Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382762#p382762:uboeaiso je napisao(la):
autoputevi kao hobi » Sat Apr 23, 2016 12:11 am[/url]":uboeaiso]Ajde neko da napravi reportazu.
Ja bih vrlo Rado otisao u reportazu al ne znam kako posle da smanjim te slike preko telefona
 
Dobanovci-Ostružnica - Subota, 23.april.

Početak nove trake:
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21

Prvi i drugi nonsens:
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19

Gust teretni saobraćaj, prema Ostružnici:
Pogledajte prilog 18

Surčinska petlja, Surčinska strana:
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 1
Dalje nisam išao, da ostavim i za druge :mrgreen:

Sa Surčinskog nadvožnjaka prema Dobanovačkoj petlji:
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4

Ostale su sekcije na staroj trasi bez bankine:
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Tu su postavljeni ovi stubići.



A pogledajte ovo:

Pogledajte prilog 28

:laugh: :laugh: :laugh:
 
Svaka cast Vlasto ;)

Dobri su im ovi pesacki prelazi kao pesadijske prepreke :) A radovi tj bankine im nisu zavrsene u pravcu ka Ostruznickom mostu tako da ovaj znak o radovima ima kakvo takvo opravdanje.
 
Vidi stavili su I nove putokaze na izlazu surcinske petlje iz pravca Ostruznice. Izgleda ljepo I siroko !!!
 
Pa vidis da su lose vremenske prilike, ovih dana je cak i kisa padala a kako rece Veciti Direktor Drobnjak to je nepogodno za radove.
 
Što se tiče vesti, deonica od Dobanovačke petlje do Ostružničkog mosta je manje-više ista. I dalje mehanizacija radi kanal oko OMV pumpe s tim što su se od skora preselili i na kontra stranu pa uređuju kanal oko trafostanice. Bankina i dalje nema na pojedinim mestima na "staroj" deonici niti je tu išta rađeno, npr ni punu liniju nisu uklonili... Baza putara se polako rasklapa i seli.

Trenutno su najobimniji radovi na košenju trave. Ali i pored košenja, kamen temeljac za ostružnički most blizanac je zarastao u korov.

Nakon mosta tek nema ništa novo.
 
"Petlje ORLOVAČA" i "PETLOVO BRDO"

Najnovije informacije na sajtu "JP Putevi Srbije":

1. 01.12.2015. Prezentacija modifikovanog rešenja petlje "Petlovo brdo" (zbog sukoba oko šume "Borići")
http://www.putevi-srbije.rs/images/...lovo_Brdo_Medijacioni_sastanak_u_Beogradu.pdf

2. 09.02.2016. Sporazum o nagodbi sa Udruženjem građana:
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/20160211_sporazum_o_nagodbi.pdf

3. 21.04.2016. Informacija o održanim javnim konsultacijama:
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/20160422_Plan_ukljucivanja_zainteresovanih_strana_srp.pdf

4. 23.05.2016. Plan uključivanja zainteresovanih strana:
http://www.putevi-srbije.rs/images/..._konsultacijama_i_planiranim_aktivnostima.pdf
 
Ne znam samo kako im uspeva.
Kopirajte Radničku uz malo jači kompromis i dobija se potpuno rešenje i uz nešto više radova tj. 2 nadvožnjaka ili jedan duži.
Seča šume bi bila u kraj i ne bi bilo usecanja duboko u šumu kao kod prvog predloga.



Drugo eventualno pomeranjem kružnog toka bliže petlji Orlovača možda bi se i izvuklo potpuno rešenje kao što su oni sad predložili sa sečom 261 drveta (mislim da je tako) ali se mnogo onda odstupa od postojeće trase kružnog puta. Mada i to bi moglo da se reši jednim prilaznim putem do kružnog toka sa npr. zapadne strane.
 
Postoji posebna tema o toj petlji sumi 28 strana teoretisanja
 
kakve veze to ima?

trebali su da naprave rampu kojom se iz pravca Rakovice može uključiti na obilaznicu sa kružnog puta kod skretanja za Resnik, gde se obilaznica završava i uliva u kružni.

Dosta saobraćaja bi se tako moglo privremeno usmeriti iz Rakovice da se rastereti delimično petlja na Pevcu.
 
Tu nije predvidjena petlja sve do ukrstanja avalskog i kruznog puta.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Било би добро да се са Кинеским преседником подпише и уговор о завршетку обилазнице око Београда у пуном профилу , као и изградњи моста Винча Панчево. Ако се добро сећам чиними се да су Кинези радили око пројектовања тог моста пре неколико гогина, још док су градили Пупинов (кинески) мост.
 
Vise puta je spominjano i u medijima da Azerbejdzanci hoce da ostanu u Srbiji i da hoce da zavrse obilaznicu oko Beograda. Citao sam skoro neke vesti iz marta ove godine gde su bili na sastanku u Vladi vezano za to. Nadam se da ce, kako se budu zavrsavali radovi na njihovoj deonici auto-put, biti potpisan neki slican ugovor i da zavrse komplet obilaznicu sa sve mostom na Dunavu.

Nista svakako ne moze da se radi dok se ne pomeri naplatna rampa a rok je valjda 15.10. U teoriji tek tada mogu neki radovi da pocnu, mada realnija je svakako 2017, u najboljem slucaju.

Mada, nije to uopste malo posla. Ima jedan tunel da se probije do Bubanj Potoka pa plus dva, ako se ne varam, do mosta na Dunavu. Sa sve mostom i velikom petljom na Bubanj Potoku tu smo negde na 300-400 miliona za tu deonicu. Da su pametni da u sklopu svega toga produze auto-put do rumunske granice ima tu jos 60 kilometara po ravnom. Nit tunela, nit mosta...
 
Čekaju se pare, a Srbija prezadužena za uzimanje novih kredita čak 70-80% BDP-a. Plan je da od sledeće godine počne smanjivanje tog procenta pa će se manje uzimati krediti. A brza pruga Bg-Budimpeša će nas dodatno zadužiti. Doduše postoji i ideja sa naplatnom rampom na mostu Vinča - Starčevo.O tom delu obilaznice ima podataka i na temi Drumsko-železnički most Vinča-Starčevo.
A Pa-Vš jeste uglavnom ravnica i par mostova preko pruge i kanala DTD. I tu ima više podataka na temu Autoput Beograd-Vršac. Neki to smatraju deo tzv Koridora 11 (Bar-Pg-Mateševo-Berane-Arilje-Pž-Ča-Bg-Pa-Vš-Temišvar)
 
У праву сте Jakovljevic да би свакако било добро да Азербејчанци узму да раде обилазницу око београда са мостом на Дунаву, наравно и даље кроз Банат до Румунске границе (Ватина), свакако је та деоница лака јер је у питању равница и брзо би се завршила. Као што и каже Earthmoving био би један мост на ДТД и можда око четири надвожњака преко пруге и локалних путева. Код Девојачког бунара, Уљме и између Влајковца и Ритишева. Као и четири до пет петњи за искључњње са ауто пута.
 
Koliko vozila koristi prava PA- Vrsac-rumunska granica?
Manite se 'vlaznih snova', tu cak ne postoje ni turisticki pikovi saobracaja.
Mali smo mi i siromasni da bi bacali novac na nesto sto nam nije niti preka potreba, niti razvojni projekat.

@Jakovljevic
Ne slazem se da nista ne moze da se radi dok se ne pomeri naplatna rampa.
Moze da se radi gotovo sve. Na glavnom delu (po opterecenju) fale nekoliko mostova, nije zavrsena petlja Orlovaca, treba probusiti jos jednu tunelsku cev kroz strazevicu. Dalje ka B.Potoku, mora se retrasirati stari kruzni put u jednom svom delu, da bi se dalje radila oba smera obilaznice, zatim cvor (petlja) na avalskom putu(sa pripadajucim tunelima u plitkom ukopu). Odatle ima jos nekoliko kometara padine od Belog potoka do Bubanj potoka.
Sve (ili makar nesto od toga) se moglo , ili bolje receno moralo graditi sve ove godine.
Nazalost, tunel strazevica je zapocet, pa konzerviran, a ostale objekte i ne spominju.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Zar kroz Straževicu nema dve tunelske cevi? Levo jedna, desno sadašnja koja se koristi
 
Vrh