Autoput kroz grad jeste neophodan, i to ce se videti kada se on rastereti tranzitnog saobracaja kroz obilaznicu. Pa vidi se i sad, jer taj put ne bi bio toliko zakrcen da nije od koristi za gradski saobracaj. Ne stoji Gazela zbog tranzitnog saobracaja. Autoput kroz grad je koristan prvo kao nacin da se brzo udje i izadje iz grada. Da nema autoputa kroz grad, vec da ima samo obilaznica, to bi znacilo da ako ides za NS ili Nis da prvo moras da se probijas gradskim ulicama do samog oboda grada, pa da onda izlazis na autoput. Isto tako ako donosis neku recimo robu u BGD, umesto da se iskljucis na izlazu najblizem tvom odredistu morao bi da sidjes sa autoputa na ivici grada, pa da se onda probijas gradskim ulicama. Druga korist je naravno za unutar-gradski saobracaj. Koliko bi putovanje sa nekih delova NBG do nekih da kazem perifernih delova druge strane grade (mada ne vazi samo i za periferne) bilo sporije da nema autoputa?