Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Najjace su mi ove izjave gde se sve uradilo posle 30 godina.
Posle 30 godina je napravljen drugi most.
Posle 30 godina je asfaltiran postojeci.
Posle 30 godina je uradjena druga traka od Ostruznice do Orlovace
Posle 30 godina je uradjena petlja Orlovaca.
Posle 30 godina je probijen tunel Strazevica.
Posle 30 godina ce biti zavrsena obilaznica oko Beograda i poslacemo je u istoriju

Sto bi rekao onaj cica, znaci 300 godina.
 
Postali su naporni ovi sa izjavama a tek ako nedaj bože ujutro naletim na snimak smrada Šapića upropašten mi je dan.
 
Да ли неко зна која је фирма из БиХ која ради заштитну ограду на деоници код Ресника? Чини ми се да је назив од три слова, прво можда Х.
 
Gospodin iz putarske firme je trebao da objasni šta se nepredviđeno dogodilo pa su produžili rok izgradnje za još 15 dana. Rok je bio sutra, 31.12. i taj rok je preciziran pre samo 2 nedelje, 15.12. Šta se dogodilo da je rok morao biti produžen? Zašto 15.12 rok nije produžen za 30 dana? Znači da su 15.12. rok za preostale radove pogrešili duplo!? Nisam malicilozan niti sam neozbiljan, voleo bi da mi neko objasni kako je to tehnički moguće i ekonomski prihvatljivo da stručna lica toliko pogreše. Krađa i korupcija mi nisu prihvatljiv odgovor, želeo bi nešto konkretno. Hvala.

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka
 
Ko zna šta je neplinirano, problem, iskrslo u lancu proizvodnje.
To samo onaj ko radi na građevini može objasniti (i razumeti).

Evo kod mene se upravo pravi veliki magacin, pri samom kraju je. Ugrađuju se raznorazne instalacije i oprema.
Stigla velika harmonika vrata ... ali pojavio se problem, naravno neplaniran.
Vrata ne mogu da se montiraju - kače splet klima cevi velikog prečnika iznad samog ulaza.
Posle 2 nedelje još nisu rešili šta da rade. U pitanju je veliki novac.
Tj. mogu da se montiraju ali ne mogu onda da se otvaraju do kraja :(

Itd ...

(Nisam građevinac)
 
Ko zna šta je neplinirano, problem, iskrslo u lancu proizvodnje.
To samo onaj ko radi na građevini može objasniti (i razumeti).

Evo kod mene se upravo pravi veliki magacin, pri samom kraju je. Ugrađuju se raznorazne instalacije i oprema.
Stigla velika harmonika vrata ... ali pojavio se problem, naravno neplaniran.
Vrata ne mogu da se montiraju - kače splet klima cevi velikog prečnika iznad samog ulaza.
Posle 2 nedelje još nisu rešili šta da rade. U pitanju je veliki novac.
Tj. mogu da se montiraju ali ne mogu onda da se otvaraju do kraja :(

Itd ...

(Nisam građevinac)
Ni ja, ali vodim projekte... Deo o kome pričaš se vodi pod "rizici na projektu" i oni se kalkulišu u fazi pripreme projekta, tj, svaki rizik koji može da dovede do kašnjenja (npr, manjak resursa, manjak radne snage, kursne razlike koje unose zastoj u nabavci, praznici, angažovanost resursa na drugim projektima, itd) UZIMA se u obzir kod definisanja krajnjeg roka. Dakle, kada čujem reč "nepredviđeno" meni je to asocijacija na "neko treba da odgovara". Nažalost u Srbiji je asocijacija na "nepredviđeno" ipak termin "u skladu sa koruptivnim planom".

Jer eto, prosto nismo mogli da znamo da tuda protiče neki potok, i sada moramo da izdvojimo još 4 miliona i da po hitnoj nabavci angažujemo jednu ekspertsku firmu da odradi te radove a ionako se niko neće buniti jer svakako traju 30 godina, šta je problem još par meseci da se sačeka da se "to odradi kako treba".
 
Gospodin iz putarske firme je trebao da objasni šta se nepredviđeno dogodilo pa su produžili rok izgradnje za još 15 dana. Rok je bio sutra, 31.12. i taj rok je preciziran pre samo 2 nedelje, 15.12. Šta se dogodilo da je rok morao biti produžen? Zašto 15.12 rok nije produžen za 30 dana? Znači da su 15.12. rok za preostale radove pogrešili duplo!? Nisam malicilozan niti sam neozbiljan, voleo bi da mi neko objasni kako je to tehnički moguće i ekonomski prihvatljivo da stručna lica toliko pogreše. Krađa i korupcija mi nisu prihvatljiv odgovor, želeo bi nešto konkretno. Hvala.

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka
Imaš grešku u potpuno opravdanom pitanju. Pominješ neka stručna lica. Ima ih doduše, ali u manjini.

Kao i ovaj primer sa harmonika vratima koja ne mogu da se ugrade. Nije tu nista nepredvidjeno iskrslo. To su neznanje i površnost.

Od zemlje koja je imala stručnjake i gradjevince čiji mostovi, zgrade i tornjevi jos uvek stoje došli smo do ovoga sada.

Srećna nova. Nju ne mogu da pomere.
 
Imaš grešku u potpuno opravdanom pitanju. Pominješ neka stručna lica. Ima ih doduše, ali u manjini.

Kao i ovaj primer sa harmonika vratima koja ne mogu da se ugrade. Nije tu nista nepredvidjeno iskrslo. To su neznanje i površnost.

Od zemlje koja je imala stručnjake i gradjevince čiji mostovi, zgrade i tornjevi jos uvek stoje došli smo do ovoga sada.

Srećna nova. Nju ne mogu da pomere.
A odakle uverenje da se veliki infrastrukturni radovi izvode isključivo dunđerski? Bez stručnog nadzora i amaterski?
 
Zato što to i jeste tačno u manjoj ili većoj meri.
Ispade jedini izuzetak ova brza pruga koja radi skoro bez ikakvih problema (za sada, a daće Bog da tako i ostane)
 
U apsolutnim brojevima ako bar jedan auto ode na obilaznicu to je već smanjenje gužve za jedan auto. Pretpostavljam da će biti više od jednog auta. Tako da tvrdnja da neće smanjiti gužvu nije tačna.

Interesantno će biti koliko ima vozila koja iz ns idu na banjicu ili Rakovicu, iz Požarevca za Obrenovac... Onih koji neće voziti celu dužinu nego samo jedan deo.

Opet sve će to zavisiti od mapa i kako one šalju vozila. Ako krene Turcima i Bugarima da piše da im je brže okolo, oni će ići okolo. A celo leto bar 20% kola na gazelu su strane tablice.
 
Zato što to i jeste tačno u manjoj ili većoj meri.
Ispade jedini izuzetak ova brza pruga koja radi skoro bez ikakvih problema (za sada, a daće Bog da tako i ostane)

Тзв. брза пруга ради без икаквих проблема јер теретни возови иду само ноћу, а интервал путничких возова дању је многоструко испод пројектованог капацитета пруге. Пруга је пројектована за мешовити саобраћај путничких и теретних возова 24/7, међутим, још увек се не користи онако како је пројектована, нити је икад испробан пројектовани саобраћај на њој. Гарантујем ти да би се проблеми јавили када би се пруга користила онако како је пројектована. Но проблеми не би били због квалитета радова, него због организације, која је у Србији, на жалост, катастрофална - рак рана нашег друштва.
 
Тзв. брза пруга ради без икаквих проблема јер теретни возови иду само ноћу, а интервал путничких возова дању је многоструко испод пројектованог капацитета пруге. Пруга је пројектована за мешовити саобраћај путничких и теретних возова 24/7, међутим, још увек се не користи онако како је пројектована, нити је икад испробан пројектовани саобраћај на њој. Гарантујем ти да би се проблеми јавили када би се пруга користила онако како је пројектована. Но проблеми не би били због квалитета радова, него због организације, која је у Србији, на жалост, катастрофална - рак рана нашег друштва.
Teretni saobraćaj u celodnevnom intervalu neće saobraćati dokle god se ne pusti APB između Petrovaradina i NS-a.
 
Vrh