Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Screenshot_2023-01-09-20-55-53-023-edit_com.google.android.youtube.jpg


Da li su ovo možda radovi za stubove nadvožnjaka???
 
Konačno su "prednapregnuli" beton na ušću rampe iz grada ka Pančevu.
Nije da je to nešto bitno u periodu od naredne 3-4 godinice, ali mnoge je baš iritiralo.
Ostalo im pola polja na samoj rampi, ali deluje da će ovih dana i to da prednapregnu...
 
Nesto mi palo na pamet - kad se prica o nastavku prstena (sektor C), uvek se pominje kombinovani zeleznicki/putnicki most preko Dunava, sto bi po nekoj logici trebalo da znaci da postoji i zeleznica od Resnika do tog mosta. Na slici gore, to bi takodje trebalo da znaci i postojanje zeleznickog tunela. Pretpostavljam da nikakav projekat do sada nije predstavljen javnosti?
 
Nesto mi palo na pamet - kad se prica o nastavku prstena (sektor C), uvek se pominje kombinovani zeleznicki/putnicki most preko Dunava, sto bi po nekoj logici trebalo da znaci da postoji i zeleznica od Resnika do tog mosta. Na slici gore, to bi takodje trebalo da znaci i postojanje zeleznickog tunela. Pretpostavljam da nikakav projekat do sada nije predstavljen javnosti?
bpotokrr.jpg

Na OSM je ucrtana neka proposed trasa.
 
Nesto mi palo na pamet - kad se prica o nastavku prstena (sektor C), uvek se pominje kombinovani zeleznicki/putnicki most preko Dunava, sto bi po nekoj logici trebalo da znaci da postoji i zeleznica od Resnika do tog mosta. Na slici gore, to bi takodje trebalo da znaci i postojanje zeleznickog tunela. Pretpostavljam da nikakav projekat do sada nije predstavljen javnosti?
Bilo je ovde na forumu,negde posle zone stanice Zuce odvaja novi nadvoznjak preko autoputa i zone oko Ikee.Sad nisam siguran za tačnu lokaciju ali nekih recimo 300metar niže ka Nišu.

A potpuno si u pravu jer ta pruga se predstavlja kao spas za pravac ka Pančevu a o tome malo ko priča javno.
 
Evo i ja sam prijatno iznenađen. :D
Iskreno sam mislio da od toga nema ništa, da je neko ućario to isključenje u svoj džep, a da su se setili da ima okretnica kod hotela Hedonic.
 
Ustvari ja se ne bi nadao previše, moguće je da će da odrade ili samo stubove ili samo izlaz i deo nadvožnjaka iznad autoputa. A ostatak izlaza prema gradu će da završe tek u budućnosti kada reše kako će to preći auto pijacu bubanj potok.
 
Ustvari ja se ne bi nadao previše, moguće je da će da odrade ili samo stubove ili samo izlaz i deo nadvožnjaka iznad autoputa. A ostatak izlaza prema gradu će da završe tek u budućnosti kada reše kako će to preći auto pijacu bubanj potok.
Na planu koji si postavio, vidi se da će stubovi tog nadvožnjaka (plava boja) biti postavljeni još nekoliko desetina metara posle postojećeg ulaza
na auto pijacu, a da će zatim veza ići paralelno sa postojećim kružnim putem do postojećeg nadvožnjaka AP-a. Moja pretpostavka da bi u toj blizini (postojeća raskrsnica) bilo dodato ulivanje sa kružnog puta ka BG-u.
 
Ustvari ja se ne bi nadao previše, moguće je da će da odrade ili samo stubove ili samo izlaz i deo nadvožnjaka iznad autoputa. A ostatak izlaza prema gradu će da završe tek u budućnosti kada reše kako će to preći auto pijacu bubanj potok.

Da, upravo sam na ovo mislio, ali rekoh, hajde da ne rusim baš ja sneska.

Taj krak praktično zatvara pijacu i zato mislim da samo nadvožnjak bez ostatka može da ustvari bude razvoj događaja.
 
Nzm kako se planira to spajanje sa kružnim putem sa te rampe jer ako bude kružni tok biće zbunjujuce imati krak sa jednosmernim saobraćajem i normalne sa dvosmernim na pracvu Resnik -Vinča plus skica nije predvidela šta sa kakom iz Niša i kako sve to uklopiti sa postojeći putem a i sam buvljak bi bio presečen na pola ...Mozda su trebali malo da ukose ovaj nadvoznjak na i put odvedu uz pravac BGD-Petlja Avala i time bi se makar deo problema rešio i buvljak bi mogao skoro ceo da ostane samo skraćen za nekih 10 metara.

obilaznica.jpg
 
Ako se stvarno pravi isključenje, da li će nadvožnjak biti završen pre otvaranja ove deonice pošto su ga kasno započeli??

Što se tiče buvljaka, malo mi je nerealno da jedna pijaca remeti koncept strateškog projekta kao što je obilaznica. Bukvalno sutra bih potpisao da je zatvore, samo da se ovo što pre završi.
 
Ne znam zasto se uzbudjujete. Valjda mogu da ga zavrse do juna 2023. Negde mi je u glavi ovaj rok koji se pominje.
A koliko vidim na slici iznad gde je prikazan ovaj nadvoznjak, igleda kao da je jednosmeran. tj. da nema uopste iskljucenja iz pravca Nisa na staru obilaznicu. Nije obelezeno zutom bojom to iskljucenje. Ili me oci varaju.
 
Ovaj plan nema veze sa implementaciom na terenu i moze se smatrati nevalidnim. Pogeldajte slike ispod.

1.jpg


2.jpg


1. Ovo staro ukljucenje na vec ukinuto i nece postojati.
2. Obratite paznju, da je iskljuicenje iz pravca Panceva ka Nisu odradjeno odmah psole nadvoznjaka posle tunela. To je prikazano na Google ali ne u planu. Samim tim nema isljucenja gde pokazuje strelica 3 na crtezu.
3. Ovo iskljucenje iz pravca Panceva ne postoji (napravljeno je nesto ranije). Glupo je praviti jos jedno jer mi je malo nebezbedno zbog ukrstanja ovih sto se iz pravca BG ukljucuju na obilaznicu i ovih i pravca Panceva sto su promasili prvo skretanje. Iskljucenje sa obilaznice ka BG, preko ovog novog nadvoznjaka sto se pravi, je jednostmerno. Sad je pitanje gde ce se ukljuciti. Ili pod uglom na kruzni put ili ce se vuci paralelno sa kruznim putem sve do podvoznjaka i dalje ka BG. U tom sucaju iskljucenje uz pravca Nisa prema kruznom putu gde se trenutno nalazi, prestaje da postoji. Iskreno mozda nije ni potrebno tu, nego se moze iskljuciti na pelji Avala.
Pogeldajte ovu sliku. Pogledajte sta je obojeno zutom bojom. Nema iskljucenja iz pravca Nisa ka kruznom putu, gde je trenutno iskljucenje.
3.jpg
 
Ovo je plan na kome je fokus na železničkom delu.
Tu je nacrtano kuda i kako bi trebalo da prolazi krak prema Banatu.
Neko je greškom postavio ovu sliku misleći da je ovo konačni plan za petlju Bubanj potok.
Čak se na manjoj slici vidi uvećano ukrštanje pruga i ulazak u železnički tunel.
Nisam se možda dovoljno inenjerski izrazio ali mislim da ste razumeli šta am hteo da kažem...
 
Vrh