Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Takodje, forumasi koji prate ovu temu znaju da je na sastanku pre par meseci potpisan memorandum sa Kinezima i Azerima istovremeno za završetak obilaznice. Pošto je sa Kinezima potpisano sad do Bubanj potoka, sa Azerima ostaje dalje od Bubanj potoka ka Pančevu.
 
Не бих се превише радовао. С обзиром на све проблеме на траси, не видим како то може бити готово пре 2022е.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414896#p414896:30uv9111 je napisao(la):
Earthmoving » 06 Nov 2016 09:24 am[/url]":30uv9111]Takodje, forumasi koji prate ovu temu znaju da je na sastanku pre par meseci potpisan memorandum sa Kinezima i Azerima istovremeno za završetak obilaznice. Pošto je sa Kinezima potpisano sad do Bubanj potoka, sa Azerima ostaje dalje od Bubanj potoka ka Pančevu.
To bi bilo savršeno. Samo sumnjam da će azerima biti data izgradnja mosta preko Dunava. Možda da im daju sve osim mosta?
 
@Vucko
Zasto tako mislis?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Jer kinezi grade most u Obrenovcu a već jesu Zemun-Borču. Ne znam kakvo iskustvo imaju azeri sa izgradnjom velikih mostova?
 
Pa verujem da su u svojoj zemlji radili i takve projekte. Takodje ne vidim nikakav problem da za projektovanje angazuju nekog ko to zna da odradi, a za izvodjenje radova imaju mostogradnju, koja je to radila pre i njih i kineza.
(No to je vec neka druga, tuzna prica...)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nadao sam se da će danas sa Azerima na otvaranju Ljig-Preljina bar to spomenuti ali ništa, sem nekih uopstenih izjava o otvorenoj budućoj saradnji,nastup na trećim tržištima i sl. Sad mi uopšte nije jasan status Azera na obilaznici... :?:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415202#p415202:2eur39wq je napisao(la):
Earthmoving » 07 Nov 2016 04:35 pm[/url]":2eur39wq]Nadao sam se da će danas sa Azerima na otvaranju Ljig-Preljina bar to spomenuti ali ništa, sem nekih uopstenih izjava o otvorenoj budućoj saradnji,nastup na trećim tržištima i sl. Sad mi uopšte nije jasan status Azera na obilaznici... :?:
Mislim da je ovdje najveći problem model zaduživanja. Čini mi se da smo odavno blizu (ili već preko) zakonski dozvoljene granice kreditnog zaduživanja.
 
Vlast zna da će teško izgurati još 5 ili više godina tako da im se ne započinju veliki projekti koje će naslediti neka druga vlast kad budu gotovi.
 
Ako je nominalni BDP Srbije u 2016. oko 40 mlrd dolara i poraste 2,5% onda Srbija može da se zaduži godišnje milijardu dolara, a da joj se % zaduženost u BDP-u (kako se i meri) ne promeni. Naravno, ja bi više voleo da se nominalna zaduženost smanjuje nego da ova relativna ostaje ista ali ne znam kad bi se onda obilaznica i sve drugo u infrastrukturi izgradilo sledećih par decenija dok ne vratimo stare dugove. (PS Moja ideja je da štampanjem para tj inflacijom od 1-2% godišnje sami finansiramo izgradnju infrastrukture, da naše firme grade i time ne vraćamo kamate i ne mučimo se da nalazimo strane valute za otplate dugova). Takođe, vidim da i vlada ima listu novih projekata (Ni-Pš, Ns-Ru, Ča-Pž...), potpisuje memorandum o obilaznici, a sa druge strane i kreditori poput Kine i Azerbejdžana su spremni da kreditiraju, pa ispada kao da oni ne misle da smo prezaduženi.
 
Opcija sa stampanjem dinara eventualno i samo pod uslovom da se sav materijal za ugradnju proizvodi u Srbiji po mogucstvu od domacih sirovina.
 
Ranije su se štampale obveznice za velike projekte.
Moji su koliko se sećam kupovali tada baš za auto put BG-Niš i neke za železnice.
 
Obveznice država već štampa. Poslednja serija, posle dugo vremena, nije baš slavno prošla. Na obveznice se plaća kamata.

Ideja finansiranja infrastrukture (i generisanja rasta) inflatornim oporezivanjem (inflacija je samo još jedan vid oporezivanja, i to totalno neselektivno) je legitimna. Lično mislim da je kod nas prerizična, jer je empirijski dokazano da je istu u Srba teško kontrolisati...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415360#p415360:rsa8mns0 je napisao(la):
dishapaun » Uto Nov 08, 2016 5:29 am[/url]":rsa8mns0]Kako beše zajam za preporod Srbije :bash: :bash: :bash:
Je li to stvarno bio nečiji slogan?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415412#p415412:2on4vfoo je napisao(la):
Lurker » 08 Nov 2016 02:32 pm[/url]":2on4vfoo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415360#p415360:2on4vfoo je napisao(la):
dishapaun » Uto Nov 08, 2016 5:29 am[/url]":2on4vfoo]Kako beše zajam za preporod Srbije :bash: :bash: :bash:
Je li to stvarno bio nečiji slogan?
Koliko imaš godina, ako nije tajna?

Npr: http://www.cinemacity.org/zajam-za-...omic-revival-of-serbia.film.152.htm?year=2009
 
Па, добро, не памте млађи перверзије из Слобиног доба као ми...

Иначе, за мог оца ономад изашла лажна вест у дневним новинама да је дао паре за зајам. Мислим 6.000 марака и не знам колико француских франака. Упркос таквој пропаганди, нису успели да скупе ни близу жељене милијарде (марака или долара, не сећам се).

Мислим да су у овом тренутку кредити изузетно јефтини и да њима треба финансирати инфраструктуру.
 
U tekstu gore piše da su prikupili u totalu oko 100 miliona dolara, što i nije baš malo posebno s obzirom da je poziv raspisan juna 89-e, počinjala je velika kriza u Yu, već 90-e zemlja je imala pad od 11,6%, a posle toga ljudi nisu imali ni za leba a kamoli da ulažu pare, ekonomija se raspala, zemlja, rat, sankcije... te rezultati ove akcije se zbog toga ne mogu gledati kao merodavni za opšte zaključke. Moguće da je ostalo kolko tolko normalno okruženje, da bi skupili više.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415414#p415414:1kriioxo je napisao(la):
dishapaun » Uto Nov 08, 2016 9:36 am[/url]":1kriioxo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415412#p415412:1kriioxo je napisao(la):
Lurker » 08 Nov 2016 02:32 pm[/url]":1kriioxo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415360#p415360:1kriioxo je napisao(la):
dishapaun » Uto Nov 08, 2016 5:29 am[/url]":1kriioxo]Kako beše zajam za preporod Srbije :bash: :bash: :bash:
Je li to stvarno bio nečiji slogan?
Koliko imaš godina, ako nije tajna?

Npr: http://www.cinemacity.org/zajam-za-...omic-revival-of-serbia.film.152.htm?year=2009

A zar je to pa bitno sad? Dobio sam odgovor koji sam tražio.
 
Mogu se finansirati autoputevi i minimalnim poskupljenem goriva.
Znate li koliko bi se miliona evra slilo u drzavne kase kad bi gorivo bilo povecano samo 3 dinara po litru.
 
Zašto se ograničiti na 3 dinara?

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Spatio mene sad zanima zasto putni dinar od goriva neide u puteve rekla licno jednom ministarka
Kao ni od registracije za kola iako treba itd itd
 
Vrh