Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Pa, s obzirom da će biti više izlaza, zašto da ne. Jeste da možda nije najbliže, ali treba razbiti saobraćaj. Ne treba svi na isto mesto.
 
Sudeći po dosadašnjim reakcijama na projekat, neće Vam se svideti rešenje.
Gledajući Projekat saobraćajne signalizacije, čini mi se da će na odvajanju za BG sa autoputa Niš-BG biti 3+zaustavna, od kojih 2 idu na obilaznicu ka Bataji a 1+zaustavna ka BG, koja se posle nekih 150m širi u 2 kojima i sada idemo. U prilogu je izvod iz projekta.

Danas sam primetio da spremaju upravo taj deo za asfaltiranje.
Ne mogu da verujem. Ovo je gore nego što sam mislio.

Ovima sad se može svašta prigovoriti, pogotovo samoreklamerstvo i ugradnja kod gradnje, ali im niko ne može osporiti da rade i grade i da održavaju sada već poluvekovni tempo izgradnje autoputeva.
Ali ono što nemaju pojma su petlje. Ovim što rade sa BP samo potvrđuju to.
A tek ono kad svedu na dve trake između BP i Trasšpeda, nemam reči. Nisu imali za još jednu traku 500 metara? Biće tu klanica. Već je sada ludnica, ali nešto prema gradu, uz brdo, jer su u zoni stare petlje radovi već dugo i nema šanse da se vozi preko 80km/h
 
Bolje da nisam ovo pročitao... I posle me neko pita "koje skarabudževine" na obilaznici !!!???
 
Kao što kolega lepo rece, ne ubijajmo sad glasnika :) Hvala za info.

Jasno je da je neko, nekada, sledeći ko zna šta, napravio tu priču o "prioritetnim pravcima" na ovoj petlji, a svi su onda išli linijom manjeg otpora "tako kaže projekat".

Tužno je kada siromašni i od to malo crkavice (kojom, uzgred, zaduže svoju decu) grade pogrešno i sporo, uz puno korupcije.

Cinici bi rekli, da umeju bolje ne bi ni bili siromašni.
 
Sudeći po dosadašnjim reakcijama na projekat, neće Vam se svideti rešenje.
Gledajući Projekat saobraćajne signalizacije, čini mi se da će na odvajanju za BG sa autoputa Niš-BG biti 3+zaustavna, od kojih 2 idu na obilaznicu ka Bataji a 1+zaustavna ka BG, koja se posle nekih 150m širi u 2 kojima i sada idemo. U prilogu je izvod iz projekta.

Danas sam primetio da spremaju upravo taj deo za asfaltiranje.
Screenshot_20230408_094931~2.jpg

Hvala na informaciji. Bas tako je i izgledalo prema onome eto su pripremili za asfaltiranje.
 
Sudeći po dosadašnjim reakcijama na projekat, neće Vam se svideti rešenje.
Gledajući Projekat saobraćajne signalizacije, čini mi se da će na odvajanju za BG sa autoputa Niš-BG biti 3+zaustavna, od kojih 2 idu na obilaznicu ka Bataji a 1+zaustavna ka BG, koja se posle nekih 150m širi u 2 kojima i sada idemo. U prilogu je izvod iz projekta.

Danas sam primetio da spremaju upravo taj deo za asfaltiranje.

Imaš li, molim te, i možeš li da podeliš sličan pdf, ali za ceo čvor Bubanj potok?

Zanimljivo je da vidimo detalje, a vidim da su tvoji podaci vrlo tačni. Hvala!!
 
Pogledajte prilog 158595
Hvala na informaciji. Bas tako je i izgledalo prema onome eto su pripremili za asfaltiranje.
Ako pogledam, crno belo razdelno ostrvo,vidim da u delu ka batajnici, nema zaustavne trake.Ona se nastavlja po zavrsetku ostrva.
Zar nije logično,da u istom tom delu ostrava,ka Beogradu nema zaustavne trake,vec da se ona isto nastavlja po zavrsetku ostrva?
Tako bi smo u tom ostrvskom tesnacu ,imali dve trake na iskljičenju za Beograd.
 
Ako pogledam, crno belo razdelno ostrvo,vidim da u delu ka batajnici, nema zaustavne trake.Ona se nastavlja po zavrsetku ostrva.
Zar nije logično,da u istom tom delu ostrava,ka Beogradu nema zaustavne trake,vec da se ona isto nastavlja po zavrsetku ostrva?
Tako bi smo u tom ostrvskom tesnacu ,imali dve trake na iskljičenju za Beograd.
Verovatno je tako odrađeno radi prestrojavanja za Pančevo.
 
Obilaznica je građena sa ciljem da se udovolje potrebe tranzita i samo tranzita. Da je lokalno stanovništovo imalo uzeto u obzir imali bismo umetnutu obilaznicu kao Novi Sad sa dosta petlji, a ne ovo čudo gde su mnogi godinama primorani da se vrte okolo i gde su petlje na svakih 5 km kao da je prolaz kroz pustaru Umesto da se naprave petlja Beli Potok i petlja Resnik oni prave veštačko brdo da bi provukli tunel a pored trulo-kompromisnu petlju. Upravo tu će da bude najveći haos, najveće gužve.
 
Nije dobro rešenje, jer se motivišu ljudi da umesto autoputem idu kroz Čukaricu i Rakovicu kojima fali putnih kapaciteta i za sopstvene građane, a kamoli da nam sad ljudi iz centra i NBG prolaze dodatno kroz Radničku, Bulevar patrijarha Pavla ili kuda već. Čak i kad se Bulevar patrijarha Pavla završi kako će preko Miljakovca?
 
Sudeći po dosadašnjim reakcijama na projekat, neće Vam se svideti rešenje.
Gledajući Projekat saobraćajne signalizacije, čini mi se da će na odvajanju za BG sa autoputa Niš-BG biti 3+zaustavna, od kojih 2 idu na obilaznicu ka Bataji a 1+zaustavna ka BG, koja se posle nekih 150m širi u 2 kojima i sada idemo. U prilogu je izvod iz projekta.

Danas sam primetio da spremaju upravo taj deo za asfaltiranje.
Jel ima negde dokument i za ostale pravce?
 
😨
Па ово је горе него искључење за БГ из супротног смера јер ово није само искључење за Београд већ и за источни крак обилазнице према Панчеву и даље Вршцу. Такав правац сузити на једну траку је сад већ убедљиво највећи идиоутлук који су урадили. Што је најгоре ту су већ постојале траке и простор од старе наплатне значи веома лако се могло урадити како треба а не да 3 траке смањиш на једну па после 100м опет на 3. Чак се и трака за искључење према Панчеву могла продужити још па знацима на порталима усмерити саобраћај на време где треба.

CGDPaKZ.jpg

Замислите да је из правца А3 на петљи Добановци у делу ка центру БГа, аеродрому, Новом Саду и Будимпешти остављена једна трака :oops:
 
Jedna traka za Beograd, to može samo u Srbiji da se projektuje (već postoji u Dobanovcima, iz pravca Novog Sada). Bravo!
Pa kad je kozama bilo teško da na vreme naprave autoputnu prečicu od Batajnice do Grmeča paralelno s prugom (ili još bolje da je upakuju u medijan). Da je prolazio između pista nezavučenog aerodroma (na koridoru) gde bi nam kraj bio. U produžetku bi legla jedna lepa privredna zona bez sokaka s divljim izlazima na 100m između Altine i batajničkog druma.

Ta jedna traka služi samo za vezu sa skarabudženim aerodromom ili na ovim prostorima urbanistički nasušnim Radiofarom (do Ikarbusa pa nazad jer nisu znali za bolje, kao što sad ne znaju ni za alpsku prugu kroz Austrougarsku). Pametnjakovići su predvideli da će svi iz NS ići oličenjem primitivizma do Grmeča (novosadski stroad, deo T6).

Još Vučić pomenuo proširenje. Koje proširenje od glavnog sela Beljaevo do nekog grada Novog Sada? Mislim od Batajnice do Klise, kako će da se dovuku dotle (ne zna, možda i peške) za to niko ne mari.
 
Vrh