caribrod » 26 Sep 2020 07:59 am[/url]":1aaqcyzn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777915#p777915:1aaqcyzn je napisao(la):
tribi » Fri Sep 25, 2020 4:15 pm[/url]":1aaqcyzn]Neće ni to. Sada je prema stanju na terenu gotovo sigurno da će onaj ko bude hteo iz pravca Resnika ka Beogradu morati da se isključi na petlji Avala, pa da ide sadašnjim kružnim putem do auto pijace i da se tu ponovo uključi na autoput ka Beogradu.
Sve i da ne bude tog nadvožnjaka i isključenja, ja se samo pitam koji bi to korisnici masovno išli do Bubanj potoka obilaznicom da bi na taj način krećući se iz pravca Resnika ušli u Beograd preko Bubanj potoka, sa sve usponom iznad Kaluđerice. Tačnije, kome se isplati da se uključi na obilaznicu i preko pentranja kod Kaluđerice starim autoputem ide bar do prve petlje, a to je Lasta. Za prigradski deo opštine Grocka (Kaluđerica-jbg nema petlju, Leštane, Boleč...) dok se ne napravi tunel na sektoru C ovaj pravac nema značaja, idu na kružni nema dalje, dal na avalskoj ili na BP i nije neka razlika. Za Kumodraž, Medak i manje-više sve sa druge strane autoputa (sva naselja severoistočno od autoputa, počev od petlje kod plavog mosta pa nadalje) ima prilaza preko avalske petlje, koji su verovatno brži i prihvatljiviji nego ići do petlje BP i nazad do plavog mosta. Za VML i MML jedino, ali i oni imaju pristup sa avalske petlje na obilaznici, koji nije bogznakoliko rđaviji od varijante na Bubanj potoku, u krajnjoj liniji mogu na avalsku, kružni, pa na autoput. Ostaće problem tranzit za Pančevo iz pravca jugozapada i zapada, ali to svakako ne rešava ovaj deo obilaznice.
Daleko bilo da ne treba jedna od najvažnijih petlji u zemlji da ima sve pravce isključenja, što svrsishodnije po mogućstvu, ali ne vidim ni da je smrtni greh ako ne možeš da se brzo vratiš u BG, kad i ako si ga već zaobišao obilaznicom. Za ulazak u razne delove grada ima podosta petlji (Bataja, Dobanovci, Surčin, biće i Surčin/NBG, Ostružnica, Orlovača/PB, fali Resnik i to stoji, Avala), ovo je već dosta upitno koliko je veliki fail, to što na (trenutnom) kraju obilaznice ne možeš direktno da se pentraš preko brda da se vratiš u BG.