Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

obilaznicaDZP.jpg

Извор: ЈП Путеви Србије
Веза:http://www.putevi-srbije.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=923&Itemid=1
 
Ova fotka je mnogo dobra. Lepo se vidi moguci efekat sva tri projekta i ko ce ih koristiti, jos samo da se izgradi.

Nurko, a koja je razlika izmedju termina cvor i petlja? Meni ko laiku to deluje isto, ali pretpostavljam da postoji razlika.
 
Lepa slika, koja nažalost govori o kratkotrajnom razmišljanju njenih projektanata... Iskreno mi je žao što obilaznica nije (bar idejno) projektovana da bude pravi prsten. Spoljna magistralna tangenta mi je (u najboljem slučaju) jedna veoma čudna tvorevina...
 
^^Petlja znači uzana uključenja sa velikim uglovima (tipa mostar, orlovača, generalno sve gradske "petlje")

Čvor je kada se put širi sa 2+1 na 4 trake, gde za uključenje na bilo koji pravac nije potrebno smanjivanje brzine. Mi za sad jedino to imamo kod Dobanovaca. Npr - iz pravca Šida - dve leve trake vode na obilaznicu, a desne dve ka Beogradu...

nadam se da je imalo koliko toliko smisla moje krajnje laičko objašnjenje :)
 
Ovaj SMT je preterano volšeban entitet. Neverovatno je da ne postoji most preko Save na njemu (čak iako je jasno da neće biti izgrađen u narednih 20 godina).

Takođe i dalje se vidi da se pravcu prema Pančevu uopšte ne posvećuje pažnja. A on je strahovito bitan za izmeštanje saobraćaja donjim Dorćolom, i oko Kalemegdana, i naravno Karađorđeve ulice i savskog amfiteatra.
 
@MindWind
Hvala za objasnjenje. :)

@GOJE
Slazem se sa tobom da je deo ka Vinci tj. Pancevu vrlo bitan jer bez njega obilaznica nece ispuniti maksimum svojih mogucnosti. Ono gde se ne slazem to je most preko Save za SMT. Objasni mi koja bi funkcija tog mosta bila? Kada se izgradi most Zemun - Borca taj deo grada ce imati svoju vezu sa Pancevom (normalno, sam most nije dovoljan vec i odgovarajuci put na banatskoj strani). Stvarno ne vidim potrebu za mostom za SMT.

Ono sto mene zanima, a vezano je za SMT, a to je da li je on kao UMP planiran da bude totalno nezavistan od ostalog saobracaja?
 
^^ Shmeksi,

nisam mislio na most preko Save zbog pravca ka Pančevu, već zbog NBG blokova, Surčina... Taj deo već sada ima dosta sadržaja koje treba snabdevati kamionima i šleperima. Još kada se izgradi oko Aerodroma Kargo i logistički centar, zanima me kuda će kamioni dostavljati robu?
Na obilaznici nije predviđen nikakav kontakt, a koristiti već pretrpane saobraćajnice i UMP je besmisleno, naročito ako je već ucrtan SMT (bez preko potrebnog mosta).
 
Kontam da ce Gazela sa izgradjenom celom obilaznicom postati dosta prohodnija i rasterecenija, a kad na sve to dodas rasterecenje Brankovog i opet same Gazele zbog mosta na Adi stvarno ne vidim potrebu za tim mostom.

Kada se izgrade svi ovi mostovi, mislim da cemo biti mirni narednih 20-30 godina (kad ce biti zapoceti/zavrseni niko ne zna):

1. Most preko Ade (UMP)
2. Most Zemun-Borca
3. Most preko Ade Huje
4. Most u produzetku Nemanjine
5. Most kod Vince
6. Most kod Obrenovca (verovatno ce i prvi biti zavrsen, mada i nije toliko bitan, ali je dobar za vanredne situacije)

Mozda ce se jedino javiti neka potreba za jos jednim mostom preko Dunava, ali ajde za pocetak da oni zavrse obilaznicu.

Kada politicari (citaj ministar Mrkonjic) kazu da je potrebno toliko i toliko para (nekoliko stotina miliona evra). Mene zanima da li su to pare da se cela obilaznica zavrsi u punom profilu ili u polu profilu autoputa?
 
moram da priznam da me moj "imenjak"Mrki,kapitalni ministar,malo razocarao,samo lupeta o datumima i rokovim a i sam valjda zna da od tog nema nista,dal mu to ostalo jos od Slobe il se nas narod jos lozi na ove politicke laznjake
 
Jesu li bar obnovili deonicu puta do bubanj potoka sto su poceli ?
 
Prosao sam pre neki dan obilaznicom od Ostruznice do Orlovace. Izgleda solidno koliko sam mogao primetiti jer je bila velika magla tako da nista od slika nije uspelo nije vredno postavljati.
Razocarenje je sto ulazna signalizacija u tunele uopste ne radi i fakticki primetis tunel tek kad obasjas farovima dok je drugi radio cini mi se. Unutra su tuneli ofarbani ali ne skroz do vrha vec nekih 60- 70 % u visinu. Nije lose !!! Izlaz sa obilaznice na ibarsku prema gradu je jako uzak i zeznuto je ali nadam se da ce uskoro to prebaciti na kolektor gdje su mostovi vec uradjeni. Isao sam takodje u obrenovac i put do tamo je put smrti , klizista na umci i neravnine dovode do cestog izletanja. Most preko save je jeako neophodan a taj most sta postoji za cevi od toplane sumnjam da moze da se preuredi za teski saobracaj. Da je bilo pameti pa da su uradili odmah jake nosive stubove znajuci da ce se kad tad graditi tu most. Za sad losa organizacija i signalizacija takodje koja se po magli uopste ne primeti. Pozdrav !!!
 
Tihi_SRB":1p2w86ip je napisao(la):
Prosao sam pre neki dan obilaznicom od Ostruznice do Orlovace. Izgleda solidno koliko sam mogao primetiti jer je bila velika magla tako da nista od slika nije uspelo nije vredno postavljati.
Razocarenje je sto ulazna signalizacija u tunele uopste ne radi i fakticki primetis tunel tek kad obasjas farovima dok je drugi radio cini mi se. Unutra su tuneli ofarbani ali ne skroz do vrha vec nekih 60- 70 % u visinu. Nije lose !!!
Mozda si usao u pogresan tunel :lol:
 
Obilaznica još uvek prazna
Beograd -- Tri meseca posle otvaranja dela obilaznice oko Beograda, vozači se još nisu navikli da koriste taj putni pravac umesto da idu kroz centar Beograda.

Stručnjaci smatraju da je glavni razlog zašto se ovaj putni pravac ne koristi loša informisanost, ali i to što obilaznica još ne spaja dva autoputa, već se završava na Ibarskoj magistrali.

Praznim putem prolaze uglavnom kamioni, a pored ravnih deonica, veoma pogodnih za brzu vožnju, nema ni saobraćajne policije.

Na deonici za koju je najavljivano da će za 30 posto rasteretiti saobraćaj u Beogradu, broj vozila je zanemarljiv, posebno kada se ima u vidu predviđenih 30 hiljada, koliki je kapacitet ovog dela obilaznice.

Retki vozači koji prolaze putnim pravcem čijih je 7 kilometara otvorio čitav državni vrh predvođen predsednikom Tadićem, uglavnom kažu da su zadovoljni kvalitetom puta.

Umesto stajanja u koloni na beogradskim mostovima, za vozače iz pravca Šida, a pre svega za kamiondžije, koji stvaraju najveću gužvu u gradu, već tri meseca postoji obilaznica oko Beograda.



Dvadesetak kilometara od ulaska u Beograd, vozači mogu da biraju da li će koristiti obilaznicu ili će proći kroz grad. I pored jasnih saobraćajnih znakova koji upućuju na Obrenovac i Čačak, većina ipak bira ulazak u grad.

Stručnjaci smatraju da će ovaj putni pravac biti potpuno iskorišćen tek kada obilaznica bude završena, ali bi korišćenju znatno doprinela bolja informisanost.

“Kada bi se na naplatnim rampama delili pamfleti, kada bi se po medijima malo više pričalo o tome kuda ide ta obilaznica, možda bi ljudi to i više koristili. Kada bi sa obilaznice postojala neka isključenja, recimo za Surčin ili za neka druga mesta usput, možda bi se više koristilo jer bi onda i lokalno stanovništvo moglo da taj put uvaži kao valjan put“, ocenjuje Mladen Alvirović iz “SAT medija grupe“.

Podatke o broju vozila i informacije o iskorišćenosti obilaznice tokom dana B92 nije mogao da dobije od zvaničnika javnog preduzeća “Putevi Srbije“, ali nam je obećano da će podaci biti dostavljeni sutra.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=02&dd=02&nav_id=342784
 
Ово ме подсећа на причу ”зашто се нико не вози Беовозом”. Људи ће наћи све могуће разлоге уместо да погледају очигледан разлог - људи се не возе Беовозом зато што их он не вози оданде одакле они хоће да крену до онде где они хоће да стигну. Иста ствар за обилазницу. Возачи ће почети да је користе онда када буде завршена, и то у оној мери у којој им буде требала. Возачи не иду обилазницом не зато што не виде саобраћајне знаке или зато што баш обожавају да се заглаве на Газели него зато што не требају да стигну са Ибарске магистрале на аутопут ка западу и северу у великом броју. Просто. Људи требају у центар. Или на Панчевац. Или можда на Бањицу, или у Блокове. Завршена обилазница би наравно била друга ствар...

Иста ствар би била и за УМП, кад/ако га заврше. Дивно, решење свих решења, растерећује саобраћај, бла. Једино што у Београду 2/3 путовања иде у и из центра (мерен податак). Или мост из Борче за Земун - сви ти милиони људи који свакодневно хрле из Борче за Земун би добили тако супер везу. Ех та стварност, никако да се прилагоди.
 
Darko75":i7edfjjj je napisao(la):
Pa nisu precizirali,biće jednog lepog dana ...
nisu??? O ljudi, ja mislio oni to vec grade dalje.....ovo je za plakanje :((
i ono sto su napravili je tuga, kao obilaznica oko nekog provincijskog grada a evo ti ga sad...dalje ko zna kad:(( bas sam razocaran....nisam nesto pratio jer nisam iz srbije, ali sam cuo da se gradi...i ja ocekivao, sad kad sibnu autoput, 6 traka pa sve novo, milina....hvalio se kod svih mojih prijatelja stranaca, sad ce i moj beograd da procveta, videcete, gradi se na sve strane....kad vide sta su oni otvorili....i sad jos kad cujem da se dalje vise i ne gradi...sve razocarenje za razocarenjem:(
 
Ne placi Pauli.
Tu obilaznicu ce zavrsiti relativno brzo. Most preko Dunava od Vince , bojim se, ne bas tako brzo.
Vise me nervira otezanje sa projektima u gradu, kao sto je Marina Dorcol, Blok 26, Delta tower, Delta autokomanda, Blok 41 ( kome se bas radujem i zato bas i plasim da ne "pukne". Itd... Renoviranje gazele i Cigani na Savi. To me vec izludjuje.
Pitam se, kad isele karton siti ( a da se Cigani ne vrate za dve nedelje) dali bi ovo zemljiste izmedju Gazele i starog zel. mosta mozda mogli ponuditi Delti za one dve kule sto su im izmakle na Autokomandi? Ne znam zasto grad bezi od viskoih kula na obali? Ako su dobre za stotine gradova u svetu , zasto nebi bile dobre i nama?
Izvinjavam se za off .
 
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Bde82DRWhAw[/video]
 
Kako ce biti dobro kada se izgradi pun profil celom duzinom. Milina, jos ako dodaju neko zelinilo okolo, ufff.

Nego se to meni cini ili onaj radnik stoji na sred puta sa masinom, a da nigde nema table sa upozorenjem?
 
shmeksi":1ar7qhc2 je napisao(la):
Kako ce biti dobro kada se izgradi pun profil celom duzinom. Milina, jos ako dodaju neko zelinilo okolo, ufff.

Nego se to meni cini ili onaj radnik stoji na sred puta sa masinom, a da nigde nema table sa upozorenjem?
kako ce biti? Isto ili losije u odnosu na ono sto evropske prestonice vec imaju...kad bi oni jos znali za one visoke zastitne ograde, to srbija jos videla nije...ili za one lepe, svetlece table....ili recimo za ekrane koji pokazuju radove ili trenutnu tempretauru, koje eto skoro videh u susednoj cro...

najvise od svega sto me boli je to kako rade, koliko smo daleko od evropskih standarda...a narod ni ne zna...pa i kako bi kad nikad nij video bolje...cim moze da se kotrlja a ono super. No dovoljno je preci u susednu hrvatsku, makar za to ne treba viza :) ja kad sam prvi put video neke njihove autoputeve i sve ono oko zagreba recimo, totalno sam se....pfff....bolje da ne komentarisem:)
 
Eh, pa da imamo 30 milijardi evra duga i 4 miliona stanovnika, i mi bismo lako postigli takve autoputeve i pored korupcije i nesposobnosti nasih politicara. Ovako sa duplo vise ljudi i duplo manje duga, nema para i za dzepove politicara i za izgradnju infrastrukture. :)
 
Vrh