Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Kao što sam ti rekao na youtube moram da te pohvalim i ovde. Ipak snimak pripada ovom forumu.
Četiri minuta celokupnog dela petlje i 4 minuta uživanja. Bravo Srđane !!!
 
Prodjoh juce obilaznicom od Ostruznice do Orlovace prvi put od otvaranja nove trake. Meni nije jasno da oni par meseci ne mogu da promene horizontalnu signalizaciju. Bilo me sramota stranaca koji idu ka Grckoj i Turskoj i koji su verovatno u cudu. Takodje mi nije jasno zbog cega na petlji Orlovaca svi se kao iskljucuju ka Cacku i Cukarici pa nastavljaju pravo ka tunelu kada postoje izgradjene trake na sredini, samo taj deo stoji zatvoren. Inace stanje asfalta stare trake prilicno lose. Mogli bi uz nastavak radova na mostu presvuci celu staru traku novim asfaltom do Orlovace
 
Сада већ озбиљно сумњам да ће обилазница до Б.Потока бити готова до краја 2022-е. При томе уопште не сумњам да то кинези могу извести. Свуда на видело излази гомила пропуста бирократије и партијских апаратчика. Негативна селекција, непотизам и партијско запошљавање подг....х мува и дупеув...ча долази на наплату на свим нивоима и сегментима у овој колонији!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863758#p863758:jcwvtuqy je napisao(la):
prostorni planer » Ned Jul 11, 2021 10:26 pm[/url]":jcwvtuqy]Prodjoh juce obilaznicom od Ostruznice do Orlovace prvi put od otvaranja nove trake. Meni nije jasno da oni par meseci ne mogu da promene horizontalnu signalizaciju. Bilo me sramota stranaca koji idu ka Grckoj i Turskoj i koji su verovatno u cudu. Takodje mi nije jasno zbog cega na petlji Orlovaca svi se kao iskljucuju ka Cacku i Cukarici pa nastavljaju pravo ka tunelu kada postoje izgradjene trake na sredini, samo taj deo stoji zatvoren. Inace stanje asfalta stare trake prilicno lose. Mogli bi uz nastavak radova na mostu presvuci celu staru traku novim asfaltom do Orlovace
Plasim se da nije do presvlacenja vec mora da se radi kompletno nova podloga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863765#p863765:3mklt214 je napisao(la):
Алтаир » Ned Jul 11, 2021 11:39 pm[/url]":3mklt214]Сада већ озбиљно сумњам да ће обилазница до Б.Потока бити готова до краја 2022-е. При томе уопште не сумњам да то кинези могу извести. Свуда на видело излази гомила пропуста бирократије и партијских апаратчика. Негативна селекција, непотизам и партијско запошљавање подг....х мува и дупеув...ча долази на наплату на свим нивоима и сегментима у овој колонији!

и у општинама и у грађевинским предучећима и у свакој великој фирми, приватној ил државној, блеји барем 100 пута више администрације.
 
Саша":3op4oczc je napisao(la):
Видео сам и одлично решење уместо београдских ружних и крхких стубића на тротоарима уз улицу. У делу града Фатих (Аксарај), имају продужетке на свака три-четири ивичњака, ниске, неуништиве, са згодном рупом у средини кроз коју понеко провуче ланац за везивање бицикла, колица, или мопеда. Мислим да су направљени од камена, уједно са ивичњаком. Види се на по неком да су ударани, али, ниједан није поломљен, не изгледају ружно ни ти малко окрњени, а успешно онемогућавају прелазак кола преко и паркирање на тротоару.
Решења, дакле, постоје, само их треба применити.

Имам слике, али не и техничке могућности да их објавим. Ако неко хоће, нека ми проследи мејл на који могу да их пошаљем и објави их овде.


Nisam siguran da li sam dobro razumeo na šta misliš ali čini mi se da slična stvar već postoji u Maksima gorkog kod Kalenić pijace i odlično funkcioniše. Pitam se već godinama zašto se više ne primenjuje. Bolje rešenje od stubica u svakom pogledu.
30c6cf23eab7ef0dbb3a2370d771022a.jpg
 
A u Amsterdamu, masivni, granitni, niski, sa lepim radijusom da ne pokidaš gumu...Al' niko ne parkira!
Kod nas zid da se digne, srušili bi ga, samo da stanu na 15min sa 4 migavca!
 

Prilozi

  • amsterdam9.jpg
    amsterdam9.jpg
    22,1 KB · Pregleda: 2.841
Мали допринос теми, (будуће) петља Бубањ поток и делимично петља Авала :)
 

Prilozi

  • 66A73AA7-4022-4C05-9E43-00B3D1754696.jpeg
    66A73AA7-4022-4C05-9E43-00B3D1754696.jpeg
    356,1 KB · Pregleda: 2.551
  • EFEEFC0E-F05F-411F-9514-5017E2CF0F06.jpeg
    EFEEFC0E-F05F-411F-9514-5017E2CF0F06.jpeg
    354,9 KB · Pregleda: 2.568
  • FDC0EB24-3F05-4910-BAD0-ECB017B38BB5.jpeg
    FDC0EB24-3F05-4910-BAD0-ECB017B38BB5.jpeg
    481,6 KB · Pregleda: 2.555
  • 1AD2ABCC-67A9-47D7-81B0-8A90F6703FA8.jpeg
    1AD2ABCC-67A9-47D7-81B0-8A90F6703FA8.jpeg
    444,6 KB · Pregleda: 2.561
  • D74C07B1-B09F-45C9-A87A-B92620A8191D.jpeg
    D74C07B1-B09F-45C9-A87A-B92620A8191D.jpeg
    373,5 KB · Pregleda: 2.555
  • C2E5521F-8F36-4C56-B9C7-D5AEAD5A57F8.jpeg
    C2E5521F-8F36-4C56-B9C7-D5AEAD5A57F8.jpeg
    395,2 KB · Pregleda: 2.563
  • A4695102-230E-4C2F-BAED-592F439B693D.jpeg
    A4695102-230E-4C2F-BAED-592F439B693D.jpeg
    335,2 KB · Pregleda: 2.554
Svi dronovi nikom ponikase i u crnu zemlju pogledase.
Tek sam sada uvideo gde treba da se provuce obilaznica ka Dunavu.
 
Овде се види цела траса ка Панчеву, браво чика Раде!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863996#p863996:gmkdg43j je napisao(la):
Armatura » Пон Јул 12, 2021 11:29 pm[/url]":gmkdg43j]Svi dronovi nikom ponikase i u crnu zemlju pogledase.
Tek sam sada uvideo gde treba da se provuce obilaznica ka Dunavu.

Значи тунел скроз до моста на Дунаву. :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864135#p864135:1ef02uzu je napisao(la):
НИМУ » 13 Jul 2021, 13:47[/url]":1ef02uzu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863996#p863996:1ef02uzu je napisao(la):
Armatura » Пон Јул 12, 2021 11:29 pm[/url]":1ef02uzu]Svi dronovi nikom ponikase i u crnu zemlju pogledase.
Tek sam sada uvideo gde treba da se provuce obilaznica ka Dunavu.

Значи тунел скроз до моста на Дунаву. :shock:

ne, mislim da je uvek bila priča da tunel izađe kod naselja pa da ostatak trase do mosta na dunavu ide podužim vijaduktom.
 
Da je Smederevac 2+2 do Vinče, bila bi to jedna lepa alternativa za ulazak i izlazak iz tog dela grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864151#p864151:1vuytfid je napisao(la):
StaraMo » Uto Jul 13, 2021 2:09 pm[/url]":1vuytfid]Da je Smederevac 2+2 do Vinče, bila bi to jedna lepa alternativa za ulazak i izlazak iz tog dela grada.

Uf to bi bilo odlično još da ide do Ustaničke, taj pravac je opterećen još od 90 tih, s tim da je proširenje sada nemoguće a itekako je potrebno.
 
Nisam vise od tridesetak godina prolazio onuda pored strelista i one vojne imovine, pa sad kad pregledah ove Cika Radove fotke, pade mi jedna ideja na pamet.
Obzirom da je ovde na ovoj temi veliko nezadovoljstvo resenjem petlje, odnosno izostankom konekcije sa obilaznice u BP iz pravca Resnika ka Beogradu, starim ap, pitam se dali ima logike to odvajanje uraditi po izlasku iz buduceg tunela, pa taj krak povezati sa one strane na ap ka gradu. Tunel je onace kraci od 400m.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864173#p864173:306nhi80 je napisao(la):
KrCan » Uto Jul 13, 2021 3:18 pm[/url]":306nhi80]Nisam vise od tridesetak godina prolazio onuda pored strelista i one vojne imovine, pa sad kad pregledah ove Cika Radove fotke, pade mi jedna ideja na pamet.
Obzirom da je ovde na ovoj temi veliko nezadovoljstvo resenjem petlje, odnosno izostankom konekcije sa obilaznice u BP iz pravca Resnika ka Beogradu, starim ap, pitam se dali ima logike to odvajanje uraditi po izlasku iz buduceg tunela, pa taj krak povezati sa one strane na ap ka gradu. Tunel je onace kraci od 400m.
Posle tunela bi trebalo da je petlja Vinča koja ce biti u blizini raksrsnice smederevskog i kružnog puta,ne verujem da je moguce da se tu doda jos jedna petlja koja ce posle tunela ici na ap prema gradu,koliko se secam Igor je postavljao planove za nastavak obilaznice prema Pančevu.
 
[/quote]
Posle tunela bi trebalo da je petlja Vinča koja ce biti u blizini raksrsnice smederevskog i kružnog puta,ne verujem da je moguce da se tu doda jos jedna petlja koja ce posle tunela ici na ap prema gradu,koliko se secam Igor je postavljao planove za nastavak obilaznice prema Pančevu.
[/quote]
Petlja je dole kilometrima iza Boleca kos smederevca. Ja govorim o samo jednom kraku koji bi bio na max 0,5km od BP petlje iz tunela gde bi se taj krak jednostavno povezao, vratio ka ap. Obzirom da u tom delu ima mnogo vise prostora nego pre tunela gde bi taj spoj morao ici vrlo dugim i visokim vijaduktom. Iza tunela bi bilo neuporedivo jednostavnije po mom misljenju.
 
Mislim da u tom delu gde izlazi tunel ks Leštanima već ima puno objekata a i tu su neka brda gore dole,(plava linija)moj predlog da napravimo alternativu brdu kad je vejavica i sneg i da povežemo Kaludjericu i Kumodraž
cff33026ff2910825e3c1c8d1fe812da.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863758#p863758:2owpivud je napisao(la):
prostorni planer » 11 Jul 2021 10:26 pm[/url]":2owpivud]Prodjoh juce obilaznicom od Ostruznice do Orlovace prvi put od otvaranja nove trake. Meni nije jasno da oni par meseci ne mogu da promene horizontalnu signalizaciju. Bilo me sramota stranaca koji idu ka Grckoj i Turskoj i koji su verovatno u cudu. Takodje mi nije jasno zbog cega na petlji Orlovaca svi se kao iskljucuju ka Cacku i Cukarici pa nastavljaju pravo ka tunelu kada postoje izgradjene trake na sredini, samo taj deo stoji zatvoren. Inace stanje asfalta stare trake prilicno lose. Mogli bi uz nastavak radova na mostu presvuci celu staru traku novim asfaltom do Orlovace
Зато што стручно, практично и корисно решење не мора увек да буде и лепо и удобно. Кретање лево-десно има функцију успоривача пред зоном других лошијих саобраћајних услова источно од Орловаче.

У тој зони су веч имали срамоту инжењерске струке нагли прелазак у лошије саобрачајне услове на привременој петљи код Петловог брда у смеру од Орловаче ка Жаркову (сада је петља већ замењеној новој). Тамо су једним другим системом сужења и успоравања спречили даље погибије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864212#p864212:26h4ufb4 je napisao(la):
StaraMo » Uto Jul 13, 2021 5:08 pm[/url]":26h4ufb4]Mislim da u tom delu gde izlazi tunel ks Leštanima već ima puno objekata a i tu su neka brda gore dole,(plava linija)moj predlog da napravimo alternativu brdu kad je vejavica i sneg i da povežemo Kaludjericu i Kumodraž
cff33026ff2910825e3c1c8d1fe812da.jpg
Nema bez deteline ništa, ipak najfunkcionalnija petlja .
Sve ostalo težak promašaj.
 
Par stotina metara iznad predloženog je SMT (Banjica-Medak 3 - Mirjevo - most Ada Huja) i petlja Lasta na autoputu.
 
колико може да кошта једна малена рампица са моста који прескаче аутопут и улеће у тунел, 270 степени у круг, и да може да се иде ка београду? јел то стварно скупље од 3 линије метроа па се зато одустало?
 
Mislim da se nije odustalo zauvek od rampe, ostavljeno je proširenje tamo gde će jednog dana biti, ali je verovatno procenjeno da trenutno nije potrebna. A zaista i nije, ko baš hoće od Resnika ka gradu autoputem, može jednostavno da se isključi na petlji Avala i produži do petlje Bubanj potok gde sa kružnog puta može da se uključi ka gradu. Treba računati i na veliko rasterećenje kružnog puta, tako da ne vidim što je ta rampa toliko bitna.
 
Earthmoving":3uvzuait je napisao(la):
Par stotina metara iznad predloženog je SMT (Banjica-Medak 3 - Mirjevo - most Ada Huja) i petlja Lasta na autoputu.
Znam,čekam da se ukkjučiš ali nam i to prstenovanje ne ide baš po planu a grad raste tamo i ovamo pa rekoh da predložim jednu alternativnu saobraćajnicu a lako bi se se spojila sa MML mostom,čak bi mogli nešto poout ona dva kružna kod Arene da naprave.

Sent from my RMX2193 using Tapatalk
 
Vrh