Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777698#p777698:25cjj4ra je napisao(la):
ĆoRaVa_SoVa » 24 Sep 2020 11:43 pm[/url]":25cjj4ra]Evo i snimaka,
nadam se da je ono što sam snimio bar malo bolje od prethodnog uključenja.
Slobodno iznesite predloge i sugestije za neku sledeću slikovnicu.
Strašno me je iznerviralo vreme jer sam ceo potez isplanirao da pređem ponovo.


https://www.youtube.com/watch?v=brJtJ2B ... asaNikolic

https://www.youtube.com/watch?v=teuPTZj ... asaNikolic

https://www.youtube.com/watch?v=2lyR269 ... asaNikolic

https://www.youtube.com/watch?v=MPiJkJW ... asaNikolic

toliko za sada...

Veliki pozdrav,

Svaka čast na snimcima. Koji dron je u pitanju? U poziciji mirovanja drona video je savršeno stabilan. Impresivno.
 
Sovo, oko sokolovo, ne brini i čuvaj se vetra, najvećeg neprijatelja dronova. Hvala za snimke i slike. Ako vreme dozvoli prošeći ticu od Ostružnice do Orlovače i dalje ka Straževici. Po rečima "nadležnih" na prvopomenutoj deonici bi trebalo da bude presecanja vrpce za 2-3 meseca, pa da vidimo koliko je to realno.

Ne idi na sever od Ostružnice i ne pokušavaj da slikaš npr. Batajničku petlju/bulevar, jer si i kod Ostružnice vrv u zoni zabrane leta, a bliže Surčinu i Bataji bi sebi napravio ozbiljan problem...

Pozdrav :sesir: :sesir: :sesir:
 
Svaka čast na snimcima. Koji dron je u pitanju? U poziciji mirovanja drona video je savršeno stabilan. Impresivno.
[/quote]


U pitanju je dji - mavic mini jedan od najmanjih dronova iz mavic serije ali opet ozbiljna igrača.
Gimbal je na 3 ose i zato su snimci odlični, bilo bi manje truckanja da nije bilo vetra i da sam mogao na miru da snimim ono što sam naumio.
Pozdrav,
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777731#p777731:slggs24w je napisao(la):
caribrod » Pet Sep 25, 2020 7:26 am[/url]":slggs24w]Sovo, oko sokolovo, ne brini i čuvaj se vetra, najvećeg neprijatelja dronova. Hvala za snimke i slike. Ako vreme dozvoli prošeći ticu od Ostružnice do Orlovače i dalje ka Straževici. Po rečima "nadležnih" na prvopomenutoj deonici bi trebalo da bude presecanja vrpce za 2-3 meseca, pa da vidimo koliko je to realno.

Ne idi na sever od Ostružnice i ne pokušavaj da slikaš npr. Batajničku petlju/bulevar, jer si i kod Ostružnice vrv u zoni zabrane leta, a bliže Surčinu i Bataji bi sebi napravio ozbiljan problem...

Pozdrav :sesir: :sesir: :sesir:

Videću da u narednom periodu onda odradim deo Ostružnica - Straževica, kao što si rekao najavljuju da taj deo puste za koji mesec i mislim da je to i realno, no videćemo.

Kako vam se čini napredak radova u odnosu na prethodnu reportažu? Ja sam najveću promenu video kod odvajanja za 1000 ruža, videli ste po slikama sa zemlje mnogo zemlje je sklonjeno kao i nasip koji je visok 10tak metara odokativno.

Ne pričaj mi ništa o zabrani zone letenja imao sam opasnu zaje.anciju u Mostaru jer je skoro cela dolina Neretve u zabranjenoj zoni letenja. Dron mi je upao u neki "džep" jedva sam ga vratio.

Što se tiče batajničkog bulevara Beobild je skoro odradio sjajan snimak iako je to na samoj granici zabrane letenja s tim da na obodima zabrane letenja daje prelet ali čini mi se ne više od 60 m što je i više nego dovoljno.

Obično kada se muvam po gradu i planiram da snimim nešto koristim sliku u prilogu, mada i bez nje dobijam obaveštenja da tu i tu nije moguće leteti i sl.

Veliki pozdrav
 

Prilozi

  • dji.jpg
    dji.jpg
    217,4 KB · Pregleda: 2.060
Radovi su ok. Očekivano od Kineza. Zato me i zanima više ovaj azerskiji deo.
Glede drona, snimci su sve bolji, ali iako si sad lepo spustio nos kamere, pa ima manje neba, izbegavaj svaki vid slikanja ka suncu zbog kontrasvetla.
Ako hoćeš da imaš i fotke i video, vraćaj ga u rikverc ili na home, tako izbegavaš da bude mutnih snimaka i odsjaja. Nema ih puno, ali potkrade se...



Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Obzirom da sam pravio snimke oko 18 h sunce je pravilo problema pogotovo kad sam snimao od bubanj potoka ka resniku. E sad možda sam trebao da na tu stranu pravim fotografije a da u povratku napravim snimak, jer dok pravim video ne mogu i slike da pravim. U svakom slučaju mnogo je pomoglo to što sam spustio nos kamere ka zemlji i smanji udeo neba na snimcima.
 
Analizom ove dve fotke rekao bih da nema ništa od isključenja iz pravca Resnika ka Beogradu...


 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777882#p777882:3klv7cso je napisao(la):
tribi » 25 Sep 2020 03:17 pm[/url]":3klv7cso]Analizom ove dve fotke rekao bih da nema ništa od isključenja iz pravca Resnika ka Beogradu...


ja bih rekao da ce ovaj nadvoznjak koji krece od slova Č pa preko obilaznice i autopijace do smera ka gradu sluziti upravo za to
 
Ova mapa sa tim nadvožnjakom se naknadno pojavila, ne znam ni sam odakle. Na drugim mapama tog nadvožnjaka nema. Ali, ono što je najvažnije, na fotografiji iz drona nema ni naznaka da će se taj nadvožnjak raditi. To isključenje bi trebalo da krene još kod one padine u vrhu fotke, pa da savija preko dela auto pijace na stubovima. Nikakvih naznaka na fotografiji iz drona nema.
 
Ja ipak mislim da bi moglo ovako da bude. Moralo bi dobro brdo da se zaseče da bi se napravio prostor pre ulaska u tunel ali mislim da je izvodljivo.
d345b510f7071f543ef92ada46bf1abe.jpg
 
Oni će da vuku par km krivudavo isključenje za selo Beograd.
Malo pokrešu brdo i naprave klasično isključenje.
 
Neće ni to. Sada je prema stanju na terenu gotovo sigurno da će onaj ko bude hteo iz pravca Resnika ka Beogradu morati da se isključi na petlji Avala, pa da ide sadašnjim kružnim putem do auto pijace i da se tu ponovo uključi na autoput ka Beogradu.
 
sasvim je moguce da ja "ne citam" dobro fotografiju i crtez ali se meni ipak cini da je stub u donjem levom uglu fotografije, sa rascvetalom armaturom na vrhu, pocetak nadvoznajak za pravac ka beogradu a koji ce ici ispod rampe kojom ide pravac resnik-pancevo pa preko ili ispod trase pravaca resnik-nis i nis-resnik
 
Postoji više slika koje se vrte ovde za petlju Bubanj potok, ali mislim da se radi po ovoj, ona je i najdetaljnija.
0a560b1fc00a4c9ae63a121b8b077aae.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Kako su krenuli s ovim nadvožnjacima moguće je izvesti privremeno rešenje ka BG na samom ulazu u budući tunel sa jednom lakat krivinom, presecanjem trake i silazak ka BGu izlaznom rampom koja ide iz pravca budućeg tunela(Pančeva). E sad ne znam koliko bi to levo skretanje bilo oštro ali itekako je izvodljivo. Naravno da bi ovo verovatno kasnije smetalo pri iskopu tunela ali možda i ne bi. Dotle bi mogao da se završi rešenje po planu što ide. Ostaje samo pitanje čemu to ako bi sad mogli da postave stubove i urade bar deo tog nadvožnjaka dok nije pušten autoput. Posle je teže i ličilo bi ko na sadašnju sopotsku na A4 što se radi naknadno. Nije to ni prvi ni jedini put da se tako radi. I u Dobanovcima se radilo tako za obilaznicu.

Ima i drugih rešenja.
1. Rampa posle prelaska trase trenutnog ap-a ka BG-u u desno po sistemu deteline ali to bi morao dobar iskop ili tunel rampa da bude.
2. Polukružna rampa posle nekadšnje naplatne rampe negde u nivou spoja ap-ova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777950#p777950:3qymbbg8 je napisao(la):
blagic » 25 Sep 2020 06:06 pm[/url]":3qymbbg8]Ovde opet nema isključenja za Pančevo iz pravca Niša.

Ima na maloj kružnoj rampi ali se teško vidi. Svi oni koji trebaju za Pančevo krenu na obilaznicu i odmah desno i tu se 2 rampe stapaju u jednu(iz Bga i iz Niša) i izlaze preko nadvožnjaka u tunel. Deo je toliko mali da se ne vidi ali se jasno vidi da je posle rampa zadebljana što znači 2 trake minimum.
 
Niš - Pančevo
9c1feef9567c3654a541649efa7959a9.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777947#p777947:wwwav3bu je napisao(la):
RSK » 25 Sep 2020, 18:54[/url]":wwwav3bu]Postoji više slika koje se vrte ovde za petlju Bubanj potok, ali mislim da se radi po ovoj, ona je i najdetaljnija.
0a560b1fc00a4c9ae63a121b8b077aae.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Ne verujem, pogledao sam malo bolje snimak Ćorave Sove sa ovog linka (tu je i timestamp): https://youtu.be/MPiJkJW7-Do?t=193 pogledaj ovu sliku:

LczC2U3.png


Skretanje iz Beograda ka Pančevu ne prati liniju kruga kao na tvojoj slici nego više odgovara skici instituta za puteve.
 
kako su zapetljali ovu petlju jednostavnije je bilo da su srezali deo brda i uradili obicnu detelinu.
i jeftinije bi bilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777963#p777963:e0sj1tjn je napisao(la):
tzoran1 » 25 Sep 2020, 19:49[/url]":e0sj1tjn]kako su zapetljali ovu petlju jednostavnije je bilo da su srezali deo brda i uradili obicnu detelinu.
i jeftinije bi bilo.

Obična detelina ne odgovara za čvorove sa visokim kapacitetom saobraćaja, za takve petlje su potrebne modifikovane deteline kao čvor Dobanovci ili drugi vidovi petlji koji su značajno skuplji.
 
Какав непресушан таленат се овде демонстрира за коришћење нетачних података, слика, рендера...
А сам аутор ових предивних кадрова обилазнице, Саша Николић, коме сам поделио плусеве где год је то било могуће :kk: :kk: , дао је слику која одговара у потпуности до сада изведеним радовима. Али не иде многима ни кад им покажеш прстом, ево још један покушај

03b%20-%20bubanj%20potok%20cela.jpg
 
Ako trenutno odgovara, ne znači da neće biti izgrađeno to isključenje sa obilaznice preko pa na Kružni put/uključenje na autoput ka Beogradu. Meni se pak čini da oni to žele da ostave za neki drugi period radova, jer je besmisleno sada raditi tu rampu, pogotovo što bi se onda zatvorila auto pijaca - drugim rečima, zatvori se sad zbog nečega što neće biti pušteno u rad par godina. Ako je pak tačno da se radi samo po ovom planu iznad, onda je to realno ogroman propust.
 
Vrh