Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

@Бициклисткиња,

Нема шта да се правим паметан нити се хватам за сваку реч, једноставно сам само прецизан. Надлежности су јако битне да би се знало шта ко ради. Не може Београд пут да ради посао Путева Србије и обрнуто. Значи ко је надлежан за извођење радова и одржавање по граду, а то су ЈКПредузећа, а ко по Републици.

Ово је опште позната ствар, која је ето теби промакла. И немој тако оштро, јер једноставно нити сам те напао нити те критиковао, само сам хтео да појасним, јер би неко можда и помислио да је стварно Београд пут надлежан за нешто, за шта и није, па да дискусија оде у нежељеном правцу и губљењу времена.

Па јел то нешто страшно што сам те исправио да мораш тако да реагујеш. Ако си за овакву ситницу такав ......, какав си тек кад је нека крупнија ствар у питању. Али нема везе идемо даље.
:sesir: :kafa:
 
Dobro, spustimo loptu.
Nema potrebe za losim reakcijama.
Verujem da je poenta posta koji je napisao clan @biciklistkinja u tome da su uz minimalno angazovanje nekog od nasih "drzavnih" (nekada drustvenih) preduzeca za 30 godina mogli da zavrse kompletnu obilaznicu

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nema svađe, samo rasprava, ja se izvinjavam ako je neko pogrešno shvatio.
 
Deo vesti koji je bitan za ovu temu.
brine me sto ovo `dela obilaznice` nije preciznije definisano, ali ostaje da se nadamo da ce se makar kolpletirati ceo potez od Save od B. potoka u punom profilu.
Самит у Риги је од великог значаја за Србију, наводи се у саопштењу, јер би на њему требало да буду потписани комерцијални уговор за модернизацију и реконструкцију пруге Београд–Будимпешта, уговор о финансирању изградње ауто-пута Сурчин–Обреновац на Коридору 11, и уговор о изградњи дела Обилазнице око Београда. :!: :!:

izvor i kompletna vest:
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... -rigi.html
 
Ako će jedan deo da radi Azvirt a drugi deo Kinezi (možda Sinohydro), odna je logičnije da kineska firma koja je sigurno mnogo veća i jača od azerske gradi most Vinča-Starčevo kao teži deo. Plus deo ili ka Pančevu ili ka Bubanj potoku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413550#p413550:23up533j je napisao(la):
Biciklistkinja » 30 Окт 2016 07:02 pm[/url]":23up533j]Nema svađe, samo rasprava, ja se izvinjavam ako je neko pogrešno shvatio.
Све у реду Бициклисткињо, идемо даље, наравно прихватам извињење :kk:
 
Uuu ala sam se ispromašivao, niti će raditi Sinohydro, niti će Kinezi raditi most Vinča-Starčevo...
Znači 19,5km, delom pun profil, delom već sagrađeni poluautoput će koštati 207 miliona evra. Nadam se da je uključena i petlja Bubanj potok. Ipak za oko 12 km poluprofila do Resnika (gde je veći deo tunela već izgrađen i za drugu traku) i 7 km punog autoputa od Resnika do Bubanj potoka, meni deluje mnogo. Prosečna cena 1 km punog profila mu onda dođe oko 11,5 miliona evra (po jednom poluprofilu: 12km+ 2x7km = 36km; 207mil e : 36km = 5,75 mil evra 1 km poluprofila; 2 x 5,75 = 11,5 mil evra punog profila).
Ajd da vidimo da li ce sa Azerima biti potpisano od Bubanj potoka do Panceva sever. Ako ovde 1 km košta 11,5 mil evra, kolko li će tih 35 km plus sa mostom da koštaju , 400 miliona evra?
 
Ili možda i nisam baš sve pogrešio. Izgleda da je Sinohydro cerka firma ove Power Construction Corporation of China http://en.powerchina.cn/2013-06/27/content_16671175.htm
Izgleda da je ova kompanija gradila ili učestvovala u gradnju "brana 3 klisure": POWERCHINA has built more than 100 gigantic hydropower plants, including the one at the Three-Gorges on the Yangtze River... http://en.powerchina.cn/
U 2015. je imala aktivu vrednu 77 mlrd dolara, prihode 43,6 mlrd dolara i 200.000 zaposlenih.
 
Predviđeno je 3km tunela i nekih 5.5 km mostova tako da to znatno povećava cenu izgradnje.

Ne mogu da verujem da ću dočekati da se završi obilaznica oko Beograda, zvuči mi totalno neverovatno!
 
Sjajna vest, samo da ne bude da opet potpisuju memorandume o razumevanju.
 
Na deonici od Ostružnice do Resnika tuneli jesu urađeni za oba smera ali vijadukti kojih isto ima dosta su urađeni samo za jedan smer, tako da je možda to razlog visoke cene izgradnje.
Da li uopšte postoji konačan projekat deonice od Ostružnice do petlje Bubanj potok?
Koliko ja znam eksproprijacija zemljišta nije urađena za deonicu od Resnika do Bubanj potoka, tako da mislim da ćemo početak radova još dugo čekati!?
 
Uradjeni su tuneli?
Da ona dva radjena u plitkom ukopu. Druga tunelska cev Strazevice je samo naceta 20-30m i napustena... :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Koliko ja znam eksproprijacija zemljišta nije urađena za deonicu od Resnika do Bubanj potoka, tako da mislim da ćemo početak radova još dugo čekati!?

Kolegi iz Belog Potoka je drzava pre mnogo godina obavila eksproprijaciju obradivog zamljista iznad Bubanj Potoka, u svrhu nekog puta.
 
Najkriticnije je kod sela Rakovica, gde je divlja gradnja i legalizacija ugrozila trasu obilaznice.
Iako imam odredjenu dozu razumevanja za periferijske investitore 'bez papira' ovde bih bio vrlo strog jer je vecina objekata nastao u zadnjih 15 godina kada se uveliko znala trasa obilaznice.
To znaci da su se investitori (vlasnici) svesno kockali, a time i prihvatili da mogu da izgube.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414551#p414551:1ftlsv1l je napisao(la):
laki72 » Пет Нов 04, 2016 6:18 pm[/url]":1ftlsv1l]Uradjeni su tuneli?
Da ona dva radjena u plitkom ukopu. Druga tunelska cev Strazevice je samo naceta 20-30m i napustena... :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

To pričaš za tunel Straževica ali do Bubanj Potoka treba da se izgradi još jedan tunel, tačnije dve tunelske cevi. Mislim da se taj unel zove Bele vode ali nisam siguran.
 
Završetak dela do Bubanj Potoka bi bio nestvaran jer je obilaznica skrajnuta već duže vreme.
 
Jakovljevic":2q9ragx3 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414551#p414551 je napisao(la):
laki72 » Пет Нов 04, 2016 6:18 pm[/url]":2q9ragx3]Uradjeni su tuneli?
Da ona dva radjena u plitkom ukopu. Druga tunelska cev Strazevice je samo naceta 20-30m i napustena... :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

To pričaš za tunel Straževica ali do Bubanj Potoka treba da se izgradi još jedan tunel, tačnije dve tunelske cevi. Mislim da se taj unel zove Bele vode ali nisam siguran.
Verovatno Beli potok?
Da u planu je i taj tunel sa dve tunelske cevi, koji bi se ako se secam takodje trebao raditi iskopom, betoniranjem i zatrpavanjem.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413417#p413417:38gqh36h je napisao(la):
Biciklistkinja » Sat Oct 29, 2016 10:34 am[/url]":38gqh36h]
Гага":38gqh36h je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413271#p413271:38gqh36h je napisao(la):
Biciklistkinja » 28 Окт 2016 09:58 am[/url]":38gqh36h]Realno da je na primer Beograd Put poslao jedan kamion i jedan bager da radi na obilaznici, za trideset godina bi napravili put do Meseca a ne obilaznicu. Ma da su poslali toje ljudi sa lopatama obilaznica bi za trideset godina bila gotova.
@Бициклиткиња, ЈКП "Београд пут" нема никаквих додирних тачака са обилазницом, пошто она спада под Републичку надлежност, а не градску. Они (Београд пут) су градски извођач радова.


Jel moguće da ima ovakvih trolova koji se hvataju za svaku reč da bi ispali pametni na forumu? Nebitne su nadležnosti, one se mogu promeniti kroz jednu skupštinsku sednicu, bitna je volja za izgradnjom.


E moja biciklistkinjo, kod nas je u nadleznostima jadac!!! Svaka volja za bilo sta mora da ustuktne ispred njegovog velicanstva NIJE MOJA NADLOZENOST
 
Jutros je potpisan ugovor za Ostružnički most-Bubank potok, vredonsti 207 miliona koji će graditi kineski Sinohydro 51%, a 49% naši http://www.tanjug.rs/full-view.aspx?izb=281488

Evo kolko još treba za ostatak do Pančeva sever, možda uskor sa Azerima:
Ukupna građеvinska vrеdnost jе oko 430.000.000 еvra.
- 96.000.000 еvra - vrеdnost izgradnjе za tеrеtnu obilaznu prugu Bеli Potok-Vinča-Pančеvo
- 205.000.000 еvra - za autoputsku obilaznicu Bubanj Potok-Vinča-Pančеvo
- 129.000.000 еvra - za drumsko-žеlеznički most prеko Dunava
Ukupna invеsticiona vrеdnost izgradnjе, projеkatovanja i indirеktnim troškovima koji obuhvataju uslovе i saglasnosti, administrativnе taksе, dozvolе i stručni nadzor, iznosi oko 470.000. 000 еvra.
http://www.mgsi.gov.rs/lat/projekti/izg ... og-mosta-i
 
Sa azerima najbolje ugovoriti pojate - preljina - požega.

Bubanj potok - pančevo je utopija

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Mislim da ce se forsirati put do Panceva zato sto pruga treba da se izmesti zbog Bnv-a.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Taj film nećemo gledati

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Most preko Dunava kod Vinče mora da se gradi zbog BNV.

Drugi forumaši znaju koliku su penali ako ne izmestimo prugu iz SA na vreme, ali su mi u glavi neke velike brojke.

Tako da im je jeftinije da uzmu kredit odmah i da krenu to da rade nego da plaćaju penale
 
Vrh