Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Decentralizacija je u pitanju:dragan44 je zaduzen za stari beograd a njile za munze i njegovo predgradje zvano nbg :)
 
ŽeMo

da neispadne da sam samo ja zanovetalo i da samo ja kukam
ako neko čuje možda me angažuju ko estradnu zvezdu da kukam na saranama
koja je se tu kinta vrti
:grand: :grand: :grand:
 
Kredit EIB od 40 miliona evra za obilaznicu oko Beograda

BEOGRAD, 24. septembra 2010. (Beta) - Evropska investiciona banka
(EIB) i Javno preduzeche Putevi Srbije potpisache u ponedeljak, 27.
septembra ugovor o kreditu od 40 miliona evra za gradnju dela
obilaznice oko Beograda.

Kredit che biti iskorisschen za deonicu obilaznice od Orlovacce do
Avale, dugu 5,4 kilometara, saopsstila je Vlada Srbije.

Ugovor o kreditu potipsache predsednik EIB Filip Mejstad (Philippe
Maystadt) i generalni direktor Puteva Srbije Zoran Drobnjak.

Istovremeno Mejstad che sa ministarskom finansija Srbije Dijanom
Dragutinovich potpisati ugovor o drzzavnim garancijama za kredit.

(kraj) vln/tbv


Фалим те боже.
 
Hm do avale???A jel vec odobren kredit od avale do bubanj potoka??
 
skoro 9m evra (8,89) po kilometru za taj potez gde je jedan tunel vec gotov a drugi gotovo probijen??????
 
Kartograf":2378n8fy je napisao(la):
skoro 9m evra (8,89) po kilometru za taj potez gde je jedan tunel vec gotov a drugi gotovo probijen??????
Sektor 5 je najskuplji deo obilaznice, prve procene su bile 15 mil. eura po kilometru tog sektora naravno punog profila a ovde će biti čuveni polu-profil.
 
Чекајте, чекајте, до Авале... Па није предвиђен прикључак за Авалски пут. То онда значи да ће да ураде полупрофил до Авале и ко се заj... па крене туда мораће да се врати. Да није :rant: било би :lool: Ови толико више лажу и мажу да више ни сами не знају шта причају...

Иначе, да пређем на ведрију страну. Прикључак код Сурчина је пуштен. Ограничење на том делу полуобилазнице је 60 км/ч.
 
Wile E. Coyote":16crzg00 je napisao(la):
Чекајте, чекајте, до Авале... Па није предвиђен прикључак за Авалски пут. То онда значи да ће да ураде полупрофил до Авале и ко се зај... па крене туда мораће да се врати. Да није :rant: било би :lool: Ови толико више лажу и мажу да више ни сами не знају шта причају...

Иначе, да пређем на ведрију страну. Прикључак код Сурчина је пуштен. Ограничење на том делу полуобилазнице је 60 км/ч.
Mislim da je neće napraviti do Avalskog puta jer se sektor 5 završava pre njega, verovatnije je da će obilaznicu prikopčati na Kružni put odmah posle tunela Straževica. Ko zna šta su polu-mozgovi smislili.
Nervira me što nisu uzeli kredit za celu deonicu do Bubanj potoka i završili to već jedanput za sva vremena.
 
Е, дакле, неуништиви сте. :violina:

Прво је било "Јао, заборавили су обилазницу... бла-бла... преусмерише паре у Војводину ... бла-бла... авај... Мрко, мрзитељу Београда, ти не знаш шта је Коридор 10... бла-бла-бла", а сада, након што је Штрабаг добио сектор од Добановаца до Батајнице, након што ће почети радови на батајничкој петљи, након наставка радова у Стражевици и сада добијања 40 милиона од ЕИБ поново провала баљезгања. Стварно треба бити велики мизантроп па пљувати по сваку цену.

Но, то су благодети слободе говора. Мора човек свашта да чита и слуша. Ал' макар и може за кретенизам да каже да је кретенизам.
 
Wile E. Coyote":1vv8and2 je napisao(la):
Иначе, да пређем на ведрију страну. Прикључак код Сурчина је пуштен. Ограничење на том делу полуобилазнице је 60 км/ч.
I niko živi ga ne poštuje.

Prošao tuda u petak popodne, nije toliko loše za izlaz iz Surčina ka Šidu, ali je izlaz od Osrtužnice ka Surčinu ostavljen sa previše kratkom ulivnom trakom, da su je malo produžili, ograničenje od 60 ne bi ni bilo potrebno. Al šta ćeš, vole ljudi, dobro kad nema semafora..
 
Опет политика :( Сизифеее, е, дакле, треба певати оде на рачун yellow-red сликовласти, како да не :laugh: Нека прво изграде, после обавезно да не изоставе Lacoste сликање, е и тек тада ћемо певамо сви заједно у хору :laugh: Дотле дај да видимо :kafa:
 
sizif":2vmoai9g je napisao(la):
Е, дакле, неуништиви сте. :violina:

Прво је било "Јао, заборавили су обилазницу... бла-бла... преусмерише паре у Војводину ... бла-бла... авај... Мрко, мрзитељу Београда, ти не знаш шта је Коридор 10... бла-бла-бла", а сада, након што је Штрабаг добио сектор од Добановаца до Батајнице, након што ће почети радови на батајничкој петљи, након наставка радова у Стражевици и сада добијања 40 милиона од ЕИБ поново провала баљезгања. Стварно треба бити велики мизантроп па пљувати по сваку цену.

Но, то су благодети слободе говора. Мора човек свашта да чита и слуша. Ал' макар и може за кретенизам да каже да је кретенизам.
Može i tako da se gleda, ali posle 18 godina od početka radova ponestaje i strpljenja i razumevanja. Skoro 2 godine nije ni lopata zakopana na obilaznici. Naravno da je velika stvar da počinju bilo šta raditi na obilaznici i verovao ili ne jako mi je drago što počinju radovi.
Nezadovoljstvo je bilo što od 12 km nepokrivenih uzeše kredit za 5 km, što znači da 7 km ostaje nepokriveno. Po dosadašnjim iskustvima to može da potraje deceniju. Ispada kao da gradimo 1000km auto puta a ne obilaznicu i to u polu-profilu.
 
Ja sam negde pročitao da za sektor 6 mora da se preradi projekat, jer je zastareo i neadekvatan. U svakom slučaju pomeramo se sa mrtve tačke.
 
shumar":3a19omt5 je napisao(la):
Mislim da je neće napraviti do Avalskog puta jer se sektor 5 završava pre njega, verovatnije je da će obilaznicu prikopčati na Kružni put odmah posle tunela Straževica. Ko zna šta su polu-mozgovi smislili.
Јеси ли сигуран да је ту предвиђен прикључак?
sizif":3a19omt5 je napisao(la):
Прво је било "Јао, заборавили су обилазницу... бла-бла... преусмерише паре у Војводину ... бла-бла... авај... Мрко, мрзитељу Београда, ти не знаш шта је Коридор 10... бла-бла-бла", а сада, након што је Штрабаг добио сектор од Добановаца до Батајнице, након што ће почети радови на батајничкој петљи, након наставка радова у Стражевици и сада добијања 40 милиона од ЕИБ поново провала баљезгања. Стварно треба бити велики мизантроп па пљувати по сваку цену.
Наравно да сви поздрављају то што се ствари коначно покрећу с мртве тачке. Само се сада развија дискусија шта значи "до Авале", пошто није предвиђен прикључак са Авалског пута.
 
EVo retrospektive,stvarno nije predlozeno ukljucenje

orlovaca-bubanj-potok-full.jpg
 
GOJE":2utf0ort je napisao(la):
Ja sam negde pročitao da za sektor 6 mora da se preradi projekat, jer je zastareo i neadekvatan. U svakom slučaju pomeramo se sa mrtve tačke.
Pre nekoliko meseci bilo je rečeno da će biti izmena u sektoru 6 jer stari projekat je radjen osamdesetih kad nije bilo u planu produženje do Pančeva, pretpostavljam da će menjati plan samo kod Bubanj potoka jer je u tom sektoru izvršen veći deo eksproprijacije još pre 20 godina.
 
Vili nisam siguran za to, samo pokušavam na glas da zbrojim 2+2. Raspisan je tender za mostove 13, 14, i 15 koji se svi nalaze pre Straževice, za most 16 nije raspisan tender a on se nalazi posle tunela i pripada sektoru 5. Po tome zaključujem da neće napraviti put do Avalskog druma ali najbolje da vidimo sutra šta će reći na potpisivanju kredita, nadam se da će biti detaljniji da ne bi morali sami prevoditi.
 
Vrh