Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

boca-ica":3oh3f81a je napisao(la):
Hajde, koliko je vremena proteklo od prekida rada na Dobanovačkoj petlji gde je URAĐEN denivelisan priključak ka Batajnici .
Није до краја. Урађени су само стубови, а надвожњак тек треба да се уради.
 
Za sad nema novina o početku radova, zadnje najave početka radova su mart 2011 a pripremni radovi u što skorijem roku, a ja to prevedem u proleće 2011. Ono što je najbitnije je da ovaj put stvarno ne postoji razlog da ne počnu radovi.
 
vucko":1l161csf je napisao(la):
http://novosti.rs/upload/images/2010/11nov/1511j/STRAZEVICA.jpg

Al i dalje ginu ljudi...

BEOGRAD - Dve ženske osobe povređene su u saobraćajnom udesu koji se dogodio oko dva časa u tunelu Straževica i prebačene su na odeljenje za reanimaciju Urgentnog centra, izjavila je jutros Tanjugu portparol Hitne pomoći dr Nada Macura.

Povređena je žena stara oko 28 godina, vozač, koja je bila svesna i sa politraumom, odnosno povredom više organa, dok je suvozač iz istih kola, žena stara oko 25 godina, bila u stanju koje predstavlja blagi uvod u komu, istakla je dr Macura.
Aj bre ljudi, ovaj forum iznad novinskih floskula. Tunel Straževica je na regionalnom putu R251, popularno nazvanom "Kružni put" i nema veze sa autoputnom obilaznicom oko Beograda (pun profil autoputa Vr=120km/h-biće valjda jednog dana).
jedina sličnost je što se na sektoru 5 autoputne obilaznice nalazi istoimeni tunel ali on niti je završen niti je pušten u saobraćaj.
 
Nisam znao da imaju dva tunela?Skroz sam zbunjen.Moze li pojasnjenje?
 
Vučko, imaš samo jedan aktivni tunel Straževica, to je onaj predratni koji je nedavno renoviran. On je na trasi kružnog puta i nema veze s obilaznicom. Tunel Straževica na obilaznici je u izgradnji. Možda si pomešao Straževicu i Lipak i Železnik, koji su na trasi od Ostružnice do Ibarske, i koji su u funkciji, doduše bez svetla..
 
Lakse ce mu biti, ako kazes da se danas koristi renovirani tunel ‚‚Stara Strazevica‚‚, na Kruznom putu, doj dve cevi tunela ‚‚Nova Strazevica‚‚ nisu jos u funkciji, jer nisu zavrseni.
 
Probijena je, ali tunel nije zavrsen.
 
"Planum" projektuje i gradi petlju "Batajnica" na obilaznici oko Beograda
18.11.2010. | Politika



Građevinsko preduzeće "Planum" iz Zemuna projektovaće i graditi petlju "Batajnica" na budućem sektoru A obilaznice oko Beograda (deonica od Batajnice do Beograda).

Nedavno potpisanim ugovorom sa JP "Putevi Srbije" predviđeno je da saobraćajna spona autoputa za Novi Sad i obilaznice bude završena narednih 750 dana, a vrednost investicije u ovo čvorište iznosi blizu 40 miliona evra.

Ratomir Todorović, generalni direktor GP "Planum", rekao je da će to preduzeće prvo dostaviti idejni projekat na osnovu kog država treba da sprovede eksproprijaciju zemljišta na trasi.

Čvor "Batajnica", autoput do Dobanovaca i petlja "Dobanovci" finansiraju se kreditom Evropske investicione banke, a uz "Planum" će na ovoj deonici raditi i "Strabag". Njima je, ranije potpisanim ugovorom, poverena izgradnja 9,7 kilometara autoputa i petlje "Dobanovci".
 
Politika":17z692h8 je napisao(la):
БЕОГРАД – Уговор за изградњу аутопута на Коридору 10, од Врања до Бујановца у дужини од осам километара, потписан је данас у Влади Србије са грчком компанијом „Актор”, која би тај посао требало да заврши у пролеће 2012. године.

Реч је о деоници Доњи Нерадовац - Српска кућа, која ће бити финансирана из донације грчке Владе, посредством Хеленик (ХиПЕРБ) плана у вредности од 21,84 милиона евра.

Члан Управног одбора предузећа Коридор 10 Ненад Иванишевић изјавио је да је експропријација земљишта у потпуности завршена и да би припремни радови требало да почну за око две недеље, уз рок за изградњу од 18 месеци. Уговор су потписали државни секретар у Министарству економије и национални координатор плана ХиПЕРБ Весна Арсић, национални координатор за ХиПЕРБ Константин Пападопулос, члан Управног одбора „Коридор 10” Ненад Иванишевић и председник Одбора директора компаније „Актор” Димитриос Кутрас, у присуству министра за инфраструктуру Милутина Мркоњића. Мркоњић је изјавио да ће изградња Коридора 10 у Србији значајно напредовати почетком изградње деонице од Врања до Бујановца, што је и прва деоница коју финансира ХиПЕРБ на југу Србије.
link
18 meseci za 8 kilometara???
 
shumar":1p0u285b je napisao(la):
država treba da sprovede eksproprijaciju zemljišta na trasi.
znaci exproprbrbrbr ipak jos nije uradjena?

nije vise ni smesno, a ni tuzno. vise je onako, groteskno. postmoderno.
 
Ako je verovati Todorovicu tako ispada. Kod nas je sve moguće.
 
750 dana za Bat-Dob.............................................................................

Pa da je autoput kao u Kini sa 5+5 i 5-level petlju završili bi pre toga............................................................................

Koje razočarenje!
 
Ako su nabavili novac, kao sto tvrde da jesu, u cemu je problem? Kako mogu biti toliko spori za izgradnju na najlaksem mogucem terenu?
To samo govori da im nije stalo ni do obilaznice, ni do koridora 10.

Ili je u pitanju jedna cinjenica da nemaju novca za ostatak, pa razmisljaju ovom logikom:

-Ako zavrsimo brzo, a mozemo, dugo ce vremena proci dok ne krenemo sa daljom izgradnjom.
- Ukoliko odugovlacimo, steci ce se utisak da radimo non-stop, jer dok zavrsimo sa odugovlacenjem, steci ce se uslovi za novi kredit, pa mozemo nastaviti.
 
Sa Planumom smo se baš usrećili (znam radio sam tamo). Evo jedino oni kilave na koridooru 10 Subotica -N sad.
Planum nema sa čim i sa kim da radi, kadar je otišao, mehanizacija se raspada, država ove stvari plaća sa grejs periodom od godinu dana, što mogu da isfinansiraju samo jaki igrači. Mrkonjićeve bajke nameštanja posla za domaće firme (tobož da bi im pomogao da stanu na noge) sa ovakvim načinom finansiranja projekata apsolutno nemaju smisla.
 
Da, ali ovo se sve finansira iz kredita EBRD od 115ME, (bar se nadam), tako da finansiranje nije odavno problem, jer taj kredit čeka već par godina, a mislim da smo čak plaćali i penale što nije već realizovan.
 
Sve je kod nas neverovatno, za neke deonice plaćamo penale jer ne realizujemo kredit, a neke deonice nemaju ni para ni kredita pa zato stoje. Blago je reći katastrofa.
 
Kartograf":68v3gcpe je napisao(la):
750 dana za Bat-Dob.............................................................................

Pa da je autoput kao u Kini sa 5+5 i 5-level petlju završili bi pre toga............................................................................

Koje razočarenje!
Боље да су ангажовали Кинезе да заврше обилазницу... :kafa:
 
Onda bi kinezi pravili i most kod vince u sklopu obilaznice,a nasi su to odbili radi "zemunoborcanske" cuprije
 
vinca je deo autoputa a auto puteve gradi republika.
zemun borca je deo bg ump-smp-umpp-smpp-sbbkbb i to je nadleznost grada
tako da je nemoguce odredjivati prioritet jednom ili drugom posto nisu na istoj listi

ili mozda gresim?
 
radi se o tome da su za kredit za ovaj smpp-umpp-xxxx most nadlezni ministarka za nip i kompanija.A mislim da je mrkonja i bio za to da bude kod vince,al ko njega pita,ipak je on samo ministar za nip :)

Nego jos jedno pitanjce ispadne,ko ce biti nadlezan za ovaj most kad se izgradi???Republika il grad?

Ako stoji da ga racunaju u obilaznicu i.t.d. ispada da ce da rekonstruisu tek kada bude u fazi raspadanja kao recimo pancevac il' gazelu...
 
Najbolje je pitanje da li je Kineski most deo obilaznice, SMT-a ili nečeg trećeg. Po mom mišljenju to je deo SMT ali u nekim izjavama se spominje i kao obilaznica. Ukoliko to bude proglašeno za obilaznicu ili magistralni put onda mora da bude pod nadležnošću republike.
E sad druga je stvar što država loše održava puteve za razliku od grada.
Na žalost prava obilaznica maltene stoji sa radovima i nekad mi se čini da bi pre i metro napravili nego obilaznicu završili.
 
Vrh