Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Плећко, слике од ишараних букобрана ти се не виде !
Кад се кликне на "слику" на којој сад пише "слика није пронађена" каже да

"Sorry, the requested page does not exist.
Please check the URL for correct spelling and capitalization."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376092#p376092:nrwhsrqg je napisao(la):
Tihi_SRB » 14 Mar 2016, 23:07[/url]":nrwhsrqg]Šta se dešava sa izgradnjom druge strane Ostružničkog mosta ? Dali su vidljivi radovi ?
radovi su u punom jeku... :lol:

Premijer bacio "prvu lopatu" mosta kod Ostružnice...19.01.2016.-19.03.2016. prošlo dva meseca od "bacanja lopate" i šta kaže AV "nije ovo predizborna kampanja.
http://mondo.rs/a867229/Info/Ekonomija/ ... Vucic.html


 
Izvor: Beobuild.rs

Zaobilaženje Obilaznice
160322-Ostruznicki-most-01b.jpg


Situacija na izgradnji Obilaznice oko Beograda i dalje se ne popravlja, radovi kasne na svim pozicijama, a rokovi gradnje su davno izgubili smisao. Dinamika je neopisivo spora, pa je promene na terenu moguće pratiti samo u dugačkim vremenskim intervalima. Posle četiri godine gradnje petlja Batajnica još nije završena u celosti, da ne govorimo o tome da naselje Batajnica još uvek nema vezu sa istoimenom petljom. Povrh svega, novi zastoj je i na mostu kod Ostružnice, gde “Putevi Srbije” više od dva meseca nakon potpisivanja ugovora još uvek nisu uveli izvođača na gradilište.

Pokušali smo da saznamo razloge zastoja na mostu kod Ostružnice i zašto izvođač nije uveden u posao, međutim niko od nadležnih nije hteo da govori o tome. Iako su radovi svečano otvoreni početkom godine, mašine koje su se nalazile na ceremoniji brzo su uklonjenje, a gradilište je i dalje potpuno pusto dva meseca kasnije. Tako se i na ovom segmentu Obilaznice ponovo ponavlja ista matrica kojom je ovaj strateški projekat dospeo u treću deceniju realizacije.

Slično je i na deonici od Dobanovaca do Ostružnice, odnosno dogradnji leve trake autoputa u dužini od deset kilometara, koja je krenula da se gradi početkom 2014. godine. Njeno otvaranje planirano je za decembar iste godine, ali ni dan danas radovi nisu završeni! Kakve kalkulacije stoje iza produženih rokova nije poznato, ali dobra vest je da su skoro svi radovi zavrseni i da bi vrlo brzo sve moglo da bude spremno za saobraćaj.

Iako deo svih predizbornih kampanja, projekat Obilaznice posle izbora ostaje daleko od očiju birača, što je i najverovatniji razlog stalnog zapostavljanja. Ako ni zbog čega drugog, ova tranzitna saobraćajnica mora biti unapređena zbog bezbednosti. Crne tačke stalno odnose nove živote, a i tokom našeg obilaska dogodilo se izletanje kamiona na uklapanju nezavršene deonice. Srećom ovog puta nije bilo povređenih. Krajnje je vreme da se nešto promeni, ovaj projekat je previše čekao.

Fotografije kod Ostruznickog mosta kao i deonice od Dobanovaca do Ostruznickog mosta pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/zaobila%C5%BEenje-ob ... p2606.html
160322-Ostruznicki-most-07.jpg

160322-Ostruznicki-most-petlja-dobanovci01.jpg

Fotografije kod Ostruznickog mosta kao i deonice od Dobanovaca do Ostruznickog mosta pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/zaobila%C5%BEenje-ob ... p2606.html
 
U vesti cete videti i izletanje kamiona koje se dogodilo pre naseg dolaska. Zelim da napomenem da smo se zaustavili i prvo proverili situaciju pa tek nakon sto smo se uverili da nema povredjenih napravili fotografije koje u potpunosti oslikavaju situaciju na obilaznici.

Ovo napominjem posto nije retka pojava da se zbog paznje i fotografije pod plastom laznog profesionalnizma zapostavi osnovna ljudskost.
 
Sramota je šta (ne)rade sa obilaznicom. Poluautoput sa semaforom, ali nije ni poluautoput celom dužinom.

Nije mi jasno zašto saobraćaj nije drugačije organizovan na deonicama koje već imamo.
Imali smo poluautoput decenijama BG-NS. Ko zna koliko poginulih na njemu. Imali smo u praksi dokazano da je to najgori vid regulisanja saobraćaja jer tu čukanja i udesa samo sa materijalnom štetom nema, nego uvek imamo povređena i/ili poginula lica. I, onda opet imamo koliko...traku asfalta širine jedno 12 metara (ne znam tačno), i organizujemo saobraćaj na tom asfaltu na isti način kao što smo decenijama imali na relaciju BG-NS, gde nam je na najgori način dokazano da to nije bezbedno. Dokazali nam svi poginuli.

Zar nije moglo dve trake u jednom smeru, betonska prepreka i onda dve trake u drugom smeru? Kako se to zove po Evropi...motorway?
Tako bi iskoristitli svaki cm širine asfalta koji već imamo, umesto ovako gde su odmah izbacili iz upotrebe krajnju desnu i levu stranu, i onda iscrtali po jednu (široku) traku za svaki smer. Kao što Gazela ima 3 trake po smeru i sve funkcioniše, iako su te trake uže nego isto tako 3 po smeru na novom mostu preko Ade npr. Ne znam da li sam dovoljno jasno objasnio na šta mislim.
Dakle, trake širine kao na Gazeli. Dve po svakom smeru. Nema zaustavnih. Između smerova fizička prepreka. Tako bi kamioni dobili svoju traku, bez problema ih obiđeš, imaš gde uvek da se skloniš ako naiđe neko ko žuri, nema mešanja saobraćaja sa suprotnim smerom jer prepreka to ne dozvoljava. Svi problemi na obilaznici i nastanu zato što se formiraju kolone zbog kamiona, ljudi izgube strpljenje, id*** su i ono malo isprekidane linije označili sada punom linijom jer eto...kao rade, kao u zoni smo radova, i kreće se u preticanje.

Pa, nije baš da Evropa jedino zna za autoputeve, i za puteve kao naša Ibarska (jedna traka po smeru). Ima i jedna vrsta puta između koji ima 2 trake po smeru, one su uže nego trake na autoputu, nema zaustavnih. Čini mi se da je takvo organizovanje saobraćaja bolje (sigurnije) nego poluautoput, a dovoljno širine asfalta tu već imamo izgrađeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377464#p377464:vbjyhyjg je napisao(la):
Igor » Uto Mar 22, 2016 9:01 pm[/url]":vbjyhyjg]Izvor: Beobuild.rs


Situacija na izgradnji Obilaznice oko Beograda i dalje se ne popravlja, radovi kasne na svim pozicijama, a rokovi gradnje su davno izgubili smisao. Dinamika je neopisivo spora, pa je promene na terenu je moguće pratiti samo u dugačkim vremenskim intervalima. Posle četri godine gradnje petlje Batajnica još nije završena u celosti, da ne govorimo o tome da naselje Batajnica još uvek nema vezu sa istoimenom petljom. Povrh svega, novi zastoj je i na mostu kod Ostružnice, gde “Putevi Srbije” više od dva meseca nakon potpisivanja ugovora još uvek nisu uveli izvođača na gradilište.

Možda putevi Srbije ne mogu da nađu mesto gde treba most da se napravi??? :bash:
 
@Igor
Bravo Igore!

@Neshaoct
Istog sam razmisljanja kao i ti, a to moze da posvedoci i moj post od pre nekoliko godina.

Sa par decimetara sirim putem obilaznica bi vec imala 2+2 trake, a nekada (u dalekoj buducnosti) dupliranjem imali bi prsten oko BG sa 3+3 i zaustavnim trakama.

Primer Budimpestanske obilaznice je upravo taj.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Volim da čitam Igorove reportaže, uvek profi, a i sve lepo zavije, nikoga ne uvredi... iskreno se obradujem kad vidim da je izbacio novu jer znam da će biti nešto dobro za čitanje/gledanje
 
Nešo , to što si napisao stoji već godinama i svi to znamo.
Čiji su interesi da to stanje i dalje egzistira to treba videti. Toliko poginulih, povređenih, materijalne štete i svega ostalog košta ovo društvo kao tri auto puta.
Pođi od te nesrećne obilaznice, pa ibarske koja je načičkana krajputašima a da ne pričam kakvo je stanje u drugim krajevima Srbije.
Činjenica je da kroz i oko Beograda najveći saobraćaj i da je Beograd uvek u fokusu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377502#p377502:2q4jx4pz je napisao(la):
laki72 » 23 Mar 2016 01:19 am[/url]":2q4jx4pz]
@Neshaoct
Istog sam razmisljanja kao i ti, a to moze da posvedoci i moj post od pre nekoliko godina.

Sa par decimetara sirim putem obilaznica bi vec imala 2+2 trake, a nekada (u dalekoj buducnosti) dupliranjem imali bi prsten oko BG sa 3+3 i zaustavnim trakama.

Dakle, ipak nema dovoljno širine?
Setih se kasnije da već imamo takav deo čim se krene od Beograda ka Železniku (Obrenovcu):

 
Ne znam, mislim da je obilaznica malo uža...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Нормално да нема довољно ширине на половини профила обилазнице (2 траке плус зауставна) да се углаве четири траке плус заштитна ограда.
 
Kad su bile gužve prilikom rekonstrukcije gazele viđao sam da se 4 vozila uguraju jedno pored drugog u trake +zaustavna.



Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Па може да их се угура и пет, јер је ауто широк мање од два метра, али не може безбедно да се одвија саобраћај са таквом ширином трака (за 80 км/х мора бар 3,25 м).
 
Širina asfalta na obilaznici je 11.5m, i na toj širini je saobraćaj trenutno organizovan po režimu poluautoputa.
Profil puta se sastoji od dva kolovoza širine po 11.5 m i razdelnog elementa od 4.0m.
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/o ... nformacije

Širina saobraćajne trake zavisi od računske brzine i vrste terena. Širina saobraćajne trake je:
> Jednosmerni kolovoz, računska brzina (km/h) 120-100 >>> 3.75m
> Jednosmerni kolovoz, računska brzina (km/h) 100-80 >>> 3.5m
> Put sa dve saobraćajne trake, računska brzina (km/h) 100 >>> 3.5m
> Put sa dve saobraćajne trake, računska brzina (km/h) 80 >>> 3.25m
> Put sa dve saobraćajne trake, računska brzina (km/h) 70 >>> 3.0m
> Put sa dve saobraćajne trake, računska brzina (km/h) 60 >>> 3.0m
> Put sa dve saobraćajne trake, računska brzina (km/h) 50 >>> 2.75m
> Put sa dve saobraćajne trake, računska brzina (km/h) 40 >>> 2.75m

Ivične trake predstavljaju posebne krute konstrukcije ili proširenja kolovoza na kojima se obeležavaju ivične razdelne linije. Njena širina zavisi od širine saobraćajnih traka. Širina ivične trake je:
Širina saobraćajne trake (m) 3.75 > Širina ivične trake (m) 0.5
Širina saobraćajne trake (m) 3.5 > Širina ivične trake (m) 0.35
Širina saobraćajne trake (m) 3.25-3.0 > Širina ivične trake (m) 0.30
Širina saobraćajne trake (m) 2.75 > Širina ivične trake (m) 0.2
http://book.tsp.edu.rs/mod/page/view.php?id=711

Na postojećih 11.5m širine mogu da stanu 4 trake po 2.75, plus 2 ivične trake po 0.2m...i ostaje 0.1m širine.
Ostaje nedovoljno da se stavi fizička prepreka između smerova. Ili, može da se stavi fizička prepreka između smerova, ali onda ivične trake faktički ne postoje, tj. mogla bi samo da se obeleži ivica puta na samom fizičkom kraju širine asfalta.

Koliko je široko 2.75m u praksi?
Ako je verovati merenju preko Google maps, svaka od ovih traka je uža od 2.75 metara jer ukupno ima manje od 8.25m širine po smeru:



Ovim pravcem pored Sajma prođe dnevno ko zna koliko puta više vozila nego obilaznicom, uključujući i autobuse, dok vožnja putničkog automobila brzinom od preko 50 uopšte nije nebezbedna na tom pravcu.

Kao što kažu u poznatom filmu 8) , ja da se pitam ''provukao'' bih 4 trake na obilaznici, svaka po 2.75m širine, plus fizička prepreka između smerova koja bi ''pojela'' dodatnih 0.4m širine, ivičnih traka ne bi bilo, tj. imalo bi taman dovoljno da se obeleži sama fizička ivica asfalta.
Ograničenje za šlepere na 50 i obaveza da idu desnom trakom, za putnička vozila na 80 ili mooožda 100, i vozi Miško. :D Ako je ta brzina nebezbedna, kako ne ginemo svaki dan pored Sajma gde su trake po svemu sudeći uže od tih 2.75m (šire nisu sigurno), a redovno se tuda vozi oko 70-80 kada su putnička vozila u pitanju.
 
To ne bi bilo po zakonu

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Vrh