Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867501#p867501:17qdtvtf je napisao(la):
nensav » Tue Jul 27, 2021 10:21 am[/url]":17qdtvtf]Dobio sam pitanje o mog poznanika, ide iz austrije na more u Grčku, pa me pitao da li da ide kroz Beograd ili obilaznicom, šta je brže. Ja iz prve mu reko idi kroz beograd samo gledaj da nije špic pa da zaglaviš na Gazeli. Sada malo razmišljam, da li sam možda pogrešio i poslao mu pogrešnu informaciju? Da li neko ima iskustva sa obilaznicom?
U suštitini je bolje kroz grad kad god, leto je, retka su zakrčenja. On mora da računa jedan sat kroz BG, a možda prođe brže.
 
nensav":zhs0nnua je napisao(la):
Dobio sam pitanje o mog poznanika, ide iz austrije na more u Grčku, pa me pitao da li da ide kroz Beograd ili obilaznicom, šta je brže. Ja iz prve mu reko idi kroz beograd samo gledaj da nije špic pa da zaglaviš na Gazeli. Sada malo razmišljam, da li sam možda pogrešio i poslao mu pogrešnu informaciju? Da li neko ima iskustva sa obilaznicom?
Grad mu je svakako sigurnija opcija.

Pitanje je kad kreće, tj. kad će biti blizu kod Beograda.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866894#p866894:2dbx1el7 je napisao(la):
Earthmoving » Sub Jul 24, 2021 6:12 am[/url]":2dbx1el7]Uvek isti utisak mesecima skoro godinama unazad kad prodjem Obilaznicom od Straževice do Bubanj Potoka: radi se ali kao da stoj u mestu, tj kao da se ne vidi završetak radova, kao na traci za trcanje, kao ona "ne ide, ne ide, pa stane". E jedina razlika sto me ovaj put bacili do Tranšpeda da se vrtim nazad ka gradu... Ali stvarno, završetak radova na većini deonice se ni ne nazire da se približava...

Apsolutno se ne slazem.

Godinama u nazad je realnost da se ne radi bas nista. Da se cese ona stvar i da se jedino vodi briga da se ne zacese.

Barem se radi. Moze da bude bolje, naravno, ali ima neka sigurnost da se radi i da ce se zavrsiti. To je bolje nego da deset puta otvaraju deonicu od po kilometar i onda juuuupppiii gle kako smo dobri izjave. Problem kod tebe je da mrzis trenutni rezim pa ces da pljujes na sta god da se desava pod njima. Sto ne pljujes vise na deo od mosta do ostruznice? Niste mozda primetili da je to gotovo sada? Bice otom potom i ovo drugo. Radi se, neka im bog pomogne da ide dalje umesto da kao ranije stoji na mestu bez reci i mislima o pomaku - jer je to bila situacija ranije. :roll:


Za razliku od vas meni je milo da vidim da se zavrsavaju mostovi. Milo mi je da vidim nov asfalt. Milo mi je da vidim napredak. I milo mi je da se radi na celoj deonici, jer nije u pitanju mrtva tacka kao sto je bilo pre ovoga.
 
Uz dužno poštovanje, ovo gore je mala crtica mentaliteta koja od nas ovde čini neefikasno društvo. Koju moramo da menjamo.

Ne, nije samo bitno "da se radi". Bitno je da se radi po planu, da se realizuju rokovi, da rokovi budu određeni realnim ulaznim činiocoma, a ne populističkom zloupotrebom projekata od strane izvršne vlasti. Dok to ne shvatimo, dok se zadovoljavamo "da se radi", dok je nestručnost podrazumevana kategorija, a ne razlog za promenu nestručnih, za bolje od "dobro je da se radi" i nismo.

Svaki put kada ulovite sebe da razmišljate na način "dobro je da se radi", razmislite opet. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867709#p867709:37usc826 je napisao(la):
Markoticevic » 28 Jul 2021, 02:38[/url]":37usc826]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866894#p866894:37usc826 je napisao(la):
Earthmoving » Sub Jul 24, 2021 6:12 am[/url]":37usc826]Uvek isti utisak mesecima skoro godinama unazad kad prodjem Obilaznicom od Straževice do Bubanj Potoka: radi se ali kao da stoj u mestu, tj kao da se ne vidi završetak radova, kao na traci za trcanje, kao ona "ne ide, ne ide, pa stane". E jedina razlika sto me ovaj put bacili do Tranšpeda da se vrtim nazad ka gradu... Ali stvarno, završetak radova na većini deonice se ni ne nazire da se približava...

Apsolutno se ne slazem.

Godinama u nazad je realnost da se ne radi bas nista. Da se cese ona stvar i da se jedino vodi briga da se ne zacese.

Barem se radi. Moze da bude bolje, naravno, ali ima neka sigurnost da se radi i da ce se zavrsiti. To je bolje nego da deset puta otvaraju deonicu od po kilometar i onda juuuupppiii gle kako smo dobri izjave. Problem kod tebe je da mrzis trenutni rezim pa ces da pljujes na sta god da se desava pod njima. Sto ne pljujes vise na deo od mosta do ostruznice? Niste mozda primetili da je to gotovo sada? Bice otom potom i ovo drugo. Radi se, neka im bog pomogne da ide dalje umesto da kao ranije stoji na mestu bez reci i mislima o pomaku - jer je to bila situacija ranije. :roll:


Za razliku od vas meni je milo da vidim da se zavrsavaju mostovi. Milo mi je da vidim nov asfalt. Milo mi je da vidim napredak. I milo mi je da se radi na celoj deonici, jer nije u pitanju mrtva tacka kao sto je bilo pre ovoga.

Meni nije milo ništa od ovoga što si napisao zato što veoma skupo plaćamo tu uslugu a radi se puževim tempom uz redovno probijanje rokova. Da smo išli "barem se radi" tempo onda smo mogli isto tako iz redovnog budžeta da finansiramo a ne kroz kredite.
 
Jedno pitanje, za nas koji putujemo iz Vojvodine autoputem i želimo što brže i lakše da prođemo kroz Beograd ka Nišu, da li je bolje ulaziti u grad ili ići obilaznicom? Kuda je potencijalno brže, bolje? Da li se obilaznicom išta uštedi vremena pošto nije gotova i kod Orlovače se ide jednom trakom i ima radova?
Da li je ipak i dalje bolja varijanta kroz grad?
 
Pa majku mu, bukvalno 5 postova iznad imaš direktan odgovor na sopstveno pitanje. Kraće je bilo da prelistaš, nego da isto otkucaš :)
 
Izvinjavam se moja greška, ušao sam više puta lista stranice, nešto sam propustio... Sori.
 
Битно је да се ради. Ћути да не буде горе. Биће 900е плата. Ајмо редом. Дођем ти да ти правим плочице у купатилу. Ти кажеш ја немам паре али ћу дићи кредити. Питаш колико ти треба пара? Ја ти кажем плочице су 8-10 е по квадрату, уградња исто толико. Али ти ћеш платити уместо 20 , 60 еура јер морамо дати још некима. Ако ти се не свиђа не могу за тебе плочице никада. Биће ти плата 900 еура, али твоја потрошачка корпа ће бити 1850 еура, да и ти и жена морате црнчити од јутра до вечери, да немате времена за своја децу о којима ће се бринути НВО које су плаћене од пед..ра и педо. ила! Следећи пут кад хоћешда напишеш пост који има било какве логике, промисли мало! Глава томе служи.
 
Ja: Moglo bi da se radi bolje
Markoticevic: Ne slazem se sa tobom, ali moglo bi da se radi bolje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867730#p867730:1lbslehv je napisao(la):
Steva » Sre Jul 28, 2021 3:38 am[/url]":1lbslehv]

Meni nije milo ništa od ovoga što si napisao zato što veoma skupo plaćamo tu uslugu a radi se puževim tempom uz redovno probijanje rokova. Da smo išli "barem se radi" tempo onda smo mogli isto tako iz redovnog budžeta da finansiramo a ne kroz kredite.

Oces djabe? Ne ide to tako.
Ima opcija jedan, a to je da se ovako izgradjuje.
A druga opcija je da se nista ne radi.

Biraj.



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867908#p867908:1lbslehv je napisao(la):
Earthmoving » Sre Jul 28, 2021 3:15 pm[/url]":1lbslehv]Ja: Moglo bi da se radi bolje
Eheeej kaka je ovo vic.
Ti si uzeo da se obrusis sto vise mozes, da tako jos malo popljujes jer ti nije dovoljno sto si vec sto puta popljuvao stvari.

Vi: "kao da se stoji u mestu"
Vi: "stoji se u mestu = mogli bi da se radi bolje"


Realnost: radi se, ne stoji se u mestu. Imaju razni delovi tog autoputa. I idu, negde brze negde sporije ali ide se.
 
Тако је Сово....одлично се сећам да јерок за све крај ове 2021 године. А нас упорно убеђују да је рок крај 2022 чак су почели и тај продужени рок да сматрају несигурним. Срамота ...
 
Само бескрајна количина лажи, крађа, манипулација, обмана.....До краја 2021-е је требао бити готов део обилазнице до Бубањ потока, уствари крај обилазнице је у Панчеву. То је тек посебна и тужна прича.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867885#p867885:2z1h68i8 je napisao(la):
Алтаир » Sre Jul 28, 2021 6:11 pm[/url]":2z1h68i8]Битно је да се ради. Ћути да не буде горе. Биће 900е плата. Ајмо редом. Дођем ти да ти правим плочице у купатилу. Ти кажеш ја немам паре али ћу дићи кредити. Питаш колико ти треба пара? Ја ти кажем плочице су 8-10 е по квадрату, уградња исто толико. Али ти ћеш платити уместо 20 , 60 еура јер морамо дати још некима. Ако ти се не свиђа не могу за тебе плочице никада. Биће ти плата 900 еура, али твоја потрошачка корпа ће бити 1850 еура, да и ти и жена морате црнчити од јутра до вечери, да немате времена за своја децу о којима ће се бринути НВО које су плаћене од пед..ра и педо. ила! Следећи пут кад хоћешда напишеш пост који има било какве логике, промисли мало! Глава томе служи.
Uze mi primer iz usta...

Zaboravio si da napišeš samo još i da si (ti kao majstor) počeo da radiš i stare pločice razlupao, izneo stvari iz kupatila u predsoblje kojim se jedva prolazi a parket upropastio. I onda natenane...umesto dogovorena 3 dana ti radiš tri plus meseca....a kamatica i kredit lagano idu... a domaćin kaže: "ćuti ženo važno je da rade!"
 
Markoticevic, ja se stvarno trudim da ne pljujem po okolisu, iako ti je to svaka druga rec vezana za mene, ali ne mogu svasta ni da progutam. Rekao sam "radi se ali kao da stoj u mestu, tj kao da se ne vidi završetak radova". Ti: "Realnost: radi se". Pa i ja sam rekao da se radi sto me onda ispravljas? A ovo drugo, da li ti nazires zavrsetak radova, npr ispod Avalskog druma kod 1000 ruza, zatim pre toga kod romskog naselja, kod izlaza iz tunela? Pa stubovi koji su dosli do puta i ne mogu se nastave dalje bez pomeranja sadasnjeg puta, stoje tako vec skoro godinu dana... Ja ti navodim konkretna mesta i primere, a ti nesto abstrakujes, generalizujes levo-desno dal je ova ili ona rec, dal rec "radi se" znaci da se radi 20% ili 80% i slicno zamajavanje, ja pricam o naziranju trenutka kada cu moci se vozim ovom obilaznicom, a ne vidim cak ni priblizno kad bi mogao biti. A i u krajnjoj liniji ako sam ja slep pa ne vidim, evo ti mi otvori oci kada ce to biti? Datum ili bar mesec.
A ovaj tekst sto je Sova preneo (hvala Bogu na Internetu i arhiviranju obecanja) vise puj pike ne vazi jer Mihajlovicka vise nije ministarka. Moma: Ko, ona obecala? Sto pitate mene, kakve ja imam veze sa tim, ja mogu ispunim samo ono sto sam ja obecao :lol:
 
Ma daj bre, kljucno tvojih pruka je da se fokusira na "stoj u mestu", "ne vidi zavrsetak radova" itd, nonstop kontinualno malouvazvanje svega sto je radjeno.

Zasto ne pogledate sta je uradjeno i na cemu je napredovano? Zasto? Zasto ta bahatost? Daj barem priznaj bahatost.

Avalski drum oko tuda, uopste nije fokus. Fokus je da ne obracas paznju na napredcima napravljeni na petlji Bubanj Potok i raznorazne druge stvari na obilaznici - a ima ih mnogo. Samo moras da otvoris oci na njih, a ne da ih namerno zanemarujes.
 
Bez želje da raspirujem ovu raspravu o polupunoj i polupraznoj čaši, ali bukvalno ste na to sveli (a sve to možete lepo u pp), a još manje da sad nešto stajem na stranu Markoticevica, već samo da iznesem i ja svoje viđenje.
Zemljani, nije sporno da se kasni, pre svega zbog eksproprijacije, ali meni ne izgleda toliko beznadežno tipa "ne nazire se kraj". Upravo se tek sada nazire kraj, to što pišeš jeste bilo fakat dok se država cigančila sa ciganima oko nelegalnih "kuČa". Sad tek izvođači imaju mogućnost da otvore front i verujem da će se na ključnim tačkama podići mobilizacija. A upravo si dobro locirao ključne tačke koje baš kasne: tunel i petlja Avala plus divlje naselje, most preko pruge koji čeka premeštanje kružnog puta, a ja bih tu dodao i deo u Resniku po izlasku iz tunela Straževica. Ostalo je, uključujući petlju Bubanj potok, složićeš se, na nekom pristojnom nivou završenosti. Ja upravo do kraja godine očekujem žešće radove na tunelu, petlji i izmeštanju pa vraćanju avalskog puta i verujem da će sledeći dronski snimak pokazati i to i napredak kod divljeg naselja. Takođe, već u avgustu očekujem da će saobraćaj biti premešten na novu trasu kružnog, koja je ustvari jedan nimalo lagan za izgradnju zasek u brdu, a samim tim i nastavak mosta i tog dela trase u celini. Što se tiče Resnika, tu je kroz onu informaciju o izmeštanju saobraćaja i gradskog prevoza rok praktično definisan (beše nekad u oktobru?) pa se i tu nazire kraj.
Daleko je to od nekog wow, ali reći da se ne nazire kraj ipak je po meni malo too hard. Po meni se vidi kraj za nekih cca godinu dana i to će pre svega zavisti od avalskog tunela, njegovog opremanja i kockanja obližnje petlje.
 
Ali brate 3 godine?! I to za svega 8km relativno ravnog terena (mislim na deo Straževica-B Potok). Brate pa za Čačak-Požega, 4 puta duža deonica, dva tunela po skoro 3km, pentranje na planinu... je bio dat rok 2,5 godine. I to, na ovoj deonici je bilo mnogo manje problema sa eksproprijacijom za razliku od Ča-Pž, koja zbog toga kasni, jer ovde put trase postoji decenijama. Pa čak i Lajkovac-Valjevo 18km su istrasirali 90% trase za manje od godinu dana, ili Pojate-Kruševac 20km, a ovde za 3 godine nisu, još uvek se čeka trasiranje od tunela do kružnog toka i od pruge preko romskog naselja do Avalskog druma. To je prevelik netrasiran deo za tako kratku deonicu i cak 3 godine rada. Ono brdo ispod Avalskog druma se kopa kopa kopa godinu dana i nikako da se iskopa i da bar približno kad prođem tuda mi moje oči kažu aha, to je otprilike taj konačan oblik bez opremanja i asfalta, tako i tako će izgledati, a ne da je još uvek amorfna nedefinisana masa. Ako neko ko prolazi tuda vidi konačan oblika, onda bar on nazire završetak radova u bar nekoj budućnosti. Ja samo kažem ono što mi moje oči prenose, pa glupo da me Markoticevic zbog toga napada agresivnim rečima impotentnim za argumentovanu raspravu tipa "pljuvanje, bahatost itd". Bolje nek dokaže šta je za 3 godine urađeno iznadprosečno, ili bar prosečno brzo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867726#p867726:riib5zls je napisao(la):
sev » 28 Јул 2021 08:31 am[/url]":riib5zls]Uz dužno poštovanje, ovo gore je mala crtica mentaliteta koja od nas ovde čini neefikasno društvo. Koju moramo da menjamo.

Ne, nije samo bitno "da se radi".
Svaki put kada ulovite sebe da razmišljate na način "dobro je da se radi", razmislite opet. :)

Стим што треба имати у виду и зашто је тако свеприсутан став "битно да се ради". Па зато што се пре тога није радило ништа још од осамдесетих. И то ситно што се радило је толико ситно да се може подвести под ништа.

Сад нам тек следи померање критеријума са "битно да се ради" на све што си ти навео да је битно. :wink:
 
Earth,ako ti je dron u životu aktiviraj ga,snimi malo put ka NBG,Resnik, kad ideš do Vrčina snimi petlju B.Potok daj neku analizu radova po periodima.
 
Vrh