Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ti Romi jedino mogu biti u onim barakama kod Resnickog kruznog toka ili gore u Jajincima na prostoru koji zauzima buduću Avalsku petlju.
 
Igor":2orf95ce je napisao(la):
@xtrimi

Petlja Bubanj potok
http://beobuild.rs/shared/03b%20-%20bub ... 20cela.jpg
Ispravite me ako grešim, ali ne vidim kako se na petlji bubanj potok sa obilaznice uključuje na auto-put u pravcu beograda

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776032#p776032:109wgnmi je napisao(la):
GavSa » Pet Sep 18, 2020 9:42 pm[/url]":109wgnmi]
Igor":109wgnmi je napisao(la):
Ispravite me ako grešim, ali ne vidim kako se na petlji bubanj potok sa obilaznice uključuje na auto-put u pravcu beograda

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
Trebalo bi da je to ova varijanta.

Možda grešim ali mislim da je bespotreban trošak praviti još jednu mostovsku konstrukciju i dodatno ukrštanje sa kružnim putem koji preko petlje Avala ima ostvarenu vezu sa Beogradom.

file.php
 
Može li se to uopšte nazvati uključenjem sa obilaznice na autoput? Ovo je praktično isključenje sa obilaznice i onda uključenje na autoput. Bukvalno je ovako ucrtan izlaz na Kružni put, pa onda prelaz na deo gde je trenutno uključenje/isključenje na/sa autoput(a). Moglo je to malo elegantnije, a ne ovako krivudavo. Npr. da ide sa druge strane auto pijace, pa preko auto puta, i onda lepo da se priključi, tako da bude jedna lepa kriva linija.
 
To je onda smandrljeno polurešenje. Isključuješ se sa autoputa na avalskoj petlji pa nakon par kilometara kružnog puta ponovo se uključuješ na autoput ka BG?! :?:
Ako se već prave čak dva prelaza preko obilaznice između avalskog puta i Bubanj potoka onda se očigledno nije vodilo toliko računa o troškovima.
Ovo čvorište je jedno od najbitnijih u celoj zemlji i vrlo je važno da se odradi kako treba.
Možda je autoput valjalo pomeriti u smeru ka Resniku da bi se moglo uraditi bolje rešenje petlje. Ovako obilaznica prelazi BG-Niš i odmah ulazi u tunel.
 
Kada se uradi nova petlja Avala i sredi Orlovača, mislim da će malo ljudi iči sa Obilaznice ka gradu starim autoputem.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776044#p776044:10md5ug8 je napisao(la):
marrecar » Fri Sep 18, 2020 9:09 pm[/url]":10md5ug8]Može li se to uopšte nazvati uključenjem sa obilaznice na autoput? Ovo je praktično isključenje sa obilaznice i onda uključenje na autoput. Bukvalno je ovako ucrtan izlaz na Kružni put, pa onda prelaz na deo gde je trenutno uključenje/isključenje na/sa autoput(a). Moglo je to malo elegantnije, a ne ovako krivudavo. Npr. da ide sa druge strane auto pijace, pa preko auto puta, i onda lepo da se priključi, tako da bude jedna lepa kriva linija.
Ako pričamo o smeru ka Nišu, Obilaznica je autoput i tu samo ideš bez odvajanja. Stari auroput iz grada se uključuje na nju u zoni stare rampe.
 
Mislim na smer ka gradu, pošto je neko pitao za to uključenje sa obilaznice, zašto nije bilo ucrtano na onoj slici malo više iznad. Ka Nišu je sve okej, kao i ka Pančevu i suprotno, ali ka gradu nije.

blagic":3dztrhx1 je napisao(la):
To je onda smandrljeno polurešenje. Isključuješ se sa autoputa na avalskoj petlji pa nakon par kilometara kružnog puta ponovo se uključuješ na autoput ka BG?! :?:
Ako se već prave čak dva prelaza preko obilaznice između avalskog puta i Bubanj potoka onda se očigledno nije vodilo toliko računa o troškovima.
Ovo čvorište je jedno od najbitnijih u celoj zemlji i vrlo je važno da se odradi kako treba.
Možda je autoput valjalo pomeriti u smeru ka Resniku da bi se moglo uraditi bolje rešenje petlje. Ovako obilaznica prelazi BG-Niš i odmah ulazi u tunel.
Mislim da nisi dobro razumeo, ni plan ni moj komentar.
Jedini problem je to isključenje sa obilaznice i prelaz na autoput u smeru ka gradu, i priloženo resenje, ali i činjenica da je teren užasan i kompleksan. Ovo rešenje, malo detaljnije da opišem, pravi isključenje sa obilaznice sa desne strane, potom skreće levo gde prelazi u oblik nadvožnjaka/mosta preko cele obilaznice, zatim se spušta na tlo, paralelno sa Kružnim putem (barem tako izgleda na slici, ako ne, onda to znači da se uključuje na Kružni put), a zatim prelazi na trenutno uključenje na autoput kod Bubanj potoka. Dakle, drugim rečima, isključenje sa obilaznice (jednog autoputa), prelazak na običan put, pa uključenje na drugi autoput. To je prilično čudno, barem meni tako izgleda, a moglo je jednostavnije i lepše.
 
Nisam uopšte komentarisao tvoj post već ono što je Igor napisao. I rekao sam u suštini ono što i ti. Da isključenje sa obilaznice ka BG mora da bude i profilu autoputa i da uopšte ne treba da se seče sa kružnim putem.
 
S obzirom da je 5 deonica na stubovima u tom delu, a da je sa druge strane autoputa brdo, takva elegantna linija bi se mogla izvesti samo tunelom ili nekim izuzetno dugačkim i visokim nadvožnjakom koji bi preskočio ostale nadvožnjake. Za denivelaciju u 3 nivoa apsolutno nema potrebe na toj deonici. Ovo možda ne izgleda elegantno iz ptičje perspektive, ali iz perspektive vozača neće praviti nikakvu razliku, čak je ovako i bezbednije jer se saobraćaj sa obilaznice ka Beogradu odvaja ranije i smanjuje se broj vozila koje se "prepliću" pri velikim brzinama. Pošto bi i direktna rampa (koja bi presekla dijagonalno) i indirektna rampa (kao kod klasične deteline, uz tunel) bile izuzetno skupe, a indirektna čak i nebezbednija (toliko nebezbedna da ne ispunjava saobraćajne konvencije i niko je ne bi odobrio) od trenutnog rešenja, jasno je zašto je ova varijanta izabrana.

Pošto sa slike nije najjasnije da li će postojati spajanje sa kružnim ili neće, racionalno bi bilo pretpostaviti da hoće s obzirom da tamo nije planiran vijadukt koji bi prekočio ulaze u objekte pored puta. Ako već postoji spajanje (najverovatnije), onda svi mogu direktno od pijace do autoputa i obratno uz jedno ukrštanje, gde će se oni koji sa pijace žele ka Beogradu, ukrstiti sa onima koji sa obilaznice idu ka Beogradu. Svi ostali nemaju ukrštanje. Kako će se ovo odviti pri manjim brzinama nego na autoputu, nije uopšte strašno, pogotovo ako se reguliše kako treba. S obzirom da se izlazak od BG na kružni i sa kružnog ka Nišu izmešta dalje, saobraćaj kod samog podvožnjaka i na semaforu pre njega će biti dosta pojednostavljen u odnosu na trenutno stanje.

Rešenje nije idealno, ali zadovoljiće potrebe. Ako bude pravilo problem u daljoj budućnosti, samo će se denivelisati to ukrštanje kružnog puta sa izlaskom na autoput (današnji semafor). To neće biti uopšte jeftino i zahtevaće novi nadvožnjak, ali izvodljivo je. Sve u svemu, dosta je dobro rešenje izabrano kada se pogleda cena, bezbednost i potrebni kapaciteti.
 
Pozdrav,
prolazio sam za vikend pored Bubanj potoka, mostić pre prvog odmorišta za kamione je "izliven" to je malo posle table neko te voli i spajaće sa sa putem Leštanje - 1000 ruža to je ovaj izmedju brojeva 12-13. Definitivno da se ceo taj deo menja iz dana u dan.
http://beobuild.rs/shared/03b%20-%20bub ... 20cela.jpg
Prošle nedelje je duvao vetar a i bio sam u gužvi, skoknuću ovih dana da napravim presek pre nego krene kiša i loše vreme.
 
Да ли су завршени радови на старом Остружничком мосту ? Ако нису ,до када су планирани ,зна ли неко можда?
 
Nissm prolazio ali "Putevi Srbije" kažu do 7.10.
S obzirom da rade kompletnu hidroizolaciju nanovo verujem da treba vremena.
 

Prilozi

  • Screenshot_20200923-151414_Chrome.jpg
    Screenshot_20200923-151414_Chrome.jpg
    634,8 KB · Pregleda: 2.717
Posle skoro dve nedelje uhvatih malo vremena da ponovo odradim reportažu obilaznice i napravim novi presek stanja.
Hteo sam juče da snimam ali je duvao vetar i mislio sam da ću danas bolje proći...
Međutim stvari se nisu odvijale kako sam planirao, pola sata sam proveo od skretanja sa auto puta do pijace Bubanj potok odakle sam krenuo sa reportažom kao i prošli put. Posle snimka buduće petlje mislio sam da odem do Resnika i snimim deo do tunela i to uhvatim pre mraka jer nisam znao koliko ću vremena provesti u koloni. Kasnije se ispostavilo da je bio sudar na uzbrdici ka 1000 ruža i tu nas je policija puštala da se krećemo naizmenično. Zbog pomenutog sudara proveo sam više od sat vremena u koloni i već je počeo da pada mrak. Taman kad sam snimio deo kod Resnika i počeo da snimam deo ka budućem tunelu kod 1000 ruža počeo je izuzetno jak vetar da duva i jurio sam da spustim dron obzirom da nije imao snage da se vrati na mesto odakle sam ga poslao na zadatak. Iz svega navedenoga od planiranog snimka cele trase od Bubanj potoka do tunela posle Resnika imamo snimak samo dela pomenute trase. Sve ovo je bilo jako jako frustrirajuće.
Prvo par slika iz žablje perspektive....Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5

A evo i snimka sa telefona, duva pa sve puca

https://www.youtube.com/watch?v=W3V4-3n ... asaNikolic
 

Prilozi

  • 5.jpg
    5.jpg
    978,3 KB · Pregleda: 2.523
Prve dve slike u prethodnom postu su deo izmedju brojeva 12-13 i budućeg isključenja sa auta puta na put Leštane - 1000 ruža.

Hvala kolegi forumašu na image resizer-u kao i Caribrodu na ponuđenoj pomoći.

E sad slike iz Sovine perspektive, sada su obrisi buduće petlje mnogo bolje vidljivi i možete porediti sliku koju je Igor postavio sa mojim slikama.
Mislim da će svima biti jasno.

http://beobuild.rs/shared/03b%20-%20bub ... 20cela.jpg




















































































 
Čudno, prvu turu uradio resize bez problema, a sada neće da prihvati fajlove iako su sve slike ispod mb tako da sam ubacio preko postimages-a.

Na par slika možete videti kolika je bila gužva, čak je nekoliko kamiona produžilo kroz grad autoputem jer nisu imali živaca da sačekaju da se uključe na obilaznicu.

Video sutra ili prekosutra kada ih obradim.

Pozdrav,
 
Baš se vidi napredak u odnosu na prošli put. Naročito na petlji Bubanj potok. I sad je definitivno razjašnjeno koja je traka u pitanju kada je reč o nadvožnjaku preko pruge.
Ono što mene zanima je da li će de u ovoj fazi izgraditi prelaz preko autoputa sve do samog ulaza u budući tunel ka Pančevu?
I ako je neko upućen, zašto se neki mostovi grade tako što se postavljaju grede a neki tako što se postave skele pa se onda naliva beton?
 
Ja mislim da će se raditi cela petlja Bubanj potok pa samim tim i prelaz preko postojećeg autoputa. Taj most će sigurno raditi sa izlivenim gredama.
 
I ja mislim da bi tako moralo da bude. Pokušavam da se setim ali mislim da su se sve petlje u novije vreme cele radile.
 
Kada dodje dan da cemo moci da se vozimo obilaznicom od Batajnice od Bubanj Potoka, bice to veliki uspeh, bez obzira sto je davno i vise od toga trebalo da bude gotovo. A prema onome sto znam, time dokle se stiglo i koliki je ovo posao, bez dve godine cekanja, tesko.
 
Ima li naznaka kada se kreće sa iskopom tunela Beli Potok kod 1000 ruža? Kako će se graditi, bušenjem ili iskopom?
 
Mislim da ce raditi iskopom, oni uveliko rade na tom delu, videcu da u nedelju odem bajsom i da slikam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777610#p777610:2xxwpj5w je napisao(la):
geovuk » Čet Sep 24, 2020 4:48 pm[/url]":2xxwpj5w]Ja mislim da će se raditi cela petlja Bubanj potok pa samim tim i prelaz preko postojećeg autoputa. Taj most će sigurno raditi sa izlivenim gredama.

Videćemo, za sada su stubovi samo do auto puta, ništa ne rade dalje od toga. Videćete i na snimku, ali možda nakon toga prebace na drugu stranu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777685#p777685:1wapcx1h je napisao(la):
srdjanprpa » Čet Sep 24, 2020 11:14 pm[/url]":1wapcx1h]Mislim da ce raditi iskopom, oni uveliko rade na tom delu, videcu da u nedelju odem bajsom i da slikam.

Tako je po projektu treba da rade iskop, pre toga da naprave devijaciju. S tim da sam ja juče prolazio ali tu trenutno nema radova. S tim da su sa obe strane radovi u toku.
 
Vrh