Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Zbog nezavršene obilaznice i turskog kamiondžije izginuše noćas dva momka na toj deonici (Avalski put - Bubanj potok). :(
Nije profil poluautoputa dovoljan! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
 
nenad78":3lji42y3 je napisao(la):
Zbog nezavršene obilaznice i turskog kamiondžije izginuše noćas dva momka na toj deonici (Avalski put - Bubanj potok). :(
Nije profil poluautoputa dovoljan! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Slažem se. Ukrštanje Kružnog i Avalskog puta je bilo uvek crna tačka a mogu misliti kako je sada kad je saobraćaj uvećan 10 puta.
 
Malopre sam pričao sa drugarom, jutros je prošao Kružnim putem i kaže da je sudar bio na pravcu bliže Bubanj potoku a da je armirana betonska bandera bukvalno odsečena.
 
^^ Bila je presečena 10kV mreža... Videh na vestima da vatrogasci nisu mogli da intervenišu dok EDBovci nisu isključili napajanje. :(
 
E zemljo Srbijo, novinska pošpalica kaže da ljudski život nema cenu , valjda ih zato tako lako bacamo.
Itekako ima!!!!

Nemac bi do sada analizirao koliko košta što neki projekat nije završen na vreme: svaki dan kašnjenja je dan kada može da se desi neka nezgoda u kojoj će biti:

A: sudar bez povreda: materijalna šteta koja je merljiva- šteta na vozilima + šteta na putnoj opremi+šteta na elektroenergetskoj opremi...itd
B: povređeni (A+ zna se cena lekarske intervencije, lečenja, cena izostanka sa posla kada je povređeni bio sprečen da doprinosi uvećanju BDP-a,
C: nesreća sa fatalnim žrtvama (B+ vrednost BDP-a za koji je država mogla biti u mogućnosti da ostvari da je žrtva nastaviila da živi, privređuje, plaća porez)

Tako da dragi političari, ako neko ovo uopšte čita, sve ima cenu!, nezavršen put ima cenu a kod nas je ona nažalost paprena. Koliko je ljudi izginulo na novom novosadskom dok se nisu setili da je neko pogrešno ofarbao profil, da ne postoje nikakve bezbednoste mere, da je privremeno rešenje poluatoputa potrajalo godinama.

Tako da kad lovu za neki put preusmerite na neku drugu potrošnju, neki drugi "prioritet" znajte da ćemo svi platiti znatno veću cenu a neko će da izgubi sve.
 
nikola32":2i4qddae je napisao(la):
Mozda tih 3-4 km planiraju Putevi Srbije da urade bez kredita... :rolleyes:
Ako planiraju sektor 6 da rade bez kredita slobodno mogu reći da ga onda nikad neće napraviti.
 
shumar":17l51lwx je napisao(la):
nenad78":17l51lwx je napisao(la):
Zbog nezavršene obilaznice i turskog kamiondžije izginuše noćas dva momka na toj deonici (Avalski put - Bubanj potok). :(
Nije profil poluautoputa dovoljan! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Slažem se. Ukrštanje Kružnog i Avalskog puta je bilo uvek crna tačka a mogu misliti kako je sada kad je saobraćaj uvećan 10 puta.
Оно је ван памети: надвожњак и само једна рампа са укрштањима. А ником да падне на памет да сад, кад је Кружни пут преузео улогу обилазнице, се ураде остале 3 рампе, све би биле на земљи. Могло је да се то уради кад се Кружни пут сређивао... :bash:
 
E zemljo Srbijo, novinska pošpalica kaže da ljudski život nema cenu , valjda ih zato tako lako bacamo.
Itekako ima!!!!
Nije bitna cena, bitno je ko ce da plati. Nije bitno ko je odgovoran, vec ko ce da naje*******e. Iskreno mi je zao tih momaka sto su poginuli, ali ne verujem da ce to ista da promeni.
 
Сурчинска петља најважнији привредни објекат у том делу града

Градоначелник Београда Драган Ђилас, помоћник градоначелника Александар Шапић, члан Градског већа Мирослав Чучковић и председник општине Сурчин Војислав Јаношевић обишли су данас завршену сурчинску петљу и Наутичко село „Бисер” у Бољевцима.

Председник општине Сурчин Војислав Јаношевић рекао је да петља у Сурчину најважнији привредни објекат на тој територији и да без разумевања и помоћи града Београда петље не би ни било.

– Петља повезује општину Сурчин са обилазницом око Београда у дужини од 26 километара, што нам сада скраћује пут до Београда од пет до шест километара. Ово је привредна зона, тако да је петља од великог значаја за фирме којима је транспорт главна ставка. Привредници су учествовали, донирали и помогли изградњу. Ипак, главни финансијер је општина, захваљујући налазишту песка у Јакову, које ће нам и у будуће бити развојна полуга, јер има велике количине песка – истакао је Јаношевић.

Према његовим речима, разумевање града за промену Генералног урбанистичког плана било је од велике помоћи, јер без тога овај пројекат не би могао да се реализује.
 
Hvala bogu da su resili tu nelogicnost,letos smo iz surcina krenuli do Ostruznice i vozili naokolo do Dobanovaca pa nazad.
Nisam ni znao da se to gradi, prosto nisam mogao da verujem da ljudi iz gradske vlasti nisu uocile taj problem.

Jel ima negde slika kako izgleda petlja?
 
Izgleda da sam propustio najvažniju stvar za nas obične građane - kada će petlja bitiotvorena za saobraćaj?

Beobild forum je izgleda žešća avangarda u odnosu na naše funckionere - još kada smo ono beše pisali iste ove stvari o značaju i prednostima ove petlje?????
 
A presecanje vrpce, slikanje, postavljanje table, pragnjecid?
Nešto mi je tu neprodno :lol:
 
Garant nema dozvolu il tako nesto...Sigurno ce biti fancy otvaranje sa sve mrkom na celu povorke
 
Неће друг Мрка, он то не сматра за део Коридора 10. Мада ме не би чудило да се и он ували.
 
Verovatno je obilaznica u sklopu koridora 11 onda...Ko sto je izjavio juce mamlaz da nije prozivao kineze kad je podrzao djilasa... :lool:
 
Не верујем, да је у склопу ниједног коридора по њему, јер да јесте, не би две године стајала тако како је, бар би се сликали на наставку радова...
 
Mislim da je sklopu je Koridora XII, eventualno XIII. :p
 
petlja Surcin je otvorena, juce sam prosao njom u oba pravca...

ok je odradjena... u poredjenju sa npr. onom katastrofom na Ibarskoj kod iskljucenja za Zeleznik, odnosno NS i Nis, ovo izgleda skroz ok. Signalizacija dobra na lokalnom putu, ali carevi nisu stavili putokaze za Surcin kad se vozis obilaznicom tako da ko ne zna gde vodi put, uzalud mu petlja. Valjda ce ispraviti to, ja sam prosao petljom par sati posle 'vozila pod pratnjom' i Djikija, pa mozda nije bas sve skroz gotovo.

Naravno, 60km/h je ogranicenje na oblaznici u zoni petlje.

Inace, obilaznicom se i dalje vozi manijakalno, ljudi beze levo i desno do bankina kao zivotinje.
Strasno.

edit: prekjuce sam prosao, ne juce ;)
 
Vozi se kao nekad na NS auto-putu, vidi se da imamo iskustva pa su prestizanja sve bezobraznija. Na žalost dok ne izgrade pun profil teško će se to promeniti.
 
Vrh