Duleja
Advanced
Par puta sam cimnuo vrat i jednom podrignuo od ove vožnje. Brat Zila, dasa bez stila.
Хоће. И ја када сам у транзиту и 90% људи који не живе у БГ са којима сам причао када транзитирају иду на Газелу јер им је тако једноставније и боље него да силазе са АП и иду на стару обилазницу без обзира на гужву кроз град. Број возила што домаћих што страних која су у транзиту кроз БГ није уопште мали тако да мислим да ће се растерећење и те како осетити. Када коначно окончају ту агонију и заврше обилазницу она у суштини постаје главни правац АП, зато је чвор код Бубањ Потока и пројектован тако како је пројектован. Неће више бити никакве логике ни смисла да возило у транзиту иде на Газелу. Без те обилазнице коридор 10 није комплетан. Кроз град је пун профил ауто-пута али суштински то није ауто-пут. Када је коначно заврше лакнуће и београђанима али и многим другима.Obilaznica nece smanjiti guzve na Gazeli to su prazne price , ovo ce samo smanjiti guzve na delu od Bubanj potoka do Ostruznice i olaksati zivot vozacima kamiona .
Šta nije zatrpavano?Nije zatrpavano u visinu plafona, ostao je luft
I ja tako mislim. U sezoni bude i preko 50.000 vozila/dan u tranzitu na X.Хоће. И ја када сам у транзиту и 90% људи који не живе у БГ са којима сам причао када транзитирају иду на Газелу јер им је тако једноставније и боље него да силазе са АП и иду на стару обилазницу без обзира на гужву кроз град. Број возила што домаћих што страних која су у транзиту кроз БГ није уопште мали тако да мислим да ће се растерећење и те како осетити. Када коначно окончају ту агонију и заврше обилазницу она у суштини постаје главни правац АП, зато је чвор код Бубањ Потока и пројектован тако како је пројектован. Неће више бити никакве логике ни смисла да возило у транзиту иде на Газелу. Без те обилазнице коридор 10 није комплетан. Кроз град је пун профил ауто-пута али суштински то није ауто-пут. Када је коначно заврше лакнуће и београђанима али и многим другима.
A kada je sezona? Preko leta? Tada i nema guzve na gazeli (tj. mnogo je manje). Hocu da kazem da nisu ta vozila uzrok guzve.I ja tako mislim. U sezoni bude i preko 50.000 vozila/dan u tranzitu na X.
U Grčkoj sam sedeo sa dve porodice Makedonaca, gastajbajtera. Kažu ljudi da planiraju put tako da kroz Beograd prođu noću jer ih frustira prolazak.
...videćemo, nadam se što pre.
Broj stanovnika nije drasticno porasta ali jeste broj rezidenata. Tu prvenstveno mislim na Ruse/Ukrajince, Kineze i druge koji se ne vode na popisu (skoro 200k) plus turiste. Takodje dosta ljudi je popisano po mestu prijavljenog boravka a ne mestu gde stvano zive, tj Beogradu. Bitan razlog, takodje, koji si i ti naveo, jeste veci broj automobila generalno. Pritisak na infrastrukturu je ogroman i neplanirano brzo je porastao.Preliminarni rezultati popisa su pokazali da je broj stanovnika u Beogradu neznatno porastao za 11 godina.
Porastao je broj vozila i plus u 95% putnickih automobila vozi se ili samo vozač ili on i suvozač a na zadnjim sjedištima vrlo rijetko može se vidjeti putnik.
Trajno rešenje je poboljšanje javnog prevoza.
Послато са SM-A536E помоћу Тапатока