Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Slazem se sa tobom Rarthmoving.
Ne zato sto mi je Drobnjak nesto simpatican ili bilo sta slicno, vec zato sto smo skloni da donosimo presude bez fa znamo prave informacije.
Nazalost, ova drzava je poznata kao ocajan platisa kada su u pitanju domaca preduzeca...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da, nažalost, očajan je platiša. I pre nego što počne izgradnja, čim vidimo ko finansira, možemo već unapred pretpostaviti kakva će biti dinamika:
Kad Kinezi i Azeri finansiraju kroz njihove banke i grade njihove firme tada se najbrže gradi jer te zemlje imaju spremne pare plus brzo izaberu svoje izvođače radova.
Kad Evropljani (i Ameri) finansiraju kroz svetske i evropske banke onda je gradnja nešto sporija jer pare jesu obezbeđene, ali je procedura oko izvođača komplikovanija jer žele da sve izgleda kao fer konkurencija. Ipak na kraju posao dobijaju njihove firme. Ali zbog tih procedura gradnja koridora 10 kasni iako ni ovde pare nisu problem.
I na kraju, kad Srbija finansira tu, em nema obezbeđenih para, em je taktika izbora domaćih izvođača poluamaterska jer država želi da izabere domaće firme ali se onda postavlja pitanje "kako to uviti u oblande" i koje domaće, tj. da li "ove" domaće ili "one" domaće. A plaćanje je tipa, kako stižu prilivi u budžet tako se isplaćuju izvođači. Naravno u zavisnosti na kom su mestu državi kao prioritet za isplatu. A kad još dođu i sezonski uticaji priliva na budžet, tj. prilivi nisu svakog meseca u godini ujednačeni, nego su u nekim mesecima viši a u nekim niži, onda se sve otegne kao onih 12 km Ub-Lajkovac (naravno iz toga se plaćaju i eksproprijacije). E sad, u celoj toj zavrzlami izgleda da Drobnjak krpi to najbolje što se može. Problem nije mehanizacija jer su putarske firme dobro opremljene i mogu da izvedu sve što projektanti isprojektuju, već finansiranje a on na to ne može da utiče
Ipak postojala je jedna još opasnija šema ranijih godina koja se sad, kolko vidim, na sreću više ne primenjuje. Ideja je sledeća: Ljudi žele puteve. Vlast želi glasove pa će ljudima izgraditi puteve. Sem te 2 strane imamo i treću stranu tj izvođača radova. I onda se neko doseti: Što ne bi izgradili put i zadovoljili narod. I političare koji time dobijaju poene za ostanak na vlasti. A izvođače pustiti niz vodu kad izgrade put, tj ne platiti im i odvesti ih u stečaj. Jer tu radi svega par stotina ljudi pa je najmanja šteta ako od ove 3 strane samo oni izgube posao. Na sreću ta kancerogena logika se trenutno ne primenjuje.
 
Nadam se da mi Igor neće zameriti, ovu sliku sam već postavio na forum o železnici ali je jedan njen deo vezan i za obilaznicu, pa bi želeo i ovde da postavim za ljude koji ne prate forum železnice i ne bi je tamo videli. Naime slika je sa štanda CIP-a na sajmu građevinarstva koji se sutra otvara. Mnogo mi se svidela ova slika :kk:
 
Današnje V.Novosti, naslovna strana - Beogradska obilaznica dobila još 17km autoputa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382076#p382076:w0qsszfm je napisao(la):
vlasta » 19 Apr 2016 07:52 am[/url]":w0qsszfm]Današnje V.Novosti, naslovna strana - Beogradska obilaznica dobila još 17km autoputa.

Gde izmerise tih 17km. Jel su svaku traku posebno merili?
 
Evo sada izmerih na gugletu - ravno 10km, po traci :mrgreen:
 
А у чланку у Новостима се каже да радови око моста касне јер извођач радова још обавља припреме према уговорним процедурама, односно да треба да доставе документацију око формирања градилишта, програм и методологију извођења радова.

Од Саве до Сурчина у две траке
Н. Вукић - З. Радовић | 19. април 2016. 21:00 | Коментара: 4
Обилазница око Београда од моста код Остружнице до Добановачке петље коначно у пуном профилу. Касне радови на новом савском мосту. Неки објекти зрели за обнову


http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BA%D0%B5
 
Kako kasne kada je drobnjak rekao krecu za koji dan pre mesec dana a krenuli bi i ranije nego je vreme nesto bilo lose :) Sprdaju se sa ljudima a opravdanja nemaju makar ne za lazi koje redovno plasiraju. Pritom ne znam gde su postavili 17km asfalta cak i da racunamo ona mala ukjlucenja i skljucenja na petlji kod Surcina ima oko 11km
 
I na Batajnica-Ostruznica ima 7km viska, realno je 20km a ne 27km kao sto pise na crtezu.
 
Ova nova traka koja je izgrađena, od postojećeg dela A1 do uklapanja ispred ostružničkog mosta je tačno 9800m (+-25m). Dakle, izgrađeno je 9800m polu auto-puta.
 
9800m uz odavno završene nadvožnjake, čišćenje trase, propuste, eksproprijaciju...

Ovih 9800m je bilo lakše napraviti nego bilo koji novi 1+1 put.
 
A provali zakačen tekst iz novosti: "Vozači od u sredu konačno mogu da idu..." umesto vozači od srede. Na kraju ću pre verovati Drobjaku nego ovakvim novinarima koji pišu da je on rekao ovo ili ono a ne znaju ni rečenicu da sastave.
 
Ne znam da li je napisano negde ali od Surcina do Ostruznice je pusteno osvetljenje
 
Pa dobro, jel konačno puštena u saobraćaj ???
 
Danas sam se ukljucio na petlji Surcin na novu polovinu prema Batajnici i mogu reci da je iznenadjujuce ravan put i fino uradjen.


Sent from my LG G4
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382407#p382407:35xvbglp je napisao(la):
Vlajkan » 21 Апр 2016 05:06 am[/url]":35xvbglp]http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ekonomija/aktuelno.239.html:601688-Cela-obilaznica-gotova-vec-2018
А вечити в.д. директор Дробњак стоји у ставу мирно док Зокица говори :D


Лепше је на ћирилици :) :
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... a-vec-2018
 
opet vibrira?to je izgleda postalo "dobar dan" za nase autoputeve...od bubanj potoka ka bg...vibrira vrhunski...sta reci...to je izgleda najsavremeniji sistem by MBA Miljkovic...teska smo mi smejurija od drzave gde diletanti prave puteve...cim je sa kosova...sve je jasno...kosovo je inace ispresecano sa autoputevima...svaka vlast novi kralj puteva..strasno...
 
Drago mi je da je druga strana ove deonice završena. Ostalo, ne bi komentarisao.
 
Vrh