Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

U opciji je bila Mostrogradnja u tom slucaju ce to raditi u Batajnici.
 
Kad je završen Sektor 5 mogli su da prebace teretni saobraćaj na tu deonicu i da izmeste iz grada. Onda im je Sektor 6 bio manje interesantan. Skupa je deonica sa tunelom koji nije ni počet da se radi a ne donosi tako veliki benefit kao ostali sektori.

Pritom lepše zvuči politički da završe pun profil na NBG strani za 10 miliona evra nego da sada troše stotine za završetak teže deonice.

Samo kažem zašto mislim da nisu počeli, daleko od toga da je to pravo razmišljanje.
 
U tekstu se spominje i nastavak gradnje obilaznice kao i par novih autoputeva :
Tokom susreta bilo je reči i o potencijalno novim infrastrukturnim projektima na deonicama Beograd-Vršac, Beograd-Zrenjanin, Novi Sad - Zrenjanin i Novi Sad – Šabac.
"Tema susreta bila je i obilaznica oko Beograda, odnosno završetak Sektora B od mosta Ostružnica do Bubanj potoka, kao i Sektora C, koji obuhvata završetak celokupne obilaznice oko Beograda, uključujući i most kod Vinče", navedeno je iz te Kancelarije.
Kako se dodaje u saopštenju, o obilaznici se razgovaralo u skladu sa Memorandumom o saradnji potpisanim između Ministarstva građevinarstva, kompanije AZVIRT iz Azerbejdžana i kineske kompanije Sinehidro, uz podršku vlada Azerbejdžana i Kine.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1181901
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407942#p407942:1ju9wzsf je napisao(la):
Jakovljevic » 28 Sep 2016 11:24 am[/url]":1ju9wzsf]Kad je završen Sektor 5 mogli su da prebace teretni saobraćaj na tu deonicu i da izmeste iz grada. Onda im je Sektor 6 bio manje interesantan. Skupa je deonica sa tunelom koji nije ni počet da se radi a ne donosi tako veliki benefit kao ostali sektori.

Pritom lepše zvuči politički da završe pun profil na NBG strani za 10 miliona evra nego da sada troše stotine za završetak teže deonice.

Samo kažem zašto mislim da nisu počeli, daleko od toga da je to pravo razmišljanje.
Problem je što su finansije obezbeđene za deo do Bubanj Potoka ali to ne zanima nijednu vlast. Ispada nam jedina nada da u skorije vreme dobijemo obilaznicu je da se dogovore sa Azerima da oni pređu sa Autoputa ka Čačku na obilaznicu.
 
Било би одлично да Азербејџанци почну да граде обилазницу у целом обиму до Панчева и да наставе даље градњу аутопута ка Румунској граници.
 
Ne bi bilo dobro.

Dobro bi bilo da se putevi grade prioritetom .

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Tu_i_Tamo":2n5pfat4 je napisao(la):
Било би одлично да Азербејџанци почну да граде обилазницу у целом обиму до Панчева и да наставе даље градњу аутопута ка Румунској граници.
Каква црна Румунија, не заносите се глупостима. Да се започети пројекти и обилазница заврше биће одлично и тренутно сасвим довољно. Не може држава у којој је просјечна плата 300е финансирати градњу толике мреже ап.
 
Što pre neka naprave autoput obilaznicu do Bubanj potoka, a za dalje ima vremena...
 
Samo redom...

Realno gledano, sada je najveci prioritet Beograda da se autoputizuje deonica od Ostruznice do Bubanj Potoka. Da bi bar jedan deo obilaznice bio u potpunosti autoputizovan. Na stranu sto svi znamo koji nadimak nosi ta deonica, a ne nosi bez razloga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408304#p408304:3gkpvg37 je napisao(la):
vucko » 30 Sep 2016 10:06 am[/url]":3gkpvg37]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407942#p407942:3gkpvg37 je napisao(la):
Jakovljevic » 28 Sep 2016 11:24 am[/url]":3gkpvg37]Kad je završen Sektor 5 mogli su da prebace teretni saobraćaj na tu deonicu i da izmeste iz grada. Onda im je Sektor 6 bio manje interesantan. Skupa je deonica sa tunelom koji nije ni počet da se radi a ne donosi tako veliki benefit kao ostali sektori.

Pritom lepše zvuči politički da završe pun profil na NBG strani za 10 miliona evra nego da sada troše stotine za završetak teže deonice.

Samo kažem zašto mislim da nisu počeli, daleko od toga da je to pravo razmišljanje.
Problem je što su finansije obezbeđene za deo do Bubanj Potoka ali to ne zanima nijednu vlast. Ispada nam jedina nada da u skorije vreme dobijemo obilaznicu je da se dogovore sa Azerima da oni pređu sa Autoputa ka Čačku na obilaznicu.



Nikad nije bila zatvorena financijska konstrukcija za obilaznicu do Bubanj Potoka. Najbliže tome bili smo 2012 godine kad smo pregovarali sa EIB-om o finansiranju sektora B6 , ali je ubrzo posle izbora nova vlada od toga odustala. Zašto to stvarno ne znam.
 
"...“Ovaj samit (Vlada Kine i 16 zemalja centralne i istočne Evrope u Rigi, koji se završava 6. novembra) je od velikog značaja za Srbiju jer bi na njemu trebalo da bude potpisan komercijalni ugovor za modernizaciju i rekonstrukciju pruge Beograd-Budimpešta, ugovor o finansiranju izgradnje auto-puta Surčin-Obrenovac na Koridoru 11, kao i ugovor o izgradnji dela Obilaznice oko Beograda”, ističe se u saopštenju dostavljenom iz Ministarstva, građevinarstva i infrastrukture."
http://rs.n1info.com/a204043/Biznis/Deo ... ozeno.html

Za drugi deo obilaznice treba da potpišu sa Azerima ali sad je susret sa Kinezima. Da pogađam koja je deonica u pitanju. Ako radi Sinohidro moguće da je most Vinča-Starčevo plus deo do Pančeva.
 
Само нека што пре крену са подписивањем уговора и са изградњом комплетне обилазнице око Београда у пуном профилу, то је свакако важна деоница за град која би требала да се што пре започне и заврши.
 
Од свега овог што ће потписати, најважнија је обилазница око Београда, односно коначно њен завршетак до Бубањ потока + друга трака на неким од њених делова, остало што се потписује може мало и да чека.
 
slazem se sa Gagom...znaci sto vise ubrzati zavrsetak do bubanj potoka...to je prioritet nad prioritetima jer deo od autopijace do raskrsnice za mladenovac u nekim periodima godine bude potpuni haos...krajnje je vreme to zavrsiti da licimo na drzavu a posle moze surcin-obrenovac i ostali projekti...mislim da se svi slazu sa mnom...nije to ne znam koliko kilometara...znaci da jos jednom napomenem...ostruznicki most se radi..znaci od njega pa do bubanj potoka krenuti svim snagama i svim sredstvima da se to zavrsi inace sta vredi ostatak zaobilaznice ako kljucni deo nije zavrsen...ne znam sto se nekad nije krenulo od bubanj potoka nego obrnuto ali gotovo sada...
 
Realno da je na primer Beograd Put poslao jedan kamion i jedan bager da radi na obilaznici, za trideset godina bi napravili put do Meseca a ne obilaznicu. Ma da su poslali toje ljudi sa lopatama obilaznica bi za trideset godina bila gotova.
 
Beograd trenutno nema veci prioritet od autoputizacije deonice Ostruznica-Bubanj Potok.
 
Po meni su najveći prioritet most Vinča-Starčevo sa vezom do Bulevara sa jedne strane, a sa druge do Rafinerije (jer pre i posle ipak postoje kakvi takvi putevi), kao i završetak celog UMP-a. Nakon toga metro i Spoljna tangenta (most na Adi Huji - autoput Lasta). Moguće da će republika izgurati svoj deo tj. obilaznicu ali nažalost gradske vlasti imaju sasvim druge prioritete vezane za infrastrukturu oko BnV (tunel ispod Terazija i drugi tramvajski most). A za jedno i drugo da se ne lažemo, istovremeno nema para. Zato će izgleda biti samo odlaganja i praznih obećanja kako će sledeće godine početi ovi gradski projekti koji nisu vezani za infrastrukturu oko BnV.
Ali dobro, ajd sad da vidimo da li i koji deo obilaznice će sa Kinezima biti potpisan u Rigi u narednih 10tak dana.
 
Ako cemo nekim redom, bar sa logicne strane...Imas grad u kome je saobraćajna guzva, a nemas kruznu obilaznicu i imas preopterecene gradske mostove. Sto je Beograd,da to ne zaboravimo, bio do pre par godina. Logicno je da prvo treba da se napravi obilaznica, kojom ces iz grada izmestiti tranzit, koji i pravi najvecu guzvu. U pravu si sto kazes da ima kakav-takav put, ali takav da nije smeo da da bude deo obilaznice ni u snu i vrlo cesto uzima danak. A bezbednost je na prvom mestu, koja moze da se poveca jedino, ako se taj deo autoputizuje.

I mislim da je most na Adahuji pametnije resenje, posto ce manje da kosta i brze ce se izgraditi. I da onda on bude privremeni deo obilaznice dok se ne izgradi Vinca-Starcevo, koji je mnogo veci i zahtevniji projekat.

Mada, sta god da se gradi od saobraćajnica...Ja sam zadovoljan da se gradi, samo da ne stoji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413271#p413271:17p2d32a je napisao(la):
Biciklistkinja » 28 Окт 2016 09:58 am[/url]":17p2d32a]Realno da je na primer Beograd Put poslao jedan kamion i jedan bager da radi na obilaznici, za trideset godina bi napravili put do Meseca a ne obilaznicu. Ma da su poslali toje ljudi sa lopatama obilaznica bi za trideset godina bila gotova.
@Бициклиткиња, ЈКП "Београд пут" нема никаквих додирних тачака са обилазницом, пошто она спада под Републичку надлежност, а не градску. Они (Београд пут) су градски извођач радова.
 
Гага":ei4gfea2 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413271#p413271:ei4gfea2 je napisao(la):
Biciklistkinja » 28 Окт 2016 09:58 am[/url]":ei4gfea2]Realno da je na primer Beograd Put poslao jedan kamion i jedan bager da radi na obilaznici, za trideset godina bi napravili put do Meseca a ne obilaznicu. Ma da su poslali toje ljudi sa lopatama obilaznica bi za trideset godina bila gotova.
@Бициклиткиња, ЈКП "Београд пут" нема никаквих додирних тачака са обилазницом, пошто она спада под Републичку надлежност, а не градску. Они (Београд пут) су градски извођач радова.


Jel moguće da ima ovakvih trolova koji se hvataju za svaku reč da bi ispali pametni na forumu? Nebitne su nadležnosti, one se mogu promeniti kroz jednu skupštinsku sednicu, bitna je volja za izgradnjom.
 
Vrh