Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864317#p864317:1g3u1ihs je napisao(la):
johnny_s » Sre Jul 14, 2021 3:15 am[/url]":1g3u1ihs]Mislim da se nije odustalo zauvek od rampe, ostavljeno je proširenje tamo gde će jednog dana biti, ali je verovatno procenjeno da trenutno nije potrebna. A zaista i nije, ko baš hoće od Resnika ka gradu autoputem, može jednostavno da se isključi na petlji Avala i produži do petlje Bubanj potok gde sa kružnog puta može da se uključi ka gradu. Treba računati i na veliko rasterećenje kružnog puta, tako da ne vidim što je ta rampa toliko bitna.

ја хоћу, са новог АП од чачка, да дођем до коњарника без проласка кроз центар, било преко аутопута кроз центар било преко нове саобараћајнице и јурија гагарина

ценим да то хоће и становници осдталих источних насеља типа медак, јерковић, мирјево...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864324#p864324:21zk8alu je napisao(la):
Срлес » 14 Jul 2021 07:36 am[/url]":21zk8alu]Tako i ja ženi govorim da je potpuno nepotrebno da imamo česmu u kuhinji kad već imamo jednu u kupatilu... kaže da sam bu****...

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока

Ne, ovo je više kao da imaš jedan lavabo u kupatilu, a ti hoćeš kao Ameri da imaš dva.

@nekianonimnilik
Na šta misliš kad kažeš prolazak kroz centar? Sem ako Beli potok nisu počeli da zovu centrom, nije mi baš jasno. Iz Čačka ideš autoputem do obilaznice u Surčinu, onda na obilaznicu do petlje Avala, pa Kružnim putem 4 km paralelno da obilaznicom do uključenja na autoput ka gradu. Pošto će saobraćaj uglavnom ostati na obilaznici, kružni put će biti poluprazan, tako da ne vidim što je to tolika neprijatnost.
 
ZATVARA SE KRUŽNI PUT KIJEVO – Tokom radova na izgradnji sektora B6 obilaznice oko Beograda, doćiće do zatvaranja ulice Kružni put Kijevo na delu od raskrsnice ulica Kružni put Kijevo i Patrijarha Dimitrija do kružnog toka u zoni sa ulicom Slavka Miljkovića, koje će izvoditi JP „Putevi Srbije“, u periodu od srede 14.07.2021. do 01.10.2021. menja se režim rada linija JGP-a...

https://www.beograduzivo.rs/info/gradsk ... o-oktobra/
 
johnny_s":195eucjl je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864324#p864324 je napisao(la):
Срлес » 14 Jul 2021 07:36 am[/url]":195eucjl]Tako i ja ženi govorim da je potpuno nepotrebno da imamo česmu u kuhinji kad već imamo jednu u kupatilu... kaže da sam bu****...

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока

Ne, ovo je više kao da imaš jedan lavabo u kupatilu, a ti hoćeš kao Ameri da imaš dva.

da tako je...
Dva lavaboa su dva izlaza sa autoputa na jednom mestu.
To bi zaista bilo suludo a ovo o čemu ja pričam je da umesto lavaboa na mestu gde treba da bude imam jedan iza kuće... i kažem šta će mi ovaj unutra.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863946#p863946:37gp5oeh je napisao(la):
ČikaRade » Pon Jul 12, 2021 2:42 pm[/url]":37gp5oeh]Мали допринос теми, (будуће) петља Бубањ поток и делимично петља Авала :)
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

Hvala za slike. Plusic uknjizen.

Da li se mozda zna kad ce da se stavi asfalt na ovaj deo? Nema sance ove godine, ili ima li?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864454#p864454:ogqu8w6m je napisao(la):
johnny_s » Sre Jul 14, 2021 8:01 pm[/url]":ogqu8w6m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864324#p864324:ogqu8w6m je napisao(la):
Срлес » 14 Jul 2021 07:36 am[/url]":ogqu8w6m]Tako i ja ženi govorim da je potpuno nepotrebno da imamo česmu u kuhinji kad već imamo jednu u kupatilu... kaže da sam bu****...

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока

Ne, ovo je više kao da imaš jedan lavabo u kupatilu, a ti hoćeš kao Ameri da imaš dva.

@nekianonimnilik
Na šta misliš kad kažeš prolazak kroz centar? Sem ako Beli potok nisu počeli da zovu centrom, nije mi baš jasno. Iz Čačka ideš autoputem do obilaznice u Surčinu, onda na obilaznicu do petlje Avala, pa Kružnim putem 4 km paralelno da obilaznicom do uključenja na autoput ka gradu. Pošto će saobraćaj uglavnom ostati na obilaznici, kružni put će biti poluprazan, tako da ne vidim što je to tolika neprijatnost.

мислим на газелу, да не бих туда ишао, ићи ћу обилазницом, а мислим да би било пристојно да се у пројекат који кошта небројено милијарди дода малена рампица да не морамо да се спуштамо на кружни пут код авале, него право ка београду са аутопута на аутопут
 
Ako ne zelite da silazite sa auto-puta, iz bilo kog razloga (mozda se prljaju gume na obilaznici), sasvim je ok produziti do Transpeda/Ikee, i tu napraviti polukruzni prema gradu. Odokativno 1.5 km duze, racunajuci oba smera.
 
Сјајно Срки, јел се само мени чини или још некоме изгледа да ће тунел и петља Авала бити ноћна мора за градњу и усклађивање са постојећим саобраћајем!?
 
Setili se kad će da srede petlju Avala i ukinu crnu tačku na kružnom putu.
Mahala rešena ?
 
Hvala, i meni se cini da ce izgradnja tunela i petlje potrajati, nekako imam utisak da ovo ostalo napreduju lepo al tunel bas sporo.

EDIT:
Izgleda da posle tunela Avala u pravcu ka Nisu desno prave ili neko odmaraliste ili ce da nikne neka pumpa zna li neko sta u vezi tog prostora?
 
Čemu ova nagomilana zemlja na sred trase posle tunela Avala u pravcu ka Nišu?
 
Koliko vidim , srušeno romsko naselje na mestu petlje u selu Rakovica.
Koliko su ih isplatili, zna li se šta?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864722#p864722:bnyobiwz je napisao(la):
tribi » Čet Jul 15, 2021 9:05 pm[/url]":bnyobiwz]Čemu ova nagomilana zemlja na sred trase posle tunela Avala u pravcu ka Nišu?

Moguce da se ta zemlja vraca kad zavrse sa tunelom.
 
Evo samo neke paralele, obzirom da se prave istom metodom za tunele Trbusani i Beli potok /Avala/
Tunel Beli potok je dug 330m a Trbusani 282m
Za Trbusane je bilo potrebno 950 pirova /svi zavrseni/, a za BP 1100 / zavrseno oko 250/ plus dodatni za devijaciju koja ce privremeno prelaziti preko samog tunela.
I preko jednog i preko drugog prelaze putni pravci s tim sto ce se avalski put vratiti u prvobitno stanje, a lokalni put u Trbusanima ce dobiti novi natputnjak i prelaziti AP na drugoj strani tunela.
I pored jednog i drugog je nalagerovana zemlja koja ce se vratiti na zatrpavanje po zavrsetku betoniranja tunela.
Ne racunajuci period projektovanja period za izvodjenje fizickig radova u Trbusanima je od 20 Februara do 10 Oktobra, plus uredjivanje elektromehanicarski i izgradnja donjeg trupa tunela do 12 Decembra.
Beli potok je znatno ranije pocet, pa prekinut, ali planirani zavrsetak je kraj slede godine.
I dok je u Trbusanima potrebno zavrsiti natputnjak /za ciju izgradnju su vec uradjeni sredisnji noseci stub i stub sa jedne a ne i sa druge strane, kod Belog potoka situacija je mnogo komplikovanija. Potrebno je po zavrsetku ulaznog portala u tunel prevesti tu devijacijom staru obilaznicu na drugu stranu, pa spustiti ka kruznom toku i spoiti drugu vec izgradjenu devijaciju sa drugom stranom stare obilaznice.
Zatim produziti sa iskopom i fundiranje i betonskim radovima do improvizovanog spoja tj kruznog toka. Potom zatrpati pa vratiti Avalski put na staru trasu i potom nastaviti sa iskopom devijacije koja se rusi posle pustanja avalskog. I na samom kraju zavrsetak izlaza tunela i potom vracanje stare trase obilaznice preko novog tunela.
Nije bas mali posao preostao, ali ako se sve u Trbusanima odradi za 10 meseci mislim da apsolutno nije problem i ovo sve zavrsiti za preostalih godinu ipo dana!
Srdjane "plusetina" :sesir:
 
Da ne čekaju ovi u BP ove kalupe iz Trbušana? Mada koliko vidim BP se radi kao tuneli Železnik i Lipak. Koliko se sećam mislim da su i oni bili ravni odozgore kad bili pokrivani a onda potom su iskopavani. Kako god vrlo sporo ovo ide jer trebaju da obezbede mesto od klizišta. Zato se ovi šipovi i rade koji štite sam tunel a sama potpora tunela i središnji deo izgleda tanje nego ovi šipovi bočno. Moguće je da će oni kopati i te bočne prolaze koji su široki oko pola trake puta. Može kamion da ide tuda koliko je široko.
 
Благодарим Крцане на објашњењу! Колико ја видим ништа се више неће пуштати парцијално, до краја следеће године треба да среде и стари део Остружничког моста и једну страну до Стражевице. Видећемо како ће то ићи, није ни мали посао, чини се да су напокон и чергаре избацили, па не би требало да буде сметњи да кинези раде како они знају. На снимицима од Сркија се види и припремљена девијација од Авалске петље до скретања за Ресник, јер садашња траса кружног пута смета.
 
С тим што то није девијација, већ нова траса кружног пута... :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864832#p864832:2l35hqxl je napisao(la):
Veliki Vracar » Пет Јул 16, 2021 11:09 am[/url]":2l35hqxl]С тим што то није девијација, већ нова траса кружног пута... :wink:
Тако је, хвала на исправци!
 
За који месец све до Стражевице ће бити готово, ако има памети могу пребацити саобраћај од Остружничког моста до Стражевице на нову трасу, да ми стару могли средити. Таман имају форе до краја следеће године да се све среди!
 
Juce onaj Poledica iz Puteva Srbije rece da ce do Ng otvoriti nesto malo preko 3km. To ukljucuje deo od Orlovace do iza Strazevice /13, 14,15 i tunel/ nisam siguran dali to podrazumijeva i zavrsetak davno zapocetog nadputnjaka, pa onda devijacija ilu devijacija odmah po izlasku iz tunela. Sef kineske operative rece da ce oni zavrsiti takodje do Ng sve vijadukte na petlji BP ukljucujuci i prelaz preko postojeceg ap do ulaza u buduci tunel.
 
Vrh