Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377698#p377698:27j6a46x je napisao(la):
MilisaV » 24 Mar 2016 07:31 am[/url]":27j6a46x]To ne bi bilo po zakonu

Treba pogledati propise.
Ono gore oko širina traka u vezi sa brzinom jer pre svega građevinski standard (ako može tako da se nazove).
Po kom propisu su trake pored Sajma uže od 2.75, a ograničenje je 50 iako su uže od toga (po svemu sudeći)?
Ili, jesi li primetio na magistralnim piutevima, npr. Ibarska, kada prolaziš kroz naselje ograničenje je 50, van naselja je 80...ali, da li je Ibarska van naselja šira za 1 metar nego kada prolazi kroz naselje? Ja nisam primetio da su nam magistralni putevi van naselja po 1 metar širi (kako bi imali dve trake po 3.25m za brzinu od 80 km/h) nego kada ti isti putevi prolaze kroz naselja.
Iz toga se može zaključiti da nije baš da trake moraju da budu po 3.25m ako se želi staviti ograničenje na 80...
 
Danas konačno počelo postavljanje bankina, radili su pravac od OMV pumpe ka Ostružničkom mostu.

Par km je urađeno i drstična je razlika između novih i starih bankina, o kvalitetu kolovoza da ne govorim.
Da li se uopšte razmatra da se nakon otvaranja novog pravca, zatvare postojeće dve trake i presvuku novim asfaltom ?
 
neshaoct":1fyucup7 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377698#p377698 je napisao(la):
MilisaV » 24 Mar 2016 07:31 am[/url]":1fyucup7]To ne bi bilo po zakonu

Treba pogledati propise.
Ono gore oko širina traka u vezi sa brzinom jer pre svega građevinski standard (ako može tako da se nazove).
Po kom propisu su trake pored Sajma uže od 2.75, a ograničenje je 50 iako su uže od toga (po svemu sudeći)?
Ili, jesi li primetio na magistralnim piutevima, npr. Ibarska, kada prolaziš kroz naselje ograničenje je 50, van naselja je 80...ali, da li je Ibarska van naselja šira za 1 metar nego kada prolazi kroz naselje? Ja nisam primetio da su nam magistralni putevi van naselja po 1 metar širi (kako bi imali dve trake po 3.25m za brzinu od 80 km/h) nego kada ti isti putevi prolaze kroz naselja.
Iz toga se može zaključiti da nije baš da trake moraju da budu po 3.25m ako se želi staviti ograničenje na 80...
Pogresno rezonujes.
To sto su trake na ibarskoj iste sirine i tamo gde je ogranicenje 80 i tamo gde je 50 znaci da nisu (bespotrebno) suzavane u naselju, a ne da nemaju dovoljnu sirinu van naselja.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Danas je b92 uradio tv prilog o obilaznici koji ne mogu da nadjem na sajtu ali su pustili jos jednu vest na internet izdanju.

“Stala kiša, obilaznica oko BG od ponedeljka”

Uprkos ovim najavama vršioca dužnosti direktora Puteva Srbije Zorana Drobnjaka, gradnja novog mosta preko Save kod Ostružnice, koja je najavljena pre dva meseca, još nije počela, a dinamika radova je izuzetno spora.

Sredinom januara svečano je otvoren početak radova na izgradnji drugog dela Ostružničkog mosta, kao dela obilaznice oko Beograda. Danas, ovde nema ni radnika ni masina. Zasto?

Direktor Puteva Srbije Zoran Drobnjak objašnjava da su svi radovi odloženi zbog loših vremenskih prilika u prethodnom periodu. Izvođač radova je austrijski Strabak a podizvođač domaća Mostrogradnja.

“Došlo je do malo problema, do nekih scena, pa smo mi danas razgovarali i onda će oni u ponedeljak da preseku i da počnu da rade. Nismo počeli da radimo 19. januara, zbog vremena. Ne može da se krene po kiši, po kiši ne može da se radi, vidite i ova temperatura kolika je, noćas je bilo jedan stepen”, kaže Drobnjak.

Jedno od nerešenih pitanja pri gradnji obilaznice jeste i put dug sedam i po kilometara od Straževice do Bubanj Potoka. Sadašnji vršilac dužnosti direktora Puteva Srbije Drobnjak i nekadašnji ministar za saobraćaj i infrastrukturu Milutin Mrkonjić različito vide zašto to i dalje stoji.

“Ja ću da predočim ministarki saobraćaja Zorani Mihajlović i premijeru Vučiću da pod hitno moramo da nadjemo sredstva i uradimo tu deonicu, pa bar pola autoputa od Straževice do Bubanj potoka. Jer na ovom delu puta je sad dole strašno loš teren”, ističe on.

Kako kaže, na tom mulju leži put, a kao glavni razlog je veliki saobraćaj, jer tu idu svi teski kamioni

“Tu nisu falile pare u vreme mandata vlade 2008-2012. Godine, dok sam ja bio minister”, kaže Milutin Mrkonjić, bivši minister saobraćaja I infrastructure.

“Ja ne znam zašto je to stalo jer je projekat bio takav da se već posao do 2016. zavrsi i ta deonica, i da se završi druga traka na delovima gde nije bila završena. To je bio projekat i plan sa Evropskom investicionom bankom. Prema tome nema razloga što se to do sada nije krenulo i što se do sada neka faza nije završila “, dodaje on.
Bolje nista da ne komentarisem :)
 
Има и у јучерашњим Новостима о обилазници, мосту код Остружнице, а у чланку има и о почетку радова на новој наплатној рампи иза Врчина тј. на Бегаљичком брду, а такође и о Батајничкој петљи и Батајничком булевару.

Рампа готова за шест месеци, ускоро градња моста код Остружнице
Н. Вукић | 25. март 2016. 15:30 | Коментара: 0
Отворено градилиште наплатне станице Врчин која ће се користити кад се измести Бубањ поток. Вредност инвестиције је 2,1 милијарду динара, а све ће бити готово до 15. октобра
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%86%D0%B5
 
Lepo rekoh, na drugoj strani unazad, da će biti gotova do 24.aprila.
Doduše nije neophodno bilo biti vidovit :mrgreen:

A ovaj Drobnjak je lik neviđen ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377791#p377791:1ksnvyht je napisao(la):
laki72 » 24 Mar 2016 08:28 pm[/url]":1ksnvyht]
neshaoct":1ksnvyht je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377698#p377698 je napisao(la):
MilisaV » 24 Mar 2016 07:31 am[/url]":1ksnvyht]To ne bi bilo po zakonu
...npr. Ibarska, kada prolaziš kroz naselje ograničenje je 50, van naselja je 80...ali, da li je Ibarska van naselja šira za 1 metar nego kada prolazi kroz naselje? Ja nisam primetio da su nam magistralni putevi van naselja po 1 metar širi (kako bi imali dve trake po 3.25m za brzinu od 80 km/h) nego kada ti isti putevi prolaze kroz naselja.
Iz toga se može zaključiti da nije baš da trake moraju da budu po 3.25m ako se želi staviti ograničenje na 80...

Pogresno rezonujes.
To sto su trake na ibarskoj iste sirine i tamo gde je ogranicenje 80 i tamo gde je 50 znaci da nisu (bespotrebno) suzavane u naselju, a ne da nemaju dovoljnu sirinu van naselja.

Ok, ima logike da je rađeno tako. Lično, sumnjam da je Ibarska svuda široka skoro 7 metara. Google nije baš najmerodavniji za to merenje jer mi uvek pokaže da je debelo uže od toga, pa nema druge nego nekada u trenucima veeeeeeeelike dosade premeriti širinu Ibarske na nekoj od lokacija... :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378002#p378002:s6oi5gxw je napisao(la):
vlasta » 26 Mar 2016 11:07 am[/url]":s6oi5gxw]
A ovaj Drobnjak je lik neviđen ...

Neki bi rekli lopina neviđena.

To je direktor javnog preduzeća u vlasništvu države, kojeg ta ista država optužuje da joj je krao pare:
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/hr ... ona-dinara
..ali, nekim ''čudom'' to ne smeta da bude direktor i dalje.

To je direktor čija je firma (ne u smislu vlasništva nego je zadužen da njome upravlja), godinama naplaćivala PDV od svih nas, ali ga državi nije uplaćivala.
Šta bi se dogodilo sa bilo kojim vlasnikom bilo koje druge firme u SRB koja izdaje račune, na računima iskazan PDV, taj PDV naplaćen od mušterija, ali kad se ide da ''uplati pazar'', onaj deo koji je PDV zadržiš za sebe i ne uplatiš državi? Poreska bi to provalila, utužila, blokirala račun, gonila te i lično (kao vlasnika firme), i samu firmu (pravno lice). Tako je pre nekoliko godina Poreska uvidela da preduzeće koje vodi lice optuženo za kriminal (Drobnjak) duguje državi oko 20 milijardi dinara (glavnica i kamate) na ime neuplaćenog PDV-a:
http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/pute ... dv/94224b6

Imajući u vidu iznos, normalna država bi poslala policajce da ga uhapse da ovaj ne pobegne jer su velike pare u pitanju, oduzela mu posle toga pasoš, pokrenula postupak protiv njega...ali, u Srbiji to ne ide tako. U Srbiji poreski obveznik uđe u medijsku raspravu sa Poreskom Upravom i Ministarstvom finansija oko toga da li su oni obavezni, ili nisu obavezni da uplaćuju PDV državi:
http://arhiva.24sata.rs/vesti/aktuelno/ ... 4714.phtml

Ne znaju u Ministarstvu kako treba da se primenjuje Zakon koji su oni pisali, ne znaju ni u Poreskoj, pa će Drobnjak da im objasni.
I, tako se prepucavaju neko vreme, dok na kraju Uprava za javni dug nije preuzela dug preduzeća Putevi Srbije na sebe na osnovu Zakona koji je usvojen, pa smo tako svi mi platili taj dug. Dakle, jednom sam platio PDV kada sam bio na naplatnoj rampi i platio putarinu, ali pošto deo od tog novca koji sam tada dao (deo za PDV) nikada nije završio u državnoj kasi, onda sam opet dao taj isti PDV preko keša Uprave za javni dug, kojoj opet ja dajem pare od poreza.

To je čovek koji je na čelu tog javnog preduzeča koliko već...ima li 10 godina ili je tu negde?
Čim je neko tako duuugo direktor, logično je da to može biti samo iz jednog od dva moguća razloga. Nema treće.
Prvi mogući razlog je uspešnost u radu. Ono, lik je toliko dobar u svom poslu, toliko uspešan, da bi glupost bila smenjivati čoveka koji dobro radi svoj posao. Koliko je ovaj lik uspešan u svom poslu svedoči npr. tema na kojoj smo, i još ko zna koliko tema...kao i one kalendarske godine u kojima je pravio čak 6 kilometara autoputa. Ono, da imaju tri lopate, dva ašova i jedan poluispravan kamion u firmi napravili bi više od 6 kilometara autoputa godišnje, ali eto...

Pošto očigledno njegova uspešnost u radu nije kriterijum kako je tako duuuugo ostao direktor javnog preduzeća, onda ostaje samo onaj drugi mogući razlog. Razlog zbog kojeg se smenjuju ministri, ali on ostaje direktor. Ilić, Mrkonjić, Antić, Mihajlović...ali prezime Drobnjak je stalna kategorija. Neko bi mooožda izrazio sumnju da nema druge nego da neka lopina krade, ali procenat daje. Zato ga niko od ministara koji su se smenjivali nije sklonio. Treba pitati ministarku Mihajlović kako joj je u stanu koji je komplet renovirala u prvoj godini ministrovanja, i jesu li baš morale pločice od 50 evra kvadrat i sl... :D

Sećamo se svi Šojića kada plaća preko fakture Lepu Brenu...''piši Lepa Brena za 4 osobe''.
Čitao sam u nekim novinama pre par godina, da javno preduzeće koje vodi Drobnjak godišnje potroši 10 miliona evra na šišanje trave.
Ok, taj trošak stvarno postoji, nije izmišljen, stvarno je njihova obaveza da seku travu, žbunje, nisko rastinje pored puteva, sve je ok. Samo, kad čovek malo razmisli, shvati da to nije 10 miliona za 12 meseci...jer teško da su šišali travu u novembru, decembru, januaru, februaru, pa i delom martu...a, ni u avgustu teško da su to radili jer je Sunce sprži. Faktički, tih 10 miliona nije za 12 meseci, nego efektivno za jedno 7 meseci. Neka bude 8. To mu dođe 1.25 miliona evra mesečno. Ae neka bude da se tim poslom bave 6 dana u nedelji tokom tih 8 meseci, da eto samo nedeljom to ne rade. To znači jedno 26-27 radnih dana mesečno, odnosno 48.000 evra na dan troše za ovu stavku.
Ae neka daju dnevnicu 20 evra ljudima koji im mlate sa onim trimerima po ceo dan, plus gorivo za trimere. Ispade da jedno minimum 1.000 ljudi na dan kosi travu oko puteva širom Srbije. :D
Načelno, uopšteno govoreći, kad god se kradu pare iz takvih firmi, ipak ne mogu tek tako da nestanu. Mora da postoji neki papir, neko pravdanje, neki trošak. I onda kad treba te ukradene pare da se nekako podvedu pod legalne troškove, neko bi mogao da izrazi sumnju da neko tamo ide po sistemu ''piši da smo šišali travu''. I, kad god se neka suma pojavi koja je strpana u džep, ali mora da se opravda trošak, oni se sete Lepe Brene, tj. ''piši da smo šišali travu''. I, tako doguraju na 10 miliona godišnje samo za tu stavku.

Znamo svi za tunele na obilaznici. Lipak i Železnik. Mislim da se tako zovu. Jedan je nešto preko 900 metara, drugi nešto preko 600m (da ne guglam sada i proveravam u metar). Napravljeni, sve po najmodernijim propisima (osvetljenje, LED, video nadzor, ventilacija, sos telefoni na svakih par desetina metara, kompjuterska soba odakle se upravlja radom svih tih sistema). Samo ta oprema je koštala oko 1 milion evra po tunelu. Došli političari da se slikaju za Dnevnik (2006. ili 2007. valjda beše kada su ti tuneli pušteni u saobraćaj), da preseku vrpcu, sve sija kao Las Vegas, kao Pariz. Došli, slikali se, otišli. Tuneli pušteni u saobraćaj. Ali, bez struje.
Kako sad bez struje kada je sve sijalo kao Las Vegas na slikanju za RTS Dnevnik? Pa, jeste, sijalo je, ali od građevinske struje (agregat). Pošto je posao tu bio završen, građevinci pokupili svoju opremu i otišli na neko drugo gradilište, i naravno uzeli ljudi i svoj agregat jer im treba za neko drugo gradilište.
Godinama se saobraćaj odvija kroz te tunele potpuno nebezbedno. Saobraćajnu policiju, čije patrole svaki dan prolaze kroz te tunele (jer hvataju za radar i punu liniju), bezbednost u saobraćaju naravno nije zanimala. Nema veze što su tuneli u mraku, što ventilacija ne radi, što sos teleofni ne rade...nema veze. Ti tuneli su tada bili u nadležnosti JP Putevi Srbije, tj. Drobnjaka. Ali, i njega je bolela ona stvar za to.
Ali, sve je to zanimalo sakupljače sekundarnih sirovina. Znali ljudi da tu ima skupe, nove, moderne opreme na izvol'te koju niko ne čuva (ne radi video nadzor, nema osvetljenja, u kompjuterskoj prostoriji nema nikoga jer nema struje za njen rad). I, krenuli da kradu opremu. Na kraju (posle nekoliko godina) je došlo dotle da su čupali i kablove iz zidova tunela, upali u tu sobu sa par kompjutera i monitora, pokrali i to.

U međuvremenu osnovano novo javno preduzeče, Koridori Srbije. U njihovu nadležnost su stavljeni i ti tuneli. Snimili ljudi stanje objekata koji su im predati u nadležnost i videli katastrofu na novim tunelima na obilaznici. Totalno nebezbedno odvijanje saobraćaja. Odvojili pare i leta 2013. godine se radi rekonstrukcija novih tunela:
http://www.gradjevinarstvo.rs/vesti/797 ... je-u-mraku
PROCENJENA vrednost radova kojima će se tuneli "Lipak" i "Železnik" vratiti u prvobitno stanje iznosi oko 193 miliona dinara za oba tunela.

Opet od svih nas poreskih obveznika u SRB otprilike milion evra (tadašnji kurs) po tunelu, da bi se novi tuneli doveli u ''prvobitno stanje''. Urađeno je, i sad kada prođete tim tunelima sve sija, radi.
Kada pitaš Koridore Srbije kako je moguće da se novi tuneli svega 5-6 godina nakon izgradnje rekonstruišu, oni kažu da to treba pitati JP Putevi Srbije jer su u njihovoj nadležnosti ti tuneli bili u momentu izgradnje i prvih godina, a da su njima tuneli predati u takvom (lošem) stanju i da su oni morali da ih rekonstruišu. Kada pitaš JP Puteve Srbije, oni kažu da ne mogu da daju izjave o objektima koji više nisu u njihovoj nadležnosti. :D

Ne treba biti Tesla pa zaključiti da se pare mogu krasti samo tamo gde ih ima. Od 0 može da se ukrade jedino ista ta nula. Ne može da se krade kod Tasovca iz predviđenog budžeta za pomoć domaćoj kinematografiji kad je za tu stavku predviđena nula.
Ali, još kako može da se krade kad su u pitanju putevi, zdravstvo, vojska, policija, školstvo, PIO fond i ostali veliki državni fondovi...
Da bi bio direktor 10 goidna jednog takvog JP, neko bi mogao da izrazi sumnju da je samo dovoljno da ne budeš alav, tj. kradi, ali daj i onima iznad tebe i sve će biti ok. Čak je jedno vreme postojao i zvaničlni državni priručnik za to:

https://www.youtube.com/watch?v=CN74JkEWItY
 
Gori je, ali verujem da povremeno imaju razmenu iskustava i metodologija u radu. :D
Gori je jer ovaj ima u rukama državne pare, a Tole ne radi sa mojim porezom...sve dok ne krene da pravi Nacionalni stadion. 8)
 
Pravac od mosta do bukobrana u Surčinu kompletno gotov.
Postavljene bankine sa obe strane, završni sloj asfalta, iscrtane linije...

Od bukobrana ka pumpi i dalje ka spajanju sa postojećim delom, postavljene bankine na većini trase, asfaltiranje uveliko u toku.
Tako da potez od mosta do petlje Dobanovci može da bude gotov komplet za par dana, ali se neće puštati pre izbora.

Što se tiče postojeće trake, bankine su poskidali na nekoliko mesta, sve zajedno oko 500m, njih će takođe da menjaju.
Asfalt katastrofalan.

Što se tiče samih radova na mostu, nema ih ni u najavi. Korov i dalje.
Jedina promena je što je vodostoj Save opao.
 
Pa lose je vreme zato nema radova tako rece veciti direktor vd Drobnjak (Tole)
 
Slikano iz pokreta, mobilnim, dosta loš kvalitet slika...

Danas sam slikao Iz pravca Dobanovačke petlje ka mostu:

Početak radova, uređuje se kanal, neku silnu zemlju pretovaruju pa je deo postojeće deonice privremeno sužen.
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16

Finalni sloj asfalta je prošao OMV pumpu, ostalo im je manje od 900m da sfaltiraju kako bi spojili ovu deonicu sa postojećom
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13

Dosta mehanizacije uređuje kanal ispred pumpe koji su ostavili za kraj
Pogledajte prilog 12

Isključenje za Surčin, postavljaju se bankine, rampe još uvek nisu asfaltirane
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9

Nastavak puta ka Surčinu, ispod nadvožnjaka će se menjati bankine i na postojećem delu.
Pogledajte prilog 8

Na ovom delu su ojačane (duple) bankine
Pogledajte prilog 7

Početak groblja u Surčinu, mehanizacija uređuje padinu (čini mi se da u tom delu nema kanala)
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5

Od groblja kreću bukobrani, postavljeni su u dužini od oko 1km - 1.1km
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 2

Deluju dosta lepo ovako čisti
Pogledajte prilog 3

Nakon 500m dolazimo do nadvožnjaka, na tom delu su se maloumnici popeli i oba dela oko išarali...
Pogledajte prilog 1

Ogradu i bankine još uvek nisu postavili preko nadvožnjaka
Tako da u ovom delu imamo prekid, ne znam zašto i iza ove narandžaste ograde nisu postavili bukobrane?


Mislim da je ova nova naradžasta ograda postavljena na svim nadvožnjacima i na staroj deonici puta, pa sad deluju simetrično.

Nastavak uskoro...
 
Pogledajte prilog 17

prvi nadvožnjak preko potoka
Pogledajte prilog 16

drugi nadvožnjak, koji je 150m niže
Pogledajte prilog 15

bankine postavljene na obe strane, iscrtane linije, sve spremno...
Pogledajte prilog 14

deonica starog dela na kojoj su poskidane bankine i koje će biti zamenjene novim
Pogledajte prilog 13

Pogledajte prilog 12

jedini bilbord na celoj deonici, ne bi me čudilo da ispod njega balone puste :D
Pogledajte prilog 11

U nastavku kompletno završena deonica, u pozadini se vidi baza putara
Pogledajte prilog 10

Pogledajte prilog 9

nadvožnjak za traktoriste
Pogledajte prilog 8

Pogledajte prilog 7

poslednjih 1km (potez od ovog mostića do mosta) su postavili bandere sa obe strane. U pozadini se vidi i prva postavljena tabla.
Pogledajte prilog 6

Pogledajte prilog 5

iscrtane su trake iz stare deonice ka novoj
Pogledajte prilog 4

Poslednjih par stotina metara puta koji će biti zatvoreni za saobraćaj dok ne naprave drugi deo mosta.
Pogledajte prilog 3

Kraj puta, dok jednog dana ne dobijemo most
Pogledajte prilog 2

Pogled sa mosta, cela ta strana do nasipa je bila do skora pod vodom.
Nakon povlačenja Save, ostala je zemlja koja polako postaje opet šipražje
Pogledajte prilog 1

Sava za kraj


:vops:
 
Približio se 15ti april, za kad je Drobnjak obećao da će biti puštena ova deonica. Još 3 dana, pa da vidimo...
O nastavaku, sem mosta, i dalje nažalost ništa. Presporo. Ceo koridor 10 će sledeće godine biti gotov, samo njen deo obilaznice oko Bg-a neće. Što je ironično jer građani Beograda proporcionalno broju stanovnika i doprinosu budžetu republike najviše učestvuju u plaćaju koridora.
Plus za Razor
 
Drobnjak ranije reče da će se do danas, 15-og aprila, završiti deonica Dobanovci-ostružnički most. Pa da vidimo jel istina...
 
Nije istina. Blizu su, ali nije istina (prošao sam danas, oko 18h). Postavljaju bankine od groblja do surčinske petlje. I oko OMV pumpe je još nešto musavo.
 
Dakle da konstatujemo, Drobnjak je slagao za 15ti april, nije puštena u saobraćaj. Čeka se novi termin.
 
Drobnjak slagao?!?!

Taj Drobnjak mi je takva enigma. Koliku on ima moć kada ostaje direktor jednog tako neuspešnog preduzeća? Jedino mi pada na pame da sponzoriše "svoju" stranku ogromnim novcem.
 
Problem je što on ne može na sve da utiče. Recimo na plaćnje izvođačima, to zavisi od ministartva finansija. I sad ako ovi recimo kasne, onda i izvođači mogu kasniti. Vlast to zna pa ne može da okrivi Drobnjaka zbog toga. Ili zbog pravnika i sporosti eksproprijacije na drugim projektima, jer on nije pravnik. Ovo su samo primeri, ne kažem da je to ovde slučaj, možda je nešto drugo u pitanju. Inače, ja od putara nisam čuo neke kritike na njegov račun, mislim da je sa većinom u ok odnosima i da je ok čovek, ali da je za ovo slagao - slagao je.
Mada. Ako je on novinarima recimo rekao da će biti asfaltirano do 15-og a oni preneli da će biti pušteno, pošto često nemaju pojma o onome o čemu pišu, onda nije on kriv nego novinar koji je neprecizno preneo vest. Ako je to ovde slučaj onda i nije slagao :?
 
Vrh