Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Prođoh prvi put biciklom ovde, pa škljocnuo jednu. Izlaz iz tunela Straževica (ili ulaz kad se ide od Ostružnice)

bb18c7c82c55cbf1d5878c54ac705549.jpg
 
Nije mi jasno što onda kilave sa tunelom, kad deluje da sve može do jeseni da proradi.
 
Проблем је кад изађеш из тунела. Било би много саобраћајки, да из тунела са пуног профила АП изађеш на градску улицу! Други проблем је стари део Остружничког моста који неће бити готов за годину до годину и по!
 
Људи,шта је толики проблем да се стари мост ради још годину,годину и по....? Знамо да је стара фирма пукла,али када нови дођу зар им треба толико времена за хидроизолацију , асфалтирање и остало што иде? Чему толико времена?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862224#p862224:1eoocaw6 je napisao(la):
Алтаир » Sun Jul 04, 2021 8:02 pm[/url]":1eoocaw6]Проблем је кад изађеш из тунела. Било би много саобраћајки, да из тунела са пуног профила АП изађеш на градску улицу!
Pa i sad malo malo pa čukanje.
Može to da se reši dobrom signalizacijom u tunelu u pravcu Ostružnica-Bubanj potok. Smanjenje svetla na kraju, žuta treptuća i ograničenje od 60km/h još na ulazu u tunel.
 
zasto onda ne moze da se pusti do tunela, devijacija da bude, dakle, ispred tunela, pa dalje starom cevi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862255#p862255:3cuzciq4 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pon Jul 05, 2021 1:19 am[/url]":3cuzciq4]zasto onda ne moze da se pusti do tunela, devijacija da bude, dakle, ispred tunela, pa dalje starom cevi

прилично сам сигуран да је простор од моста до тунела сувише кратак да се тако нешто спроведе
 
Pustiti drugu cev Strazevice nece mnogo pomoci. Tako da devijacija moze da bude pre mosta br. 15 iz pravca Orlovace. Mnogo je bitnije zavrsiti most br. 13 tako da petlja Orlovaca konacno moze biti zavrsena (ali stvarno). Po mom misljenju Strazevicu pustaju kada se sve do B. Potoka zavrsi.
 
Благићу и мени изгледа да ће тако бити. Кад год то да буде. Најсмешније од свега што обилазница када буде готова уопште нешто значајније неће смањити гужве кроз град. За то је потребно урадити УМП и СМТ. Тако да ће лудило саобраћаја кроз БГ бити све веће, мада вероватно настављају пландемични план од јесени паа буде мање гужве.
 
Mislim da ce smanjiti jer te sada gugl vodi kroz BG umesto na obilaznicu. Mada ne znacajno, u spicevima sigurno ne. Beogradu treba metro i efikasan sinski prevoz do okolnih gradova. Posledice decenija neplaniranja ne mogu se preko noci resiti.
 
Ja sam se jučer, nakon mnogo vremena u Bubanj Potoku odlučio da skrenem na "obilaznicu", jer je prema gradu bila kolona vozila. Ispalo je izuzetno efikasno, ni na jednom mestu nisam morao puno da usporim, a od Orlovače (sem mosta na Savi) je svakako pun profil, tako da je to bila mnogo bolja opcija nego u onoj gužvi forsirati Gazelu. U svakom slučaju je već sada mnogo bolje nego pre par godina, kada je od Save do Orlovače bila samo jedna traka sa konstantno duplom punom linijom. Ali da se ovo razvlači u nedogled - razvlači se.
 
30,4 km kroz Beograd vs 34 km obilaznicom. Očekivao sam veću razliku ali za 3,6 km (biće i manje kad završe priključak) bespotrebno je ići kroz gradsku ludnicu a naročito kad završe ovaj Skadar.

Screenshot 2021-07-05 12.17.03.png
 
слажем се ја да се ради предуго, ал кад реално погледаш, јес Скадар, што се тиче географије јесте прилично захтевна деоница, са пун кобас тунела и мостова, још на то додај сатанобирократију што се тиче експропријације кхм кхм екстракције пара из државне касе кхм, и то да се ради тако да стара "обилазница" остаје функционална, искрено и не иде тако лоше, лоше је ишло кад 30 година нико није дотакао каменчић на траси, па сад кад су коначно почели радови имамо још гори утисак
 
Dva najača objekta i dalje odolevaju,wc koji nikada nike zvanično proradio i kafic koji je odoleo svim ministrima saobraćaja i infrastrukture...Pre dvadesetak godina više se i ne sećam imena ministara pri poseti naplatnoj rampi izjavi ljutito" ovo ovde je ruglo i biće srušeno do sutra".Eto njega još stoji a ministra nigde.
 
Iz snimka se vidi koliko je vozacima jasna situacija i koliko je jasno obelezeno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862269#p862269:3hqmsroy je napisao(la):
blagic » Pon Jul 05, 2021 8:35 am[/url]":3hqmsroy]Mislim da ce smanjiti jer te sada gugl vodi kroz BG umesto na obilaznicu. Mada ne znacajno, u spicevima sigurno ne. Beogradu treba metro i efikasan sinski prevoz do okolnih gradova. Posledice decenija neplaniranja ne mogu se preko noci resiti.

Da, a baš će se rešiti prvom trasom metroa, koja zaobilazi Glavnu železničku stanicu, Klinički centar, Slaviju, Žarkovo, Cerak, ali zato prolazi kroz Beograd na vodi i Makiš.

Pri tome će koštati preko dve milijarde evra naših para!

Na stranu to što će i milijarde potrošene na Prokop i Beogradaki železnički čvor, kao i prugu Beograd-Budimpešta, biti bačene sve dok se ne izgradi treća trasa metroa, jer železnička stanica nije adekvatno povezana sa gradom.

Planirani metro je najgora tajkunska pljačka javnog novca u novijoj istoriji Srbije, a mi ćutimo.
 
Ех, да се ћути само за метро! Србија клизи убрзано у диктатуру. Сви пројекти инфраструктуре су бар три пута скупљи од стварне вредности. Лепо се перу паре, сендвичари ће и даље бити задовољни сендвичима, пензоси са 5000 дин. Уплашени да им не буде још горе.
 
Био сам прошле недеље у Истанбулу. Град је огроман, десетак пута већи од Београда; има, наравно, метро великог капацитета, али, оно што ме је одушевило је - трамвај. Својом брзином, удобношћу, независношћу, свиме. У практично свему је као надземни метро, или оно што се зове надземна - приградска - железница у Лондону.
Иде средином улице, кола су широка и удобна, траса је издвојена металном оградом, стајалишта ограђена и уз приступ само с картицом, нема окретница на крајњим станицама - возач само пређе на други крај композиције, свака јединица има кабину за управљање на оба краја и, практично, могућност да било где крене у супротном смеру.

Све то ме је још једном подсетило на сада већ упропашћену могућност да се бивша пруга од Дунав станице до Железника искористи за сличан превоз. Уз денивелацију и укопавање где је потребно, уз нови мост с краком за Нови Београд.
Не би коштало више од неколико стотина милиона евра, основна линија (без крака за НБг) би могла за оквирно једну годину да се направи. Линија би била махом независна, брза, удобна, као трамвај у Истанбулу, који пролази (линија Т1) и кроз вијугаву узбрдну улицу поред парка Гулан.

Повезивала би Железник, Раковицу, Топчидерски парк, Сајам, Савски амфитеатар, Карађорђеву (веза са Бранковом, Калемегданом, Старим градом), Дорћол, Панчевачки мост, у перспективи с продужетком поред Карабурме према Вишњици.
Од Кнез Михајлове и Трга Републике би био далеко колико и трамвај од ул. Иштиклал и Трга Таксим, који су то исто у Истанбулу, исто узбрдо.

Видео сам и одлично решење уместо београдских ружних и крхких стубића на тротоарима уз улицу. У делу града Фатих (Аксарај), имају продужетке на свака три-четири ивичњака, ниске, неуништиве, са згодном рупом у средини кроз коју понеко провуче ланац за везивање бицикла, колица, или мопеда. Мислим да су направљени од камена, уједно са ивичњаком. Види се на по неком да су ударани, али, ниједан није поломљен, не изгледају ружно ни ти малко окрњени, а успешно онемогућавају прелазак кола преко и паркирање на тротоару.
Решења, дакле, постоје, само их треба применити.

Имам слике, али не и техничке могућности да их објавим. Ако неко хоће, нека ми проследи мејл на који могу да их пошаљем и објави их овде.
 
Petlja Bubanj Potok
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vRIhhbTaUyQ[/youtube]

Na zalost ovog puta nema slika, samo snimak.
 
Hvala Srki. Jel ovo pocetak radova oko romskog naselja?
 

Prilozi

  • 2021_07_08_17_23_28_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    2021_07_08_17_23_28_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    73,5 KB · Pregleda: 1.357
Чиста поезија од видео снимка :kk: :kk:
Снимак приказује градилиште петље у потпуности, са најинтелигентнијом путањом прелета. И ко до сада ништа није знао о овом градилишту, сада му је у пар минута све јасно. :gobb:
Генијално (што сам већ једном раније констатовао :mrgreen: )
 
Vrh