto foto podlozi su srušeni i van funkcije).
bubanj-potok-petlja.jpg
 
Па не може са 130 km/h да се укључује на будући градски булевар 😁

Постављена вертикална сигнализација на деоници од пијаце до тунела.
 
Preskupo!?
Da li ti vidiš koliko je čudo tamo napravljeno.
Koliko je, u ovom trenutku a i u narednih xy godina, bespotrebnih nadvožnjaka, mostova i ostalih elemenata napravljeno.
E to je preskupo a ne skretanje za Beograd.
Dajte bre ljudi o čemu pričamo...
U postu je bila okacena slika koja prikazuje krak od BG ka Nisu koji preskace obilaznicu i kojim se vozi 130., uz komentar da se i iz pravca obilaznice ka BG trebala napraviti ista veza. To je naravno neuporedivo skuplje i neopravdano jer to nije primarni pravac.
 
Definitivno je projekat menjan. Isključenje NI-PA je ovako kako se sad gradi loše rešenje jer se spaja odmah ispred tunela. Jedino ako će traka za ubrzanje biti u samom tunelu. Mislim takođe da je isključenje NI-PA bilo planirano da se prikači na rampu BG-PN. Ta rampa je čudnog oblika jer se radijus krivine menja.
A ovo isključenje sa Obilaznice ka BG mislim da neće da se kači na kružni. Ići će paralelno sa kružnim i dalje podvožnjakom ka BG. Isključenje iz Niša ka kružnom će se ukinuti na postojećem mestu i premešteno na petlju Avala.
 
Mislim da nece biti tako, nevidim razlog da iskljuce iskljucenje iz Nisa ka staroj obilaznici, i da nema ukljucenje stare obilaznice sa novom obilaznicom, oni su napravili iskljucenje iz centra i ukljucenje na obilaznicu za stanovnike i oni koji idu iz Lestana, znaci bilo bi logicno da ostave i iskljucenje iz Nista i ukljucenje ka centru za iste te stanovnike.
 
>За 5 месеци је отварање, па ћемо видети. Тачније која од лоших варијанти ће бити.
 
Na prvom "projektu" ,koji je ucrtan na orto foto snimku prethodnog stanja, se vidi da neće biti ukrštanja kružnog puta i isključenja sa obilaznice ka Beogradu. Loša rezolucija slike i nesrećno izabrana žuta boja novoizgrađenih objekata ostavljaju utisak da će postojeće isključenje na KP iz pravca NI ostati u funkciji (staro uključenje i isključenje na i sa KP u pravcu NI, koji se takođe vide na orto foto podlozi su srušeni i van funkcije).
Pogledajte prilog 153721
Управо тако, нема никаквог укрштања са кружним путем, излазна рампа кад се "спусти на земљу" ће ићи једним делом преко садашње аутопијаце.

Ово сам баш стручно нацртао:cool:
излазна рампа према београду.png
 
Ako ostaje staro isključenje iz pravca Niša za buvljak i Lešatane (plava boja)kao što Srdjan Prpa reče onda ovaj krak o kome ceo dan pričamo(crvena boja) mora deliti podvožnjak (i novi i stari) sa pravcem iz Niša a to automatski znači da će mnogi koji imaju potrebu da idu ka Leštanima tu praviti prekrsaj i probati da se isključe ka Leštanima,Vinči, Smederecu itd jer nažalost nije gotov tunel i pravac ka Vinči.


Zato je moje mišljenje da se tu mora napraviti dobra i bezbedna konekcija sa kružnim putem a to je najbolje preko jednog kružnog toka (žuta boja)
IMG_20230203_233131.jpg
možda na mestu sadašnje raskrsnice na donjem delu auto pijace.
 
Ja ni na jednom projektu a bilo ih je par nisam video da je ucrtano ovaj deo koji sam obelezio.
A kako su ovo uradili izgelda da je za stalno a ne privremeno. Zato mi nema logike da ti dozvolis nekome da se tu ukljuci/iskljuci a da sa druge strane toga istog nema i da moras da ides do petlje Avala da bi otisao prema Lestanima.
Screenshot 2023-02-03 at 23.46.41.png



EDIT:
Nista me nebi cudilo da je ovo uradjeno privremeno dok se ne zavrsi obilaznica do Panceva, pa tad zatvore ovo iskljucenje/ukljucenje, a da su sad uradili bolje jer znaju da nece biti do Panceva gotovo bar jos 5+ godina.
 
To je trajno rešenje, ucrtano je na svim projektima, nego ovo što je kačeno poslednjih par strana je isečeno ispod tog dela, pa se ne vidi. Ako odeš malo više unazad, videćeš. Predviđeno je da sa kružnog puta tim delom uključuje ka Nišu i sa AP na kružni put. Podvožnjak takođe ostaje i kroz njega će moći na AP ka BGu i sa APa na kružni.
Novi nadvožnjak za koji sad prave stubove ide na kružni put, pa odatle možeš kroz podvožnjak ka BGu ili nastaviš kružnim putem ka Leštanima.
 
Vrh