Извор: ЈП Путеви Србије
Веза:http://www.putevi-srbije.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=923&Itemid=1
Mozda si usao u pogresan tunel :lol:Tihi_SRB":1p2w86ip je napisao(la):Prosao sam pre neki dan obilaznicom od Ostruznice do Orlovace. Izgleda solidno koliko sam mogao primetiti jer je bila velika magla tako da nista od slika nije uspelo nije vredno postavljati.
Razocarenje je sto ulazna signalizacija u tunele uopste ne radi i fakticki primetis tunel tek kad obasjas farovima dok je drugi radio cini mi se. Unutra su tuneli ofarbani ali ne skroz do vrha vec nekih 60- 70 % u visinu. Nije lose !!!
Izvor: B92Beograd -- Tri meseca posle otvaranja dela obilaznice oko Beograda, vozači se još nisu navikli da koriste taj putni pravac umesto da idu kroz centar Beograda.
Stručnjaci smatraju da je glavni razlog zašto se ovaj putni pravac ne koristi loša informisanost, ali i to što obilaznica još ne spaja dva autoputa, već se završava na Ibarskoj magistrali.
Praznim putem prolaze uglavnom kamioni, a pored ravnih deonica, veoma pogodnih za brzu vožnju, nema ni saobraćajne policije.
Na deonici za koju je najavljivano da će za 30 posto rasteretiti saobraćaj u Beogradu, broj vozila je zanemarljiv, posebno kada se ima u vidu predviđenih 30 hiljada, koliki je kapacitet ovog dela obilaznice.
Retki vozači koji prolaze putnim pravcem čijih je 7 kilometara otvorio čitav državni vrh predvođen predsednikom Tadićem, uglavnom kažu da su zadovoljni kvalitetom puta.
Umesto stajanja u koloni na beogradskim mostovima, za vozače iz pravca Šida, a pre svega za kamiondžije, koji stvaraju najveću gužvu u gradu, već tri meseca postoji obilaznica oko Beograda.
Dvadesetak kilometara od ulaska u Beograd, vozači mogu da biraju da li će koristiti obilaznicu ili će proći kroz grad. I pored jasnih saobraćajnih znakova koji upućuju na Obrenovac i Čačak, većina ipak bira ulazak u grad.
Stručnjaci smatraju da će ovaj putni pravac biti potpuno iskorišćen tek kada obilaznica bude završena, ali bi korišćenju znatno doprinela bolja informisanost.
“Kada bi se na naplatnim rampama delili pamfleti, kada bi se po medijima malo više pričalo o tome kuda ide ta obilaznica, možda bi ljudi to i više koristili. Kada bi sa obilaznice postojala neka isključenja, recimo za Surčin ili za neka druga mesta usput, možda bi se više koristilo jer bi onda i lokalno stanovništvo moglo da taj put uvaži kao valjan put“, ocenjuje Mladen Alvirović iz “SAT medija grupe“.
Podatke o broju vozila i informacije o iskorišćenosti obilaznice tokom dana B92 nije mogao da dobije od zvaničnika javnog preduzeća “Putevi Srbije“, ali nam je obećano da će podaci biti dostavljeni sutra.
nisu??? O ljudi, ja mislio oni to vec grade dalje.....ovo je za plakanje (Darko75":i7edfjjj je napisao(la):Pa nisu precizirali,biće jednog lepog dana ...
kako ce biti? Isto ili losije u odnosu na ono sto evropske prestonice vec imaju...kad bi oni jos znali za one visoke zastitne ograde, to srbija jos videla nije...ili za one lepe, svetlece table....ili recimo za ekrane koji pokazuju radove ili trenutnu tempretauru, koje eto skoro videh u susednoj cro...shmeksi":1ar7qhc2 je napisao(la):Kako ce biti dobro kada se izgradi pun profil celom duzinom. Milina, jos ako dodaju neko zelinilo okolo, ufff.
Nego se to meni cini ili onaj radnik stoji na sred puta sa masinom, a da nigde nema table sa upozorenjem?