Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Није нигде била забрана скретања, могло је из сваког правца да се скрене на сваки, али, као што рекох, ту је била гомила пресецања на оба пута.
 
Nisam mislio na zabrane. Imaj u obzir da ja pricam samo po slikama, nisam vozio tamo. Oni koji jesu znaju kako je bilo, ako je bilo razlike.

A sto se tice slike, ako se ne varam, prethodna je bila oko 2002 i postojala je samo cetvrt petlje, ona dole levo. A petlje se bas prave zbog razlike u nivoima puteva, zar ne. Sa Ibarske ne mozes jednostavno da skrenes desno na kruzni put jer prolazis iznad njega (nadam se da nisu skretali desno na taj nacin :) )

Znaci da bi dosao do kruznog puta, prema staroj slici, morao si da skrenes levo na ibarsku, jer jedino tako mozes do cetvrt dole levo. Znaci seces suprotnu traku (levu), sto je veoma opasno na taj pravac i brzinama kojima se vozi. A ako ide vozilo iz suprotnog pravca moras da stanes, kao na bilo kojoj gradskoj raskrsnici, i sacekas da prodje. Stajanje tako na ibarsku je takodje veoma opasno jer lako moze da te neko pokupi otpozadi, bogami i spreda.

To mi nije bilo jasno na toj staroj slici. Kako da uopste dodjes do kruznog puta bz da rizikujes svoj i tudji zivot. :) Ali sada je to vise nebitno, sredili su kako-tako.
 
Jel moze neko da mi kaze sta je ovo (500m zapadno od petlje ibarska/obilaznica)?
46584967.jpg


Vidim da je most, ali za sta? Da li ce tuda (po ovom sredisnjem delu) ici cela obilaznica kasnije? A ovo okolo da budu pomocne trake za ukljucenja/iskljucenja?
 
Upavo tako, to je za one koji će da idu pravo na sektor 5! Dok će ovi sadašnji asfaltirani delovi biti rampe za isključenja i uključenja na budućoj detelini.

Jedino što mene trenutno nervira je deo puta od Orlovače do Žarkova, koji je izgleda zaboravljen i predstavlja najveće i saobraćajno ruglo u Beogradu, a radi se o hebena 4 kilometra!!!
 
Da, po slici izgleda da ce to ostati puni profil obilaznice a ovo sto sada postoji ce biti samo deo petlje. I sada je deo petlje, a ne glavne obilaznice. Cak od donjeg mosta prema levo se vidi kao trasa jos sada.
 
darkod":pwghlr40 je napisao(la):
To mi nije bilo jasno na toj staroj slici. Kako da uopste dodjes do kruznog puta bz da rizikujes svoj i tudji zivot. :) Ali sada je to vise nebitno, sredili su kako-tako.
Управо је било тако како си навео. А управо то што је урађено како-тако ме највише нервира. Уместо да су урадили како треба и направили потпуну петљу са 4 крака, урадили су делимично.
GOJE":pwghlr40 je napisao(la):
Jedino što mene trenutno nervira je deo puta od Orlovače do Žarkova, koji je izgleda zaboravljen i predstavlja najveće i saobraćajno ruglo u Beogradu, a radi se o hebena 4 kilometra!!!
Да знаш да си у праву. Још једна наша стара навика да све радимо половично. :rolleyes: Најлуђе је што ту готово никаква расељавања нису потребна, осим оних пар ауто-отпада. Не дај Боже још да излаз ка раскрсници Видиковац-Церак направе денивелисан...
 
jovanovm":1qm4ew21 je napisao(la):
Evo i slike pomenutog mostića na kružnom putu. Izgleda da će se saobraćaj razdvojiti pa će jedan pravac koristiti postojeći mostić (levo), a drugi izgleda novi (desno). Zbog čega ovo malo parče nisu spojili, nemam pojma. Okolo se nešto okopava i primetno je mnogo više tabli STRABAG...
http://i42.tinypic.com/p3fa9.jpg
Na novom snimku na gearth se vidi da si bio u pravu. :)

Inače, ovo je slika od Dulevoza sa Railserbie (okačena 13. avgusta, verovato slikano koji dan ranije).
IMG_5567.jpg

Vide se obe cevi tunela Straževica (gledano ka Ibarskoj) i običan put koji prelazi preko njihovog ulaza.
Lokacija je dakle ova: http://maps.google.com/maps?f=q&sou...0057,20.446533&spn=0.003461,0.009645&t=k&z=17
E, jedna cev bi trebalo da je do kraja prokopana, da li se i sa drugom stiglo do karaj, mislim da nije - ali na drugoj strani izgleda kao da se možda nešto radi - mada da se radi bilo bi slikanja, valjda? Druga strana: http://maps.google.com/maps?f=q&sou...8,20.456876&spn=0.00173,0.004823&z=18&iwloc=A
Tu se takođe čini kao da Starbag proširuje kružni put, da li za još jednu traku, ili samo povećava postojeće? Ako proširuje - problem bi nastao u momentu kad se dođe do pruge i podvožnjaka. A stari tunel izgleda kao da se na njemu radi: http://maps.google.com/maps?f=q&sou...44.724662,20.442536&spn=0.00173,0.004823&z=18
 
Strabag povećava postojeće, i to vrlo sporo - mi se tim putem vraćamo iz vikendice, i mogu da kažem da su za tri meseca uradili recimo 100m puta. Ostalo je sve u autu i raskopano, a saobraćaj piči. U pitanju je sekcija koja ide odmah od Bubanj Potoka pa u pravcu ka gradu...
 
Pozdrav svima, evo slika buducih i sadasnjih delova obilaznice :). Nadam se da su dobre

P.S. kako se ubacuju slike ovde :bash:
 
Hvala na trudu 'Strpljiv' mada ovo smo vec uglavnom znali ali nije lose podsetiti se malo i obnoviti gradivo i jos vise se izbedaciti zato sto se nista ne radi
 
Ako neko stvarno hoce da se izbedaci, neka se proveze obilaznim putem od Bubanj Potoka do Orlovace :kafa: E moj Strabag...
 
Nema na cemu :). Kad se pogleda ovako nema tu jos mnogo sto se tice razdaljine, ali su problem ti tuneli i petlje, a to ce po svemu sudeci potrajati. JBG
 
Još malo pa će oktobar i godišnjica "otvaranja obilaznice".

Evo mog doprinosa obeležavanju jubileja:

BATAJNICADOBANOVCI2.jpg
 
Поготово ако су неки бизМисмени на врме купили земљу (сасвим случајно процурело куда ће ићи аутопут, мада и да није, није било тешко претпоставити), па сад могу да још мало уцењују... :rant:

Чисто овако невезано ми паде на памет: кад странци уцењују са тим да Роми који су расељени из картон-ситија морају да се раселе у зидане објекте, кога ли ће сад уценити поводом зајебанције са експропријацијом???
 
Pa nek naprave neki lex specijalis brate...da vlasnik MORA da proda drzavi zemljiste po toj i toj ceni, ako nece, dobice negde drugde zemlju istog kvaliteta i cao zdravo. Ionako je to zvanicno poljoprivredno zemljiste, pa vlasniku ne bi trebalo da bude bitna lokacija, vec kvalitet :) kao :)

Naravno, sve je ovo u domenu SF-a...i verovatno ce se od glaveshina neko dobro ugraditi u otkup zemljista...ali nekako, navikli smo na to :violina: Ali da nesto mora da se uradi, mora...ovako ne ide.
 
Ma država se pravi vrlo mutava jer po trenutno važećim zakonima ona ima pravo da otkupi zemljište po tržišnoj ceni (koja je i dalje niska, ono što se spominje u novinama je potencijal cene tog zemljišta, a ne njegova trenutna cena) ukoliko vlasnik ne želi da se dogovori. To pravilo može da se primeni za bilo koji objekat/zemljište koje se nalazi na trasi važnih infrastrukturnih projekata, što znači da ima volje primenilo bi se i u slučaju obilaznice, Vojvođanske, trase UMP-a i slično.
 
ja mislim da bi trebalo da damo Kinezima da prave naše auto-puteve, jer su oni za 20 godina napravlili 50000 km auto-puta.
 
Не ради се о томе ко ће да гради, имамо ми добру нискоградњу, ради се о плаћању, роковима, обећањима, наравима, бизМисменима... :rolleyes:
 
Vrh