Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ko se češće vozi, zna da već iza Smedereva u pravcu BG, počinje "jurnjava" koja kulminira na oba uspona, prilazu naplatnoj rampi i sada evo nama nove sivo-crne tačke. Voziće se u rasponu od 80-120 uz opasnost da ovi drugi "poguraju" ove prve sa tragičnim posledicama. Kada dodam i komplikaciju prestrojavanja (neki još uvek slabo vladaju ovim manevrom) eto nas u problemu. Zaista nerazumljivo rešenje.
 
Pa nije baš iz svih...Nista manje nije trebalo biti uradjeno nego petlja iz pravca Šida ka Beogradu i Obilaznici na petlji uradjenoj pre više od 20 godina.
Screenshot_2023-04-08-19-47-03-618_com.google.earth-edit.jpg
 
Ako pogledaš bolje. Pravo je obilaznica, moraš da se prestrojiš desno prema Beogradu.

Možda je bolji primer pravac iz NS, on je izuzetno opterećen - kad ideš prema BG moraš da se prestrojiš, da se ukrstiš sa kolima koja iz Beograda hoće na obilaznicu/Miloš veliki - saviješ na krivini koja je 60kmh pa se opet ukrštaš i prestrojavaš za BG.

Tu nikada nisam video gužvu niti udese (ovo je stvarno interesantno - nisam video ni čuo nikada da tu ima čukanja) verovatno se ljudi mnogo koncentrišu zbog tog isključenja.

I iz pravca NS obilaznica je pravo.
 
Desno se i na Bubanj Potoku prestrojavam ka gradu a isto se i desno prestrojavam ka gradu kod Dobanovaca tako da je meni ovaj primer potpuno ok i voleo bih da i ma Bubnju vidim dve trake koje me vode u zoni razdvajanja.Ne vidim razlog da nešto redukujem ako imam povoljan ugao razdvajanja pravaca.
 
😨
Па ово је горе него искључење за БГ из супротног смера јер ово није само искључење за Београд већ и за источни крак обилазнице према Панчеву и даље Вршцу. Такав правац сузити на једну траку је сад већ убедљиво највећи идиоутлук који су урадили. Што је најгоре ту су већ постојале траке и простор од старе наплатне значи веома лако се могло урадити како треба а не да 3 траке смањиш на једну па после 100м опет на 3. Чак се и трака за искључење према Панчеву могла продужити још па знацима на порталима усмерити саобраћај на време где треба.

CGDPaKZ.jpg

Замислите да је из правца А3 на петљи Добановци у делу ка центру БГа, аеродрому, Новом Саду и Будимпешти остављена једна трака :oops:
Da, ovako bi bilo idealno, ali bi morali da prerade projekat.


Evo malo sam se i ja zezao:
BP.gif

Za ovu varijantu je dovoljno promeniti samo projekat signalizacije, a da građevinski ostane kako jeste.
Kako tu imamo 3 trake, ovakvo rešenje bi omogućilo daleko veću bezbednost i protočnost. Ja bi ubacio i ove strelice, koje stavljaju na Moravski. Mislim da je to dobra fora.
Ne znam samo da li sam ubo' ove isprekidane linije kada se srednja odvaja na dve. A i podlogu sam stavio sivu, ono belo mi oslepe.

Mislim da je totalno pogrešno što guraju da je Obilaznica PRAVO, a i Beograd i Pančevo DESNO.
Po meni je daleko logičnije da Obilaznica bude LEVO, Beograd PRAVO a Pančevo DESNO.

Levo skretanje na autoputu nije neuobičajeno, samo je retko.
Put zaista i sreće blago ulevo.
 
Poslednja izmena:
Jedna traka prema Beogradu, Pančevu i Rumuniji, i to ograničena na 80 km/h:

Pogledajte prilog 158622
Ovo je za trajno oduzimanje licence odgovornom projektantu i za rasformiranje svih tela koja su ovo odobrila. Lepo napisa, mislim Delija, da u Srbiji sve treba rasformirati, pa iz početka. Na sastavne delove.

Vi kojima je skretanje za Beograd kao za kakvu varoš OK, razmislite barem 5 minuta o svemu.
 
Pravac ka Beogradu od BP je sada sporedan pravac. Pa otud i logika da je isključenje ka Beogradu a ne ka Orlovači i Dobanovcima.
A zašto onda nije ista logika primenjena na pravac iz Beograda.
Stvarno ne razumem naš mazohizam da za sve nadjemo opravdanje i da tako treba da bude.

Ako već ne možeš nešto unaprediti nemoj degradirati ono što postoji 40 godina posebno ako to ne iziskuje ni pola procenta troškova projekta.
 
Poslednja izmena:
Ova isključenja za prestonicu baš neće pa neće.Možda je projektni zadatak bio usmeriti vozila ka obilaznici i demotivisati vozače da idu kroz grad.

Ма могли су и семафор да ставе да додатно демотивишу возаче, као на познатој нам градској магистралној саобраћајници, магистрали, аутопуту, џади - шта год да је.

A zašto onda nije ista logika primenjena na pravac iz Beograda.

Зато што није примењена логика.

Guzvu koja je zadnjih godina velika, iz pravca Vrčina,ne prave stranci u tranzitu,nego ovi što su prodali stanove po Beogradu,pa kupili kuće po selima blizu autoputa,sada svako jutro điha ,điha bup u centar grada preko autoputa,zdrav život nema cenu:D

Можда појефтини квадрат у центру због једне траке мање. :ROFLMAO:
 
Ozbiljne guzve su nedeljom popodne i uvece kad se pola Sumadije vraca u Beograd. Jedena traka je nedovoljna. Ali ako i to stavimo sa strane, treba uzeti u obzir da ce ka Lestanu, a u buducnosti ka Pancevu, ici i teretni saobracaj. Kamioni ce napraviti cep. CIP je stvarno sam sebe nadmasio u gluposti. Neshvatljivo, pogotovo sto ima mesta za cetiri trake, koje se dele u dve kao sto je u Dobanovcima:

petlja.jpg
 
A zašto onda nije ista logika primenjena na pravac iz Beograda.
Stvarno ne razumem naš mazohizam da za sve nadjemo opravdanje i da tako treba da bude.

Ako već ne možeš nešto unaprediti nemoj degradirati ono što postoji 40 godina posebno ako to ne iziskuje ni pola procenta troškova projekta.
Ma nisi ti mene razumeo.
Ovo je toliko pogrešno ako se bude uradilo da je strašno.
Osvrnuo sam se na vertikalnu signalizaciju koju si ti spomenuo.
 

Ovako izgleda kad spajanje 2 trake u 1 na mnogo manje opterećenoj deonici kod Ćuprije
Па није исто спајање две траке у једну и одвајање једне траке из две где се те две настављају даље. Никаквих ту застоја бити неће. Нешто спорији саобраћај да, али застоји не би требало.
 
Па није исто спајање две траке у једну и одвајање једне траке из две где се те две настављају даље. Никаквих ту застоја бити неће. Нешто спорији саобраћај да, али застоји не би требало.

Сезона летњих годишњих одмора није далеко... видећемо. На жалост као и све у овој држави, све морамо да ”видимо” својим очима и осетимо на својој кожи уместо да ишта испланирамо како ваља.
 
Vrh