Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Planiram ja da obiđem radove za 10-tak dana sad sam u ogromnoj gužvi, naravno ako neko ne utrči klizeći do tada :D
 
Mo, druže jeste u funkciji, ali ja sam prestao sa snimanjem, verujem da će to Sova ili Srđan odraditi bolje od mene (i hvala im na tome) , plus možda bude neki i od Puteva. Prolazim relativno često, jednom nedeljno i ono što vidim, utisak mi je koji sam napisao u prethodnim postovima, žao mi je što nekima kvarim idiličnu realnost, ali ja posle 3 godine trenutno ne nazirem završetak ovih 8km. Ja pozivam sve otrovne muvice da me demantuju i kažu kada će biti puštena, i da li će ukupan broj godina radova za tu kilometražu biti brz ili spor? Pustite da li sam ja lično ovakav ili onakav, ja sam zauzet, sigurno ćete naći sebi boljeg idealnijeg dečka bez tih mana, već samo odgovorite na ova pitanja vezana za temu, demantujte me. Ili kad će krene B Potok-Pančevo koji se obećava već godinama, demantujte me optimizmom da se radi, da će brzo se završi.
 
Наравно да касне, нико нема појма када ће бити готово. Још кад им крене планирана пландемија 15.авг ( једино нам нису казали у колико сати ), могу само да претпостављам колико ће тек онда све да се отегне.
 
Jedna brzinska iz automobila.
Radovi na pobijanju šipova budućeg nadvožnjaka preko obilaznice kod tunela Straževica.
received_540283867215013.jpeg
 
Offtopic o botovima i etiketiranju je obrisan.
 
Dve slike iz kola (smer ka B.Potoku) mosta preko Ssve.Od kako je pre nekoliko meseci skinut asfalt,ja živog radnika tamo nisam video.Ne znam šta se dešava ali da se ništa ne radi,ne radi se.


Još jednom da kažem,taj smer od mosta pa do Straževice je u katastrofalnom stanju.U tunelima još uvek stoje oni katadiopteri po srednjoj traci i prelazak iz trake u traku je nemoguć.Kolotrazi su toliko duboki da je svako kretanje preko inače dozvoljenih 60km/h rizično.Celom dužinom je inače između dve saobraćajne trake u istom smeru puna linija.
U suprotnom smeru na novootvorenom delu između petlje Orlovača do mosta je sve savršeno.Ograničenje je 130,asfalt je ravan i u tunelima je full oprema sa led osvetljenjem i displejima.
 
Најновији рок им је годину дана....да ли то значи да раде само хидроизолацију и асфалт, или мењају и спојеве и делове испод коловоза не знам, нема нигде податка!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869208#p869208:po0j95pc je napisao(la):
Tikvica » Tue Aug 03, 2021 5:43 pm[/url]":po0j95pc]U tunelima još uvek stoje oni katadiopteri po srednjoj traci i prelazak iz trake u traku je nemoguć.
:bash:
 
Ajde šta sitničarite nema radnika, radi se kao nikada do sad ;) Gde baš sad nestadoše drugari da to objasne.
 
Када гледам ову плаву ограду, у доносу на ону наранџасту на Газели, плава ми делује доста културније и чистије. Вероватно је једнако прљаво, али складније и лепше изгледа, не знам да ли је и вама исти утисак?
 
Ужас, значи најмање до краја целе обилазнице неће завршити мост!
 
Da li će ovaj nadvožnjak preko autoputa imati stub između 2 trake ili će biti samo jedan veliki raspon preko celog autoputa?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869300#p869300:1rcgurb1 je napisao(la):
Earthmoving » 04 Авг 2021 07:49 am[/url]":1rcgurb1]Ajde šta sitničarite nema radnika, radi se kao nikada do sad ;) Gde baš sad nestadoše drugari da to objasne.
Ево чисто да утврдиш градиво. Ради се као никад до сад. :kk:
 
Novi snimak Puteva Srbije
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=J1hPfs3qdaM[/youtube]
 
Cini mi se da bi ovde uskoro mogao i pasti prvi sloj asfalta. Dinamika je OK, verujem da se moze zavrsiti kraja sledece godine. Idealno pre seobe Turaka. Tunel stvarno kilavi ali s obzirom da treba izmestiti dva puta da bi se on izgradio e tu skidam kapu inzinjerima i projektantima. Skoro sam video sliku iz vazduha na drugom forumu i vidi se veliki broj kamiona kako rasiscava cergar mahalu. Nadam se da ce se petlja Beli potok uskoro poceti graditi.
 
Booože Mirko, avalski tunel se malo kilavi, kako li tek izgleda kad se puno kilavi... Jel ima bar koji metar za 3 godine da se prokopao? Ja bi prokopao bar metar za 3 godine sa kašićicom za kafu, i evo cena spec za vas 100.000 evra, bar 10 puta jeftinije od ovih Vračarevih pokradenih miliona i 0m. Glasajte za nas, ulazak posle našeg bušenja je kao hot dog u tunelu :kk:
 
Odabrali su takvu dinamiku da rade tunel u poslednjoj godini. Što mora da se radi od prvog dana. Straževicu su odmah počeli da rade jer je tunel drugog tipa. Pretpostavljam da je plan da se tunel Beli potok radi zajedno sa avalskom petljom. Nezgodna je tu situacija. Treba da se izmešta kružni put i put ka Avali. A inače koliko se vidi urađen je krov tunela bar 20-30m. Izgradnja ovakvih tunela ide dosta brzo. Vidimo kako ide brzo kod Trbušana.
 
Dobro si pomeno Trbušane, sličnna je dužina, isto ima put preko a radi se, i to mnogo brže, za mnogo kraće vreme. Trbušani će verovatno biti gotovi za koji mesec, a ovaj će biti dobro ako do tada krene da se buši. A ovo drugo da ne moraju sinhronizovano rade se ne slažem, upravo zbog toga će biti kašnjenja, pa će tako Trbušani biti gotovi za par meseci, a ostatak iza Pakovraća koji se tom logikom nije paralelno radio niko ne zna kad će biti gotov, možda čak i 2 godine kasnije.
 
Ovde je situacija dosta komplikovanija nego kod Trbušana. Sad su uradili devijaciju za avalski put kako bi mogli jednu polovinu tunela da urade. Radi se delimičan iskop, šipovi, tavanica i vraćanje zemlje. To može da ide dosta brzo, čak i brže nego kod Trbušana. Kad urade polovinu, onda moraju da rade devijaciju kako bi preusmerili kružni put i kako bi uradili drugu polovinu tunela. Iskop ispod tavanice se radi tek na kraju ili postepeno dok teče gradnja tunela. Metod je identičan kao produžetak tunela Bancarevo na istočnom kraku k10.
 
Par postova sa prepucavanjem je obrisano. Moim vas da se držimo teme ;)
 
Vrh