Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ček, ček ... na snimku tunela sa strane Belog Potoka u desnoj cevi se vidi svetlo na kraju tunela :)
tj. otkopani ulaz sa strane Resnika.

Konačno :vops:

tunel.jpg
 
Obilaznica nece smanjiti guzve na Gazeli to su prazne price , ovo ce samo smanjiti guzve na delu od Bubanj potoka do Ostruznice i olaksati zivot vozacima kamiona .
Хоће. И ја када сам у транзиту и 90% људи који не живе у БГ са којима сам причао када транзитирају иду на Газелу јер им је тако једноставније и боље него да силазе са АП и иду на стару обилазницу без обзира на гужву кроз град. Број возила што домаћих што страних која су у транзиту кроз БГ није уопште мали тако да мислим да ће се растерећење и те како осетити. Када коначно окончају ту агонију и заврше обилазницу она у суштини постаје главни правац АП, зато је чвор код Бубањ Потока и пројектован тако како је пројектован. Неће више бити никакве логике ни смисла да возило у транзиту иде на Газелу. Без те обилазнице коридор 10 није комплетан. Кроз град је пун профил ауто-пута али суштински то није ауто-пут. Када је коначно заврше лакнуће и београђанима али и многим другима.
 
Poslednja izmena:
Хоће. И ја када сам у транзиту и 90% људи који не живе у БГ са којима сам причао када транзитирају иду на Газелу јер им је тако једноставније и боље него да силазе са АП и иду на стару обилазницу без обзира на гужву кроз град. Број возила што домаћих што страних која су у транзиту кроз БГ није уопште мали тако да мислим да ће се растерећење и те како осетити. Када коначно окончају ту агонију и заврше обилазницу она у суштини постаје главни правац АП, зато је чвор код Бубањ Потока и пројектован тако како је пројектован. Неће више бити никакве логике ни смисла да возило у транзиту иде на Газелу. Без те обилазнице коридор 10 није комплетан. Кроз град је пун профил ауто-пута али суштински то није ауто-пут. Када је коначно заврше лакнуће и београђанима али и многим другима.
I ja tako mislim. U sezoni bude i preko 50.000 vozila/dan u tranzitu na X.
U Grčkoj sam sedeo sa dve porodice Makedonaca, gastajbajtera. Kažu ljudi da planiraju put tako da kroz Beograd prođu noću jer ih frustira prolazak.
...videćemo, nadam se što pre.
 
Апсолутно. Ко вози на навигацију навигација га у 99% случајева води кроз град. На стару обилазницу сада иду камиони јер им је то обавезан смер али не и већина аутомобили у транзиту. И ја гледам како да уклопим проласке ван шпицева кад год је то могуће. Што се странаца тиче, делимично зависи и од тога колико ће времена бити потребно да се мапе ажурирају али верујем да нико није толико ограничен да слепо прати само навигацију па да се искључи према граду ако га пут води на будућу обилазницу.
 
I ja tako mislim. U sezoni bude i preko 50.000 vozila/dan u tranzitu na X.
U Grčkoj sam sedeo sa dve porodice Makedonaca, gastajbajtera. Kažu ljudi da planiraju put tako da kroz Beograd prođu noću jer ih frustira prolazak.
...videćemo, nadam se što pre.
A kada je sezona? Preko leta? Tada i nema guzve na gazeli (tj. mnogo je manje). Hocu da kazem da nisu ta vozila uzrok guzve.

Vozilima koji su u tranzitu (kamioni, gastarbajteri, i ostali) ce ova obilaznica sigurno znaciti mnogo. Ali i ja sam misljenja da nece smanjiti guzve. Svakodnevno prelazim preko gazele i rekao bih da je procenat vozila sa stranim tablicama vrlo mali. A mislim i da broj domacih vozila koji su u tranzitu kroz Beograd nije velik.

Voleo bih da ste u pravu. Videcemo.
 
Да смањи број возила и за 10% и то ће бити велики помак. Логично је да сада 80-90% возила на Газели има БГ табле. Број становника и број возила је у сталном порасту, кроз 10 година ће ту врло вероватно бити исте гужве као и сада без обилазнице али смисао обилазнице и јесте да на себе прими транзитни саобраћај, да возила у транзиту избегну град а на тај начин и да растерети град колико год је то могуће. У сезони је број возила далеко највећи али ни ван сезоне број није баш мали.
 
Poslednja izmena:
Ja sam nešto računao da na godišnjem nivou je smanjenje negde oko 8% do 12%
Gužve je bilo i biće. Ključno je da se izbegnu stani-kreni čepovi, ili bar da se ne dešavaju svakodnevno.
 
Pa, neće se izbeći stani-kreni čepovi na Gazeli. A kroz koju godinu, biće ih i na obilaznici.
 
Preliminarni rezultati popisa su pokazali da je broj stanovnika u Beogradu neznatno porastao za 11 godina.
Porastao je broj vozila i plus u 95% putnickih automobila vozi se ili samo vozač ili on i suvozač a na zadnjim sjedištima vrlo rijetko može se vidjeti putnik.
Trajno rešenje je poboljšanje javnog prevoza.

Послато са SM-A536E помоћу Тапатока
 
Zapravo, ako se ne povećava broj stanovnika, rešenje može biti i u izgradnji puteva. Ima primera u stagnantnim gradovima u SAD gde se najmanje dodatnog vremena gubi u špicevima, pa čak i u Beču do pre neku deceniju (sad im raste stanovništvo, i to brzo).
 
Preliminarni rezultati popisa su pokazali da je broj stanovnika u Beogradu neznatno porastao za 11 godina.
Porastao je broj vozila i plus u 95% putnickih automobila vozi se ili samo vozač ili on i suvozač a na zadnjim sjedištima vrlo rijetko može se vidjeti putnik.
Trajno rešenje je poboljšanje javnog prevoza.

Послато са SM-A536E помоћу Тапатока
Broj stanovnika nije drasticno porasta ali jeste broj rezidenata. Tu prvenstveno mislim na Ruse/Ukrajince, Kineze i druge koji se ne vode na popisu (skoro 200k) plus turiste. Takodje dosta ljudi je popisano po mestu prijavljenog boravka a ne mestu gde stvano zive, tj Beogradu. Bitan razlog, takodje, koji si i ti naveo, jeste veci broj automobila generalno. Pritisak na infrastrukturu je ogroman i neplanirano brzo je porastao.

Trajno resenje jeste metro, ali samo kao deo dobro uvezanog sistema. Takodje bitan aspekt je zavrsavanje krucijalnih infrastruktirnih projekata kao i mini cepova koji se stvaraju u gradu zbog lose regulacije saobracaja ili neadekvatne infrastrukture koji prilicno uticu na stvaranje guzvi. Jedan primer je skretanje sa auto puta za Dusanovac. U proseku se ceka po 10ak minuta za skretanje i stvara se duga kolona u zaustavnoj traci koja usporava saobracaj. Takvih slucajeva po gradu je mnogo.
 
Душановац су ваљда мислили да реше са УМП, али ту ствари дебело тапкају у месту. Уместо да су раније кренули петљу да раде, чекају деоницу Топчидер-тунел-Аутокоманда.
 
Vrh