Naravno da nema kredita za taj deo. :bash:vucko":26b7tibr je napisao(la):Hm do avale???A jel vec odobren kredit od avale do bubanj potoka??
Otprilike, sektor 5 se završava pre Avalskog puta.mastercat":1fpqxjyl je napisao(la):Jel mu ga to dodje sektor 5 ?
Sektor 5 je najskuplji deo obilaznice, prve procene su bile 15 mil. eura po kilometru tog sektora naravno punog profila a ovde će biti čuveni polu-profil.Kartograf":2378n8fy je napisao(la):skoro 9m evra (8,89) po kilometru za taj potez gde je jedan tunel vec gotov a drugi gotovo probijen??????
Турбо+1vucko":2ku03iud je napisao(la)::turbolol:
Mislim da je neće napraviti do Avalskog puta jer se sektor 5 završava pre njega, verovatnije je da će obilaznicu prikopčati na Kružni put odmah posle tunela Straževica. Ko zna šta su polu-mozgovi smislili.Wile E. Coyote":16crzg00 je napisao(la):Чекајте, чекајте, до Авале... Па није предвиђен прикључак за Авалски пут. То онда значи да ће да ураде полупрофил до Авале и ко се зај... па крене туда мораће да се врати. Да није :rant: било би :lool: Ови толико више лажу и мажу да више ни сами не знају шта причају...
Иначе, да пређем на ведрију страну. Прикључак код Сурчина је пуштен. Ограничење на том делу полуобилазнице је 60 км/ч.
I niko živi ga ne poštuje.Wile E. Coyote":1vv8and2 je napisao(la):Иначе, да пређем на ведрију страну. Прикључак код Сурчина је пуштен. Ограничење на том делу полуобилазнице је 60 км/ч.
Može i tako da se gleda, ali posle 18 godina od početka radova ponestaje i strpljenja i razumevanja. Skoro 2 godine nije ni lopata zakopana na obilaznici. Naravno da je velika stvar da počinju bilo šta raditi na obilaznici i verovao ili ne jako mi je drago što počinju radovi.sizif":2vmoai9g je napisao(la):Е, дакле, неуништиви сте.
Прво је било "Јао, заборавили су обилазницу... бла-бла... преусмерише паре у Војводину ... бла-бла... авај... Мрко, мрзитељу Београда, ти не знаш шта је Коридор 10... бла-бла-бла", а сада, након што је Штрабаг добио сектор од Добановаца до Батајнице, након што ће почети радови на батајничкој петљи, након наставка радова у Стражевици и сада добијања 40 милиона од ЕИБ поново провала баљезгања. Стварно треба бити велики мизантроп па пљувати по сваку цену.
Но, то су благодети слободе говора. Мора човек свашта да чита и слуша. Ал' макар и може за кретенизам да каже да је кретенизам.
Јеси ли сигуран да је ту предвиђен прикључак?shumar":3a19omt5 je napisao(la):Mislim da je neće napraviti do Avalskog puta jer se sektor 5 završava pre njega, verovatnije je da će obilaznicu prikopčati na Kružni put odmah posle tunela Straževica. Ko zna šta su polu-mozgovi smislili.
Наравно да сви поздрављају то што се ствари коначно покрећу с мртве тачке. Само се сада развија дискусија шта значи "до Авале", пошто није предвиђен прикључак са Авалског пута.sizif":3a19omt5 je napisao(la):Прво је било "Јао, заборавили су обилазницу... бла-бла... преусмерише паре у Војводину ... бла-бла... авај... Мрко, мрзитељу Београда, ти не знаш шта је Коридор 10... бла-бла-бла", а сада, након што је Штрабаг добио сектор од Добановаца до Батајнице, након што ће почети радови на батајничкој петљи, након наставка радова у Стражевици и сада добијања 40 милиона од ЕИБ поново провала баљезгања. Стварно треба бити велики мизантроп па пљувати по сваку цену.
Pre nekoliko meseci bilo je rečeno da će biti izmena u sektoru 6 jer stari projekat je radjen osamdesetih kad nije bilo u planu produženje do Pančeva, pretpostavljam da će menjati plan samo kod Bubanj potoka jer je u tom sektoru izvršen veći deo eksproprijacije još pre 20 godina.GOJE":2utf0ort je napisao(la):Ja sam negde pročitao da za sektor 6 mora da se preradi projekat, jer je zastareo i neadekvatan. U svakom slučaju pomeramo se sa mrtve tačke.