Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

shumar":1mx8za7h je napisao(la):
GOJE":1mx8za7h je napisao(la):
Ja sam negde pročitao da za sektor 6 mora da se preradi projekat, jer je zastareo i neadekvatan. U svakom slučaju pomeramo se sa mrtve tačke.
Pre nekoliko meseci bilo je rečeno da će biti izmena u sektoru 6 jer stari projekat je radjen osamdesetih kad nije bilo u planu produženje do Pančeva, pretpostavljam da će menjati plan samo kod Bubanj potoka jer je u tom sektoru izvršen veći deo eksproprijacije još pre 20 godina.
Naravno,do panceva ce graditi po gupu 2041
 
Danasnja Politika pise da je donet DUP za prosirenje Ibarske magistrale od Orlovace do Trgovacke. 2.5 km. Jedina mana je sto je to u planu do 2021
 
Sektor 5


Drobnjak je najavio da će radovi na delu obilaznice od Orlovače do Avalskog puta početi u martu ili aprilu i da će biti završeni do juna 2012. godine.
 
Wile E. Coyote":3iujgecu je napisao(la):
Је ли кредит потписан? Зна ли се шта?
Nop, samo detaljan urbanisticki plan. Nikakvi rokovi se ne pominju. Ima jedan zanimljiv detalj na kraju clanka : "... Ovaj saobracajni problem bice resen kada se urbanisticki plan uređenja Ibarske magistrale od Trgovacke ulice do raskrsnice sa Kružnim putem sprovede u delo. Umesto sadasnje dve, u oba pravca ce biti po cetiri trake, sto ce poboljsati preglednost i protocnost saobracaja."

Ako nije jos jedan novinarski biser, bice odlicno

Pominju se, naravno, i komercijalne zone i trgovacki centri sa obe strane I. magistrale. I dve pasarele za pesake i trotoari.

Strana 21 u Politici
 
Слушам јутрос прилог на јутарњем програму и поново неко брка бабе и жабе. Причало се о томе како Кружни пут више неће бити стари пут јер ће да добије још једну траку, о обилазници, па о кредиту за обилазницу, наравно и о спајању са Авалским путем (изгледа да ће ипак ту да се ради прикључак?)... Додуше, тек сам устао, па можда нисам све добро разумео (хајде да и ту могућност узмем у обзир)... Наравно, те вести нема на сајту РТС. Има само вести о кредиту.
 
Te vesti i sluze za to,u polu snu si,pa istripujes od poluobilaznice da imamo celu i da je kruzni put obilaznica i.t.d.Gebelovske metode nema sta... ;)
 
cekaj, ovaj kredit od 40 miliona je odobren za deonicu od orlovace do avalskog puta??za pun profil ili za poluprofil autoputa?
 
Ljudi molim vas da o prosirenju ibarske pisete na temi druga traka na ibarskoj, misli se bas na taj deo od Orlovace do Zarkova
 
Wile E. Coyote":22srf6gk je napisao(la):
Слушам јутрос прилог на јутарњем програму и поново неко брка бабе и жабе. Причало се о томе како Кружни пут више неће бити стари пут јер ће да добије још једну траку, о обилазници, па о кредиту за обилазницу, наравно и о спајању са Авалским путем (изгледа да ће ипак ту да се ради прикључак?)... Додуше, тек сам устао, па можда нисам све добро разумео (хајде да и ту могућност узмем у обзир)... Наравно, те вести нема на сајту РТС. Има само вести о кредиту.
E vala davno me neko nije ovako zbunio. Ovo za Kružni put i trećom trakom prvi put čujem, nadam se da si sanjao :)
Renovirasmo ga malte ne dva puta za godinu dana a sad da ga proširujemo još jednom trakom, mislim super je to ali kad završe obilaznicu nek rade šta hoće. Što se tiče spajanja sa Avalskim putem svašta može da se desi jer to ukrštanje spada u sektor 6 za koji kažu da će prepravljati.

Drobnjak je opet bio suviše uopšten kaže kredit za sektor 5 izuzev Straževice koja se finansira iz budžeta, što je sve super ali u tenderu se ne spominje deo posle tunela a pripada sektoru 5.
 
prostorni planer":15oo2pus je napisao(la):
Ljudi molim vas da o prosirenju ibarske pisete na temi druga traka na ibarskoj, misli se bas na taj deo od Orlovace do Zarkova
Dogovoreno! Gde se nalazi tema?
 
Obilaznica "bruji" od proleća
N. V. BRKOVIĆ | 28. septembar 2010. 21:12 | Komentara: 7

Putari od marta sledeće godine počinju da rade na više deonica na saobraćajnici oko grada. Od Batajnice do Dobanovaca gradi "Štrabag", od Orlovače do Avale "Energoprojekt"

bgd----obilaznica.jpg


NA proleće sledeće godine će punom parom početiradovi na nezavršenim delovima obilaznice oko Beograda. Posle dvogodišnje pauze, koliko je prošlo od kako je za saobraćaj otvoren pravac od Ostružnice prema Ibarskoj magistrali, pod opsadom putara naći će se deonica od Orlovače do Avale, za koju je pre dva dana potpisan ugovor o kreditiranju, kao i trasa od Batajnice do Dobanovaca.

Na izgradnji sektora "B5", od Orlovače do Avale biće angažovano preduzeće "Energoprojekt". U okviru "B" deonice od Dobanovaca do Bubanj Potoka, čija je ukupna dužina 37,3 kilometra, prva tri sektora su završena pre pet godina, a 2008. za saobraćaj je otvoren i sektor "B4" - Ostružnica - Orlovača. Na sektoru "B5" radovi su počeli pre šest godina probijanjem tunela "Straževica". Od tada, majstori su završili više od polovine radova na samom tunelu. Međutim, predstoje radovi na izgradnji nedostajućeg puta, čiji je značaj u povezivanju Ibarske magistrale i autoputa za Niš.

Zbog nedostatka novca, izgradnja ove trase je zastala, a obilaznica se kod Orlovače "nastavljala" na Kružni put. S obzirom na to da je potpisan ugovor o kreditiranju u iznosu od 40 miliona evra sa EIB, "gradilište" ponovo može da se otvori. Prema najavama iz "Puteva Srbije" radovi će početi u martu ili aprilu sledeće godine.

Posao na deonici "A", od Batajnice do Dobanovaca dobilo je preduzeće "Štrabag".

- Izabrani smo kao najbolji ponuđač na tenderu i pre 15 dana dobili smo saglasnost od banke - kaže Dragan Baltić iz "Štrabaga". - Idejni projekat je urađen, a preostalo je da uradimo glavni projekat i da potpišemo ugovor. Očekujem da izgradnja počne u martu, a do tada ćemo obavljati pripremne radove. Za deonicu od Dobanovaca do Batajnice (A2), sredstva u iznosu od 30 miliona evra obezbedila je Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD). Trasa je dugačka pet kilometara, a potrebno je uraditi i pristupne puteve.

Istovremeno bi trebalo da počne i izgradnja petlje u Batajnici. Ove radove će izdvoditi preduzeće "Planum".

PLANIRANE DEONICE

A: Batajnica - Dobanovci - predstoje radovi
B: Dobanovci – Bubanj potok
- sektori B1-B3: Dobanovci – Ostružnica - pušteni u saobraćaj 2005.
- sektor B4: Ostružnica – Orlovača - pušten u saobraćaj 2008.
- sektori B5-B6: Orlovača – Bubanj Potok - predstoje radovi
C: Bubanj Potok – Starčevo (E-70) - predstoje radovi
ZNAČAJ

IZGRADNJOM Obilaznice oko Beograda povezaće se zapadni deo putne mreže Republike Srbije (autoput E-70), sa severnim (autoput E-75), Obrenovcem i Valjevom (magistralni put M19). U ovom "društvu biće" i magistralni put M22 (Čačak i Kraljevo), regionalni put R200 (Ralja), dok će se u Bubanj potoku uklapati u pravac ka Nišu (autoput E-75).
Izvor Vecernje novosti
 
generalno, dovoljno je i da urade poluprofil do Bubanj potoka. druga traka će se posle lako uraditi. sećam se pre tri godine oko Budimpešte je postojao poluprofil, a sada je po dve trake u oba pravca
 
Имајући у виду наше прилике, ништа није лако (Батајница-Суботица?). У сваком случају, нека буде цела деоница од Добановаца до Бубањ потока у полупрофилу (пошто се део од Батаје до Добановаца ради у пуном профилу), па је и то већ велика ствар. Што се наставка ка Панчеву тиче, то се тек стидљиво напомиње.
 
ma najlepse je tako, reci do Avale, full neodredjeno. Pokriju se fino terminologijom, pa kad zavrse nesto reci ce da je obecano i ispunjeno. I nece slagati.
 
dziggy":ia5swxia je napisao(la):
pretpostavljam da do avale znaci do onog tunela strazevica, za koji ne znam da je skroz prokopan
Kad kazu do Avale znaci do petlje sa Avalskim putem, a tunel Strazevica je prokopana samo jedna cev kolko me secanje sluzi. :kafa:
 
MaRkOs":3a2dhybu je napisao(la):
dziggy":3a2dhybu je napisao(la):
pretpostavljam da do avale znaci do onog tunela strazevica, za koji ne znam da je skroz prokopan
Kad kazu do Avale znaci do petlje sa Avalskim putem, a tunel Strazevica je prokopana samo jedna cev kolko me secanje sluzi. :kafa:
Тако испада. Иако није предвиђена петља, то упућује да ће је ипак бити. Једина добра страна што раде обилазницу на парчиће.
 
Hoce sad obilaznicu da spoje na Avalski put, a pre par meseci sam slusao kada su pricali na beogradskoj hronici o rekonstrukciji avalskog puta, da ce rekonstruisani avalski put moci maksimalno jos 5 godina da izdrzi teretni saobracaj jer podloga nije te nosivosti i da je neophodno uraditi obilaznicu do Bubanj potoka, a ne raditi neka privremena resenja. Menjaju pricu kako im odgovara :notok:
 
Mora da tu zadnju deonicu do bubanj potoka nece da rade,da bi kibnuli mrka & co na kazablanku kad ovom narodu prekipi sta mu rade.
 
Vrh