Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Prošao malopre obilaznicom. Počelo asvaltiranje nekih delova. To će neko uslikati ili odraditi dronom. Vozio sam a gužva pa nisam mogao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=871723#p871723:3j7mx99a je napisao(la):
Tihi_SRB » Суб Авг 14, 2021 4:39 pm[/url]":3j7mx99a]Prošao malopre obilaznicom. Počelo asvaltiranje nekih delova. To će neko uslikati ili odraditi dronom. Vozio sam a gužva pa nisam mogao.

на ком делу се асфалтира?
 
Ufff Blok71 veruj mi da nisam siguran. Slabo se snalazim sa sektorima , nisam bio u školi taj dan ali mislim da je pre Straževice i kružnog toka. Posle nadvožnjaka obilaznice što prelazi preko pruge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=871723#p871723:30c8z7g3 je napisao(la):
Tihi_SRB » 14 Aug 2021 03:39 pm[/url]":30c8z7g3]Prošao malopre obilaznicom. Počelo asvaltiranje nekih delova. To će neko uslikati ili odraditi dronom. Vozio sam a gužva pa nisam mogao.
Da nisu mozda krenuli da asfaltiraju izmestenu trasu kruznog puta, u blizini nadvoznjaka preko pruge? Mislim da ce im tu mnogo ranije biti potrebno asfaltiranje nego na samoj obilaznici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=871872#p871872:vgi92kj6 je napisao(la):
karim » Нед Авг 15, 2021 12:48 pm[/url]":vgi92kj6]
Da nisu mozda krenuli da asfaltiraju izmestenu trasu kruznog puta, u blizini nadvoznjaka preko pruge? Mislim da ce im tu mnogo ranije biti potrebno asfaltiranje nego na samoj obilaznici.

Нису, ту су још у земљаним радовима. Потврђујем да су кренули с асфалтирањем, али, због саобраћаја нисам могао да обратим више пажње и запамтим тачно где.

Иначе, мислио сам да ћу зажалити што сам кренуо Обилазницом од Орловаче до Бубањ потока у петак пре подне, пре два дана, али, прошао сам махом само уз успоравања и незнатне застоје. Гужва је била, неочекивано, на самом аутопуту, уз, наравно, знатно бржу вожњу.

..............

Прошлог понедељка после поноћи сам возио Обилазницом од Орловаче до Аеродрома и назад - изненадио сам се колико мало је било саобраћаја с обзиром на то да је лето и време годишњих одмора. Очекивао сам да ће бар камиона бити више, али, није.
 
Асфалтиране су обе траке, чини ми се у два слоја, од кружног тока код Ресника до надвожњака
 
Malo slika sa zemlje,prva slika iskop kod avalskog puta

Ovo je između avalskog puta i Resnika





A ovo je prekoputa nadvožnjaka,čini mi se neki baj-pas da bi se radila traka ka B.Potoku

Ovaj nadputnjak je pre Resnika

I na kraju tunel Železnik pravac ka Ostružnici
 
Kolko vidim problem je u niskoj otkupnoj ceni kuća, zli Narod opet hoće opljačka jadnog Drobnjaka i Vučića. 350€/m2 stvarno ne znam gde u Bgu da kupe novi stambeni prostor za te pare.
 
Baš me zanima postoji li na planeti neko ko bi za 100 kvadrata sa placem ovakve kuće kao na slici na lokaciji o kojoj govorimo dao 35.000€?
 
Klasicna prica koja se desava pri svakoj ekspropriaciji, ljudi hoce da zarade na istoj ocekujuci nerealne cene za svoju imovinu.

Jedino sto bi ja propisao zakonom je da se prilikom ekspropriacije uz samu vrednost nekretnine uzme i nesto sto nije materijalno u sam proracun, a to je "pravo na dom", tj. ukoliko realna cena koja bi bila isplacena nije dovoljna da taj neko sebi obezbedi dom na slicnoj lokaciji onda treba isplatiti uvecan a opet minimalan iznos koji to omogucava.
 
Pravo na dom je odlična ideja ali to bi značilo i ukidanje poreza na imovinu doma. Jer on ne prihoduje pa nema ni odakle platiti porez. A ako nemaš para platiti porez na dom, ulaziš u dug i na kraju u zaplenu doma, pa ne postoji pravo na dom
 
Nisam toliko ulazio u detalje, poenta je da se nekome ko mora da se seli zbog ekspropriacije obezbedi da moze da nastavi da zivi u slicnim ili boljim uslovima, i da se na tome bazira minimalna cena otkupa.

Neko ko zivi u kuci koja ima 150 godina tesko da danas za pare koje dobije za nju moze da napravi nesto slicno, jedino da kupi malo veci sator mozda.

Naravno, podrazumevajuci da je kuca legalna.
 
Мени овде ништа не иде у главу, зар нису Путеви Србије инвеститор овде, а не Коридори? Свакако мислим да Коридоре као предузеће треба ликвидирати јер је њихова улога скидање кајмака, шатро вођење пројеката преко подизвођачких фирми а у суштини корисник тј Путеви добијају нешто што треба да користе а и немају увид ни власништво, па се тако трошкови гомилају усред интервенција у гарантном року које доста плаћају Путеви Србије (ок, то јесу два државна предузећа, паре су из државне касе), али ако је тај буџет већ одређен не треба га трошити на грешку извођача, тј Коридоре, читај њихових другара Азвиртоваца са триста милиона неимарских ГГ предузећа....
 
Pričao sam sa poznanikom iz Azvirta i on kaže da oni ovde što rade na obilaznici nemaju nikakvu zaradu kao podizvođači i ušli su u posao samo jer su očekivali da će im država dati sledeću deonicu ka Pančevu ali su se i tu sada Kinezi umešali pa će verovatno izvisiti.
 
Što bi Srbija dala azerbejdžanskoj firmi da gradi ako Azerbejdzan ne finansira? Logicno je bilo da su gradili Ljig-Preljina 40km koji su finansirali, kao i da Kinezi sad rade ono sto oni finansiraju. Ili finansiraj pa zaposli svoju stranu firmi, a ako ne finansiras onda radi domaca firma i to je to, prosto.
 
Što misliš da Azerbejdžan isto ne bi dao kredit, ništa ovde Kinezi ne finansiraju već Srbija će sve to plaćati, nego Kina ima veći uticaj da dobije sve velike poslove.
 
Pa ne moze Srbija davati poslove strancima na osnovu magle sta bi bilo kad bi bilo. I to nije bas tacno, uticaj Kine je pre 10 godina bio nula, i Srbija je npr molila EU da ima uticaj, da joj finansira autoput do CG granice ali ona to nije htela. E sad se unazad moze menjati onome ko se ne seca, tipa price da je Kina imala uticaj pa je istisnula ovoga ili onoga ali ja se dobro secam da je Srbija kucala na razna vrata i niko nije zeleo da joj da pare sem za Koridor 10, niko nije zeleo "uticaj". Sem Azerbejdzana koji je pomogao sa finansrianjem 40km Ljig-Čačak. Ali to će im Srbija nazad platiti sa kamatom, tako da ćemo taj dug time pošteno izmiriti, pa nemamo dalje dug da im se daju druga gradilista koja ne finansiraju. Da su dali bez kamate ili bespovratnu pomoc, pa da se sad oduzimo, ali ne oni su dali pod poslovnim uslovima cist racun duga ljubav.
 
Ako može samo jedna jezička korekcija.

Srbija finansira sve radove, a razne države i organizacije kreditiraju.
:mrgreen:

Inače, na Bubanj potoku su nešto prebacivali aktivne trake, tako da se sada vozi srednjom i zaustavnom u oba pravca. Gužva ozbiljna a koncetracija bu**** koje žele da prelete ovaj 1km još veća.
 
Inače, na Bubanj potoku su nešto prebacivali aktivne trake, tako da se sada vozi srednjom i zaustavnom u oba pravca. Gužva ozbiljna a koncetracija bu**** koje žele da prelete ovaj 1km još veća.
[/quote]
Rade na dva noseca stuba u produzetku nadvoznjaka ka buducem tunelu prema Pancevu. Jedan je vec fundiran i izliven u smeru iz Panceva, a drugi u suprotnom pravcu je u pripremi! Inace zavrsetak i ta dva noseca stuba i ostatak raspona do buduce rampe za ulazak u tunelske cevi, trebaju biti gotovi do NG.
 
Danas je prebačen saobraćaj na ono parče kod Resnika, između tunela i kružnog toka. Pre podne su crtali linije, a već posle 14h je saobraćaj preusmeren na taj "bajpas".
 
Pozdrav kolege forumaši,
evo posle nekih dva meseca idemo sa Sovinim novim snimkom. Videćete šta je urađeno u međuvremenu.

Idemo deo od tunela Straževica do buduće petlje Avala.

Kao što je Tihi pomenuo pao je asfalt mislim dva sloja izmedju tunela i nadvožnjaka, takođe dosta frakcije je dovučeno ispred i iza samog nadvožnjaka preko pruge. Krenulo se i sa mrtve tačke kod gipsi naselja srušene su kuće i dosta je mehanizacije tu bilo a snimao sam oko 6 sati. Deo koji je nova veza sa avalskim putem iako ima čunjeva obilato se koristi.

.....



































































































 
Nastavljamo sa budućim tunelom i petljom Bubanj potok, bio je otvoren ulaz za parking pored pijace pa sam se popeo na deo puta koji će voditi ka tunelu i delu obilaznice koji još nije počeo da se radi. Odatle sama petlja izgleda impozantno. Deo nadvožnjaka zbog kojeg je zatvoren pravac ka BG-u ako se ide sa obilaznice je pri kraju što se tiče betonskih radova i možda uskoro otvore i taj pravac.

Što se tiče samog tunela uhvati me muka svaki put kada dođem posle nekog vremena, radi se ali traljavo. Kad vidim kako se radi tunel na K11 uhhh, iako je ovde pod saobraćajem stvarno je katastrofa.

Ima dosta slika, uživajte.

Video sutra kada izmontiram

Ps pozdrav za kolegu Micigena























































 
Сјајно Сово, као што смо скоро сви закључили Авалски тунел ће бити главни проблем.
 
Vrh