Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Screenshot_20230127_154932_Twitter.jpg
 
Не прати саобраћајну сигнализацију као 90% возача па је кренуо по навици лево ка Стражевици, а та страна је скоро затворена за саобраћај.
 
^^ Nije to ništa, ljudi su do zatvaranja izlaza vozili po nadvožnjaku iako je bio blokiran betonskim barijerama, maltene po blatu, dok nisu razlokali do mere da ćeš ostaviti branik...
Isto to su radili prvi dan po zatvaranju deonice od kružnog toka prema nadvožnjaku na samom kružnom toku- vozili po snegu i blatu pored trotoara oko barijaere, samo da pokažu da su oni "pametni" ...
 
Ima li trasiranja od kraja budućeg nadvožnjaka dalje preko pijace ka KP ili se samo radi na tim stubovima?
 
Samo na stubovima ovamo ka pijaci nema nista od radova. Verovatno je prioritet da se uradi nadvožnjak preko obilaznice da bih se ona pustila a onda ovo kad se završi ne utiče na saobraćaj i ne ometa ništa osim pijace subotom
 
Hvala Bogu dragom... Toliko smo naviknuti na kiksiranja i nedovrsene poslove da se obradujem kad je nesto sto je normalno trebalo biti. Standardi su nam srednje-zalosni. Sa tendencijom ka snizavanju.
 
Verovatno će dočekati sudbinu nadvožnjaka posle tunela Straževica, maksr koju godinu. Ako ništa drugo, makar da urade nadvožnjak sada nego da se za godinu dana sete
 
Taman pomislih raskopaše ono nabacano brdo zemlje pred avalskim tunelom, kad juče vidim neka nova gomila zemlje
 
Jel zna neko da li one kamere na ostruznickom mostu stvarno rade ili su tu postavljene kao laznjaci. Pitam ovo je izgleda da sam ja jedini koji tu vozi 80. Obilaze me i sleperi sviraju, ludnica. putnicka vozila idu 130 ladno.
 
Ne postoji razlog za 80. Nizvodno 10km je isto autoput preko Save kod Obrenovca i ograničenje je 130. Isto autoput, ista reka, sve isto, nema razloga da ograničenje bude drugačije.
 
Ne postoji razlog za 80. Nizvodno 10km je isto autoput preko Save kod Obrenovca i ograničenje je 130. Isto autoput, ista reka, sve isto, nema razloga da ograničenje bude drugačije.
Spomenuše nekakve radove ispod. I da je 80 samo za vreme tih radova.
Sad ostaje pitanje kako mi da znamo kada su ti radovi aktivni. Trebali su uz tablu sa 80 staviti i dopunsku tablu sa recimo obaveštenjem od 8-18,7-17, ili tako nešto.
 
Jel zna neko da li one kamere na ostruznickom mostu stvarno rade ili su tu postavljene kao laznjaci. Pitam ovo je izgleda da sam ja jedini koji tu vozi 80. Obilaze me i sleperi sviraju, ludnica. putnicka vozila idu 130 ladno.
Не постоје камере лажњаци. Огромна већина камера је постављена да снима саобраћај, а само мали број (вероватно мањи од 1%) заправо бележи прекршаје, као што је прекорачење брзине.
 
Нема камере на том мосту. Неће је ни бити. Можда буде само надзорна евентуално. Биће онај дисплеј који приказује брзину и исписује текст „УСПОРИ“ и „ХВАЛА“, као у школским зонама на државним путевима.
 
Vide se dve kamere na stubu rasvete- jedna na pocetku mosta-usmerena je da snima kad prodjes, druga na samom kraju mosta- usmerena je da snima vozila u dolasku.

Tako nesto je i pisalo u clancima kad je most pusten.

„Radovi na donjem stroju će se izvoditi pod saobraćajem, ali će brzina biti redukovana na 80 kilometara na čas u periodima izvođenja radova, a na mostu će biti postavljen radar za merenje trenutne brzine vozila“, navedeno je u saopštenju.

Sad sto je to kako je smisljeno totalna nebuloza to je druga stvar. Nisu iste vibracije koje proizvodi kamion kad prelazi most sa 80 i auto kad prelazi isti tom brzinom. Most auto skoro i da ne oseti, a kad prodje kamion ili autobus sav vibrira. Tako je barem kod Mostara kad cekas bus na stanici. Lepo se oseti. Po meni trebali su da stave samo 60 za kamione i kraj price.
 
Vrh