Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

PIGLET":l6r6bi4o je napisao(la):
Sheky....ja ti rekoh da Planum izvodi na osnovu idejnog projekta i to starog 15 godina, to je sigurno jedan od razloga što ide traljavo, pa čak kad bi hteli da uvedu još nekog izvođača (da bi ubrzali stvar) to ne bi imalo efekta jer ne postoji precizna projektna dokumentacija po kojoj bi izvođač slepo radio., već se gubi vreme na razne saglasnostim, izmene projekta, preprojektovanje...itd
Pazi, ja ti tvrdim da kod nas nije nijedan projekat nije uradjen detaljnije od glavnog projekta obilaznice, ni pre ni posle njega. Na zalost, svaki projekat koji ceka na realizaciju 15 godina imace velikih problema u realizaciji zbog promena koje se dogode u medjuvremenu.

Inace evo jednog primera koji se desio kod "Orlovace". Projektom je predvidjeno izmestanje odredjenih instalacija i njihovo vodjenje kroz propust u trupu obilaznice. Komunalci su u jednom trenutku izvrsili izmestanje instalacija, tacno po projektu, ali bez propusta. Kada je pocela izrada propusta niko nije imao informaciju da je izvrseno izmestanje instalacija tako da je doslo do njihovog kidanja. Onda kod nas dolazi zahtev za izmenu projekta i pomeranje propusta i novog izmestanja instalacija. :(
 
Taj tzv kasetni propust je planum radio celo leto, ako se ne varam predvidjen je prolaz za gasovod...
 
Da li neko zna gde ce biti iskljucenja sa obilaznice u delu kod Resnika, blizu tunela i uopste u tom delu? :rolleyes:
 
Bice samo jedno iskljucenje i to kod groblja Orlovace, tj. tamo gde Obilaznica sece Ibarsku magistralu.
 
Čukarica na putevima

OBILAZNICA oko Beograda i most preko Ade Ciganlije najveće su najavljene investicije na teritoriji opštine Čukarica u 2008. godini. Značaj ovih projekata prevazilazi lokalni nivo, jer će završetak radova znatno smanjiti saobraćajne gužve u celom gradu.
...
Ove godine Grad će se, posredstvom Direkcije aktivno uključiti i u izgradnju obilaznice oko Beograda, iako je taj posao u nadležnosti Republike. Direkcija će biti zadužena za izgradnju tunela u Železniku za koji su predviđena sredstva od dve milijarde dinara. Ipak, za Beograd je najvažnije da u saobraćaj bude pušten deo puta od Ostružnice do Ibarske magistrale, kako bi se smanjile postojeće gužve. Ova deonica bi, ukoliko sve bude išlo po planu, mogla biti završena do juna.
izvor Novosti
link http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=114058&datum=2008-01-10
 
Ipak, za Beograd je najvažnije da u saobraćaj bude pušten deo puta od Ostružnice do Ibarske magistrale, kako bi se smanjile postojeće gužve. Ova deonica bi, ukoliko sve bude išlo po planu, mogla biti završena do juna.
Tunel u Zelezniku jos uvek nisu ni poceli da kopaju (bar po poslednjim informacijama). Koliko je uopste realno da se ocekuje da ce deo obilaznice biti zavrsen do juna?!
 
Koga briga - lokalni izbori će se završiti pre juna :D :rolleyes: .
 
Budžet za NIP ove godine 47 milijardi dinara

Beograd, 10. januar 2008. godine – Ministar bez portfelja zadužen za Nacionalni investicioni plan u Vladi Republike Srbije Dragan Đilas rekao je da je Vlada danas usvojila Odluku o rasporedu sredstava za realizaciju Nacionalnog investicionog plana (NIP), koji će ove godine iznositi 47 milijardi dinara.

Đilas je na konferenciji za novinare, održanoj nakon sednice Vlade, istakao da će ovim sredstvima biti finansiran 971 projekat, pri čemu je više od dve trećine sredstava namenjeno za infrastrukturne projekte, uz napomenu da je ukupno dostavljeno 6.938 projekata.

Ministar je naveo da će u centralnoj Srbiji biti finansiran 721 projekat, od kojih je novih 371, u Vojvodini će se finansirati 191 projekat (185 novih), a na Kosovu i Metohiji 59, od čega 45 novih.

Najveći projekti NIP-a po vrednosti su obilaznica oko Beograda, za koju je obezbeđeno približno 2,5 milijardi dinara, za privlačenje direktnih investicija za podsticaj i otvaranje novih radnih mesta namenjeno je oko 1,6 milijardi dinara, a za izgradnju autoputeva Niš–Dimitrovgrad i Leskovac–Preševo približno 900 miliona dinara, ukazao je Đilas.

Prema njegovim rečima, četvrti po vrednosti projekat NIP-a za 2008. godinu je rekonstrukcija Aerodroma Batajnica, za koju je predviđen 362,1 milion dinara, dok je za rekonstrukciju Pančevačkog mosta planirano približno 800 miliona dinara.

Ministar bez portfelja naglasio je da je za projekte NIP-a na Kosmetu izdvojeno 1,3 milijarde dinara, što je znatno više nego prethodne godine, i dodao da je za projekte u Vojvodini planirano nešto iznad devet milijardi, a u centralnoj Srbiji oko 36,6 milijardi dinara.
izvor Vlada Republike Srbije
link http://www.srbija.sr.gov.yu/vesti/vest.php?id=81144
 
A ni 30ak miliona za obilaznicu nije neka ozbiljna cifra :rolleyes:
 
Nenad":nb29oay7 je napisao(la):
Bice samo jedno iskljucenje i to kod groblja Orlovace, tj. tamo gde Obilaznica sece Ibarsku magistralu.
Hvala. A tamo oko motela 1000 ruza i Bubanj Potoka?
 
SREDSTVA IZ NIP-A ZA OBILAZNICU OKO BEOGRADA
15.1.2008 16:19 BEOGRAD (Tanjug) - Ministar bez portfelja zadužen za sprovođenje Nacionalnog investicionog plana Dragan Djilas razgovaraće sutra sa v.d. gradonačelnikom Beograda Zoranom Alimpićem o sredstvima koja će iz NIP-a biti izdvojena za nastavak radova na obilaznici oko Beograda, saopštila je vladina Kancelarija za saradnju s medijima.
Kako je navedeno, u pitanju su sredstva u iznosu od četiri milijarde dinara za završetak radova na Sektoru 4, od ostružničkog mosta do Ibarske magistrale.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu
 
@BG Girl
Od Save ce biti tri iskljucenja: Ostruznica (tj, vec postojeca petlja), Orlovaca i Bubanj potok (na mestu danasnje naplatne rampe koja ce biti premestena).
 
ZAVRŠETAK RADOVA DO POLOVINE OKTOBRA
16.1.2008 14:36 BEOGRAD - Ministar zadužen za sprovođenje Nacionalnog investicionog plana Dragan Djilas i gradonačelnik Beograda Zoran Alimpić potpisali su danas neformalni dogovor sa preduzećima koja rade na Obilaznici oko Beograda, po kojem radovi na sektoru četiri treba da budu završeni do 15. oktobra.
Dogovorom je predviđeno da će radovi biti redovno avansno plaćani, a izvođači smatraju da deo saobraćajnice od Ostružnice do Ibarske magistrale može da bude pušten u rad već u maju, a da će svi radovi biti završeni do oktobra, kada će moći da počne rekonstrukcija mosta ''Gazela''.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu


Сектор 4 обилазнице око Београда биће завршен до 15. октобра
Среда, 16. jануар 2008.

Сектор 4 обилазнице око Београда биће изграђен до 15. октобра, најавио је данас Драган Ђилас, министар задужен за Национални инвестициони план, у згради Владе Републике Србије. Он је одржао радни састанак о завршетку овог сектора са Зораном Алимпићем, в.д. градоначелника Београда, и представницима Министарства за инфраструктуру, Института за путеве, „Путева Србије” и извођача радова – „Мостоградње”, „Планума” и „Југославија пута”. Сектор 4 обухвата део обилазнице од Остружничког моста до Ибарске магистрале.

– Пре четири месеца почели смо сарадњу са Министарством за инфраструктуру и Градом Београдом како бисмо убрзали изградњу Сектора 4, али и читаве обилазнице око Београда. До тада је било издвојено 720 милиона динара за радове на целој обилазници, а само у протекла четири месеца република и град су издвојили још милијарду динара. У међувремену су са Европском банком потписани нови уговори за кредите за остале секторе обилазнице, док ће Сектор 4 бити изграђен искључиво домаћим средствима. Тако ће из НИП-а бити издвојено 2,5 милијарди динара за Сектор 4 и мали део Сектора 5, а град ће посредством Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда дати још две милијарде. Завршетак Сектора 4 је неопходан да бисмо почели реконструкцију моста Газела – рекао је Ђилас.

Да би убрзао радове на Сектору 4, град је прошле године из буџета интервенисао са 300 милиона динара.

– Изградња обилазнице је веома значајан пројекат за Београд, будући да је аутопут веома оптерећен и пролази кроз центар града. Изградња обилазнице практично траје већ двадесетак година, тако да је један од приоритета града да се овај објекат заврши што пре, без обзира на формалну поделу надлежности између републике и града. Изградња обилазнице мора да буде наш заједнички пројекат и за то смо ове године у буџету града предвидели око две милијарде динара. Ова средства могу да буду и већа јер ће Дирекција преузети финансирање једног конкретног објекта Сектора 4 – рекао је Алимпић.

Град је новим Законом о локалној самоуправи, односно посебним Законом о Београду, добио надлежности и у области градње инфраструктуре и путне инфраструктуре. У надлежности града су сви путеви који су били у надлежности републике, а Градска управа ће се и наредних година бавити њиховом изградњом, рекао је Алимпић.

На крају састанка Драган Ђилас и Зоран Алимпић су се обавезали да ће република и град редовно плаћати извођачима, укључујући и авансно плаћање, а извођачи су се обавезали да ће Сектор 4 бити готов до 15. октобра. Драган Ђилас је рекао да би део Сектора 4 могао да буде завршен до краја маја, али пуштање саобраћаја на тој деоници не би било добро решење, будући да би угрозило становнике Сремчице и околних насеља.

„Мостоградња” на Сектору 4 гради пет мостова, при чему ће Мост 9, који је најдужи, бити завршен до краја маја, Мост 10, који је највиши и са најсложенијом технологијом, до краја августа, а остала три моста до краја септембра. „Планум” је већ изградио један тунел, а тунел „Железник”, петља на Орловачи и остали радови на траси ће бити готови до краја септембра.
Izvor: BeoInfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1303704
 
То обавезивање на редовно плаћање и поштовање рокова у случају истог је изгледало тако што је Ђилас узео парче обичног папира и својом руком написао да се Република и Град обавезују на редовно плаћање што су он и Алимпић потписали, а испод њихових потписа је додао део текста у ком се извођачи обавезују да ће испоштовати рокове ако исплате буду редовне па даде и њима на потпис.

Састанак је иначе био јаван, а Ђилас је приликом потписивања изјавио: "Ево ја ћу први да потпишем да бих сносио и највећу одговорност."
 
^^ pritom se onako smejao sa svojim supotpisivacem dok je izgovarao tu recenicu... da sam predstavnik neke od onih firmi pljunuo bih ga tamo ! degeni! jako neozbiljno, i neprofesionalno... delovali su kao da je u pitanju izgradnja jos jednog gejzira na adi...
 
Ne mislim da će izgradnja tog sektora rasteretiti Gazelu.
Tranzitni saobraćaj iz pravca Šida već koristi Ostružnicu pa kružni put kroz Železnik.
Tranzitni saobraćaj iz pravca Novog Sada će i dalje ići kroz centar sve dok se ne izgradi sektor Batajnica-Dobanovci.
Izgradnja petlje Orlovača će ubrazati Ibarsku magistralu, a na kružni put Železnik-Bubanj potok nema uticaja.
Usko grlo kod Bubanj potoka će i dalje ostati.
 
Dalje, sam rok završetka radova, oktobar 2008, zbog rasterećenja Gazele je besmislen.
To bi značilo da se planira obnova mosta u zimskom periodu, a valjda to niko ozbiljno ne misli.
 
Da li za 10 meseci može fizički dovršiti tih desetak kilometara? Uvek ostaje mogućnost da se angažuju radnici i mehanizacija, čak i da im se plati...
 
Nurko7000":dm1sb724 je napisao(la):
Dalje, sam rok završetka radova, oktobar 2008, zbog rasterećenja Gazele je besmislen.
To bi značilo da se planira obnova mosta u zimskom periodu, a valjda to niko ozbiljno ne misli.
Obnova gazele će trajati 2 i po godine, tako da će 2 zime sigurno da zakači ;)
 
Уз захвалност Пиглету на сликама и извињење због закаснелог објављивања (сликане су пре десетак дана). Реч је о ископу за тунел Железник







 
Vrh