Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

To je pruga. Belo je trasa obilaznice.
d1cbd30174.jpg
 
Evo kako je sve izgledalo u najavi, tekst iz časopisa ''Revija Beograd'', leto 1990:

2r4tlwy.jpg

20t2oie.jpg


Kada se pogleda koliko je ukupno vremena provedeno u izgradnji obilaznice a koliko je predviđeno, interesantno je da je izgrađena još i pre roka
:D
 
Pozdrav drustvo , evo i meme nakon kraceg vremena. Valja se malo i odmoriti .
Prvo da postavim jedno konkretno pitanje u vezi obilaznice.
*Zasto su sad kao zavrsili radovi na obilaznici sve do marta ili maja ako ne ne varam ? Zimska sezona u kojoj se ne radi na obilaznici ...
Zivim pored Toronta u kanadi i koliko sam primjetio na uatoputu Queen Elizabeth Parkway koji prolazi kroz moj grad i koji se prosiruje neprestano se radi . Znaci palo je nekih 5-10 cm snjega i ujutru kad prodjem kamionom u 5 h masine vec startuju pa cak i kad je minus par stepeni jos uvjek rade a desi se i cesto da ih noci vidim pod jakim reflektorima da rade.
Zar se nebi trebalo iskoristiti svako povoljno vreme da se radi ako nam je toliko hitno za koridor 10 da se sve zavrsi pa makar radili zemljane radove.
Ako moze kratko objasnjenje u vezi zimske sezone i pauze na Obilaznici . Pozdrav

SRB-RS-CG-RSK
 
Nemam tu informaciju o pauzi do maja. Za ostale deonice treba da se izvrsi tenderska procedura i da se obezbede sredstva (deo je vec obezbedjen kroz kredite). Tako da, kada se te "formalnosti" obave, moze da se krene sa radovima.
 
To za pauzu sam i ja procitao i cudio se cemu to... Trenutno valjda rade samo neki tunel...
 
Ima i razloga vezanih za finansiranje. Formalno i proceduralno odvojiti sredstva iz NIP-a, gradskog budžeta (ako opet uskoče)...

Jer NIP za sledeću godinu tek treba da dobije sredstva iz republičkog budžeta, koji još nije ni na vidiku.

Sve je to kilavo, jako kilavo.
 
Из Мркоњићевог интервјуа Блицу
Deo obilaznice je završen, ali to je samo deo posla. Kada će početi da se gradi onaj deo od Dobanovaca do autoputa Zagreb-Beograd i od Orlovače do autoputa ka Nišu?
- Već se radi na delu obilaznice od Orlovače ka Nišu. Prvi objekat je most i u toku su pripreme za realizaciju tog projekta. Što se tiče dela od Dobanovaca, moramo da sačekamo eksproprijaciju. Očekujemo da će biti završena za dva meseca. Za taj deo obilaznice već je ratifikovan kredit od 115 miliona evra.
извор Блиц
линк http://www.blic.rs/ekonomija.php?id=68768
 
Kladim se da ce nastojati sto prije da zavrse most preko Ade Ciganlije i tek ce onda da krenu u rekonstrukciju mosta Gazela koji do tad daj boze da izdrzi !
E kad bi bar pocetkom 2010 ili 1 maja kako su rekli zavrsili Orlovaca -Bubanj potok poluautoput pomoglo bi dosta jer bi deo njih tamo a deo koristio novi most Ade Ciganlije pa pored sajma nazad na autoput i obratno na N.B . Srecno im ali bice komplikovano.

SRB-RS-CG-RSK
 
Mrkonjić obišao gradilište Straževica na obilaznici
14:18 BEOGRAD, 15. decembra (Tanjug) - Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić obišao je danas gradilište Straževica i most na delu puta od Orlovače ka Bubanj potoku, gde su radovi nastavljeni odmah po puštanju u saobraćaj dela obilaznice oko Beograda, od Ostružnice do Ibarske magistrale, saopštilo je Ministarstvo za infrastrukturu. Ministar Mrkonjić je zajedno sa direktorom "Zzeleznica Srbije" Milovanom Markovićem obišao i železničku stanicu "Prokop", na železničkom Koridoru 10, gde su radovi na izgradnji takođe nastavljeni.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.rs
 
Evo bas sam sad gledao preko www.Webtv.rs obilaznicu i prokop. Nadam se da ovaj put nece zabusavati.

SRB-RS-CG-RSK
 
Informacije vezane za projekat Prokop na novoj web stranici Energoprojekta:
Projekat: Izgradnja autoputa E - 75, deonica Dobanovci - Bubanj Potok, tunel Straževica - leva tunelska cev
Narucilac: JP Putevi Srbije, Srbija
Investicija: € 37,3mn
Rok: 2009
Opis: Izgradnja tunela dužine 733 metra, izgradnja nadvožnjaka preko kružnog puta dužine 295 metara i regulacija Rakovačkog potoka kružnog puta dužine 295 metara i regulacija Rakovačkog potoka
Izvor: Energoprojekt.rs
 
Nenade, jel' može neka slika gde se vidi šta to treba da grade? Pretpostavljam da su druga i treća stavka projekti u okviru izgradnje pristupnih saobraćajnica, ali čemu će da služi taj novi tunel?
 
Kroz Strazevicu moraju da budu probijena dva tunela - po jedan za svaki pravac, tj. svaki sa po tri trake. Jedan je vec zavrsen (grubi gradjevinski radovi), a drugi mora da se probije. Koliko znam, na tome se radi, ali ne znam dokle su stigli.
 
Угрубо сектор 5 изгледа овако:
sektor5_sml.jpg


После Петље Орловача, мост "Кијевски поток", па мост "Топчидерска долина", па тунел "Стражевица" (тј. тунел "Ресник" како га ко назива), па мост "Прелаз Кружног пута"...
 
Nenad":1irki408 je napisao(la):
Kroz Strazevicu moraju da budu probijena dva tunela - po jedan za svaki pravac, tj. svaki sa po tri trake. Jedan je vec zavrsen (grubi gradjevinski radovi), a drugi mora da se probije. Koliko znam, na tome se radi, ali ne znam dokle su stigli.
Jedna cev je davno probijena, sada se probija druga. Čini mi se da su pri kraju.
 
Juce sam prosao obilaznicom. Jedan od tunela (ispod zeleznika - ne znam naziv) se preusmerava u drugu cev koja je asfaltirana i oznacena sa saobracajnim znakovima.

(na tom delu ima pun profil autoputa!)
 
Dali se preusmjerava samo jedan smjer ili oba smjera? Po tvom objasnjenu znaci da ce pustit oba tunela u saobracaj ?
Prolazicu i ja za koji dan tim putem pa cu uratiti par fotkica i klipova ako uspijem posto cu biti sam.

SRB-RS-CG-RSK
 
Evo bas sam sad gledao preko Google Earth Surcin i iznenadilo me da surcin nema izlaz na obilaznicu . Toliko naselje a to jos nije uradjeno . Jel ima projekat za to i dali ce se realizovati uskoro ?

SRB-RS-CG-RSK
 
Pozdrav svima,

Već duže vreme i pratim forum (onako poluopsesivno :) ) pa je bio i red da se uključim,

Prošao sam danas obilaznicom, i tunel "Železnik" je asfaltiran u oba smera, ali se (bar danas) koristio samo jedan, (smer Ostružnica ka Orlovači).

Inače, put od Orlovače ka Ostružnici je bio skoro potpuno prazan, posle je još i bilo nekih automobila, ali kamiona nigde. Moja putanja je bila od Vidikovca do Genexa, pošto kako sam seo u kola, na radiu sam čuo da su užasne gužve na Banovom Brdu, Bulevaru Vojvode Mišića, Gazeli, Autokomandi, Kneza Miloša... Okolo, tj obilaznicom (što je negde duplo duže u km) mi je trebalo 30min... znajući gužve u gradu u vreme novogodišnjih praznika, preko bb i gazele bi mi trebalo oko sat ipo...

a sve to vreme je obilaznica skoro prazna.
 
^^^ Uzmimo za primer vozače teretnih kamiona. Njih niko ne primorava da skreću na obilaznicu, što je i sasvim logično jer šta npr. ako idu ka Pančevu, glupo bi bilo da idu do Ibarske, pa posle opet kroz grad. U drugim slučajevima, gde bi mogli da koriste obilaznicu, postavlja se pitanje zašto bi je koristili osim ukoliko nisu primoranu, a nisu. Njima je zaista svejedno da li će kroz Beograd proći za sat ili sat i po kad ionako na granicama čekaju nekad i danima.
Drugo, najveći broj automobila ostvaruje vožnju lokalnog karaktera, npr. od Novog Beograda do starog dela grada ili sa Banovog brda ka Novom Beogradu i sl. Kakva je tu računica za korišćenje obilaznice?
Dakle, jedino preostaju putnička vozila koja saobraćaju međugradski, npr. od Novog Sada ka Nišu, ili ka nekom drugom mestu u Srbiji. Oni verovatno i nisu najsigurniji da li je obilaznica gotova, prohodna za saobraćaj, možda se i ne bi usudili ići tuda, a kada će, možda malo teže, ali ipak sigurnije proći autoputem.
 
Ma potpuno mi je jasno zašto je tako. Potrebno je ljudima i vremena da se naviknu da je ponekad brže i napraviti par kilometara više, ako je prosečna brzina značajno veća. A za celu obilaznicu ćemo da se načekamo. Ovakvo sadašnje stanje donekle i opravdava poluprofil s namerom da se kasnije proširi, bar dok ne stigne do Batajnice i Bubanj Potoka.

Nadam se i da je negde u budućnosti i plan da se napravi neka petlja kod Železnika / Sremčice, s obzirom da stvarno prolazi kroz / blizu ovih prilično velikih naselja. A da ne govorim koliko bi tek imalo značaj kad bi se obilaznica povezala i sa blokovima... (nadam se da ne ponavljam pitanja :) )
 
Kako da vozaci u tranzitu budu sigurni da je obilaznica gotova, kada je gotova samo jedna traka i to od autoputa Beograd-Zagreb do Ibarske magistrale? Dok se ne zavrsi celom duzinom, pa makar samo jedna traka, efekat izlaska na obilaznicu je minoran.:)

Srecna vam praznici!:gobb:
 
Vrh