^^^ Uzmimo za primer vozače teretnih kamiona. Njih niko ne primorava da skreću na obilaznicu, što je i sasvim logično jer šta npr. ako idu ka Pančevu, glupo bi bilo da idu do Ibarske, pa posle opet kroz grad. U drugim slučajevima, gde bi mogli da koriste obilaznicu, postavlja se pitanje zašto bi je koristili osim ukoliko nisu primoranu, a nisu. Njima je zaista svejedno da li će kroz Beograd proći za sat ili sat i po kad ionako na granicama čekaju nekad i danima.
Drugo, najveći broj automobila ostvaruje vožnju lokalnog karaktera, npr. od Novog Beograda do starog dela grada ili sa Banovog brda ka Novom Beogradu i sl. Kakva je tu računica za korišćenje obilaznice?
Dakle, jedino preostaju putnička vozila koja saobraćaju međugradski, npr. od Novog Sada ka Nišu, ili ka nekom drugom mestu u Srbiji. Oni verovatno i nisu najsigurniji da li je obilaznica gotova, prohodna za saobraćaj, možda se i ne bi usudili ići tuda, a kada će, možda malo teže, ali ipak sigurnije proći autoputem.