Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Mrkonjić: Komisija za Gazelu

14. septembar 2009. | 16:58 | Izvor: Beta
Beograd -- Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je da je danas formirana komisija za realizaciju programa rekonstrukcije beogradskog mosta Gazela.
...
Ministar Mrkonjić kazao je danas da će deo beogradske obilaznice od Bubanj Potoka do Orlovače na Ibarskoj magistrali, čija je dužina oko osam kilometara, biti završena 3. decembra.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=09&dd=14&nav_id=381386&nav_category=9

Da li on ovde misli na rekonstrukciju Kružnog puta, ili baš na završetak obilaznice u smislu spajanja dva kraka autoputa Šid-Beograd-Niš? Malo mi je čudno da se toliko ćuti o obilaznici, a onda iz vedrog neba ovakva vest.
 
ma to je obnova onoga sto sada Strabag radi...

Za 2,5 meseca oni ne mogu ni da naspu teren a kamoli full new obilaznicu da naprave.

Ali, zamislite samo katastrofu: na ionako uzasno odradjenim rampama/spojnicama na trenutnoj petlji Orlovaca, kamioni ce morati prvo da se popnu sa obilaznice na onaj mali deo ibarske, pa ibarskom stotinak metara pa desno za Bubanj potok. Zamislite i one krivine pre tunela Strazevica... ajoj...

Ali, sad ce mene brze-bolje neko od nadleznih da demantuje i da kaze kako ce sve zaista biti novo, sa sve novom preljom Bubanj potok i mostom preku Topciderske reke...... LOL
 
Eksproprijacija zemljišta počinje na potezu Batajnica-Dobanovci
Država neće da pregovara s Buhom i Lazarevićem
Autor: Tanja Nikolić-Đaković | Foto: Beta | 29.09.2009. - 05:00

eksproprijacija-v.jpg


Država neće pregovarati s Vojinom Lazarevićem i Ljubišom Buhom, privatnim vlasnicima najkrupnijih poseda kod obilaznice Beograd na trasi koridora 10 Batajnica-Dobanovci, potvrđeno je „Blicu” u firmi „Koridor 10”. Poreska uprava će izvršiti procenu i njima će biti dostavljena ponuda za novčanu nadoknadu.

Geodetski zavod utvrdio je da Lazarevićeva agencija „Taurunum-nekretnine” ima 22 hektara, agencija „Rang-nekretnine” 35 hektara, a Buha na ime firme „MC&N” devet hektara zemljišta.
- Država u ovom postupku neće voditi pregovore jer je zakonska procedura jasna - kaže Jasenko Lazović, član Upravnog odbora „Koridora 10”.
Procedura nalaže da na osnovu pravosnažnosti rešenja o eksproprijaciji JP „Putevi Srbije” dostavlja ponudu za eksproprijaciju posle utvrđivanja iznosa novčane nadoknade na osnovu procene Poreske uprave. Vlasnik imovine koja se ekspropriše može da prihvati ili odbije ponudu. Pregovora o ceni nema. Ukoliko se ne postigne sporazum, predmet se upućuje nadležnom sudu radi određivanja naknade po pravilima vanparničnog postupka. U slučaju da se ponuda prihvati, zaključuje se sporazum o naknadi.
- Geodetski zavod utvrdio je konačno ko su korisnici zemljišta, izvršio je cepanje parcela i započeta je eksproprijacija državne nepokretne imovine. Upravo je u toku administrativni prenos državnog vlasništva - rekao je Lazović.

eksproprijacija1.jpg

eksproprijacija2.jpg


Osim Lazarevića, čija agencija „Taurunum-nekretnine” ima 22 hektara a agencija „Rang-nekretnine” 35 hektara, i Buhe sa firmom „MC&N” sa devet hektara zemljišta, identifikovano je još 18 sitnih privatnih vlasnika koji ukupno poseduju oko 33 hektara, u proseku po dva hektara. Vlasnik preostalog zemljišta je država kroz preduzeća „Železnice Srbije” - 41 hektar, Vodoprivredno preduzeće „Galovica” - 10 hektara, PIK „Zemun” - oko 150 hektara. Na teritoriji opštine Zemun ima 11 privatnih vlasnika sa ukupno oko 13 hektara, sama opština poseduje oko 31 hektar, dok PIK „Zemun” raspolaže sa 3,5 hektara.
Koliko je tačno novca neophodno za eksproprijaciju 147 hektara zemljišta, još nije utvrđeno, iako je prema preliminarnim procenama reč o oko 2,2 milijarde dinara.
Dužina deonice Batajnica-Dobanovci je 10 kilometara, a površina je 147 hektara.
Postupak eksproprijacije na obilaznici Beograda započeo je u septembru administrativnim prenosom. Ako se obezbede novčana sredstva, eksproprijacija bi mogla biti završena do kraja godine.

eksproprijacija3.jpg


Eksproprijacija na preostalim neizgrađenim deonicama koridora 10 nije okončana jer još nije urađena projektna dokumentacija kojom će se odrediti trasa. Planirano je da za eksproprijaciju zemljišta na trasi granica Makedonije - Levosje, obilaznica Dimitrovgrad, zona Novog Sada, obilaznica Beograd, Levosje Donji Neradovac i Prosek Crvena Reka bude utrošeno oko 1,5 milijardi dinara. Okvirna procena je da je za okončanje eksproprijacije u naredne dve godine potrebno oko šest milijardi dinara, ali su moguća odstupanja jer procenu vrši Poreska uprava.

Izvor: Blic
http://www.blic.rs/temadana.php?id=112973
 
Ух,баш је опасна ова држава замисли неће да преговара , треба им 6 месеци да заврше само експропријацију а радови ће почети следеће године ,можда...
 
eksproprijacija1.jpg


Jbt, kao neka srednjevekovna mapa - Zemlja Ljubise Buhe, Zemlja Vojina Lazarevica, Zemlja vilinskih plodova, Donje*******rdska grofovija...
 
a jel ce se praviti pun profil ili opet onaj tuzni poluautoput Batajnica-Dobanovci
 
Буди срећан и са полуаутопутем, ако наставе овим темпом пре ће се изградити мост Видин-Калафат, а онда смо га стварно угасили.
 
Kredit je odobren za pun profil autoputa, tako da bi bilo logicno da se isti i izgradi.
 
То је још боља вест. :) Добро је да је неко био паметан па на најкритичнијем делу обилазнице предвидео одмах пун профил. Надам се да само неће бити по нашем старом обичају - полуаутопут.
 
Ali zar nikom ne pada u oči da je onako kako su nacrtali preuveličano vlasništvo dotične dvojice čika. Buhinih 9ha, izgleda kao 9 kvadratnih kilometara!!
 
Meni ova fotka izgleda kao kolaž sačinjen od različitih fotografija :D. Malo nekog grada, pa pusta polja, a sve začinjeno asfaltom kroz neku kamenu pustinju.
 
E, pa ovo će biti cloverleaf petlja za autoput kao u SimCityju. A ja volim SimCity... :p

Samo što bolje parcelišem nego ovi u pravom životu. :laugh:

Samo, ako petlja bude pod velikim saobraćajnim opterećenjem, stvoriće se problem kao na Mostaru (koji mu dođe polu-cloverleaf :D), gde ne možete da se isključite sa Gazele, jer vam izlaz sa nje zatvaraju vozila koja idu iz pravca Sajma na Gazelu, pa morate mic po mic da se uvaljujete u tu kolonu, dok neko nema kud, pa vas propusti da krenete put Savske ulice. Kada bi na ovoj novoj petlji bilo malo više nivoa (mislim da je tri dovoljno), to bi bilo idealno i sve te kružne rampe bile bi saobraćajno nezavisne jedna od druge.
 
donato86":1zpm88w3 je napisao(la):
E, pa ovo će biti cloverleaf petlja za autoput kao u SimCityju. A ja volim SimCity... :p
И ја, и ја... :)
donato86":1zpm88w3 je napisao(la):
Samo, ako petlja bude pod velikim saobraćajnim opterećenjem, stvoriće se problem kao na Mostaru (koji mu dođe polu-cloverleaf :D)
Е, то и прави проблем, Кад би се она раскрсница денивелисала, проблем би био много мањи.
 
Vrh