Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

dragan":1q34g71w je napisao(la):
Aa, tamo praviš puteve.... po nekim nedođijama belosvetskim. :)

Pozdrav, pa kako ide posao u J.A.? .. stižu li plate redovnije nego ovde?
Preko koje firme si tamo... ili direktan ugovor?
Pazi iako sam mislio da je to Afrika,pa verovatno su i manje zahtevni,grdno sam se prevario...
Plate su svakog,ali bukvaknog svakog 21 u mesecu na,naj kasnije do 13h.Ljudi te obaveste da su uplatili isnos koji je dogovoren ugovorom i jos te zamole da za svaki slucaj proveris.
Jako su me prijatno iznenadili kada sam potpisao ugovor ( na 2 godine ).Prvo su rekli to nikad necu zaboraviti,,Mi smo upoznati sa vasom situacijom u zemlji( nisu mislili na privatnu ) stoga u znak dobro saradnje uplatili smo vam 3 plate unapred na vas racun``.I ja klasicni gedza Srbin trk u banku i tamo sam tek neke stvari svatio.Uzmes pogledas izvod iz banke i zamislis se,pa ja ovde kolko sam primio za 3 meseca u srbiji mi treba nepunih 17 meseci.I onda stavis prst na celi i pitas se gde ti je bio mozak glupane do sada.
Imam direktan ugovor,upoznao sam neke neke Juzno Afrikance prica se vukla 3-4 meseca i na kraju sam prelomio idem pa sta bude i nisam se pokajao.Sve tacke iz ugovora su ispostovane i jako sam prezadovoljan.

Inace sistem finasiranja nekog projekta je pravi profesionalizam.Ako investitor ne uplati potpisanu situaciju na vreme,automatski se gase sve masine i napusta se gradiliste.Ceka se,ali bez rada 21 dan da se uplata izvrsi(za to vreme naravno idu penali),ako se ne izvrsi uplata prelazi se na drugo gradiliste,jer firma ima politiku da uvek ima minimum 3 gradilista u radu.Do duse i uplate su stvarno redovne.Jer ovde je jako jednostavna logika,,KOLKO PARA,TOLIKO I MUZIKE``...
Tuzno je sto ovo moram da kazem,ali nisam se ni malo pokajao sto sam napustio zemlju,jer konacno nema stresa,nervoze,nemastine,dugova jednostavno receno nema vise prezivljavanja.Postuje se tvoj rad i svaki ekstra sat,napor i trud se ekstra lepo stimulise kroz novac.

Politika postoji,ali samo politika koju vodi konpanija,a ne lokalne stranke....

Nego recite mi jer se radi ista na obilaznici ili je i dalje minimum...
 
Povezana vest:

Изградња петље код „Орловаче”
Изградња саобраћајне петље која ће повезивати гробље Орловача са будућом ауто-базом „Врбин поток” и Ибарском магистралом почела је јуче, саопштило је Јавно предузеће „Путеви Србије”.

Уз присуство саобраћајне полиције постављена је привремена сигнализација, а саобраћај функционише несметано у две траке, док је зауставна трака затворена за саобраћај. Инвеститор овог пројекта је Дирекција за грађевинско земљиште, а извођач грађевинско предузеће „Алпина д.о.о.”.

Н. М.
[објављено: 27/03/2008]
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.co.yu/rubrike/Beograd/Pametni-semafori-ubrzavaju-saobracaj.sr.html
 
Радови на изградњи тунела „Железник” теку по плану

Радови на изградњи тунела „Железник”, који представља важан објекат у склопу обилазнице око Београда, теку по плану и очекује се да ће бити завршени до 15. октобра. У ово су се уверили и Зоран Алимпић, в.д. градоначелника Београда, Драган Ђилас, министар у Влади Србије задужен за НИП и Борис Ранковић, директор Дирекције за грађевинско земљиште који су данас обишли радове на овом важном пројекту.

– Обилазница је веома важан објекат за Београд и Србију и Граду је у интересу да заједно са Републиком уложи максималне напоре како би се радови окончали на време. На овом делу се гради најсложенији објекат у склопу обилазнице – тунел „Железник” који је дугачак око 700 метара. Тунел ће бити најмодернији, са свим потребним противпожарним и безбедносним системима. Градска дирекција за грађевинско земљиште је преузела на себе да заврши овај тунел и својим програмом за ову годину обезбедила две милијарде динара за завршетак радова – рекао је овом приликом Зоран Алимпић.

Према његовим речима овуда ће, када радови буду завршени ове јесени, пролазити транзитни саобраћај и то ће много растеретити саобраћај у граду и на „Газели”. То ће донети и нову перспективу развоја овог дела Београда. Железник о околна насеља постаће насеља на Коридору 10 што ће повећати вредност и земљишта и некретнина у овом крају и омогућити његов даљи развој.

Драган Ђилас је нагласио да је обилазница пројекат који је у интересу свих Београђана и грађана Србије пa је нормално да се и Београд, у оквиру својих могућности, укључио у његово финансирање.

– Радови се одвијају по планираној динамици и реално имамо могућности да до 15. октобра, како смо и обећали, завршимо овај сектор обилазнице који је неопаходан да би смо теретни саобраћај избацили из центра Београда – рекао је Драган Ђилас.

Тунел ће имати најсавременију опрему у нашој земљи. За саобраћај су предвиђене четири траке као и зауставна и сервисна стаза. На сваких 50 метара биће отвори за евакуацију, а испод коловоза ће се изградити канализација за одвођење штетних материјa.

SRB-RS-CG
 
Tihi_SRB":3cgmh1q9 je napisao(la):
Ti mi kazes da stavim izvor i link a nenad ili ko bese vec na drugom postu kaze da se ne stavlja ....Nerazum vas al ok je :) Poz...

SRB-RS-CG
Stavljaju se linkovi, imaš sticky thread o tome. Nisam video da je neša negde izostavio to, ako jeste nabaci na privatnu poruku. Poz.
 
Tihi, u svim mojim objavljenim vestima imas uredno naslov u boldu, Izvor kao i link. Ja ti tako nesto sigurno nisam rekao :)
 
Cao ljudi ja sam nov ovde, pa me zanima da li neko zna sta ima novo u vezi radova na obilaznici?
Da li se uopste radi s obzirom da ce izbori? :)
 
Добродошао

Ако верујеш изјавама политичара у кампањи онда ће те следећи цитат обрадовати пошто су Тадић и Ђилас данас обилазили радове на обилазници

Обезбеђивање посла је основа развоја земље
...
"Држава не може да буде поносна уколико њени људи нису поносни, уколико немају добар посао, добру плату и ако није заштићено њихово достојанство. Зато је моја порука - што више посла - јер то је главно питање са којим се Србија данас суочава", казао је Тадић новинарима током обиласка радова на обилазници око Београда, Орловачкој петљи.

"Да би се то остварило мора се обезбедити финансирање, а не дуговање компанија", казао је Тадић и додао да "ни очување интегритета земље ни европске интеграције се не могу обезбедити ако се не обезбеде нова радна места".

Говорећи о изградњи обилазнице, он је казао да се та обилазница гради већ 17 година и да и многи други инфраструктурни пројекти изискују пуно времена, али је навео да се то мора променити и да се мора радити брже.

Тадић је навео да последње четири године није изграђено много километара аутопута кроз Србију, да је до сада могао да буде изграђен Коридор десет и додао да то у наредне четири године може бити завршено.
...
Борис Тадић је навео да је посебно важно одржати виталност компанија које граде тунеле и мостове, јер, према његовим речима, путеве могу сви да граде, али не и мостове и тунеле.

"Србија треба да буде једно велико градилиште; морамо да изградимо пет стратешких мостова без којих нема развоја Србије. Потребно је да довршимо аутопутеве и спојимо Србију са свим земљама", казао је Тадић.

Кандидат ДС за градоначелника Београда Драган Ђилас казао је да радови на сектору четири обилазнице око Београда треба да буду зваршени до краја септембра ове године, а да пуштање саобраћаја треба да буде 15. октобра.

Ђилас је рекао да на томе ради 600 радника и да "нема опасности од кашњења".
(Извор: Бета)
извор Демократска странка
линк http://www.ds.org.yu/sr/index.php?option=com_content&task=view&id=4942&Itemid=1
 
Da ja dodam da sam bio u nedelju do Obuilaznice pa evo šta sam video.

Na izlazu iz Lipka radi jedna brigada , pobijanje šipova je završeno, sad sae rade tri potporna zida i ono relano mogu biti gorovi za par meseci. Takođe se rade i zemljani radovi da bi se stiglo do kote posteljice. Angažovani su i privatnici za transport masa.
Nešto zemljanih radova je urađeno i na prilazu mostu 9, koji se takođe radi, bilo juče bar dvadesetak radnika Mostogradnje.

Posle mosta 9 pa do ulaza u tunel Železnik zemljani radovi su uglavnom završeni i tu bi trebalo da se krene sa kolovoznom konstrukcijom. Razočaro sam se da još uvek stoje par kućica na sred trase onako ko čardak ni na nebu ni na zemlji, koje još nisu srušene: efikasni procesi eksproprijacije države Srbije. :mad
Tunel železnik se radi na dva fronta betoniraju se temelji i zidovi, problem sa vodovodnom cevi koja je celo leto kočila napredovanje je rešen i radi se iskop (više bušenje jer radi pikhamer). Dalje odatle nisam išao ali čujem da se radi na petlji Orlovača takođe inetnzivno.


Plate više ne kasne (iako nisu neke) . Neki moj subjektivni utisak je da bi moglo da bude gotovo do novembra, mada nisam video petlju Orlovača, i sa kojim funkcionalnim nivoom će ona biti puštena u rad.(možda urade samo neke rampe npr: samo uključenje na Ibarsku u smeru Čačka a ne ka Beogradu).

Sve u svemu značajno bolje nego ranije, mnogo je grad učinio jer je preuzeo finansiranje tunela Železnik pa se situacije redovno plaćaju.

Nažalost zaboravio sam kamericu...no drugi put...
 
Hvala bogu da je vise zavrse(to jest ta dva sektora) pa da imamo skoro 2/3 obilaznice gotove :)
 
Ono sto je dobro u celoj prici je sto se zavrsavaju polako najzahtevniji segment obilaznice tako da za blagi optimizam ima mesta pogotovo posle Pigletovog posta :D
 
a zna li se kada ce da grade pun profil autoputa (6 traka) i od kog sektora ce poceti ili je to za sada samo san :) :)
 
Pa plan je da počnu kada završe ceo poluprofil, mada nisu jasni da li misle samo do E75 ili do nedosanjanog mosta kod Vinče. U ovom prvom slučaju trebalo bi da očekujemo početak gradnje punog profila drugom polovinom 2009.
 
@nele
U principu ce se graditi kada bude bilo para za to. Price o datumima su trenutno nerealne, jer se ne zna ni kada ce se nastaviti radovi na delu od Resnika do Bubanj potoka (profil poluautoputa), tako da nam jedino ostaje da cekamo!
 
vucko":jqwxbh2t je napisao(la):
Hvala bogu da je vise zavrse(to jest ta dva sektora) pa da imamo skoro 2/3 obilaznice gotove :)
ne, to ce onda biti 2/6 odnosno 1/3 obilaznice, posto ce morati sve to da se radi jos jednom - za drugu traku :|
 
PIGLET":l6my4tux je napisao(la):
Obilaznica se u prvoj fazi radi kao poluautoput. Biće isto kao na deonoci koja je puštena u saobraćaj (Dovanovci-Ostružnica). Tuneli i mostovi se rade za pun proful autoputa, kao i zemljani radovi, tako da je nadogradnja do punog profila (kad bude bilo potrebe i para) jednostavna i relativno kratkotrajna, i najbitnije nije previše skupa....ali otom potom.
http://www.beobuild.net/discussion/viewtopic.php?pid=8096#p8096
 
Uf bre al ste optimisti, još to niie ni blizu kraja.
Ono što jer strateški bitno je da se radi tunel Železnik koji je najveći i najzahtevniji objekat na trasi. Ali daleko je to još od kraja tako da treba biti izuzetno oprezan optimista. Nisam uspeo da vidim dokle je stigao Most 10, koji je najveći i najviši na trasi.
Takođe ovaj sadašnji zamah je zbog toga što je Grad uleteo sa finansiranjem tunela Ž. ali najskuplji deo posle objekata je kolovozna konstrukcija tako da ćemo videti šta će biti. Taj deo finansira država odnosno Dir. za puteve, koja se pokazala do sada kao "savesan" investitor, no i na njenom čelu je došlo do personalnih promena pa ćemo videti.

Hoću da Vam poručim da se ne nadate previše jer veoma lako može da se dogodi da radovi dobiju nove rokove u sledećoj godini, čak mnogo verovatnije nego da će biti puštena u saobraćaj do 15.nov.
 
@PIGLET
S obzirom da ti imas najbolji uvid u stanje stvari - ukoliko se nastavi ovim tempom gradnje, mislis li da je realno moguce videti pustanje u rad obilaznice (polu-profil, bubanj potok) do kraja 2008? Takodje, mislis li da je moguce da se pun profil zavrsi do 2011 (najbolji moguci scenario)?
 
Do Bubanj Potoka nece sigurno jer se na toj trasi jos nista nije ni pocelo da radi. Nego mene zanima kako ce gazela biti rasterecena ako obilaznica nije spojena do kraja tj Bubanj potoka? I gde se sa Ibarske juzno najbrze moze doci do autoputa BG- Nis ? Koja deonica ih spaja ?

SRB-RS-CG
 
Постоји више варијанти за обилазак Стражевице кружним путем.Мост, мост-тунел, пруга-тунел.
Јако компликовано за сналажење, бар док не заврше заобилазницу. (A-Мост, Б-Тунел, Ц-прелаз преко пруге)
strazevica-kruzniput2.jpg
 
Vidim da je Igor objavio slike na NEWS-u ali je izostao detaljan opis radova pam ću ga pastovati ovde, probajte da popvežete sa slikama:

1. slika s4-10: slikano sa izlaznog portala tunela Lipak. Sa desne strane se vidi deo potporne konstrukcoje koja drži klizište . vide se šipovi, sidra kroz šipove i nadglavna greda koja "poklapa šipove". Na ovom delu je preostlo da se izbetonioraju zidna platna-zidovi koji pokrivaju ove šipove. Levo od šipova se vidi iskop-zemljani radovi kako bi se stiglo do kote nivelete.

2. slike s4-11 i s4-12: slikano sa nadglavne grede na delu gde je sve završeno. SL 11 je pogled na levo, vidi se izlaz iz tunela Lipak sa kojeg je prethodna fotka. Vide se mašine na iskopu . SL 12 je pogled sa te lokacije udesno na ostatak potpornih zidova i deo trase koji je već iskopan i stigao do kote nivelete.

3. slika s4-3: vidi se početak mosta 9 i deo raščišćene trase. Ovde će ići nasip do visine mosta.

4. slike s4-1, s4-2: vidi se most br 9 u daljini. ovo je slikano sa kosine sa desne strane trase. vidi se deo trase koji sam slikao još prošle godine.To je deo posle mosta 9 na kome je i početa kolovozna konstrukacija.

5. slika s4-6: slikano sa istog mesta kao prethodne slike , vidi se kosi propust koji je sa leve strane i betoniran a trenutno se postavlja oplata za desnu stranu. Iznad se vide kuće koje su nasred trase i još stoje. Moja pretpostvka je da su vlasnici odavno isplaćeni....

6. slika s4-14 ulazni portal tunela Železnik. s4-7: ista strvar samo iz drugog ugla, vide se dva zida koja se betoniraju kao i sveže izbetoniran temelj. Iznad tunela vide se već pomenute kuće a čini mi se da još jedna niče...(zemlja Srbija). s4-8 : vidi se dokle se stiglo sa iskopom, kao i vozila koja su na devijaciji na putu Železnik-Sremčica.

7. slike s4-9. s4-13, s4-13: Vidi se napredovanje na iskopu za T. Železnik iz suprotnog smera. Takođe se vide rigle-grede koje služe kao poklopci da zatvore tunel koje upravo spuštaju na montažu.
Po mojoj proceni potrebno je još oko 150 metara da se spoje obe strane.
 
moze li neko da mi kaze koliki ce biti zeleni pojas pored izmestene ibarske magistrale
 
ima plac do same obilaznice moze li neko da mi kaze koliki je zeleni pojas sad posle izmestanja ibarske
 
Vrh